22 Οκτωβρίου 2020

«Οφείλουμε στους δασκάλους το ευ ζην;»

Γράφει ο Αριστείδης Δασκαλάκης 
 
ΔΑΣΚΑΛΕ των παιδιών της Ελλάδος, κράτα γερά στις επάλξεις .... 
 
ΔΑΣΚΑΛΕ, των παιδιών της Ελλάδος, εσύ που ενσταλάζεις στους Ναούς των παιδιών μας και μεταλαμπαδεύεις φως, ΧΡΙΣΤΟ και ΕΛΛΑΔΑ, τα ιδανικά της φυλής μας σε κάθε γωνιά της Πατρίδος μας, σήμερα εποχή αμοραλισμού υπό συνθήκες επιθετικής άρνησης της Πίστεως και εθνομηδενισμού.
 
ΔΑΣΚΑΛΕ, εσύ που προσεύχεσαι πριν εισέλθεις στην τάξη, που δεν ξεκινάς το μάθημα, αν δεν γίνει η προσευχή με τους μαθητές σου, εσύ που δεν δέχεσαι στην αίθουσα να μην είναι αναρτημένη η εικόνα του ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.  
 
ΔΑΣΚΑΛΕ, που μορφώνεις και εμπνέεις σοφία, σωφροσύνη, αρετή και τόλμη και γυμνάζεις άλκιμους φερέλπιδες νέους και νέες, την ελπίδα του έθνους μας.
 
ΔΑΣΚΑΛΕ! Όπου και αν λειτουργείς, αδελφέ εν Χριστώ, εσύ ενέπνευσες το παρακάτω κείμενο, με το έργο σου. 
 
Λογίζεσαι διδάσκαλος του γένους. Μπορεί να μην είσαι Ρήγας Φεραίος, όμως και οι εποχές είναι άλλες, αλλά τα ιδανικά μας παρακαταθήκη, «νύν και αεί» σταθερές Αξίες!. 
 
Ο Άγιος Παϊσιος είπε ότι στους έσχατους χρόνους, όποιος αγωνίζεται κατά Θεόν, θα λογίζεται οσιομάρτυρας.
 
Σε αυτούς τους χρόνους, λοιπόν, λογίζεσαι κι εσύ ως δάσκαλος του γένους. 
 
Θέτεις τον εαυτό σου σε μεγάλες δοκιμασίες και κίνδυνο στο χώρο εργασίας σου, όπου και ασκείς το μέγιστο λειτούργημα της διάπλασης χαρακτήρων, από ζήλο και αγάπη στον Χριστό και το έθνος. 
 
Γι' αυτό σου αφιερώνω από καρδιάς αυτό το φτωχό κείμενο και προσευχόμαστε ο Θεός δια πρεσβειών των προστατών της Παιδείας Τριών Ιεραρχών, της Υπεραγίας Θεοτόκου και του Πατροκοσμά να σε ενδυναμώνει και να σε ενισχύει στο δύσκολο έργο σου, να κτίζεις ζώντες ναούς αδελφέ, και να ευλογεί την οικογένειά σου. 
 
Καλόν αγώνα ....κράτα γερά στις επάλξεις ....ΔΑΣΚΑΛΕ! 
 
«Παιδεία τοις μεν νέοις σωφροσύνη, τοις δε πένησι πλούτος, τοις δε πλουσίοις κόσμος» (Η παιδεία για τους νέους είναι σωφροσύνη, για τους φτωχούς πλούτος και για τους πλούσιους στολίδι) (Διογένης) 
 
O μέγας Αλέξανδρος πέρα απ’ όλα τα άλλα μας άφησε και μια ρήση που συνοψίζει σε ελάχιστες λέξεις το νόημα της παιδείας: «Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» 
 
Οφείλουμε πλέον στους διδασκάλους το «ευ ζην» ; Είναι καίριο το ερώτημα. Η απάντηση δεν είναι σαφής. Θα έπρεπε να το οφείλουμε. Σε κάποιους λιγοστούς (είδος προς εξαφάνιση) οφείλουμε πολλά. 
 
Πλέον όμως σε μια εποχή που διολισθαίνει το ήθος της ανθρωπότητας, αποχρωματίζεται η πίστη των Ελλήνων και εξασθενεί η αναφορά τους στον Χριστό, σε μια τέτοια εποχή κυβερνητικής τρομοκρατίας, φίμωσης, επιβολής νεοταξικών σχεδίων, ανάμειξης πληθυσμών και αλλοίωσης εθνικής ταυτότητας, η «παιδεία» αποκτά ένα στερητικό «α», και μεταμορφώνεται σε α-παιδεία. Όπως στερείται Χριστό η καθημερινότητά μας, πατριωτισμό η ζωή μας, έτσι και η εκπαίδευση των παιδιών σε όλες της βαθμίδες, στερείται παιδείας. Η σχολική εκπαίδευση αποτελεί εδώ και έτη πολλά, ένα εργαλείο εκμαυλισμού της συνείδησης του Έλληνα. Χριστός και έθνος εξοβελίζονται απ’ την σχολική καθημερινότητα με έντεχνο τρόπο εδώ και χρόνια. Σιγά-σιγά . Σαν το μαρτύριο της σταγόνας. Τη μέθοδο της σαλαμοποίησης. Δεν το παίρνουμε χαμπάρι.  
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0Pqy4CvXNTtTxjnGonyhkz6Kv2D_yxNLiovYM1xaAQ-HYlCeW9GeBGzY-hCqlOLjHoWTtRQhVoRaU58bbs377EFu8mMbALHFqs5_vMxGHDhuen-1T1lT-d99qjHeBJhTOz8gtIGpne4E/w640-h472/%25CE%2599%25CE%259F%25CE%259D%25CE%2599%25CE%259F%25CE%25A3+%25CE%25A3%25CE%25A7%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2597+1958.jpg
Και όταν τα παιδί θα μεγαλώσει, θα ξέρει ότι οι ήρωες αγωνιστές αντιτάχθηκαν στην ένωση και ανάμιξη των εθνών από ρατσισμό και μένος, κι επίσης ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τις άλλες θρησκείες (απαραίτητη διευκρίνιση ότι η Ορθοδοξία αποτελεί την Εκκλησία του Χριστού και όχι θρησκεία ) καθότι όλοι στον «ίδιο» Θεό πιστεύουμε. Τότε διευκολύνεται ακόμα περισσότερο το σχέδιο του σιωνισμού. Πέφτουν τα τείχη, εξαλείφονται οι αντιδράσεις.
 
Το δυσάρεστο κι απελπιστικό δεν είναι ότι εκπαιδευτικοί υπακούν φοβισμένοι σε νόμους και διατάξεις –χωρίς να δίνουν ομολογία πίστεως και πατρίδος- αλλά χωρίς καν να κάνουν χρήση των εναπομενόντων δυνατοτήτων, από αδιαφορία και βαρεμάρα, δρουν ως καταλύτες της εκτέλεσης του αφελληνισμού και αποχριστιανισμού του έθνους.  
 
Γνωρίζουμε ότι η προσευχή στην έναρξη της ημέρας στα προαύλια έχει ακυρωθεί (λόγω κοροδοϊού). 
Υπάρχει η δυνατότητα προσευχής την πρώτη ώρα στην τάξη απ’ τον εκπαιδευτικό.  
 
Καταγγελίες εκπαιδευτικών - που αναλαμβάνουν ένα τμήμα την δεύτερη ή τρίτη ώρα - ότι την πρώτη ώρα δεν τελέστηκε πρωινή προσευχή, διογκώνουν το κίνδυνο του πλήρους αφελληνισμού και αποχριστιανισμού των παιδιών. 
 
«Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει» (Η παιδεία, όπως η εύφορη γη, φέρνει όλα τα αγαθά) λέει ο Σωκράτης. 
 
Για τι αγαθά πλέον μιλάμε, όταν δεν πρόκειται πια για εύφορη γη αλλά για καμένη γη με μολυσμένο υδροφόρο ορίζοντα από τα «φυτοφάρμακα» της ιδιοτέλειας, των σκοτεινών σχεδίων, της διαστρεβλωμένης ιστορίας και των ύβρεων απέναντι στο Χριστό;  
 
Σπέρνουν στα παιδικά μυαλά ιδέες και απόψεις συγκεκριμένες, μασημένη και χωνεμένη τροφή, στερώντας την ελευθερία σκέψης και κρίσης. 
 
Κάποιος είχε πει ότι «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται.» Όμως αυτό δεν ισχύει πλέον.
 
Ο Βίκτωρ Ουγκώ είχε πει ότι «Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή.». 
Τώρα τα σχολεία έγιναν φυλακές. Φυλακές συνειδήσεων, υποχρεώνοντας τα εύπλαστα παιδικά μυαλά σε μια πνευματική σκλαβιά, απομακρυσμένη απ’ τα ιδεώδη του έθνους. Του Ευαγγελίου. Φυλακισμένα στα πάθη, την αμαρτία, τη φοβία.  
 
Μπορεί και ο Λέων Τολστόι να έλεγε ότι «χωρίς ελληνομάθεια δεν υπάρχει παιδεία» αλλά βλέπουμε σιγά-σιγά τη συνειδητή στέρηση ελληνομάθειας.
 
Κι έτσι όπως καταντά η παιδεία στην εποχή μας, καταλήγουμε σε αυτό που είχε πει ένας φιλόσοφος ότι «Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.». 
 
Κι αν δεν αλλάξουν τα πράγματα θα πρέπει να εφαρμόσουμε το ρητό του Μαρκ Τουαίην: «Δεν επέτρεψα ποτέ στο σχολείο να αναμειχθεί στην εκπαίδευσή μου» αλλά και την προτροπή του Αντισθένη ότι «Το πιο αναγκαίο μάθημα είναι να ξεμάθεις τα κακά». 
 
Αυτό το μάθημα θα πρέπει οι γονείς πλέον να το προσφέρουν στα παιδιά. Να διαγράψουν «τα κακά» που το σχολείο (ως όργανο επιβολής νέων ηθών και ιδεών – εντεταλμένο εργαλείο ενός σιωνιστικού εκπαιδευτικού συστήματος ) φυτεύει στα αθώα παιδικά μυαλά (σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ιστορία, θρησκευτικά, άγλωσση γλώσσα κ.α.) 
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhB9FFNdqDUDXWkP3soVhmkLRJFHXHriWAknEQEyXxvp84DjTVKzxgOZHxVcfhV7zSC0pqd5FGgSbIJRsczJkiNEIs9iJ8E2CsdjilBiyevtdlCz2Era8j2-BssdCMUTgH7Dv7j6QYbWaM/w640-h400/%25CE%259C%25CE%2591%25CE%2598%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2595%25CE%25A3+parelasi-28is-1950.jpg
Αναγκαίο, αφού πλέον το σχολείο δεν παρέχει παιδεία, διάπλαση χαρακτήρων, προσωπικοτήτων αλλά εκπαίδευση, προς δημιουργία υποταγμένων εργατών πνευματικών ή μη μιας νέας ανθρωπότητας.  
 
Παιδεία δεν είναι το παραγέμισμα του μυαλού με άψυχές γνώσεις. 
Ο Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, (Ιρλανδός ποιητής, Νόμπελ 1923) είχε πει ότι «Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας.» 
 
Μήπως τώρα η εκπαίδευση συμβάλει στο σβήσιμο της όποιας μικρής φλόγας σιγοκαίει στην παιδική ή εφηβική καρδιά;
 
Κι εσύ δάσκαλε-καθηγητή που μέχρι τώρα δεν ομολόγησες Χριστό, ούτε πατρίδα, γιατί δεν χρησιμοποιείς τη δυνατότητα που ακόμα έχεις για την πρωινή προσευχή; Δεν είσαι ο «άρχων» της εκπαιδευτικής ώρας; Δεν είσαι υποχρεωμένος να τελέσεις την πρωινή προσευχή; Φοβάσαι λοιδoρίες, χλευασμούς, κουτσομπολιά και κρυφόγελα; Φοβάσαι αντιρρησίες συνείδησης (εθνικής και χριστιανικής), τραμπούκους μαθητές που θα σε εξευτελίσουν στα social media;
 
Μήπως ντρέπεσαι τους λαθρομετανάστες μουσουλμάνους και από «σεβασμό» και «αγάπη» προσβάλεις τους ελληνοπαίδες; Προσβάλλεις τον Χριστό;
Θα χαλάσει το προφίλ σου και η εικόνα σου; Θα χαρακτηριστείς παλιομοδίτης; 
 
Tι βίωσες εσύ φοβισμένε δάσκαλε-καθηγητή σαν μαθητής, το θυμάσαι; 
Άντλησε απ’ το πηγάδι της μνήμης σου, τους δασκάλους που σε πήγαιναν στις εκκλησιές σε όλες τις εορτές. Που τους έβρισκες και τις Κυριακές στην εκκλησιά. Που σου δώριζαν τη δυνατότητα της πρωινής προσευχής. Που σπαταλούσαν ώρες στον ήλιο για να πειθαρχήσουν το βήμα σου και να ‘ χεις υπερήφανη και αξιοπρεπή παρουσία στην παρέλαση. Που δεν έχαναν ευκαιρία να σου μιλούν για πατρίδα, ανδραγαθήματα ηρώων, ένδοξο παρελθόν, Παναγιά, Χριστό. 
 
Στέρεψε το πηγάδι της μνήμης σου φοβισμένε δάσκαλε;  
Ποιοι και τι έριξαν μέσα, για να δηλητηριάσουν τα γάργαρο νερό που το είχε προσφέρει κάποτε ένα άλλο σχολειό;  
Πως το άφησες αυτό το πηγάδι απροστάτευτο και το μόλυνε ο εχθρός;  
 
Δάσκαλε βγες απ’ το καβούκι σου. Όρθωσε το ανάστημά σου. Δίδαξε Χριστό, πατρίδα. Ζέστανε τις παιδικές καρδιές. Απάλυνε τον ανθρώπινο φόβο. Πρόσφερε ελπίδα στα παιδιά και όχι ζόφο. Δώσε ανδρείο παράδειγμα. Έχεις μεγάλους μεσίτες στον ουρανό. Τους διδασκάλους του γένους. 
 
Και πάνω απ’ όλους τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό. Θα απευθυνθεί στην Παναγία να μεσιτεύσει. Στον ίδιο το Χριστό. Ο ζήλος του, η αγάπη του για πατρίδα και Χριστό, ο όλος βίος του και ο μαρτυρικός του θάνατος, του έδωσαν αυτό το δικαίωμα.  
 
Θα γλυτώσεις από κακοτοπιές, θα ενισχυθείς, αλλά πάνω απ’ όλα θα αγαπηθείς στο τέλος απ’ τα παιδιά αν επιμείνεις κραταιός. Κι αν ευδοκήσει και ο Θεός, μπορεί να φέρεις στην ορθή πίστη και αλλόδοξους. Μπορεί να αγαπήσουν και να ασπαστούν τον ελληνισμό και αλλοεθνείς. Τότε θα γίνεις ιεραπόστολος αλλά και πρεσβευτής των ιδεωδών του έθνους. Ένας μικρός Μεγαλέξανδρος. Ένας μικρός Πατροκοσμάς. 
 
Ο άγιος Κοσμάς θα σου ετοιμάσει κάθισμα δίπλα σε αυτόν όταν θα έρθει η ώρα. 
Μη δειλιάζεις. Πάρε θάρρος απ’ το αίμα των εθνομαρτύρων και οσιομαρτύρων.  
Μη φοβηθείς ούτε λεπτό τη χλεύη. Θα ακούσεις τον Κύριο να ψιθυρίζει στην τρεμάμενη καρδιά σου:  
«μακάριοί ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσιν καὶ εἴπωσιν πᾶν πονηρὸν καθ' ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ»  
 
και να συμπληρώνει «χαίρετε καὶ ἀγαλλιᾶσθε, ὅτι ὁ μισθὸς ὑμῶν πολὺς ἐν τοῖς οὐρανοῖς· οὕτω γὰρ ἐδίωξαν τοὺς προφήτας τοὺς πρὸ ὑμῶν».  
 
Θα σου ανοίξει ο ίδιος ο Κύριος λογαριασμό στην τράπεζα του ουρανού, για να σου καταθέσει τον μισθό σου. Είναι ο Ίδιος εγγυητής των καταθέσεών σου. Μην είσαι τσιγγούνης. Με πολλές καταθέσεις θα έχεις σύνταξη. 
Την αιώνια σύνταξη.  
 
Αριστείδης Δασκαλάκης, Mηχ.Μηχανικός Α.Π.Θ., Αναλυτής Εφαρμογών-Προγραμματιστής, Σύμβουλος Τεχνολογίας, Συστημάτων Ποιότητας και GDPR, Τακτικό Μέλος Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδας-Αρθρογράφος



Share

1 σχόλιο:

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

Υπεροχο αρθρο με νοσταλγια για τις εποχες τις αληθινες ,με φωτογραφιες που ειχαν ηθος κ περηφανεια .
Ποσο μακρυα ομως δυστυχως ειμαστε πλεον ! η κατηφορα ειναι γενικη κ οι εξουσιες κανουν οτι μπορουν, για να μην υπαρχει εμποδιο !! κ φρεναρει η κατρακυλα .
Σημερα διαβασα αυτο ..............
Υπέρ της έγκρισης νόμων για τις σχέσεις συμβίωσης των ομοφυλόφιλων πολιτών τάχθηκε σήμερα, Τετάρτη, ο πάπας Φραγκίσκος. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΠΑΝ !...
Οπου ναναι θα ακολουθησουν λογω προοδου ! κ οι υπολοιποι των αλλων πολιτισμενων θρησκειων !
Και εμεις ψαχνουμε τους ελαχιστους των ελαχιστων ,να κανουν την υπερβαση .
Μακαρι τα μισα να πραγματοποιηθουν ..νικη θαναι κ παλι .

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.