9 Οκτωβρίου 2017
«Περί Αὐτοπροσδιορισμοῦ καὶ Δικαιωματιστῶν»
Τοῦ Γιώργου Κακαρελίδη
Καθηγητοῦ Ἐφαρμογῶν στὴν Ἐπιχ. Ἔρευνα και Στατιστική τοῦ ΤΕΙ Δυτ. Ἑλλάδος
Μᾶς τὰ ζάλισαν κυριολεκτικά, ἀ-μόρφωτοι κυβερνῶντες, τεταγμένοι κονδυλοφόροι καί ἀπίθανοι τύποι δῆθεν προστασίας «δικαιωμάτων», πού συμποσοῦνταν ὅλα σὲ δύο, φρικτές γιά τόν ἑλληνικό πολιτισμό καὶ τὰ μέλη του, λέξεις: κρεββάτι και αύτοπροσδιορισμός· μέ ἐπιστράτευση άπίστευτης μωρολογίας.
Ἑξηγοῦμαι: ἡ λέξη δικαίωμα ἐτυμολογεῖται ἀπὸ τό Δίκη, ποὺ σημαίνει τό ὀρθόν, μὲ πρωταρχική σημασία Φύσι, ἔθιμο καὶ σάν συνέπεια, τάξι, ἁρμονία, Νόμους. Καί ἐπ’αυτῶν ἐθεμελιώθη, τό πρῶτον, τό παράγωγο δίκαιο, ποὺ βάσει αὐτοῦ συνέρχονται δικαστήρια γιά κρίσεις.
Τό δικαίωμα, μέ τήν τρέχουσα ἔννοια, εἶναι άκατανόητο γιά τὴν ἑλληνική σκέψη, περί Πόλεως. Ἀφοῦ οἱ νόμοι ἀποφασίζονται ὁμοῦ στὴν Ἐκκλησία, ὑπὸ ὅρους ἰσηγορίας, ἰσονομίας, ἰσότητος, καὶ ἔχουν ίσχύ, ὅταν πᾶντες ὁμονοοῦσι καὶ ἕκαστος προσεπιμαρτυρεῖ. Ἡ ἀλήθεια ἐπιβεβαιώνεται μόνο ἐμπειρικά καὶ μόνο ἐφ’ὅσον κοινωνεῖται· κανοναρχεῖ ὁ Ἡράκλειτος: «Καθ΄ ὅ,τι ἃν κοινωνήσωμεν, ἀληθεύομεν, ἃ δε ἃν ἰδιάσωμεν, ψευδόμεθα» καί ἐπιβεβαιώνει ὁ Ἀριστοτέλης λιτά ὅτι «τὸ ἀληθεύειν ἐστί κοινωνεῖν».
Ἡ κοινωνία τῆς ἑλληνικής πόλεως δὲν προϋποθέτει συμβόλαια, φιλοσοφικές θεωρίες, διακηρύξεις ἀνθρωπισμοῦ καί «διαφωτισμούς» δηλαδή ... συντάγματα, γιὰ νὰ ὑπάρξει. Γνωρίζει ὅτι μέ τὸ «κοινωνεῖν», μέ τὴν μετοχή στήν Πόλη, ὅλοι οἱ Πολῖτες προσδιορίζονται ρητά. Καί προσδιορίζονται ὡς Πολῖτες μόνο ἐφ’ὅσον ἀποδέχονται ἑκουσίως, ὠς ἐνήλικες ὁπλῖτες, τὴν Δίκη ποὺ προείπαμε. Τὴν ἀναφορά, ὑπαγωγή, ἑτεροπροσδιορισμό τοῦ καθενός, βάσει τοῦ πλαισίου αύτοῦ. Γι’αὐτὸν τόν λόγο, δὲν ἀνετράπη ἡ ἀρχική δικαστική κρίση κατά τοῦ Σωκράτους, ἀπὸ καμμία ἀπὸ τὶς μετέπειτα, άναθεωρητικές καὶ πολύ σημαντικές, «δίκες».
Ἡ ἔννοια τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ εἶναι, ὄχι μόνο ἀκατανόητη, ἀλλά καὶ βλακώδης. Ἀκόμη καὶ σὲ ὅρους Φυσικῆς, ὅπως ἡ ἀπροσδιοριστία, ποὺ ἀπαιτεῖ σύστημα ἀναφορᾶς. Οὐδείς μπορεῖ νὰ ἔχῃ ὡς προσδιορισμό τὴν ... φύση του, δηλαδή βιολογική ἐπιθυμία κυριαρχίας (χώρου), γαστέρας (τροφῆς), πολλαπλασιασμοῦ (σέξ). Οἱ ἀνάγκες τοῦ ἀνθρώπου οὔτε τέλος ἔχουν οὔτε προσδιορισμό οὔτε ἴδιες εἶναι. Γι’αύτό καί τό ίδιωτικό (ἀτομικό) δέν ἀληθεύει οὔτε τρέπεται σὲ κοινωνικό, νομικό ἤ ἰδεολογικό ζήτημα.
Τά «δικαιώματα», τὰ ἀτομικά, ὄχι τὰ ἁμιγῶς ἀνθρώπινα, ἔχουν τὴν ρίζα τους στὴν φιλοσοφία, ποὺ ἐγεννήθη στὸν καιρὸ τῆς, ἀνεφάρμοστης στὴν ἑλληνική Κοινότητα, φεουδαρχίας καὶ ὑποτίθεται ὅτι ὁδήγησε στὴν «καλῶς ἐννοούμενη» κεφαλαιοκρατία καὶ τὸν ἀντιπροσωπευτικὸ κοινοβουλευτισμό –καὶ ὄχι δημοκρατία, ὅπως ψευδεπίγραφα ἀποκαλεῖται. Πρόκειται γιὰ τὴ θεωρία τῶν «κοινωνικῶν συμβολαίων», τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ ὑπάρξουν γιὰ νὰ ἀντιμετωπιστῇ ἡ βιολογική ἤ ἐπίκτητη ἀνάγκη τῶν ἀνθρώπων. Τόμας Χομπς καὶ Ζαν Ζακ Ρουσσώ, ἡ σκοταδιστική καὶ ἡ διαφωτιστική ἀντίληψη γιὰ τὴν φύση τοῦ ἀνθρώπου καὶ τὸ ρόλο τοῦ κράτους, ἀνταμώνουν στὰ .... «συντάγματα».
Προηγήθηκε βέβαια, ὁ Αύγουστίνειος χριστιανισμός, ποὺ είσήγαγε μεγαλόπρεπα, τὸν ἀτομοκεντρισμό (ἀτομική ἀλήθεια, ἐπιτυχία ἄρα καί σωτηρία). Ἡ μεταφυσική, τό πλαίσιο άναφορᾶς καὶ μέτρο τῆς ἀνθρώπινης διαχείρισης τῆς ἐλευθερίας, νοεῖται ὡς ἐγωτικό δικαίωμα σωτηριολογικῆς ἀξιομισθίας. Ἐτσι οἱ ἀτομικές πεποιθήσεις μετατρέπονται σὲ δικαιώματα, μὲ ἀντίστοιχη συντεχνία πίεσης καὶ μέσῳ τοῦ ἀνελεύθερου, δῆθεν ἀντιπροσωπευτικοῦ, συστήματος, σὲ ἐπιβολή σταλινική, νόμου.
Δικαίωμα δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι (καὶ δὲν νοεῖται ὡς ἐλευθερία) ἡ οἱαδήποτε ἀτομική ἐπιλογή. Ἰδιαίτερα ὅταν ἐκφεύγει τῆς Δίκης (Φύσεως καὶ Ἤθους) καὶ τοῦ ἐπέκεινα, τοῦ συστήματος ἀναφορᾶς ὡς μέτρου, ἐλευθερίας. Καί δυστυχῶς δὲν ἔχουμε ταγούς μεμυημένους στόν πολιτισμό, μόνο στήν βαρβαρότητα.
Καθηγητοῦ Ἐφαρμογῶν στὴν Ἐπιχ. Ἔρευνα και Στατιστική τοῦ ΤΕΙ Δυτ. Ἑλλάδος
Μᾶς τὰ ζάλισαν κυριολεκτικά, ἀ-μόρφωτοι κυβερνῶντες, τεταγμένοι κονδυλοφόροι καί ἀπίθανοι τύποι δῆθεν προστασίας «δικαιωμάτων», πού συμποσοῦνταν ὅλα σὲ δύο, φρικτές γιά τόν ἑλληνικό πολιτισμό καὶ τὰ μέλη του, λέξεις: κρεββάτι και αύτοπροσδιορισμός· μέ ἐπιστράτευση άπίστευτης μωρολογίας.
Ἑξηγοῦμαι: ἡ λέξη δικαίωμα ἐτυμολογεῖται ἀπὸ τό Δίκη, ποὺ σημαίνει τό ὀρθόν, μὲ πρωταρχική σημασία Φύσι, ἔθιμο καὶ σάν συνέπεια, τάξι, ἁρμονία, Νόμους. Καί ἐπ’αυτῶν ἐθεμελιώθη, τό πρῶτον, τό παράγωγο δίκαιο, ποὺ βάσει αὐτοῦ συνέρχονται δικαστήρια γιά κρίσεις.
Τό δικαίωμα, μέ τήν τρέχουσα ἔννοια, εἶναι άκατανόητο γιά τὴν ἑλληνική σκέψη, περί Πόλεως. Ἀφοῦ οἱ νόμοι ἀποφασίζονται ὁμοῦ στὴν Ἐκκλησία, ὑπὸ ὅρους ἰσηγορίας, ἰσονομίας, ἰσότητος, καὶ ἔχουν ίσχύ, ὅταν πᾶντες ὁμονοοῦσι καὶ ἕκαστος προσεπιμαρτυρεῖ. Ἡ ἀλήθεια ἐπιβεβαιώνεται μόνο ἐμπειρικά καὶ μόνο ἐφ’ὅσον κοινωνεῖται· κανοναρχεῖ ὁ Ἡράκλειτος: «Καθ΄ ὅ,τι ἃν κοινωνήσωμεν, ἀληθεύομεν, ἃ δε ἃν ἰδιάσωμεν, ψευδόμεθα» καί ἐπιβεβαιώνει ὁ Ἀριστοτέλης λιτά ὅτι «τὸ ἀληθεύειν ἐστί κοινωνεῖν».
Ἡ κοινωνία τῆς ἑλληνικής πόλεως δὲν προϋποθέτει συμβόλαια, φιλοσοφικές θεωρίες, διακηρύξεις ἀνθρωπισμοῦ καί «διαφωτισμούς» δηλαδή ... συντάγματα, γιὰ νὰ ὑπάρξει. Γνωρίζει ὅτι μέ τὸ «κοινωνεῖν», μέ τὴν μετοχή στήν Πόλη, ὅλοι οἱ Πολῖτες προσδιορίζονται ρητά. Καί προσδιορίζονται ὡς Πολῖτες μόνο ἐφ’ὅσον ἀποδέχονται ἑκουσίως, ὠς ἐνήλικες ὁπλῖτες, τὴν Δίκη ποὺ προείπαμε. Τὴν ἀναφορά, ὑπαγωγή, ἑτεροπροσδιορισμό τοῦ καθενός, βάσει τοῦ πλαισίου αύτοῦ. Γι’αὐτὸν τόν λόγο, δὲν ἀνετράπη ἡ ἀρχική δικαστική κρίση κατά τοῦ Σωκράτους, ἀπὸ καμμία ἀπὸ τὶς μετέπειτα, άναθεωρητικές καὶ πολύ σημαντικές, «δίκες».
Ἡ ἔννοια τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ εἶναι, ὄχι μόνο ἀκατανόητη, ἀλλά καὶ βλακώδης. Ἀκόμη καὶ σὲ ὅρους Φυσικῆς, ὅπως ἡ ἀπροσδιοριστία, ποὺ ἀπαιτεῖ σύστημα ἀναφορᾶς. Οὐδείς μπορεῖ νὰ ἔχῃ ὡς προσδιορισμό τὴν ... φύση του, δηλαδή βιολογική ἐπιθυμία κυριαρχίας (χώρου), γαστέρας (τροφῆς), πολλαπλασιασμοῦ (σέξ). Οἱ ἀνάγκες τοῦ ἀνθρώπου οὔτε τέλος ἔχουν οὔτε προσδιορισμό οὔτε ἴδιες εἶναι. Γι’αύτό καί τό ίδιωτικό (ἀτομικό) δέν ἀληθεύει οὔτε τρέπεται σὲ κοινωνικό, νομικό ἤ ἰδεολογικό ζήτημα.
Τά «δικαιώματα», τὰ ἀτομικά, ὄχι τὰ ἁμιγῶς ἀνθρώπινα, ἔχουν τὴν ρίζα τους στὴν φιλοσοφία, ποὺ ἐγεννήθη στὸν καιρὸ τῆς, ἀνεφάρμοστης στὴν ἑλληνική Κοινότητα, φεουδαρχίας καὶ ὑποτίθεται ὅτι ὁδήγησε στὴν «καλῶς ἐννοούμενη» κεφαλαιοκρατία καὶ τὸν ἀντιπροσωπευτικὸ κοινοβουλευτισμό –καὶ ὄχι δημοκρατία, ὅπως ψευδεπίγραφα ἀποκαλεῖται. Πρόκειται γιὰ τὴ θεωρία τῶν «κοινωνικῶν συμβολαίων», τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ ὑπάρξουν γιὰ νὰ ἀντιμετωπιστῇ ἡ βιολογική ἤ ἐπίκτητη ἀνάγκη τῶν ἀνθρώπων. Τόμας Χομπς καὶ Ζαν Ζακ Ρουσσώ, ἡ σκοταδιστική καὶ ἡ διαφωτιστική ἀντίληψη γιὰ τὴν φύση τοῦ ἀνθρώπου καὶ τὸ ρόλο τοῦ κράτους, ἀνταμώνουν στὰ .... «συντάγματα».
Προηγήθηκε βέβαια, ὁ Αύγουστίνειος χριστιανισμός, ποὺ είσήγαγε μεγαλόπρεπα, τὸν ἀτομοκεντρισμό (ἀτομική ἀλήθεια, ἐπιτυχία ἄρα καί σωτηρία). Ἡ μεταφυσική, τό πλαίσιο άναφορᾶς καὶ μέτρο τῆς ἀνθρώπινης διαχείρισης τῆς ἐλευθερίας, νοεῖται ὡς ἐγωτικό δικαίωμα σωτηριολογικῆς ἀξιομισθίας. Ἐτσι οἱ ἀτομικές πεποιθήσεις μετατρέπονται σὲ δικαιώματα, μὲ ἀντίστοιχη συντεχνία πίεσης καὶ μέσῳ τοῦ ἀνελεύθερου, δῆθεν ἀντιπροσωπευτικοῦ, συστήματος, σὲ ἐπιβολή σταλινική, νόμου.
Δικαίωμα δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι (καὶ δὲν νοεῖται ὡς ἐλευθερία) ἡ οἱαδήποτε ἀτομική ἐπιλογή. Ἰδιαίτερα ὅταν ἐκφεύγει τῆς Δίκης (Φύσεως καὶ Ἤθους) καὶ τοῦ ἐπέκεινα, τοῦ συστήματος ἀναφορᾶς ὡς μέτρου, ἐλευθερίας. Καί δυστυχῶς δὲν ἔχουμε ταγούς μεμυημένους στόν πολιτισμό, μόνο στήν βαρβαρότητα.
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου