21 Μαρτίου 2020
ΕΠΙΚΑΙΡΑ
Του Κώστα Δημ Χρονόπουλου
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)
1. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην κα Π.τ.Δημοκρατίας μας.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να παρατηρήσω ένα επαναλαμβανόμενο -και από την ίδια -λάθος, εκφραστικό/λεκτικό. Πρόκειται για την νεοφανή φράση: "Νέος Πατριωτισμός".
Μέχρι τώρα είχαμε: "Νέο Πανιώνιο", "Νέα Καβάλα", κ. α ανάλογα, λόγω σκοπιμοτήτων και δικαστικών, οικονομικών εκκρεμοτήτων ποδοσφαιρικών ομάδων. Όμως "Νέος Πατριωτισμός" είναι κάτι δυσνόητο, δύσπεπτο, ανοίκειο και μη αποδεκτό. Ο Πατριωτισμός/η Φιλοπατρία, δεν είναι μεσήλικας, γηραιός, υπέργηρος και φυσικά καθόλου νέος ή παλαιός. Υπάρχει ή δεν υπάρχει. Ή είσαι Πατριώτης ή δεν είσαι. Κάποιες έννοιες -όπως ο Πατριωτισμός -είναι κάτι το αυθυπόστατο, αυθύπαρκτο, αυτονόητο, αψιμυθίωτο (χωρίς χρεία ψιμυθίων όπως πχ "Νέος"). Το πρόθεμα "Νέος" δεν είναι μόνον αχρείαστο, φαιδρό, και αναντίστοιχο , αλλά και ... αυτοακυρωτικό, μειωτικό για την έννοια και το μεγαλείο της Φιλοπατρίας.
2. Η Ιεραρχία σταδιακά έβαλε νερό στο κρασί της, ως προς την προσέλευση των πιστών στους Ναούς και ιδίως στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας.
Η αρχική σύγχυση θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν επιστράτευε απλά επιχειρήματα όπως:
- "Αφού ο κορωνοιός ευδοκιμεί /μεταδίδεται ευκολότερα σε χώρους συνάθροισης ανθρώπων, καλό θα είναι να αποφεύγεται η προσέλευση πιστών στην Θεία Λειτουργία".
- Συνιστούσε την καθολική αποχή από τον Εκκλησιασμό όλων και όχι μόνον των ηλικιωμένων. Ανεδαφική και ανεπαρκής προτροπή, γιατί αν οι εκκλησιαζόμενοι νεώτεροι τυχόν προσβληθούν από τον ιό, μοιραία θα τον μεταδώσουν στο σπίτι στους ηλικιωμένους παπούδες, γιαγιάδες και ευπαθείς ομάδες με αναπνευστικά προβλήματα.
- Η σύσταση των Ιεραρχών όφειλε να είναι η εξής:
"Ό,τι αποφάσισε η πολιτεία για όλους τους χώρους όπου συναθροίζονται άνθρωποι, το ίδιο θα ισχύσει και για τις Εκκλησίες. (Τόσο απλό και καθόλου αντιχριστιανικό). Οι Ιεράρχες μας γνωρίζουν -όπως και το ποίμνιο άλλωστε- πως η Θεία Χάρις /παρουσία είναι παντού. Όχι μόνο στις Εκκλησίες.
Ό ανήμπορος, ο ασθενής, ο κατάκοιτος, ο απομονωμένος φαροφύλακας δεν ανήκει άραγε σους πιστούς, επειδή δεν έχει την δυνατότητα του Εκκλησιασμού;
3. Στον Έβρο έχουμε εισβολή. Οι εισβολείς επιχειρούν να εισέλθουν βίαια στην Ελλάδα, εξοπλισμένοι με μολότοφ, δακρυγόνα, κόφτες, πέτρες κ. α ... ειρηνικά μέσα. Η διεθνής -κυρίως η ευρωπαϊκή κοινότητα, οφείλουν πάραυτα να πάρουν θέση, υπέρ του ελληνικού -ευρωπαϊκού προμαχώνα.
4. Δύο παρενέργειες κορωνοικές:
α. Ο νόμος προσφοράς και ζήτησης της αγοράς, αντικαταστάθηκε από τον " νόμο προσφοράς και -επιζητούμενης -αισχροκέρδειας".
β. Αλγεινή εντύπωση προξενεί η άγνοια και αγνόηση- εκ μέρους των επιστημόνων- σχετικά με σοβαρότατες επιπτώσεις του ιού στο γαστρεντερικό με αποτέλεσμα εξαντλητικές διάρροιες.
Μόνη προειδοποίηση του κοινού, τα καρότσια και οι ουρές στα σούπερ μάρκετ για προμήθεια χαρτιών υγείας.
ΥΓ Είναι κρίμα και άδικο, μετά την δεκαετή οικονομική κρίση, να έρχεται ο -φονικός- ιός να μας αποτελειώσει.
Επιβάλλεται όμως να τον αντιμετωπίσουμε με αλληλεγγύη, ομοψυχία, πειθαρχία, ψυχραιμία. Διαφορετικά το τίμημα θα είναι δυσανάλογα μεγάλο, και δυσβάστακτο! ....
