Η Αθηναϊκή Αυτοκρατορία εξελίσσεται σε πόλη κράτος των Αθηνών για 140 έτη και κατά την διάρκεια της περιόδου αυτής γεννήθηκε ο Χρυσούς Αιών (462 – 322 π.Χ.), του Περικλή Ξανθίππου ( 494 Χολαργός – 429 π.Χ) και του Παρθενώνα (Άρχισε 447, τελείωσε 438 π.Χ,), αντιπροσωπευτικού θαύματος του Χρυσού Αιώνα, συμβόλου της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, αλλά και παγκόσμιου φάρου Πνεύματος, Πολιτισμού, Φιλοσοφίας, Δημοκρατίας και ύψιστης τέλειας αρχιτεκτονικής και ιστορικής γλυπτικής που ( Φειδίας, Καλλικράτη, Ικτίνος) αποτυπώνει με τα απαράμιλλα γλυπτά του, όλη την Ελληνική ιστορία.
Ο μεγαλύτερος ναός (Μ.69.5 Χ Π.30.87 Χ Υ. 13,72 = Χρυσή τομή 4:9, Υ.13.72Χ9=125.28:4=Π.30.87 ή 30.87Χ9=277.92:4= Μ 69.48), με τις τελειότερες αρμονικές αναλογίες Δωρικού απαράμιλλου καλλιτεχνικού ρυθμού. Ο μοναδικός ολομάρμαρος ναός, από Πεντελικό μάρμαρο. Σημειώνεται ότι η σκεπή του Παρθενώνα ήταν σκεπασμένη από λεπτά τετράγωνα μάρμαρα, σαν φεγγίτες λεπτά κομμένα, που τα διαπερνούσαν οι ακτίνες του Ήλιου και φώτιζαν το εσωτερικό του ναού με θεϊκό απόκοσμο φως. Μέχρι σήμερα δεν ανακαλύφθηκε η τεχνική κοπής των φεγγιτών μαρμάρων……
Ο Παρθενώνας συμβολίζει και εκπροσωπεί την Αθηναϊκή Δημοκρατία, τον Ελληνικό πολιτισμό και έχει χαραγμένη ανεξίτηλα στα μάρμαρα του, την ιστορία ακριβώς όπως αποτυπώθηκε τότε, ( Όπως και σε όλα τα μνημειώδη αρχιτεκτονήματα της χρυσής τότε εποχής ), της φιλοσοφίας, του Πολιτισμού, της Δικαιοσύνης, της τέλειας Δημοκρατίας, των Θεάτρων, Φιλοσοφικών συμποσίων, της αθλητικής άμιλλας, των επιστημών, της ποίησης και λογοτεχνίας, του Σόλωνα, Κλεισθένη, Αναξαγόρα, Ζήνωνα, Αριστοτέλη, Κίμωνα, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Θουκυδίδη, Ηρόδοτου, Πλάτωνα κ.ά. Πουθενά και ποτέ, δεν έγινε σε όλο τον κόσμο, αρχαίο και σύγχρονο, αυτή η έκρηξη πνεύματος, φιλοσοφίας και εκπολιτισμού! Είναι ένας και μοναδικός πολιτιστικός φάρος που διαφωτίζει μέχρι σήμερα όλο τον πολιτισμένο κόσμο.
Άλυτο μέχρι σήμερα το μαθηματικό πρόβλημα των τέλειων αναλογιών του Παρθενώνα, αλλά και άλυτο το μυστήριο της ιδιοφυίας και διάνοιας των Ελλήνων αρχιτεκτόνων. Το 1985 ανακαλύφθηκε στη Σαλαμίνα μετρολογικό ανάγλυφο με απεικόνιση μέρους ανθρώπινου σώματος με τέλειες αναλογίες, όπως επίσης και οι μετρικές μονάδες (π.χ. 1 πόδι=0,3188μ), που χρησιμοποιούσαν με βάση το τέλειο ανθρώπινο σώμα οι μαθηματικοί και κατασκευαστές του Παρθενώνα. Μυστήριο είναι η αναλογία του κοντού στυλοβάτη του Παρθενώνα που είναι ίση με 1’’ δευτερόλεπτο ενός τόξου γεωγραφικού πλάτους της γης, κάτι που αποδεικνύει ότι γνώριζαν ακριβώς τις διαστάσεις της σφαιρικής γης……! (Search, αναλογίες Παρθενώνα.)
Είναι βέβαιον ότι οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, μαθηματικοί, αρχιτέκτονες, γνώριζαν τέλεια, τα αναλογικά μαθηματικά του σύμπαντος, διάμετρος γης, αποστάσεις και τις τέλειες αναλογίες του ανθρώπινου σώματος οι οποίες αγγίζουν την συμπαντική τελειότητα. Εφάρμοζαν τέλεια τις αναλογίες αυτές σε όλα τα αρχιτεκτονήματα και μυστήριο αποτελεί μέχρι σήμερα πως κατάφερναν οι αρχιτέκτονες να δημιουργούν την απόλυτη τελειότητα με διαφορά πολλές φορές ενός χιλιοστομορίου…
Με βάση τις αναλογίες αυτές στο De architecture του Βιτρουβίου 3.1.3 (Αποσπασματικές πληροφορίες) αναγράφονται οι τέλειες αναλογίες του ανθρωπίνου σώματος, οι οποίες έδωσαν έμπνευση στον Ντα Βίτσι (15ος αιώνας) να σχεδιάσει τον Βιτρούβειο άνθρωπο με τις δικές του απόψεις, ότι η συμμετρία του ανθρώπινου σώματος έχει απόλυτη σχέση με την τελειότητα του σύμπαντος κλπ.
Βεβαίως καταγράφεται ότι αυτές τις γνώσεις, κατείχαν οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι από το 548 π.Χ., όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, που κατά τον Αριστοτέλη ήταν και ο πρώτος Έλληνας φιλόσοφος. (Αποσπασματικές Πληρ. Prof. L. Kaliambos, T.E. Inst. Of Larissa, Discovery of Parthenon math.)
Φαίνεται ότι ο Ντα Βίντσι δημιούργησε το σχέδιο βασιζόμενος στο De Architectura3.1.3 του Βιτρούβιου που γράφει:
«Ο ομφαλός είναι φυσικά τοποθετημένος στο κέντρου του ανθρώπινου σώματος, και, αν σε έναν άνδρα ξαπλωμένο, με το πρόσωπο στραμμένο επάνω και τα χέρια και τα πόδια του ανεπτυγμένα, με τον ομφαλό του ως κέντρο εγγράψουμε ένα κύκλο, θα ακουμπήσει τα δάκτυλα των χεριών και τα δάκτυλα των ποδιών του. Δεν γίνεται μόνο μέσω ενός κύκλου, η περιγραφή ενός ανθρώπινου σώματος, όπως φαίνεται τοποθετώντας τον σε ένα τετράγωνο. Μετρώντας από τα πόδια ως στην κορυφή του κεφαλιού, και έπειτα κατά μήκος των χεριών σε πλήρη έκταση, βρίσκουμε την τελευταία μέτρηση ίση με την πρώτη· έτσι γραμμές σε ορθή γωνία μεταξύ τους, περικλείοντας τη φιγούρα, σχηματίζουν ένα τετράγωνο.»
Δηλαδή οι αναλογίες αυτές και η συμμετρία του ανθρώπινου σώματος, είναι η απόλυτη αναλογία, χρυσή τομή και απόλυτη τελειότητα του σύμπαντος, πάνω στην οποία βασίσθηκαν οι αρχιτέκτονες του Παρθενώνα, δεκαοκτώ αιώνες πριν τον Ντα Βίτσι και πέντε αιώνες, πρίν τον Βιτρούβιο Marcus Vitruvious Polio (80 π.Χ – 15 π.Χ), ο οποίος μάλλον εμπνεύσθηκε και δανείσθηκε συγγράμματα, από τους Αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους (Από το 548 π.Χ. Θαλής Μιλήσιος ), χωρίς να αμφισβητείται ότι και ο Βιτρούβιος υπήρξε διάσημος Ρωμαίος φιλόσοφος, αρχιτέκτονας, πολιτικός μηχανικός. συγγραφέας, στρατιωτικός μηχανικός…Ο ίδιος έγραψε περί τα δέκα βιβλία Αρχιτεκτονικής, χρησιμοποιώντας πολλές πηγές Ελληνικές και συγγράμματα Ελλήνων αρχιτεκτόνων, όπως του διάσημου Έλληνα επίσης αρχαίου αρχιτέκτονα Ερμογένη κλπ.
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ – ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
http://www.ledrastoey.com
το είδαμε ΕΔΩ
2 σχόλια:
Το πιό θαυμαστό
από όλα
είναι το πως έχουμε
υιοθετήσει
όλη αυτή
τη λ α τ ρ ε ί α
της
(αναμφισβήτητα
σπουδαίας)
αρχαιότητας,
θεωρώντας ότι
κατανοούμε
πράγματα στα οποία
η άγνοιά μας είναι
δεδομένη
αλλά η
η μ ι μ ά θ ε ι ά μας
δημιουργεί ένα πλέγμα,
που ούτε στον εαυτό μας
δεν ομολογούμε,
πόσο
δεν μπορούμε να
κ ρ ί ν ο υ μ ε
τα όσα μας...σερβίρονται.
Μας θαμπώνει πάντα
περισσότερο αυτό
που δεν μπορούμε να
επεξεργαστούμε.
Σπουδαία λοιπόν
η αρχαιότητα
και πολλά θα μπορούσαμε
να κερδίσουμε από
τη μελέτη της
όμως
ολη αυτή η τυφλή πίστη
ας μας προβληματίσει.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΚΩΝ...ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ...ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΥΦΛΗ ΠΙΣΤΗ ΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ...ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ....ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ..ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ....ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ...
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ....ΜΑ Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 1.61803...ΝΑΙ ΣΩΣΤΑ...ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΟΜΗ ...ΟΜΩΣ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΚΑΛΛΟΥΣ 4/9 ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ 13,72 Χ 9 = 123,48 ΔΙΑ 4 = 30,87 ΠΛΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ.
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ - ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ - www.ledrastory.com
Δημοσίευση σχολίου