7 Μαΐου 2016

Ξεκινάει το ράλυ Ακρόπολις. Το δυσκολότερο Ραλυ του κόσμου!

Αργά χθες Πέμπτη ολοκληρώθηκε η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου για τα πληρώματα που συμμετέχουν στον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι. Το πράσινο φως από τους τεχνικούς εφόρους στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου και έλαβε χώρα η διαδικασία, πήραν συνολικά 81 αυτοκίνητα. Ανάμεσα σε αυτά, 35 προσμετρούν στο ERC, ενώ 47 θα ακολουθήσουν τον αγώνα στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε χθε το πρωί, με την τέλεση της Κατατακτήριας ΕΔ στις 11:23 π.μ., λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Service της Λαμίας, ενώ το απόγευμα στις 18:30 τα πληρώματα πέρασαν από τη ράμπα της αφετηρίας στις Θερμοπύλες. Το μοναδικό πλήρωμα που δεν πέρασε από τον τεχνικό έλεγχο ήταν το Citroen DS3 R5 των Consani-Jamoul, που είχαν γνωστοποιήσει από εχθές ότι δε θα λάβουν μέρος στον αγώνα.

Οι συμμετέχοντες ολοκλήρωσαν τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα, αργά το απόγευμα της Πέμπτης, μια διαδικασία που περιλάμβανε δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Νέα Γραβιά, Άμφισσα & Παλαιοχώρι, που θα διεξαχθούν το Σάββατο 7 Μαΐου.

Στο τέλος των αναγνωρίσεων, είχαμε και τις δηλώσεις των οδηγών, που δίνουν λίγο πολύ το τι πρόκειται να ακολουθήσει στον μέχρι προ ετών σκληρότερο αγώνα ράλι επί Ευρωπαϊκού εδάφους. 

2 LUKYANUK Alexey – KAPUSTIN Roman FORD Fiesta R5

«Οι ειδικές διαδρομές είναι σκληρές, με πολλές πέτρες και λάσπη. Φαίνεται ότι πρόκειται για πραγματικό Ακρόπολις. Σε σχέση με χθες, θεωρώ πως είναι περίπου ίδιες σε επίπεδο δυσκολίας». 

3 TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel SKODA Fabia R5

«Οι ειδικές διαδρομές που είδαμε σήμερα ήταν λίγο πιο σκληρές από τις χθεσινές. Η πρώτη ειδική διαδρομή (Νέα Γραβιά) είναι λασπωμένη και γλιστερή, όπως ήταν και η πρώτη ειδική διαδρομή πέρυσι. Είναι σημαντικό οι συνθήκες να είναι καλύτερες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο καιρός θα παίξει σημαντικό ρόλο, αφού θα κρίνει την κατάσταση των ειδικών διαδρομών, και κυρίως της πρώτης σημερινής. Οι άλλες δύο ειδικές διαδρομές της ημέρας ήταν πολύ καλές». 

4 BOTKA David – SZELES Peter CITROEN DS3 R5

«Είμαστε κουρασμένοι. Η πρώτη ειδική διαδρομή ήταν πολύ λασπωμένη και γλιστερή, ενώ κάποια αυτοκίνητα σταμάτησαν. Η δεύτερη ειδική διαδρομή είναι η καλύτερη του αγώνα, καθώς είναι πολύ γρήγορη, ενώ η τρίτη στο πρώτο της κομμάτι δεν είναι καλή, όμως βελτιώνεται στο δεύτερο. Για εμάς όλα καλά!». 

6 JEETS Raul – TOOM Andrus SKODA Fabia R5

«Η επιλογή μας να έχουμε τετρακίνητο αυτοκίνητο στις αναγνωρίσεις αποδείχθηκε σωστή, καθώς πολλά δικίνητα αυτοκίνητα αντιμετώπισαν πρόβλημα. Η μεγάλη ειδική διαδρομή της ημέρας είναι ενδιαφέρουσα, αλλά ελπίζουμε αυτή η βροχή να ήταν μόνο σήμερα, και να μην υπάρξει και στον αγώνα. Οι σημερινές ειδικές διαδρομές ήταν πιο αργές από τις χθεσινές, ενώ, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες, είναι καλύτερο που η βροχή ήρθε τώρα στις αναγνωρίσεις, καθώς πέρυσι στο Λουτράκι είχε έρθει απευθείας στον αγώνα. Η 2η ειδική διαδρομή είναι πολύ γρήγορη και η 3η πολύ καλή και, γενικά, θέλω να οδηγήσω αυτές τις διαδρομές με το αγωνιστικό αυτοκίνητο». 

7 DELLA CASA Federico – POZZI Domenico PEUGEOT 208 T16

«Η δεύτερη ειδική διαδρομή της ημέρας είναι καλή, ενώ η πρώτη είναι ιδιαίτερα δύσκολη στη μέση, λόγω της λάσπης. Η επιλογή ελαστικών θα γίνει πολύ δύσκολη, καθώς θα αφορά όλο το σκέλος, ενώ με 6 χιλιόμετρα λάσπης, αν επιλέξουμε σκληρή γόμα, τότε σε εκείνο το σημείο δε θα έχουμε πρόσφυση. Θα το αποφασίσουμε το Σάββατο». 

9 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος – ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ Ηλίας SKODA Fabia R5

«Οι ειδικές διαδρομές είναι ωραίες συνολικά. Στη Νέα Γραβιά, ειδικά σε δύο φουρκέτες, η διέλευση ήταν πολύ δύσκολη, και θεωρώ πως θα είναι έτσι και στον αγώνα, ειδικά για τα δικίνητα αυτοκίνητα. Θεωρώ κρίμα ένας τόσο ωραίος αγώνας να δυσκολέψει λόγω κακής κατάστασης στα πρώτα λίγα χιλιόμετρα, οπότε ίσως η Οργάνωση να πρέπει να το δει αυτό. Όλες οι υπόλοιπες ειδικές διαδρομές είναι φανταστικές, ενώ δεν μπορώ να αποφασίσω αν η καλύτερη ειδική του αγώνα είναι η Άμφισσα ή η Ελάτεια». 

11 SIRMACIS Ralfs – SIMINS Arturs SKODA Fabia R5

«Η πρώτη ειδική διαδρομή σήμερα ήταν πολύ δύσκολη, με πολλή λάσπη στο πρώτο πέρασμα. Στη συνέχεια η κατάσταση βελτιώθηκε, αφού στο δεύτερο πέρασμα είχε στεγνώσει πολύ. Οι υπόλοιπες ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες, και μου αρέσουν ιδιαίτερα τα γρήγορα κομμάτια που περιλαμβάνουν». 

14 SCATOLLON Giacomo – ZANIN Paolo MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Οι ειδικές διαδρομές σήμερα μας μπέρδεψαν, αφού ειδικά η πρώτη ήταν πολύ λασπωμένη και πραγματικά γλιστερή στο πρώτο πέρασμα, όμως στη συνέχεια έδειξε να στεγνώνει αρκετά. Η επιλογή ελαστικών θα είναι πολύ δύσκολη, αφού θα πρέπει να βρεθεί η ισορροπία για πολλά διαφορετικά εδάφη μεταξύ τους, αλλά και για διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης, ειδικά αν παραμείνει η λάσπη». 

20 BOSTANCI Murat – VATANSEVER Onur FORD Fiesta R2

«Στην πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή κολλήσαμε στη λάσπη, ενώ στο τέλος έσπασε και το εμπρός δεξιά αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο, ενώ σχεδόν δεν έχουμε σημειώσεις. Δεν ήταν μια καλή ημέρα για εμάς». 

22 BESSENYEY Zoltan – BERENDI David RENAULT Clio RS

«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές είναι λίγο πιο σκληρές από τις χθεσινές. Η ειδική διαδρομή Άμφισσα μοιάζει πολύ με μια ειδική διαδρομή στην Ουγγαρία. Το Παλαιοχώρι έχει πολλές πέτρες στο πρώτο κομμάτι, ενώ το τελευταίο κομμάτι είναι πολύ όμορφο. Το πρώτο κομμάτι της ειδικής διαδρομής Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη και ήταν πολύ δύσκολο». 

24 «IΑΒΕΡΗΣ JUNIOR» – ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ Σπύρος MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Η Νέα Γραβιά είναι σε κακή κατάσταση, καθώς ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα είναι πολύ γλιστερή και έχει πολλή λάσπη. Ακόμα και με 1η σχέση στο κιβώτιο, δεν υπάρχει καθόλου πρόσφυση, ενώ μετά την αλλαγή πορείας προς το Δροσοχώρι, η κατάσταση βελτιώνεται. Η Άμφισσα είναι σε καλή κατάσταση, ενώ στο Παλαιοχώρι το ανέβασμα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, τη στιγμή που το τελείωμα είναι πολύ απαιτητικό και μπορεί να δημιουργήσει διαφορές».  

25 ΧΑΛΚΙΑΣ Ευθύμιος – ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza WRX STI

«Η Νέα Γραβιά δεν ήταν σε καλή κατάσταση, λόγω της λάσπης, ενώ οι υπόλοιπες είναι πατημένες και βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Το Παλαιοχώρι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αφού μάλιστα κάποια σημεία ειδικά στην αρχή, που δεν ήταν πολύ καλά, τώρα ήταν σε εξαιρετική κατάσταση».

26 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος – ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Οι ειδικές διαδρομές είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους σε καλή κατάσταση. Μόνο 2-3 χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής Νέα Γραβιά έχουν λάσπη. Αν κρατήσει ο καιρός, θα είναι πολύ καλά. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις δοκιμές μας ως τώρα». 

27 ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος MITSUBISHI Lancer EVO X

«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές ήταν καλύτερες από τις χθεσινές. Μόνο η πρώτη διαδρομή (Νέα Γραβιά) είχε πάρα πολλή λάσπη. Κατά τα άλλα, όλα καλά για εμάς». 

51 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος – ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Οι ειδικές διαδρομές Άμφισσα και Παλαιοχώρι ήταν πολύ καλές. Η Νέα Γραβιά δε νομίζω ότι θα στεγνώσει, και ίσως η Οργάνωση θα πρέπει να την ακυρώσει, καθώς η διάβαση είναι πολύ δύσκολη». 

52 ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης – ΒΕΛΑΝΗΣ Ιωάννης MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Η Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη, ενώ η Άμφισσα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και το Παλαιοχώρι. Εμείς, από τη μεριά μας, ετοιμαζόμαστε για ένα δύσκολο αγώνα». 

53 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza WRX STI N12

«Η Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη, ενώ η Άμφισσα και το Παλαιοχώρι είναι καλές ειδικές διαδρομές. Η Οργάνωση έχει κάνει πολλή δουλειά και έχουν αφαιρεθεί πολλές πέτρες». 

56 ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ Λευτέρης-ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ Μιχάλης MITSUBISHI Lancer EVO IX

«Στη Νέα Γραβιά το πρωί κόλλησαν αρκετά αυτοκίνητα. Το Παλαιοχώρι έχει πολλές πέτρες, που όμως δεν είναι ικανές για ζημιά, όμως δεν ξέρω τι θα βγει στην επιφάνεια μετά τα περάσματα των μεγάλων αυτοκινήτων». 

63 ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ Ιωάννης – ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος MG ZR

«Οι ειδικές διαδρομές Άμφισσα και Παλαιοχώρι δε θα χαλάσουν, καθώς το οδόστρωμα είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Η ε.δ. Νέα Γραβιά έχει πολλή λάσπη περίπου στο 6ο με 7ο χιλιόμετρο, οι οποίες λογικά δε θα έχουν φύγει. Συνολικά οι ειδικές διαδρομές του αγώνα είναι πολύ καλές, οπότε το μόνο που ευχόμαστε είναι να φτιάξει ο καιρός, ώστε να τις χαρούμε».

Λεπτομέρειες για τους χάρτες και τα ωράρια των διαδρομών του 3ήμερου αγώνα, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.acropolisrally.gr 

Νίκος Τσάδαρης




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.