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)
1. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην κα Π.τ.Δημοκρατίας μας.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να παρατηρήσω ένα επαναλαμβανόμενο -και από την ίδια -λάθος, εκφραστικό/λεκτικό. Πρόκειται για την νεοφανή φράση: "Νέος Πατριωτισμός".
Μέχρι τώρα είχαμε: "Νέο Πανιώνιο", "Νέα Καβάλα", κ. α ανάλογα, λόγω σκοπιμοτήτων και δικαστικών, οικονομικών εκκρεμοτήτων ποδοσφαιρικών ομάδων. Όμως "Νέος Πατριωτισμός" είναι κάτι δυσνόητο, δύσπεπτο, ανοίκειο και μη αποδεκτό. Ο Πατριωτισμός/η Φιλοπατρία, δεν είναι μεσήλικας, γηραιός, υπέργηρος και φυσικά καθόλου νέος ή παλαιός. Υπάρχει ή δεν υπάρχει. Ή είσαι Πατριώτης ή δεν είσαι. Κάποιες έννοιες -όπως ο Πατριωτισμός -είναι κάτι το αυθυπόστατο, αυθύπαρκτο, αυτονόητο, αψιμυθίωτο (χωρίς χρεία ψιμυθίων όπως πχ "Νέος"). Το πρόθεμα "Νέος" δεν είναι μόνον αχρείαστο, φαιδρό, και αναντίστοιχο , αλλά και ... αυτοακυρωτικό, μειωτικό για την έννοια και το μεγαλείο της Φιλοπατρίας.
2. Η Ιεραρχία σταδιακά έβαλε νερό στο κρασί της, ως προς την προσέλευση των πιστών στους Ναούς και ιδίως στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας.
Η αρχική σύγχυση θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν επιστράτευε απλά επιχειρήματα όπως:
- "Αφού ο κορωνοιός ευδοκιμεί /μεταδίδεται ευκολότερα σε χώρους συνάθροισης ανθρώπων, καλό θα είναι να αποφεύγεται η προσέλευση πιστών στην Θεία Λειτουργία".
- Συνιστούσε την καθολική αποχή από τον Εκκλησιασμό όλων και όχι μόνον των ηλικιωμένων. Ανεδαφική και ανεπαρκής προτροπή, γιατί αν οι εκκλησιαζόμενοι νεώτεροι τυχόν προσβληθούν από τον ιό, μοιραία θα τον μεταδώσουν στο σπίτι στους ηλικιωμένους παπούδες, γιαγιάδες και ευπαθείς ομάδες με αναπνευστικά προβλήματα.
- Η σύσταση των Ιεραρχών όφειλε να είναι η εξής:
"Ό,τι αποφάσισε η πολιτεία για όλους τους χώρους όπου συναθροίζονται άνθρωποι, το ίδιο θα ισχύσει και για τις Εκκλησίες. (Τόσο απλό και καθόλου αντιχριστιανικό). Οι Ιεράρχες μας γνωρίζουν -όπως και το ποίμνιο άλλωστε- πως η Θεία Χάρις /παρουσία είναι παντού. Όχι μόνο στις Εκκλησίες.
Ό ανήμπορος, ο ασθενής, ο κατάκοιτος, ο απομονωμένος φαροφύλακας δεν ανήκει άραγε σους πιστούς, επειδή δεν έχει την δυνατότητα του Εκκλησιασμού;
3. Στον Έβρο έχουμε εισβολή. Οι εισβολείς επιχειρούν να εισέλθουν βίαια στην Ελλάδα, εξοπλισμένοι με μολότοφ, δακρυγόνα, κόφτες, πέτρες κ. α ... ειρηνικά μέσα. Η διεθνής -κυρίως η ευρωπαϊκή κοινότητα, οφείλουν πάραυτα να πάρουν θέση, υπέρ του ελληνικού -ευρωπαϊκού προμαχώνα.
4. Δύο παρενέργειες κορωνοικές:
α. Ο νόμος προσφοράς και ζήτησης της αγοράς, αντικαταστάθηκε από τον " νόμο προσφοράς και -επιζητούμενης -αισχροκέρδειας".
β. Αλγεινή εντύπωση προξενεί η άγνοια και αγνόηση- εκ μέρους των επιστημόνων- σχετικά με σοβαρότατες επιπτώσεις του ιού στο γαστρεντερικό με αποτέλεσμα εξαντλητικές διάρροιες.
Μόνη προειδοποίηση του κοινού, τα καρότσια και οι ουρές στα σούπερ μάρκετ για προμήθεια χαρτιών υγείας.
ΥΓ Είναι κρίμα και άδικο, μετά την δεκαετή οικονομική κρίση, να έρχεται ο -φονικός- ιός να μας αποτελειώσει.
Επιβάλλεται όμως να τον αντιμετωπίσουμε με αλληλεγγύη, ομοψυχία, πειθαρχία, ψυχραιμία. Διαφορετικά το τίμημα θα είναι δυσανάλογα μεγάλο, και δυσβάστακτο! ....
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Ενημέρωση,
Θέματα Υγείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση,
Χρονόπουλος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου