22 Σεπτεμβρίου 2019
Ψηφιακή αποτοξίνωση επιλέγουν όλο και περισσότεροι χρήστες των κοινωνικών δικτύων.
Στάσιμος ή και πτωτικός είναι, πλέον, ο βαθμός χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε πολλές χώρες, ανά τον κόσμο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές δαπανούν – κατά μέσο όρο – 2 ώρες και 23 λεπτά την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα και το messaging (στοιχεία 1ου τριμήνου 2019). Παγκοσμίως, ήδη από το 3ο τρίμηνο του 2018, άρχισε να διαφαίνεται ένας περιορισμός του χρόνου που αφιερώνουν οι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η τάση αυτή συνεχίστηκε, με αποτέλεσμα το 1ο τρίμηνο του 2019, ο χρόνος που δαπανούν οι χρήστες στα social media, να μειώνεται ή να παραμένει σταθερός στις 20 από τις 45 αγορές, που εξετάζει το GlobalWebIndex Social Media Flagship.
Αυτή η αποστασιοποίηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνδέεται από τους αναλυτές με την τάση των καταναλωτών να επανεξετάζουν τις διαδικτυακές τους συνήθειες και να προβληματίζονται πολύ σοβαρά για το συνολικό χρόνο, που αφιερώνουν στο Διαδίκτυο.
Ως αποτέλεσμα αρχίζουν να επιζητούν μια “ψηφιακή απεξάρτηση”, αυτό που οι αναλυτές αποκαλούν digital detox.
Ταυτόχρονα με την αποστασιοποίηση από τα social media παρατηρείται και μια διαφοροποίηση των λόγων για τους οποίους οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα για να παρακολουθούν τις ειδήσεις (40%) και λιγότερο για να έρχονται σε επαφή με φίλους (39%). Η ψυχαγωγία, επίσης, παίζει σημαντικό ρόλο στην κινητοποίηση των ψηφιακών καταναλωτών σε σχέση με τα social media (38%).
Ταυτόχρονα, τα social media, σύμφωνα με τους αναλυτές, εξελίσσονται, πλέον, σε ένα όλο και πιο σημαντικό εμπορικό κανάλι. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι ακολουθεί τα αγαπημένα του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 27% ακολουθεί τις μάρκες, που πρόκειται να αγοράσει.
Διαφοροποιήσεις
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι νέοι 16-24 ετών είναι εκείνοι που αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο ημερησίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: κάτι λιγότερο από τρεις ώρες κατά μέσο όρο.
Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων απορροφούν μεγάλο τμήμα αυτού του χρόνου. Να σημειωθεί, πάντως, ότι αυτή η χρήση των social media συνήθως γίνεται ταυτόχρονα: το 72% των νέων 16-24 ετών απαντά ότι χρησιμοποιεί τα social media ταυτόχρονα ενώ παρακολουθεί τηλεόραση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του GlobalWebIndex Social Media Flagship, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των νέων ποικίλει μεταξύ των διαφορετικών περιοχών του πλανήτη: από το υψηλό των 4 ωρών στις Φιλιππίνες ή στη Βραζιλία και στην Κολομβία, έως τα πολύ χαμηλότερα ποσοστά της 1 ώρας και 15 λεπτών σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Ελβετία και η Αυστρία.
sepe
το είδαμε ΕΔΩ
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές δαπανούν – κατά μέσο όρο – 2 ώρες και 23 λεπτά την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα και το messaging (στοιχεία 1ου τριμήνου 2019). Παγκοσμίως, ήδη από το 3ο τρίμηνο του 2018, άρχισε να διαφαίνεται ένας περιορισμός του χρόνου που αφιερώνουν οι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η τάση αυτή συνεχίστηκε, με αποτέλεσμα το 1ο τρίμηνο του 2019, ο χρόνος που δαπανούν οι χρήστες στα social media, να μειώνεται ή να παραμένει σταθερός στις 20 από τις 45 αγορές, που εξετάζει το GlobalWebIndex Social Media Flagship.
Αυτή η αποστασιοποίηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνδέεται από τους αναλυτές με την τάση των καταναλωτών να επανεξετάζουν τις διαδικτυακές τους συνήθειες και να προβληματίζονται πολύ σοβαρά για το συνολικό χρόνο, που αφιερώνουν στο Διαδίκτυο.
Ως αποτέλεσμα αρχίζουν να επιζητούν μια “ψηφιακή απεξάρτηση”, αυτό που οι αναλυτές αποκαλούν digital detox.
Ταυτόχρονα με την αποστασιοποίηση από τα social media παρατηρείται και μια διαφοροποίηση των λόγων για τους οποίους οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα για να παρακολουθούν τις ειδήσεις (40%) και λιγότερο για να έρχονται σε επαφή με φίλους (39%). Η ψυχαγωγία, επίσης, παίζει σημαντικό ρόλο στην κινητοποίηση των ψηφιακών καταναλωτών σε σχέση με τα social media (38%).
Ταυτόχρονα, τα social media, σύμφωνα με τους αναλυτές, εξελίσσονται, πλέον, σε ένα όλο και πιο σημαντικό εμπορικό κανάλι. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι ακολουθεί τα αγαπημένα του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 27% ακολουθεί τις μάρκες, που πρόκειται να αγοράσει.
Διαφοροποιήσεις
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι νέοι 16-24 ετών είναι εκείνοι που αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο ημερησίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: κάτι λιγότερο από τρεις ώρες κατά μέσο όρο.
Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων απορροφούν μεγάλο τμήμα αυτού του χρόνου. Να σημειωθεί, πάντως, ότι αυτή η χρήση των social media συνήθως γίνεται ταυτόχρονα: το 72% των νέων 16-24 ετών απαντά ότι χρησιμοποιεί τα social media ταυτόχρονα ενώ παρακολουθεί τηλεόραση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του GlobalWebIndex Social Media Flagship, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των νέων ποικίλει μεταξύ των διαφορετικών περιοχών του πλανήτη: από το υψηλό των 4 ωρών στις Φιλιππίνες ή στη Βραζιλία και στην Κολομβία, έως τα πολύ χαμηλότερα ποσοστά της 1 ώρας και 15 λεπτών σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Ελβετία και η Αυστρία.
sepe
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Θέματα Internet και Πληροφορικής,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου