12 Αυγούστου 2019
Η προσβολή της ιστορικής μνήμης
Πριν από λίγες ημέρες πέρασε στα ψιλά ένα γεγονός που αν είχε συμβεί σε άλλη χώρα ο πολιτικός που θα το είχε διαπράξει θα είχε τουλάχιστον ζητήσει ταπεινά συγγνώμη από τον λαό, αν δεν είχε τελικά παραιτηθεί.
Από την Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου*
Μιλάω για τις απαράδεκτες δηλώσεις και τακτικές του υπουργού Επικρατείας της Ν.Δ. κ. Γεραπετρίτη, ο οποίος αφαίρεσε από το άρθρο 113 τον σκοπό της Επιτροπής για τους εορτασμούς για το 1821, ο οποίος αφορούσε την «ανάπτυξη εθνικού αφηγήματος της Ελλάδας με σκοπό τη δημιουργία ενιαίας εικόνας και ταυτότητας της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους».
Ο εν λόγω εθνικός σκοπός ενόχλησε τον μαρξιστή και ανιστόρητο κ. Βούτση, ο οποίος ζήτησε την απόσυρση της φράσης λέγοντας: «Τι πράγματα είναι αυτά; Το 2019, μετά την κρίση τη δεκαετή, μέσα σε μια παγκοσμιοποίηση όπου δοκιμάζονται τα πάντα, μιλάμε για ενιαίο εθνικό αφήγημα και για ταυτότητα της χώρας; Τραβήξτε το πίσω. Τέτοιες εθνοποιητικές διαδικασίες έγιναν στον 19ο αιώνα που για να υπάρξουν τα έθνη-κράτη δημιουργούνταν το κυρίαρχο αφήγημα. Δημιουργούνται τεράστια ερωτηματικά από μια τέτοια προσέγγιση». Ο κ. Βούτσης ζήτησε να μην υπάρξει, με την αφορμή της συμπλήρωσης 200 χρόνων από το 1821, «προσπάθεια υπεροχής εθνικολαϊκιστικού χαρακτήρα».
Ο κ. Γεραπετρίτης αισθάνθηκε προφανώς κάποιου είδους ντροπή, δεν ξέρω μην ανήκε και σε καμιά ΚΝΕ στα νιάτα του, κανέναν Ρήγα, θαύμαζε κανέναν κομμουνισμένο και αισθάνθηκε την ανάγκη να απολογηθεί λέγοντας «δεν είναι ότι προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ενοποιημένη εθνική βάση, αλλά είναι το branding της Ελλάδας προς τα έξω, ώστε να απηχεί τα μηνύματα με έναν ενιαίο τρόπο επικοινωνιακής προβολής και όχι μια δημόσια πολιτική που αναφέρεται σε ενιαίο έθνος» και δέχτηκε να αλλάξει την αρχική διατύπωση.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στις αλλαγές δεν θα υπάρχει καμία εθνική αναφορά, αλλά ο σκοπός της επιτροπής θα είναι η «ενιαία εικόνα branding της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους». Αυτό θα γράφει ο νόμος. Αν είναι δυνατόν, λες και βλέπω το marketing plan εταιρίας.
Το τραγικότερο όλων είναι ότι ο κ. Γεραπετρίτης, αντί να απαντήσει στον ανιστόρητο Βούτση όπως του πρέπει, όχι μόνο συμφώνησε, αλλά διευκρίνισε ότι οι εορτασμοί δεν έχουν να κάνουν με την ιδέα του ενιαίου έθνους, δεν υπάρχει τέτοια πολιτική, δεν υπάρχει σκοπός για δημιουργία ενιαίας εθνικής βάσης.
Ο κ. Γεραπετρίτης δηλαδή μέσα στην ελληνική Βουλή, και αυτό έχει τη σημασία του, αποκηρύσσει ό,τι ορίζει το Σύνταγμα ως ουσία του ελληνικού κράτους, το έθνος.
Δυσκολεύομαι να φανταστώ πολιτικό σοβαρής δημοκρατικής χώρας, που να ανήκει μάλιστα στη δεξιά παράταξη, να προχωρούσε σε τέτοιες απαράδεκτες δηλώσεις και να υποχωρούσε στις κομμουνιστικές αντιλήψεις περί Ιστορίας ενός τύπου που αποτελούσε μέλος μιας ανεκδιήγητης, γελοίας και επιζήμιας κυβέρνησης. Και δυσκολεύομαι ακόμη περισσότερο να φανταστώ ότι μια τέτοια προσβλητική στάση απέναντι στο Σύνταγμα και στον ελληνικό λαό δεν θα τύγχανε σοβαρών επιπλήξεων, μην πω και παραιτήσεων.
Σύμφωνα με τη λογική του κ. Γεραπετρίτη, με την οποία προφανώς συμφωνεί η ελληνική κυβέρνηση, ο ελληνικός λαός δεν πρέπει να αναφέρεται ως ενιαίο έθνος, αλλά ως προϊόν με brand, κάτι σαν τη φέτα ΠΟΠ, και πρέπει να πλασάρεται αναλόγως στις «αγορές». Αυτό, είναι ο φιλελευθερισμός με όρους liberal αριστερού. Αν η Ελληνική Επανάσταση, που ήταν σαφώς εθνική, με πλήρη συνείδηση των αγωνιστών για το γεγονός ότι πολεμούσαν ως Ελληνες για την Ελλάδα, βολεύει να προβληθεί ως multi culti αφήγημα, παραποιώντας τα γεγονότα βέβαια και προσβάλλοντας τη συλλογική ιστορική μνήμη, έτσι θα γίνει. Η Ν.Δ., ως φαίνεται, συμμετέχει στις προσπάθειες των μαρξιστών ιστορικών να ξαναγράψουν την Ιστορία με όρους πάλης των τάξεων.
Πώς αισθάνεται ο κ.Γεραπετρίτης, που μιλά για branding και επικοινωνιακή πολιτική, απέναντι στο πιο σημαντικό γεγονός της σύγχρονης Ιστορίας μας, την Εθνική Επανάσταση, που μας έδωσε ελληνικό κράτος και μας έκανε Ελληνες πολίτες, αλλιώς θα ήμασταν κομμάτι των Τούρκων του Ερντογάν, τώρα είναι πασιφανές. Θεωρεί ότι όλα είναι θέμα marketing. Νομίζει ότι το ελληνικό έθνος είναι η Coca-Cola, ο ελληνικός λαός κομμάτι της πολυεθνικής και αυτός ο μάνατζέρ της, που πρέπει να προβάλλει το προϊόν σωστά, σύμφωνα με το τι θέλει η αγορά.
Προσπαθούμε να «πουλήσουμε» ένα ιστορικό γεγονός στις «αγορές» του εξωτερικού. Ψάχνουμε για brand. Εξ ου και ο διορισμός της glamorous Αγγελοπούλου στην επιτροπή. Μας ενδιαφέρει η γκλαμουριά του πράγματος, χωρίς «εθνικολαϊκισμούς». Κοινώς, σύντροφοι, συμφωνούμε μαζί σας, γιατί έχουμε κι εμείς σκοπό να παραχαράξουμε την Ιστορία. Σε ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός του έθνους-κράτους η Ν.Δ. φτιάχνει το brand, αντί να ψάχνει την ουσία.
Αυτό είναι το γενικό «πιστεύω» της κυβέρνησης, η οποία πιστεύει ότι με προπαγάνδα και τεχνικές διαφήμισης, όπου το τίποτα γίνεται κάτι, θα πείσει τους σανοφάγους ότι κάτι καλό συμβαίνει. Το θέμα είναι ότι δεν απευθύνεται σε ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό θα το καταλάβει σύντομα, αν και ήδη βλέπει τα πρώτα δείγματα. Ο μήνας του μέλιτος για την κυβέρνηση τελείωσε. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
*Διδάκτωρ Διδακτικής Γλωσσών και Πολιτισμών του Πανεπιστημίου Paris III – Sorbonne Nouvelle
πηγή
Από την Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου*
Μιλάω για τις απαράδεκτες δηλώσεις και τακτικές του υπουργού Επικρατείας της Ν.Δ. κ. Γεραπετρίτη, ο οποίος αφαίρεσε από το άρθρο 113 τον σκοπό της Επιτροπής για τους εορτασμούς για το 1821, ο οποίος αφορούσε την «ανάπτυξη εθνικού αφηγήματος της Ελλάδας με σκοπό τη δημιουργία ενιαίας εικόνας και ταυτότητας της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους».
Ο εν λόγω εθνικός σκοπός ενόχλησε τον μαρξιστή και ανιστόρητο κ. Βούτση, ο οποίος ζήτησε την απόσυρση της φράσης λέγοντας: «Τι πράγματα είναι αυτά; Το 2019, μετά την κρίση τη δεκαετή, μέσα σε μια παγκοσμιοποίηση όπου δοκιμάζονται τα πάντα, μιλάμε για ενιαίο εθνικό αφήγημα και για ταυτότητα της χώρας; Τραβήξτε το πίσω. Τέτοιες εθνοποιητικές διαδικασίες έγιναν στον 19ο αιώνα που για να υπάρξουν τα έθνη-κράτη δημιουργούνταν το κυρίαρχο αφήγημα. Δημιουργούνται τεράστια ερωτηματικά από μια τέτοια προσέγγιση». Ο κ. Βούτσης ζήτησε να μην υπάρξει, με την αφορμή της συμπλήρωσης 200 χρόνων από το 1821, «προσπάθεια υπεροχής εθνικολαϊκιστικού χαρακτήρα».
Ο κ. Γεραπετρίτης αισθάνθηκε προφανώς κάποιου είδους ντροπή, δεν ξέρω μην ανήκε και σε καμιά ΚΝΕ στα νιάτα του, κανέναν Ρήγα, θαύμαζε κανέναν κομμουνισμένο και αισθάνθηκε την ανάγκη να απολογηθεί λέγοντας «δεν είναι ότι προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ενοποιημένη εθνική βάση, αλλά είναι το branding της Ελλάδας προς τα έξω, ώστε να απηχεί τα μηνύματα με έναν ενιαίο τρόπο επικοινωνιακής προβολής και όχι μια δημόσια πολιτική που αναφέρεται σε ενιαίο έθνος» και δέχτηκε να αλλάξει την αρχική διατύπωση.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στις αλλαγές δεν θα υπάρχει καμία εθνική αναφορά, αλλά ο σκοπός της επιτροπής θα είναι η «ενιαία εικόνα branding της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους». Αυτό θα γράφει ο νόμος. Αν είναι δυνατόν, λες και βλέπω το marketing plan εταιρίας.
Το τραγικότερο όλων είναι ότι ο κ. Γεραπετρίτης, αντί να απαντήσει στον ανιστόρητο Βούτση όπως του πρέπει, όχι μόνο συμφώνησε, αλλά διευκρίνισε ότι οι εορτασμοί δεν έχουν να κάνουν με την ιδέα του ενιαίου έθνους, δεν υπάρχει τέτοια πολιτική, δεν υπάρχει σκοπός για δημιουργία ενιαίας εθνικής βάσης.
Ο κ. Γεραπετρίτης δηλαδή μέσα στην ελληνική Βουλή, και αυτό έχει τη σημασία του, αποκηρύσσει ό,τι ορίζει το Σύνταγμα ως ουσία του ελληνικού κράτους, το έθνος.
Δυσκολεύομαι να φανταστώ πολιτικό σοβαρής δημοκρατικής χώρας, που να ανήκει μάλιστα στη δεξιά παράταξη, να προχωρούσε σε τέτοιες απαράδεκτες δηλώσεις και να υποχωρούσε στις κομμουνιστικές αντιλήψεις περί Ιστορίας ενός τύπου που αποτελούσε μέλος μιας ανεκδιήγητης, γελοίας και επιζήμιας κυβέρνησης. Και δυσκολεύομαι ακόμη περισσότερο να φανταστώ ότι μια τέτοια προσβλητική στάση απέναντι στο Σύνταγμα και στον ελληνικό λαό δεν θα τύγχανε σοβαρών επιπλήξεων, μην πω και παραιτήσεων.
Σύμφωνα με τη λογική του κ. Γεραπετρίτη, με την οποία προφανώς συμφωνεί η ελληνική κυβέρνηση, ο ελληνικός λαός δεν πρέπει να αναφέρεται ως ενιαίο έθνος, αλλά ως προϊόν με brand, κάτι σαν τη φέτα ΠΟΠ, και πρέπει να πλασάρεται αναλόγως στις «αγορές». Αυτό, είναι ο φιλελευθερισμός με όρους liberal αριστερού. Αν η Ελληνική Επανάσταση, που ήταν σαφώς εθνική, με πλήρη συνείδηση των αγωνιστών για το γεγονός ότι πολεμούσαν ως Ελληνες για την Ελλάδα, βολεύει να προβληθεί ως multi culti αφήγημα, παραποιώντας τα γεγονότα βέβαια και προσβάλλοντας τη συλλογική ιστορική μνήμη, έτσι θα γίνει. Η Ν.Δ., ως φαίνεται, συμμετέχει στις προσπάθειες των μαρξιστών ιστορικών να ξαναγράψουν την Ιστορία με όρους πάλης των τάξεων.
Πώς αισθάνεται ο κ.Γεραπετρίτης, που μιλά για branding και επικοινωνιακή πολιτική, απέναντι στο πιο σημαντικό γεγονός της σύγχρονης Ιστορίας μας, την Εθνική Επανάσταση, που μας έδωσε ελληνικό κράτος και μας έκανε Ελληνες πολίτες, αλλιώς θα ήμασταν κομμάτι των Τούρκων του Ερντογάν, τώρα είναι πασιφανές. Θεωρεί ότι όλα είναι θέμα marketing. Νομίζει ότι το ελληνικό έθνος είναι η Coca-Cola, ο ελληνικός λαός κομμάτι της πολυεθνικής και αυτός ο μάνατζέρ της, που πρέπει να προβάλλει το προϊόν σωστά, σύμφωνα με το τι θέλει η αγορά.
Προσπαθούμε να «πουλήσουμε» ένα ιστορικό γεγονός στις «αγορές» του εξωτερικού. Ψάχνουμε για brand. Εξ ου και ο διορισμός της glamorous Αγγελοπούλου στην επιτροπή. Μας ενδιαφέρει η γκλαμουριά του πράγματος, χωρίς «εθνικολαϊκισμούς». Κοινώς, σύντροφοι, συμφωνούμε μαζί σας, γιατί έχουμε κι εμείς σκοπό να παραχαράξουμε την Ιστορία. Σε ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός του έθνους-κράτους η Ν.Δ. φτιάχνει το brand, αντί να ψάχνει την ουσία.
Αυτό είναι το γενικό «πιστεύω» της κυβέρνησης, η οποία πιστεύει ότι με προπαγάνδα και τεχνικές διαφήμισης, όπου το τίποτα γίνεται κάτι, θα πείσει τους σανοφάγους ότι κάτι καλό συμβαίνει. Το θέμα είναι ότι δεν απευθύνεται σε ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό θα το καταλάβει σύντομα, αν και ήδη βλέπει τα πρώτα δείγματα. Ο μήνας του μέλιτος για την κυβέρνηση τελείωσε. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
*Διδάκτωρ Διδακτικής Γλωσσών και Πολιτισμών του Πανεπιστημίου Paris III – Sorbonne Nouvelle
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Ιστορικά θεματα,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου