Η μάχη της κορυφής κρίθηκε επί της ουσίας στο πρόβλημα που αντιμετώπισε εντός των πιτς ο Σεμπαστιάν Φέτελ στον 28ο γύρο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας προβλήματος στους πίσω τροχούς και ο Αλόνσο, που τον είχε ακολουθήσει για την αλλαγή ελαστικών, δεν έχασε την ευκαιρία που απλόχερα του δόθηκε. Τον προσπέρασε κι έκτοτε δεν κοίταξε πίσω. Μάλιστα όσο κυλούσε ο αγώνας τόσο αύξανε την υπέρ του διαφορά, αφού ο Χάμιλτον, που είχε επίσης επωφεληθεί, ανεβαίνοντας δεύτερος στο ίδιο χρονικό σημείο, καθυστερούσε αφάνταστα τον Φέτελ.
Ο Βρετανός πάντως δεν άντεξε μέχρι τέλους. Αφού έχασε τη δεύτερη θέση εντός των πιτς, έπεσε τέταρτος, καθώς το διαθέσιμο καύσιμο στο ρεζερβουάρ δεν έφτανε για να τερματίσει και αναγκάστηκε να μειώσει το ρυθμό του, χάνοντας τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο στον κάθε γύρο. Ο Ουέμπερ είπε "ευχαριστώ" και προσπέρασε έξι γύρους πριν από το τέλος, κερδίζοντας τη θέση στο βάθρο. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Μάσα, αλλά μετά από συγκλονιστική μάχη στις τελευταίες στροφές και στην ευθεία τερματισμού, δεν τα κατάφερε. Έχασε τον έλεγχο στο κρίσιμο σημείο, μετά από δύο συγκρούσεις με την McLaren του Χάμιλτον, και έμεινε πέμπτος.
Η βρετανική ομάδα πάντως εκτέθηκε για δεύτερη φορά στην περίπτωση του Μπάτον, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει χωρίς να φταίει. Την ώρα που άλλαζε ελαστικά ο σηματορός του έκανε νόημα να φύγει, ωστόσο το μπουλόνι στο δεξί μπροστά τροχό δεν είχε μπει και αναγκαστικά ο αγώνας τελείωσε πρόωρα.
Με τα πολλά ο Ρόζμπεργκ κατάφερε να "κλέψει" την 6η θέση, ενώ οι Πέρες, Χάιντφελντ, Σουμάχερ και Αλγκερσουάρι συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 10άδα.
πηγή contra.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου