29 Μαρτίου 2020
Μήπως εγκαταλείφθηκε το ποίμνιο;
Της Ράνιας Γάτου
Ποιήτριας, δοκιμιογράφου και εικαστικού
1 - Εισαγωγή
Είναι γνωστό ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφάσισε να τελείται μόνο η θεία λειτουργία των Κυριακών από τις 7 π.μ. μέχρι τις 8 π.μ. Είχε προηγηθεί μια πολυήμερη συστηματική προπαγάνδα των καθεστωτικών μέσων ενημέρωσης για τη δήθεν μόλυνση από τον κορωναϊό μέσω της θείας κοινωνίας.
Αμέσως μετά την απόφαση αυτή της Διαρκούς Συνόδου, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε την κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας - Θρησκευμάτων και Υγείας για την προσωρινή απαγόρευση της θείας λατρείας στους χώρους λατρείας όλων των θρησκευμάτων.
Η ίδια κοινή υπουργική απόφαση απαγορεύει την είσοδο προσκυνητών στις Ιερές Μονές.
Αυτή η κοινή απόφαση επιτρέπει μόνο τις κηδείες με την παρουσία του απολύτως στενού συγγενικού περιβάλλοντος, και την τέλεση μόνο της θείας λειτουργίας αποκλειστικά για τηλεοπτική ή ραδιοφωνική μετάδοση εθνικής ή τοπικής εμβέλειας.
2 - Σύγκριση των απαγορεύσεων της Ελλάδος με την απόφαση του Μητροπολίτη Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας
Ο Μητροπολίτης Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας όχι μόνο διατηρεί ανοικτές στους επισκέπτες τις Μονές, αλλά και έδωσε σε αυτές την εντολή να προετοιμάσουν ειδικούς χώρους για πιθανή υποδοχή και διακονία ασθενών με κοροωναϊό, στην περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης στην οποία τα ιατρικά ιδρύματα δεν θα επαρκούν για τη νοσηλεία των ασθενών.
Στην αποστολή της Εκκλησίας σε περιόδους μολυσματικών ασθενειών αναφέρθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, στο άρθρο του με τίτλο «Θεολογία, Ιστορία, Βιολογία», που δημοσιεύθηκε στο «Βήμα της Κυριακής».
Παραπέμποντας στο βιβλίο του Rodney Stark με τίτλο «Η εξάπλωση του Χριστιανισμού» από τις εκδόσεις «Άρτος Ζωής», υπενθυμίζει ότι οι χριστιανικές κοινότητες βοηθούσαν τους αρρώστους τόσο με τις προσευχές και τις λατρευτικές εκδηλώσεις όσο και με φροντίδα και νοσηλεία, με τις οποίες εκδήλωναν την αγάπη τους προς τον πλησίον.
Η κοινή υπουργική απόφαση όμως απαγορεύει και τη συλλογική θεία λατρεία και τη νοσηλευτική φροντίδα των ασθενών από κορωναϊό από τις Ιερές Μονές, τους Ιερούς Ναούς και τους πιστούς, κλείνοντάς τους στα σπίτια τους με το σύνθημα «Μένουμε στο σπίτι».
Ακολουθώντας τις κυβερνητικές υποδείξεις, πολλοί Μητροπολίτες συναγωνίζονται να πείθουν τους πιστούς να μένουν στα σπίτια τους, για να προστατευθούν από τον κορωναϊό και να μην τον μεταδώσουν ως ασθενείς ή ως φορείς.
3 - Σύγκριση των απαγορεύσεων της Ελλάδος με την απόφαση του Πατριαρχείου Γεωργίας
Το Πατριαρχείο Γεωργίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι οι ακολουθίες στους ναούς της θα λαμβάνουν χώρα κανονικά, αλλά σύμφωνα με τις συστάσεις των αρμόδιων κρατικών αρχών. Καλεί τις ευπαθείς ομάδες να παραμείνουν στα σπίτια τους.
Τους υπόλοιπους πιστούς τους προτρέπει να τηρούν την απόσταση των δύο μέτρων όταν προσέρχονται στους ναούς.
Εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τα κρατικά μέτρα κατά του εκκλησιασμού, ενώ καθημερινά επιτρέπεται η λειτουργία λεωφορείων, μετρό, φαρμακείων και παντοπωλείων. Διατυπώνει επίσης την αντίθεσή τους στην αρνητική στάση κάποιων πολιτών που πιστεύουν ότι οι πιστοί δεν πρέπει να κοινωνούν για να μη προσβληθεί η δημόσια υγεία.
Προς αυτήν την κατεύθυνση τονίζει ότι αρνείται τον Χριστό όποιος αρνείται ότι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση της αγάπης και της ένωσης του λαού με τον Χριστό είναι το Άγιο Δισκοπότηρο. Απορρίπτει ακόμη ως αδικαιολόγητη την απαγόρευση της θείας λειτουργίας.
Αντιθέτως, στην Ελλάδα οι Μητροπολίτες, πλην του Μητροπολίτη Κυθήρων που αντιτάχθηκε στην πράξη τελώντας με ανοικτές πόρτες του Ναού τους Γ΄ Χαιρετισμούς, αποδέχθηκαν αδιαμαρτύρητα την κοινή υπουργική απόφαση, που απαγορεύει πλήρως τη θεία λατρεία και ειδικότερα τη θεία κοινωνία. Και συμπορεύθηκαν με την κυβέρνηση υιοθετώντας και προβάλλοντας το σύνθημα «Μένουμε στο σπίτι», δηλαδή δεν πηγαίνουμε στους Ναούς.
Αποδεχόμενη την απαγόρευση της θείας λειτουργίας, η Ιεραρχία συμπορεύθηκε με τους δημοσιογράφους των καθεστωτικών μέσων ενημέρωσης που επί ημέρες προπαγάνδιζαν ότι η θεία κοινωνία δεν είναι Σώμα και Αίμα Χριστού, αλλά ψωμί και κρασί, από το οποίο μολύνονται οι πιστοί με κορωναϊό, καθώς και με την κυβέρνηση η οποία τους ακολούθησε σε αυτήν την αντιεκκλησιαστική τους αντίληψη.
Οι Ναοί με τους ιερείς τους έκλεισαν τις πόρτες τους στους πιστούς, με την εξαίρεση του ανάμματος του κεριού, το οποίο δεν προβλέπεται καν στη φόρμα Νο. 2 για την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία των πολιτών του forma.gov.gr.
Και πάλι η Ιεραρχία συνιστούσε «Μένουμε στο σπίτι». Οι Μονές έκλεισαν τις πύλες τους για να μη μολυνθούν από τους προσκυνητές και να μην τους μολύνουν. Καμία διαμαρτυρία και από τις Μονές εναντίον της απαγόρευσης της λατρείας από την κοινή υπουργική απόφαση.
Σχεδόν κανένα ενδιαφέρον από την ποιμαίνουσα Εκκλησία προς τους ποιμαινόμενους πιστούς, οι οποίοι έχουν φθάσει στα όριά τους τόσο από το υποχρεωτικό κλείσιμό τους μέσα στα σπίτια τους όσο και από την απαγόρευση της συμμετοχής τους στη θεία λατρεία και της θείας μετάληψης.
Κάποιες τηλεφωνικές γραμμές επικοινωνίας ή κάποιες τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές μεταδόσεις τις οποίες κάποιες Μητροπόλεις μπορεί να έχουν, είναι εντελώς ανεπαρκείς.
Η Ιεραρχία αποδέχθηκε αδιαμαρτύρητα την κυβερνητική απόφαση για την πλήρη πνευματική και ποιμαντική απενεργοποίηση των κληρικών και των μοναχών ενόψει μιας μολυσματικής ασθένειας, πράγμα εντελώς πρωτοφανές στην εκκλησιαστική ιστορία και παράδοσή μας.
Η αδιαμαρτύρητη αποδοχή από τους ποιμένες της κοινής υπουργικής απόφασης παρεμποδίζει την πάνδημη, με την τήρηση των αναγκαίων αποστάσεων, συμμετοχή στη θεία λειτουργία, την ειδική προσευχή και την ιερά λιτανεία για την διάσωση εκ μέρους του Θεού των ανθρώπων από την μολυσματική ασθένεια του κορωναϊού.
Χωρίς την πάνδημη συμμετοχή σε αυτές τις ιεροπραξίες που προβλέπονται από την εκκλησιαστική μας παράδοση, δεν μπορεί να ελκυστεί το έλεος του Θεού για την απαλλαγή μας από αυτήν την μολυσματική ασθένεια, επειδή όπου είναι όλη η Εκκλησία (κατά τη ρήση της Γραφής, όπου είναι συναγμένοι δύο ή τρεις στο όνομα του Χριστού), εκεί είναι και ο Χριστός.
4 - Συμπέρασμα
Ύστερα από τις παραπάνω δύο συγκρίσεις της πλήρους απαγόρευσης της λατρείας στην Ελλάδα με τις αποφάσεις του Μητροπολίτη Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας και του Πατριαρχείου Γεωργίας, ανακύπτει εύλογα το ερώτημα: Μήπως το ποίμνιο της Εκκλησίας της Ελλάδος εγκαταλείφθηκε από τους ποιμένες, οι οποίοι διατυμπανίζουν μόνον το «Μένουμε στο σπίτι», όπως και οι αρμόδιες κρατικές αρχές;
Όμως, ο ιερομόναχος της Μονής Τοπλού Κρήτης παπα-Χρύσανθος Κατσουλογιαννάκης, με αίτησή του προς τον οικείο Επίσκοπο Σητείας, και ύστερα από απόφαση του τοπικά αρμόδιου Επισκόπου Πέτρας, διορίστηκε τακτικός εφημέριος του Νοσηλευτηρίου των λεπρών Σπιναλόγκας «Άγιος Παντελεήμων», τους οποίους κοινωνούσε από το ίδιο Άγιο Ποτήριο, το οποίο στη συνέχεια κατέλυε επί δέκα συναπτά έτη (1947-1957, οπότε αυτό το Νοσηλευτήριο έκλεισε), χωρίς να μολυνθεί από τη λέπρα.
πηγή
Ποιήτριας, δοκιμιογράφου και εικαστικού
1 - Εισαγωγή
Είναι γνωστό ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφάσισε να τελείται μόνο η θεία λειτουργία των Κυριακών από τις 7 π.μ. μέχρι τις 8 π.μ. Είχε προηγηθεί μια πολυήμερη συστηματική προπαγάνδα των καθεστωτικών μέσων ενημέρωσης για τη δήθεν μόλυνση από τον κορωναϊό μέσω της θείας κοινωνίας.
Αμέσως μετά την απόφαση αυτή της Διαρκούς Συνόδου, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε την κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας - Θρησκευμάτων και Υγείας για την προσωρινή απαγόρευση της θείας λατρείας στους χώρους λατρείας όλων των θρησκευμάτων.
Η ίδια κοινή υπουργική απόφαση απαγορεύει την είσοδο προσκυνητών στις Ιερές Μονές.
Αυτή η κοινή απόφαση επιτρέπει μόνο τις κηδείες με την παρουσία του απολύτως στενού συγγενικού περιβάλλοντος, και την τέλεση μόνο της θείας λειτουργίας αποκλειστικά για τηλεοπτική ή ραδιοφωνική μετάδοση εθνικής ή τοπικής εμβέλειας.
2 - Σύγκριση των απαγορεύσεων της Ελλάδος με την απόφαση του Μητροπολίτη Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας
Ο Μητροπολίτης Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας όχι μόνο διατηρεί ανοικτές στους επισκέπτες τις Μονές, αλλά και έδωσε σε αυτές την εντολή να προετοιμάσουν ειδικούς χώρους για πιθανή υποδοχή και διακονία ασθενών με κοροωναϊό, στην περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης στην οποία τα ιατρικά ιδρύματα δεν θα επαρκούν για τη νοσηλεία των ασθενών.
Στην αποστολή της Εκκλησίας σε περιόδους μολυσματικών ασθενειών αναφέρθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, στο άρθρο του με τίτλο «Θεολογία, Ιστορία, Βιολογία», που δημοσιεύθηκε στο «Βήμα της Κυριακής».
Παραπέμποντας στο βιβλίο του Rodney Stark με τίτλο «Η εξάπλωση του Χριστιανισμού» από τις εκδόσεις «Άρτος Ζωής», υπενθυμίζει ότι οι χριστιανικές κοινότητες βοηθούσαν τους αρρώστους τόσο με τις προσευχές και τις λατρευτικές εκδηλώσεις όσο και με φροντίδα και νοσηλεία, με τις οποίες εκδήλωναν την αγάπη τους προς τον πλησίον.
Η κοινή υπουργική απόφαση όμως απαγορεύει και τη συλλογική θεία λατρεία και τη νοσηλευτική φροντίδα των ασθενών από κορωναϊό από τις Ιερές Μονές, τους Ιερούς Ναούς και τους πιστούς, κλείνοντάς τους στα σπίτια τους με το σύνθημα «Μένουμε στο σπίτι».
Ακολουθώντας τις κυβερνητικές υποδείξεις, πολλοί Μητροπολίτες συναγωνίζονται να πείθουν τους πιστούς να μένουν στα σπίτια τους, για να προστατευθούν από τον κορωναϊό και να μην τον μεταδώσουν ως ασθενείς ή ως φορείς.
3 - Σύγκριση των απαγορεύσεων της Ελλάδος με την απόφαση του Πατριαρχείου Γεωργίας
Το Πατριαρχείο Γεωργίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι οι ακολουθίες στους ναούς της θα λαμβάνουν χώρα κανονικά, αλλά σύμφωνα με τις συστάσεις των αρμόδιων κρατικών αρχών. Καλεί τις ευπαθείς ομάδες να παραμείνουν στα σπίτια τους.
Τους υπόλοιπους πιστούς τους προτρέπει να τηρούν την απόσταση των δύο μέτρων όταν προσέρχονται στους ναούς.
Εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τα κρατικά μέτρα κατά του εκκλησιασμού, ενώ καθημερινά επιτρέπεται η λειτουργία λεωφορείων, μετρό, φαρμακείων και παντοπωλείων. Διατυπώνει επίσης την αντίθεσή τους στην αρνητική στάση κάποιων πολιτών που πιστεύουν ότι οι πιστοί δεν πρέπει να κοινωνούν για να μη προσβληθεί η δημόσια υγεία.
Προς αυτήν την κατεύθυνση τονίζει ότι αρνείται τον Χριστό όποιος αρνείται ότι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση της αγάπης και της ένωσης του λαού με τον Χριστό είναι το Άγιο Δισκοπότηρο. Απορρίπτει ακόμη ως αδικαιολόγητη την απαγόρευση της θείας λειτουργίας.
Αντιθέτως, στην Ελλάδα οι Μητροπολίτες, πλην του Μητροπολίτη Κυθήρων που αντιτάχθηκε στην πράξη τελώντας με ανοικτές πόρτες του Ναού τους Γ΄ Χαιρετισμούς, αποδέχθηκαν αδιαμαρτύρητα την κοινή υπουργική απόφαση, που απαγορεύει πλήρως τη θεία λατρεία και ειδικότερα τη θεία κοινωνία. Και συμπορεύθηκαν με την κυβέρνηση υιοθετώντας και προβάλλοντας το σύνθημα «Μένουμε στο σπίτι», δηλαδή δεν πηγαίνουμε στους Ναούς.
Αποδεχόμενη την απαγόρευση της θείας λειτουργίας, η Ιεραρχία συμπορεύθηκε με τους δημοσιογράφους των καθεστωτικών μέσων ενημέρωσης που επί ημέρες προπαγάνδιζαν ότι η θεία κοινωνία δεν είναι Σώμα και Αίμα Χριστού, αλλά ψωμί και κρασί, από το οποίο μολύνονται οι πιστοί με κορωναϊό, καθώς και με την κυβέρνηση η οποία τους ακολούθησε σε αυτήν την αντιεκκλησιαστική τους αντίληψη.
Οι Ναοί με τους ιερείς τους έκλεισαν τις πόρτες τους στους πιστούς, με την εξαίρεση του ανάμματος του κεριού, το οποίο δεν προβλέπεται καν στη φόρμα Νο. 2 για την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία των πολιτών του forma.gov.gr.
Και πάλι η Ιεραρχία συνιστούσε «Μένουμε στο σπίτι». Οι Μονές έκλεισαν τις πύλες τους για να μη μολυνθούν από τους προσκυνητές και να μην τους μολύνουν. Καμία διαμαρτυρία και από τις Μονές εναντίον της απαγόρευσης της λατρείας από την κοινή υπουργική απόφαση.
Σχεδόν κανένα ενδιαφέρον από την ποιμαίνουσα Εκκλησία προς τους ποιμαινόμενους πιστούς, οι οποίοι έχουν φθάσει στα όριά τους τόσο από το υποχρεωτικό κλείσιμό τους μέσα στα σπίτια τους όσο και από την απαγόρευση της συμμετοχής τους στη θεία λατρεία και της θείας μετάληψης.
Κάποιες τηλεφωνικές γραμμές επικοινωνίας ή κάποιες τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές μεταδόσεις τις οποίες κάποιες Μητροπόλεις μπορεί να έχουν, είναι εντελώς ανεπαρκείς.
Η Ιεραρχία αποδέχθηκε αδιαμαρτύρητα την κυβερνητική απόφαση για την πλήρη πνευματική και ποιμαντική απενεργοποίηση των κληρικών και των μοναχών ενόψει μιας μολυσματικής ασθένειας, πράγμα εντελώς πρωτοφανές στην εκκλησιαστική ιστορία και παράδοσή μας.
Η αδιαμαρτύρητη αποδοχή από τους ποιμένες της κοινής υπουργικής απόφασης παρεμποδίζει την πάνδημη, με την τήρηση των αναγκαίων αποστάσεων, συμμετοχή στη θεία λειτουργία, την ειδική προσευχή και την ιερά λιτανεία για την διάσωση εκ μέρους του Θεού των ανθρώπων από την μολυσματική ασθένεια του κορωναϊού.
Χωρίς την πάνδημη συμμετοχή σε αυτές τις ιεροπραξίες που προβλέπονται από την εκκλησιαστική μας παράδοση, δεν μπορεί να ελκυστεί το έλεος του Θεού για την απαλλαγή μας από αυτήν την μολυσματική ασθένεια, επειδή όπου είναι όλη η Εκκλησία (κατά τη ρήση της Γραφής, όπου είναι συναγμένοι δύο ή τρεις στο όνομα του Χριστού), εκεί είναι και ο Χριστός.
4 - Συμπέρασμα
Ύστερα από τις παραπάνω δύο συγκρίσεις της πλήρους απαγόρευσης της λατρείας στην Ελλάδα με τις αποφάσεις του Μητροπολίτη Κιέβου του Πατριαρχείου Μόσχας και του Πατριαρχείου Γεωργίας, ανακύπτει εύλογα το ερώτημα: Μήπως το ποίμνιο της Εκκλησίας της Ελλάδος εγκαταλείφθηκε από τους ποιμένες, οι οποίοι διατυμπανίζουν μόνον το «Μένουμε στο σπίτι», όπως και οι αρμόδιες κρατικές αρχές;
Όμως, ο ιερομόναχος της Μονής Τοπλού Κρήτης παπα-Χρύσανθος Κατσουλογιαννάκης, με αίτησή του προς τον οικείο Επίσκοπο Σητείας, και ύστερα από απόφαση του τοπικά αρμόδιου Επισκόπου Πέτρας, διορίστηκε τακτικός εφημέριος του Νοσηλευτηρίου των λεπρών Σπιναλόγκας «Άγιος Παντελεήμων», τους οποίους κοινωνούσε από το ίδιο Άγιο Ποτήριο, το οποίο στη συνέχεια κατέλυε επί δέκα συναπτά έτη (1947-1957, οπότε αυτό το Νοσηλευτήριο έκλεισε), χωρίς να μολυνθεί από τη λέπρα.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Ενημέρωση,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2 σχόλια:
ΕΚΚΛΗΣΗ προς τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ - Μην αφήνετε τους Πιστούς ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ, εν μέσω Μεγάλης Τεσσαρακοστής
https://www.youtube.com/watch?v=px6miYOayq0
Η απορία μου είναι,δε διάβασαν αυτοί οι θεολόγοι και οι αρχιερείς Παλαιά Διαθήκη και δε κατάλαβαν ότι η ιστορία του Εβραϊκού λαού είναι η ιστορία και του Xριστιανισμού;Όταν οι Εβραίοι απομακρύνονταν από το Θεό και συμπορεύονταν με τα έθνη τα ειδωλολατικά,είχαν ασθένειες,θανάτους και υποδουλώνονταν στους εχθρούς τους,μέχρι και τα Iερά και τα Oσια τους και η Κιβωτός του Μαρτυρίου έπεσε στα χέρια των εχθρών τους.Και όταν ενθυμούνταν τοv Θεό και μετανοούσαν, ερχόταν η ηρεμία,η ησυχία και η γαλήνη στα σπίτια τους.Αντί να κηρύξουν μετάνοια ταπείνωση και αποχή από την αμαρτωλή ζωή,αντί να καταφύγουν στοv Κύριο με παρακλήσεις και δεήσεις προς τον δυνάμενο να μας σώσει από την ασθένεια,απαγορεύουν τη θεία λειτουργία και τις ακουλουθίες της Εκκλησίας, καταργούν τα όπλα πού μπορούν να πολεμήσουν κάθε κακό!
Η απιστία και η αποστασία στο αποκορύφωμά της!
Δημοσίευση σχολίου