19 Οκτωβρίου 2013

Συνοδοιπόροι στην Τραγωδία και την Λύτρωση της Αγιοτόκου Ρωμιοσύνης μέσα στο ¨γεωπολιτικό γίγνεσθαι¨.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Το παρακάτω κείμενο  το αφιερώνω στην άγνωστη άστεγη που κοιμότανε βαθειά ξημερώματα σε είσοδο  πολυκατοικίας λίγες ώρες πριν πάρω το καραβάκι από την Ουρανούπολη για το Άγιο Όρος. Το ¨αφιερώνω¨ στον άγνωστο συνταξιδευτή  μου στο πλοίο που με την ιδιότητα του ως υπαλλήλου στην Παγκόσμια Τράπεζα με ¨διαφώτισε¨ σχετικά με τα πειραματικά κοινωνικά και οικονομικά  μοντέλα που εφαρμόζονται..

Το αποδίδω με την εκ βάθους Πίστη, Τιμή και  Σεβασμό στο Πανίερο Θησαύρισμα της Ορθοδοξίας και της Ρωμηοσύνης μας της ΤΙΜΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ που προσκύνησα εκτός ιδικού μου προγράμματος σε μία Λαμπροφόρο Αγιορείτικη Αγρυπνία τελεσθείσα σε Ιερόν Κελλίον εγγύς της Καψάλας.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η Τραγωδία σαν λέξη και σαν θεατρική πράξη πρώτα ακούσθηκε και παίχθηκε στα περίτεχνα μαρμάρινα αμφιθέατρα της κλασσικής Ελλάδος και μετά αποτυπώθηκε  στην διαχρονική και βιωματική  πορεία του Γένους των Ελλήνων.

Έτσι ο Έλληνας  ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει τραγωδία και τι ακολουθεί μετά από αυτή. Να γιατί πρέπει μέσα σε εισαγωγικά ¨να ευχαριστήσουμε¨ τους παγκόσμιους ¨σκηνοθέτες και σκηνογράφους¨ των παλαιότερων και των σύγχρονων Εθνικών Τραγωδιών της φίλτατης πατρίδας γιατί μας κάνουν κοινωνούς της ΘΕΙΑΣ ΝΕΜΕΣΙΣ και του ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ που διέπουν τα ιστορικά γεγονότα της ανθρωπότητας.

Σήμερα παρακολουθούμε μία θεατρική παράσταση στην οποία  δεν συμμετέχουμε μόνο ως Τραγωδοί αλλά και ως εξιλαστήρια θύματα στο νεοποχίτικο βωμό της Παγκοσμιοποίησης ή της Ισοπέδωσης των Εθνών.

Αναρωτηθήκατε γιατί  πάντα ξεκινούν από εμάς τους ¨αεί  παίδες¨?

Γιατί πάντα μέσω της Πίστης, της Ιστορίας και της Παράδοσης μας τους θυμίζουμε ΑΥΤΟΝ που σήκωσαν και Σταύρωσαν επάνω σε ΣΤΑΥΡΟ. Να γιατί τόσοι Σταυροί πάνω στις πλάτες μας. Όμως δεν γνωρίζουν ότι οι ΣΤΑΥΡΟΙ που μας ¨χαρίζουν¨ είναι τα φυλακτήρια μας, ενώ σε αυτούς η Θέα του ΣΤΑΥΡΟΥ είναι τα φυγαδευτήρια τους.

Και ξεκινούμε  με τους σημερινούς τραγωδούς μας...

WSJ: "Αιώνια χρεωμένη θα μείνει η Ελλάδα"

Με τίτλο «Τα επόμενα 50 χρόνια στην Ελλάδα», η εφημερίδα Wall Street Journal, δημοσιεύει εκτενές κύριο άρθρο για τη χώρα, διερωτώμενη πώς θα τερματιστεί το καθεστώς «των αιώνιων, κυλιόμενων δανείων».

Η τραγωδία συνίσταται στο ότι οι πολιτικοί της Ευρώπης προτιμούν την αέναη παροχή κυλιόμενων δανείων, διότι αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους. Στην ουσία, δεν υποχρεούνται ποτέ να παρουσιάσουν στους φορολογούμενους τους στοιχεία για την ελληνική διάσωση. Και ενώ η ελληνική οικονομία ποτέ δεν ανακάμπτει επί της ουσίας, είναι πολύ πιθανό να αποφύγει μια εκ νέου κρίση ...

NYT: "Θα είχε αποτραπεί η ύφεση αν υπήρχε δραχμή" 

Εάν η υποτίμηση του ελληνικού χρέους είχε γίνει σε δραχμές, θα είχε αποτραπεί η ύφεση, υποστηρίζεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας New York Times, στο οποίο γίνεται αναφορά στα «συγκριτικά πλεονεκτήματα» που κατέχουν οι ΗΠΑ από πλευράς δανειοληψίας, σε σχέση με άλλες χώρες που δανείζονται σε ξένο νόμισμα.

Bloomberg: "Ποια ανάπτυξη; - Επιδείνωση της κρίσης για την Ελλάδα το 2014" 

Την αποδόμηση της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης και το γκρεμό στον οποίο οδηγεί τη χώρα και τους Έλληνες επισημαίνει το Bloomberg σε ανάλυση του, η οποία καταλήγει, «μια ελληνική κρίση είναι σαφής πιθανότητα για τον επόμενο χρόνο». 
11/10/13 τμήμα ειδήσεων defence.gr

Διαψεύδει η  Γερμανία την προετοιμασία τρίτου πακέτου  στήριξης προς την Ελλάδα - Το 2014 θα εξεταστούν τα ζητήματα που αφορούν  τη χρηματοδότηση - Εμπόδια στη μετακύλιση των ελληνικών ομολόγων - Αναζητούνται εναλλακτικές λύσεις. 

Στη διάψευση του δημοσιεύματος της Die Zeit, το οποίο κάνει λόγο για ένα νέο πακέτο στήριξης προς την Ελλάδα, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας, προχώρησε η γερμανική κυβέρνηση. 

Σύμφωνα πάντα με τις  πληροφορίες της Die Zeit, κεντρικές  τράπεζες χωρών μελών της ευρωζώνης  δεν επιθυμούν την επιμήκυνση της λήξης των ελληνικών τίτλων που διαθέτουν στο χαρτοφυλάκιό τους, καθώς οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι, ιδίως για την κάτοχο μεγάλου  «πακέτου» ελληνικών χρεογράφων, κεντρική τράπεζα της Γαλλίας.

Προβλήματα σημειώνονται και στο θέμα της μετακύλισης των ελληνικών ομολόγων (debt rollover) που βρίσκονται στην κατοχή των κεντρικών τραπεζών της ευρωζώνης και της ΕΚΤ, όπως επισήμανε ο Μάρτιν Κοτχάους, διευκρινίζοντας ότι «υπάρχουν δυσκολίες στην εφαρμογή» της μετακύλισης. Για τον λόγο αυτόν αναζητούνται εναλλακτικές λύσεις.

Το ενδεχόμενο μετακύλισης των ελληνικών ομολόγων απέκλεισε ο αξιωματούχος της ΕΚΤ, Joerg Asmussen.

«Υπάρχουν διάφορες επιλογές που στην παρούσα φάση συζητούνται», είπε λακωνικά ο εκπρόσωπος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, χωρίς ωστόσο να γίνει συγκεκριμένος.

www.bankingnews.gr 

Έτσι ενώ εμείς βιώνουμε στο πετσί μας την Τραγωδία, ¨οι παγκόσμιοι χορηγοί¨ διακωμωδούν αυτήν την τραγωδία μας δίχως να γνωρίζουν την πνευματική υπόσταση της  η οποία μας αποκαλύφθηκε πριν 25ετιας.

«Μόνον πνευματικά μπορεί να αντιμετωπισθεί η σημερινή κατάσταση, όχι κοσμικά. Θα σηκωθεί ακόμη λίγη φουρτούνα, θα πετάξει έξω κονσερβοκούτια, σκουπίδια, όλα τα άχρηστα, και μετά θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα».
Γέροντος Παϊσίου  - Λόγοι B΄, Πνευματική αφύπνιση, έκδοση Σουρωτής).

Εκτός από την Ορθόδοξη Πίστη μας  και την Πατερική Ορθοπραξία τι άλλο πνευματικό μέγεθος-όπλο έχουμε κατά τον  Γέροντα Παίσιο για να αντιμετωπίσουμε  την τραγωδία που προέβλεψε?

Το κατέχουμε αυτό το πνευματικό όπλο ή μας το στερήσανε?

Ως κατακτητές τής  Δυτικής Ευρώπης, οι Φράγκοι επέβαλαν τή δική τους πλαστογραφημένη εκδοχή τής Ιστορίας, ονομάζοντας τούς ελεύθερους Ρωμαίους «Γραικούς», ώστε να τους διαφοροποιήσουν από τούς Ρωμαίους της Γαλλίας και Ιταλίας τούς οποίους είχαν κατακτήσει. Στη συνέχεια, μετά την οριστική πτώση της Κωνσταντινούπολης, όταν δεν υπήρχαν πια ελεύθεροι Ρωμαίοι, μετονόμασαν τήν Αυτοκρατορία σε «Βυζάντιο», ώστε να αποκόψουν κάθε υπόδουλο Ρωμηό από την ιστορική του συνέχεια και να αποτρέψουν τυχόν ανασύσταση της αυτοκρατορίας. Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ «Βυζαντινή Αυτοκρατορία». Ο όρος πρωτοχρησιμοποιήθηκε τό 1562 από τον Ιερώνυμο Βόλφ στην έκδοση μιας συλλογής ιστορικών πηγών.

Επειδή όμως, παρ όλα αυτά, οι υπόδουλοι στους Τούρκους Ρωμηοί της Ανατολής διατηρούσαν την ανάμνηση τής Αυτοκρατορίας τους, υπήρχε πάντοτε ο κίνδυνος να την διεκδικήσουν εκ νέου. Οι Μεγάλες Δυνάμεις, μέ τή συνδρομή νεοελλήνων διανοουμένων, όπως ο Κοραής, ανέλαβαν νά πείσουν τό λαό ότι είναι απόγονος μόνο τών αρχαίων Ελλήνων καί ότι είχε υποδουλωθεί επί 2000 χρόνια πρώτα στούς Ρωμαίους καί μετά στούς Τούρκους. Οι ίδιες Δυνάμεις μεταστράφηκαν θετικά υπέρ τής Επανάστασης τού 1821 μόνον αφού εξασφάλισαν τόν αρχαιολατρικό προσανατολισμό της. 

O π. Ιωάννης Ρωμανίδης ως ιστορικός. του Αναστασίου Φιλιππίδη Bachelor of Arts, Yale University, ΗΠΑ - Master of Arts, Georgetown University 

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΤΕΥΧΟΣ: 206 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013 πηγή ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.


Πόσοι από εμάς άραγε γνωρίζουμε ότι η Ρωμηοσύνη είναι οικουμενικός πολιτισμός που εδράζεται στο Ελληνοχριστιανικό ιδεώδες και μάλιστα σε παγκόσμια διάσταση?

Τώρα  που αποκορυφώνεται το ¨χρηματοοικονομικό  ιδεώδες¨ της παγκοσμιοποίησης, μήπως έρχεται η παραπεταμένη έννοια της Ρωμηοσύνης σαν την Θεία Νέμεση και τον ¨από μηχανής θεό¨ να συνδράμει υποστηρικτικά την χειμάζουσα ανθρωπότητα στην κορύφωση της σημερινής τραγωδίας της?

ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ  ΑΥΤΟ?

- Από εδώ και πέρα, δεν έχεις διανοηθεί τί θα δεις και τι θα ακούσεις. Δεν έχουν
ξαναγίνει ποτέ στον κόσμο, είπε μια μέρα το καλοκαίρι του 2005. - Στην Ελλάδα θα συμβούν; - Σε όλο τον κόσμο και σ’ εμάς. Και γιατί; Γιατί εμείς, λέει, είμαστε ο φάρος της Ορθοδοξίας, αλλά καταντήσαμε από την αμαρτία χειρότεροι από τους άθεους. 
Από το βιβλίο: Ιερά Μονή Δαδίου «Παναγία η  Γαυριώτισσα» Γέρων Αμβρόσιος Λάζαρης  Ο Πνευματικός της Μονής Δαδίου,

Εκ των πραγμάτων  θα ξανα βαπτισθούμε μέσα στα νάματα της Ρωμηοσύνης για να διασώσουμε όχι μόνο το σώμα μας αλλά κυρίως το πνεύμα μας που το διασάλεψαν οι σημερινοί ¨¨αρχιτέκτονες¨¨ του παραλογισμού και της μισαλλοδοξίας. Γιατί η Ρωμιοσύνη είναι ομολογία πίστεως και αγάπης φιλοπατρία και ο μόνος αιώνιος και γνήσιος αντίπαλος των – ισμών που ταλαιπωρούν διαχρονικά το πλάσμα του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ.

Το να ενδιαφέρεται κανείς τώρα και να ανησυχεί για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται  το έθνος μας είναι ομολογία, γιατί η Πολιτεία τα βάζει με
τον θείο νόμο. Ψηφίζει νόμους ενάντιους στον νόμο τού Θεού... 
από το βιβλίο Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου λόγοι Β.

Υπάρχουν καταγεγραμμένες μαρτυρίες Αγίων της Εκκλησίας μας αλλά και Πατέρων και  μάλιστα πιο διασαφηνισμένες από τον Γέροντα Παίσιο ότι ¨η Πόλις θα μας δοθεί¨ και έτσι ¨θα πάρουμε την Πόλη¨.

Τι είναι η  Πόλις???

Είναι το κέντρο και  ο νοητός φάρος της ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ  που μας στερήσανε τα αντίχριστα αφεντικά μας τόσο καιρό.

Είναι το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ των πασών γενεών Ρωμηών- Ελλήνων.

Είναι η απόληξη  της σημερινής Τραγωδίας  που θα έρθει με γεωπολιτικό και γεωοικονομικό τράνταγμα.

Είναι το χαστούκι του αντίθεου συστήματος.
Είναι η ΛΥΤΡΩΣΗ από την Τραγωδία...

ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.