9 Σεπτεμβρίου 2023
Τυφλότεροι τυφλών οι εθελότυφλοι
Είναι γνωστό στους υπεύθυνους αρμόδιους, ότι ο κωδικός ενεργοποίησης του συστήματος ηλεκτρονικής σήμανσης προϊόντων υπηρεσιών και ανθρώπων – όπως αποδείχτηκε από εξέχοντες ηλεκτρονικούς και παραδέχτηκε ο κατασκευαστής του barcode G.I. Laurer – είναι το 666. Που παρά τις διεθνείς διαμαρτυρίες να αλλάξει με άλλους αριθμούς, γράμματα ή σχήματα, επιβλήθηκε παγκόσμια (και σε αντίπαλους σχηματισμούς) με πιέσεις προφανώς υπερκυβερνητικές. Η σκοπιμότητα και η ένταση των πιέσεων για επιβολή, όπως και η υποστήριξη με ομοιότυπες δηλώσεις (σαν από ίδια εντολή) από άτομα που δηλώνουν χριστιανοί, αποκλείοντας την σύμπτωση, δίνει αυτόματα στο σύμβολο αυτό την σημασία που έχει για την Αποκάλυψη, ως σύμβολο του αντιχρίστου επάνω στους πιστούς του, που αρνούνται τον Χριστό.
Κατά τον Άγιο Εφραίμ τον Σύρο, το σημείο του χαράγματος (666) θα προηγηθεί της εμφάνισης του αντιχρίστου και κατά τον Αρέθα Καισαρείας σχεδόν όλοι θα φέρουν ως ψήφο-κάρτα το σύμβολο, πριν χαραχτεί στο χέρι ή στο μέτωπο. Λέει η Αποκάλυψη, ότι αν δεχτεί κανείς το σύμβολο εξουσίας του αντιχρίστου στην ταυτότητα του και το υπογράψει, δεν θα κολαστεί;
Ποιος βεβαιώνει αξιόπιστα, ότι το βιοτσίπ της ταυτότητας (τώρα δήθεν δε θα υπάρχει) δεν θα ενεργοποιείται με τα εξάρια; Θα δοθεί στους ενδιαφερόμενους για έρευνα; Το να απαιτήσει κάποιος ως οργανικό στοιχείο της ταυτότητάς του τον σταυρό στο δικό του δελτίο ταυτότητας, αν και αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα, απαγορεύεται. Το να δεχτεί παρά την θέλησή του ως στοιχείο ταυτότητας στο δικό του δελτίο, το επίσης θρησκευτικό σύμβολο 666, με πιο δικαίωμα το επιβάλλει η πολιτεία; Είναι θεός το κράτος, που με λεφτά δικά μας, μας προσφέρει ψίχουλα υγείας και ασφάλειας και πλουτίζει τόσους πολιτικούς και δανειστές;
Γιατί η πιστότητα στην Αποκάλυψη βαφτίζεται φανατισμός; Για να διχάσουν τους πιστούς στο ψευτοδίλημμα πρόοδος ή συντήρηση όπως στην άξεστη Φραγκιά; Για να μοστράρονται ως προοδευτηκάντιδες, ικανοί μόνο για αποδόμηση του αυθεντικού, που παπαγαλίζοντας αρχαίες ιδέες για μοντέρνες και ψειρίζοντας το προφανές, με προπετή απαίτηση για αποδείξεις στα αυταπόδεικτά και ηλίου φαεινότερα, ενώ οι ίδιοι δεν κομίζουν ούτε ενδείξεις για τις θέσεις τους, και κουρντίζονται για εκσυγχρονιστές με βρόντο κούφιου ντενεκέ; Αγνοώντας βέβαια κάθε σοβαρή σύγχρονη σκέψη, έκφραση βαθείας και ειλικρινά αγωνιώδους αναζήτησης. Είναι θρησκεία η Ορθοδοξία, για να υποτάσεται στους όρους της φθοράς – ή θεραπεία απ’ την θρησκεία, αναγωγή σε διαρκές παρόν απ’ όπου αφθαρτισμός χειροπιαστός; Είναι η Εκκλησία συνοθύλευμα απόψεων ατόμων, κι όχι συμφωνία προσώπων με το Άγιο Πνεύμα ως μια αλήθεια ολική που δεν διασπάται;
Υπάρχουν άραγε δεσμεύσεις ή απειλές πιο πειστικές απ’ τις Γραφές; Αν πάει το δίλημμα στα άκρα - τους μισθούς του κλήρου ή τις ταυτότητες στο λαό (με μοχλό τον κλήρο) – τα λεφτά ή τις ψυχές; [ Η πρόταση σε ανοιχτή επιστολή στον προκαθήμενο - όταν ανέλαβε - να προσανατολίσει την οικονομία της Εκκλησίας στην θωράκισή της από τέτοια ενδεχόμενα, αγνοήθηκε] Υπήρξε τέτοια πίεση – ενάντια στην αίσθηση ευθύνης έναντι της αιωνιότητας κάθε πιστού – με συνέπεια να επιβληθούν εμβόλια, που η σύνθεσή τους αγνοούνταν (δεν δόθηκαν για έρευνα, ούτε συνοδεύονταν από ενημερωτικά), αν και κορυφαίοι ειδικοί προειδοποιούσαν για την επικινδυνότητά τους και ήταν γνωστό ότι περιέχουν κύτταρα βρεφών από αμβλώσεις με ανάλογες πνευματικές συνέπειες για τους πιστούς; Αποτέλεσμα το ερώτημα, από πότε η Εκκλησία ταυτίζεται με την εκάστοτε διοίκηση της και όλες τις αποφάσεις της; Πότε και ποια η απόφασή τους για τις ταυτότητες; Όταν θα είναι αργά; Και παράλληλα, ποιος δεν κατάλαβε την εκ βαθέων εκτίμηση για ορθοτομούντες Αρχιερείς και Ιερείς, που δεν συναινούν στον «αποπληθυσμό», όπως θρασύτατα δηλώνεται η γενοκτονία κατά της ανθρωπότητας απ’ τους νεοταξίτες και τα παπαγαλάκια τους; Που φρύαξαν μήπως δεν πείθουν και τους αποσύρουν για να φέρουν χειρότερους και βάλθηκαν να μας πτοήσουν μήπως μας ειρωνευτεί κάποιος περίγελος που καμαρώνει και για τα αίσχη του ανίκανος και να ντραπεί. Ή τίποτα σπουδαιοφανείς με μειωμένη αντίληψη και κατάρτιση, εθελόδουλοι που καμώνονται τους τιμητές σε όσους ορθώνονται απέναντι σε απροκάλυπτα αντιανθρώπινο χουντικό παγκόσμιο κατεστημένο.
Ο Χριστός δεν γιάτρεψε κανέναν εθελότυφλο. Ιδίως τους φωταδιστές, που πειραματίζονται με την αιώνια ζωή κάθε πιστού που ατύχησε να εμπιστευτεί κομπογιαννίτες που καθησυχάζουν με μαντζούνια, για να μην προσέξει πως για να μην χάσει μέρος απ’ τα εγκόσμια για λίγο, ριψοκινδυνεύει τα υπερκόσμια ξεπέφτοντας στα καταχθόνια. Προτείνουν μάλιστα την … λογική τους, που σε καμία ζυγαριά δεν κουνάει βελόνα, με τα πνευματικά τους αισθητήρια νεκρά. Αν ήθελε κάποιος μυαλό σ’ αυτούς θα πήγαινε; Ποιοι φωστήρες εξισώνουν το μυστήριο της δημόσιας εξομολόγησης τους πρώτους αιώνες (ύστερα η ποινή για παραβίαση απορρήτου, η καθαίρεση) με το υποχρεωτικό φακέλωμα και εξαναγκασμό σε αλλότριες πεποιθήσεις; Το ότι δεν έχεις να κρύψεις κάτι επειδή το θέλεις ο ίδιος, δίνει το δικαίωμα στον καθένα να σε παρακολουθεί και δίχως όριο, σαν να ‘σαι ζώο;
Τι αποδεικνύει ότι ο Άγιος Παΐσιος απέσυρε το ιδιόχειρο «Σημεία των Καιρών» χωρίς καμία δήλωση δημόσια; Τι σημαίνει αν το ’60 δεν είπε κάτι σχετικό σε κάποιον, αν δεν του είχε ακόμη αποκαλυφθεί ή αν το έκρινε άκαιρο; Η αμφισβήτηση αγιότητας Αγίου – από ελαυνόμενους φαιδρούς – δεν είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, όπως η αλλοίωση άνωθεν πληροφοριών ευθέως ή στην ερμηνεία τους; Και τι θα σήμαινε αν δεν τα είχε πει αυτά ο Άγιος Παΐσιος;
Θα αναβληθεί η απόφαση για τα εξάρια στις ταυτότητες; Το ότι η Χριστιανικότητα κάποιου αποδεικνύεται απ’ την πίστη και τα έργα του, δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να του αφαιρεί το δικαίωμα της Ομολογίας και δια της ταυτότητας; Δικαιολογείται άθεο κράτος με πολίτες Χριστιανούς; Είναι συγκρίσιμη αυτή με τα εξάρια, με παλιότερες ταυτότητες που έλειπε το θρήσκευμα; Γιατί τόση εμμονή και πίεση στο 666 αφού είναι ασήμαντο; Αν είναι τόσο αθώο ας το βάλουν και στις εκκλησίες, να το λιβανίζουν. Πού διάβασαν οι αλλεργικοί στις προφητείες, την προφητεία ότι δεν ζούμε τα προδρομικά χρόνια του αντιχρίστου;
Ήταν αναμενόμενη η στάση όσων έχουν αφομοιωθεί πνευματικά απ’ το παγκόσμιο κατεστημένο, έτοιμοι να σφραγιστούν και στο μέτωπο, ιδίως αν προσκύνησαν ποδιές και έμπλεξαν σε διαβήτες και γρανάζια τις ψυχές τους για θεσούλες, που διαφημίζουν κορδωμένοι με ανάστημα υπολειπόμενο και του μικρού, με εμφανή λιγούρα για αυτοπροβολή. Αυτοί που κιότεψαν και το ‘βαλαν στα πόδια μια ώρα πριν απ’ την Ανάσταση, από τρομάρα για τον κορωνοϊό, καταλογίζουν φόβο σε κάθε απροσκύνητο στη φασιστική αντίχριστη νέα τάξη που υπηρετούν ως απολογητές της. Γιατί είναι κακό να προτιμήσει κάποιος μια ταυτότητα ελλιπή από μια ολέθρια; Γιατί τώρα έγιναν κακές οι ταυτότητες, που οι ίδιοι διαφήμιζαν ως καλές; Με το άνοιγμα στον αιρετικό νοείται αγάπη και για την αίρεση που καταργεί τον Θεό για ένα είδωλο; Το ν’ αγαπάς το μίσος για τον Θεό, αγάπη είναι;
Οι αθρησκόληπτοι με τα θρησκόληπτα ανακλαστικά, που η στρεβλωμένη τους συνείδηση δεν νιώθει σε ποιον βόρβορο πνευμα βυθίζονται και καμώνονται, πως δεν διαιρούν αυθαιρετώντας με μυαλά πλούσια σε αέρα και φτωχά σε φωτισμό και αυτογνωσία, έχουν ακόμη χρόνο ν’ αποδράσουν για να μην τους καταριούνται τα παιδιά τους ως επαίσχυντους προπαγανδιστές του εφιαλτικότερου συστήματος της ιστορίας.
Είναι πιθανό; Αν ήξεραν πόσο κακό κάνουν στον εαυτό τους κατακρίνοντας με απωθημένη κακεντρέχεια, πάλι θα το έκαμναν. Αν ήξεραν πόσο καλό μας προκαλούν, ίσως δεν θα το έκαμναν. Η εμπάθειά τους δεν οφείλεται μόνο στην αυταπάτη ότι μιλούν «αφ’ υψηλού», παρά την ημιμάθεια, την έλλειψη σφαιρικότητας και την επιπολαιότητά τους. Είναι κυρίως αποτέλεσμα ότι δεν πείθουν για την πλάνη τους. Έτσι μετά την πρώτην … τους οικτίρεις και εύχεσαι, να ξεμπερδέψουν το εγώ απ’ τον εαυτό τους και να πάψουν να παραποιούν, να αυθαδιάζουν και να καταπίνουν παλαμάρια διυλίζοντας κουνούπια.
Υ.Γ.: Αν η τωρινή εκπροσώπηση της Εκκλησίας υποκύψει στην επιβολή βιοτσίπ με τον δυσώνυμο στην νέα ταυτότητα, θα είναι πτώση με βαρύτατες πνευματικές συνέπειες για όλους τους Ορθόδοξους. Μη σπεύσουν να πανηγυρίσουν οι εντός και εκτός τειχών εχθροί με όποιο σχήμα. Η Ορθοδοξία δεν καταποντίζεται ούτε απ’ τον παγκόσμιο χαλασμό που εξαιτίας τους επέρχεται κυοφορώντας κάθαρση και θρίαμβό της.
Πελίτης Ιωάννης
Θεολόγος
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου