Αλλαγή θέσεων!
Η εκκίνηση του αγώνα βρήκε τους δύο πιλότους της Toyota να αλλάζουν θέσεις, με τον Τίμο Γκλοκ να περνά πρώτος και να ηγείται του αγώνα για 15 γύρους και τον Γιάρνο Τρούλι να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Ο Τζέισον Μπάτον, αν και δέχθηκε «επίθεση» από τον Λιούις Χάμιλτον, «άντεξε» και έμεινε τρίτος, την ώρα που ο παγκόσμιος πρωταθλητής βραδυπορούσε τους Φέτελ και Μπαρικέλο που ακολουθούσαν. Αυτή η κατάταξη έμεινε μέχρι τα πρώτα πιτ στοπ των ομάδων, καθώς εκεί η Toyota επέλεξε να βάλει τη μεσαία γόμα στα δύο μονοθέσιά της. Κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Μπάτον, ο οποίος πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα και σταδιακά «άνοιγε» τη διαφορά του από την τριάδα των πιλότων που ακολουθούσε κι αποτελούνταν από τους Τρούλι, Φέτελ και Χάμιλτον. Ήταν μια μάχη για το βάθρο που εν πολλοίς θα κρινόταν στον δεύτερο ανεφοδιασμό. Η Ferrari πάλευε με τον Ραϊκόνεν να πάρει τους πρώτους βαθμούς της, καθώς ο Μάσα αντιμετώπιζε προβλήματα με το σύστημα KERS της F60, ενώ χρειάστηκε να μπει κι εσπευσμένα στα pits στον τρίτο γύρο, προκειμένου να αλλάξει αεροδυναμική πτέρυγα έπειτα από επαφή που είχε στην πρώτη στροφή με τον... Ραϊκόνεν!
Πέρασε ο Μπάτον
Η είσοδος του Μπάτον για δεύτερη φορά στα pits έφερε προς ώρας πρωτοπόρο τον Φέτελ, ο οποίος έκανε καλό pit stop και βγήκε στην πίστα τρίτος, πίσω από τον Βρετανό και τον Κίμι Ραϊκόνεν που ήταν τρίτος, αλλά χρωστούσε ένα πέρασμα για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών. Ο Μπάτον φαινόταν να μην έχει αντίπαλο και το ερώτημα πλέον ήταν μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, σε ποια θέση θα επέστρεφε ο Φινλανδός. Και 13 γύρους πριν το τέλος ο Ραϊκόνεν βγήκε πίσω από την Toyota του Τίμο Γκλοκ στην όγδοη θέση τον οποίον και πέρασε αμέσως για να ανέβει έβδομος. Και τελικά ανέβηκε στην έκτη θέση, την οποία διατήρησε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, χαρίζοντας στη Ferrari τους πρώτους βαθμούς της για φέτος.
Ο Μπάτον, λοιπόν, κράτησε σχετικά εύκολα την πρώτη θέση, με τον Φέτελ να αντέχει στην πίεση του Τρούλι και τελικά να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τρίτο τον Ιταλό poleman. Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των τριών πρώτων κι έμεινε τέταρτος, με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να είναι πέμπτος και τον Κίμι Ραϊκόνεν από την έκτη θέση να χαρίζει στη Ferrari τους πρώτους τρεις βαθμούς της στο πρωτάθλημα. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν ο Τίμο Γκλοκ που «πλήρωσε» την κακή στρατηγική της ομάδας της Toyota και από πρώτος βρέθηκε έβδομος, και ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για την BMW, καθώς τα μονοθέσιά της τερμάτισαν στις δύο τελευταίες θέσεις με τους Κούμπιτσα και Χάιντφελντ!
Formula 1 Γκραν Πρι Μπαχρέιν
Πιλότος, Ομάδα, Χρόνος
1. Μπάτον, Brawn GP, 1h31:48.182
2. Φέτελ, Red Bull, +7.187
3. Τρούλι, Toyota, +9.170
4. Χάμιλτον, McLaren, +22.096
5. Μπαρικέλο, Brawn GP, +37.779
6. Ραϊκόνεν, Ferrari, +42.057
7. Γκλοκ, Toyota, +42.880
8. Αλόνσο, Renault, +52.775
9. Ρόσμπεργκ, Williams, +58.198
10. Πικέ, Renault, +1:05.149
11. Ουέμπερ, Red Bull, +1:07.641
12. Κοβαλάινεν, McLaren, +1:17.824
13. Μπουρντέ, Toro Rosso, +1:18.805
14. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
15. Φιζικέλα, Force India, +1 γύρος
16. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
17. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
18. Κούμπιτσα, BMW Sauber, +1 γύρος
19. Χάιντφελντ, BMW Sauber, +1 γύρος
20. Νακατζίμα, Williams, Εγκατέλειψε στον 39ο γύρο
Ταχύτερος γύρος: Τρούλι, Toyota, 1:34.556
Βαθμολογία οδηγών
1. Μπάτον, 31
2. Μπαρικέλο, 19
3. Φέτελ, 18
4. Τρούλι, 14.5
5. Γκλοκ, 12
6. Ουέμπερ, 9.5
7. Χάμιλτον, 9
8. Αλόνσο, 5
9. Χάιντφελντ, 4
10. Κοβαλάινεν, 4
11. Ρόσμπεργκ, 3.5
12. Μπουεμί, 3
13. Ραϊκόνεν, 3
14. Μπουρντέ, 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Brawn GP, 50
2. Red Bull, 27.5
3. Toyota, 26.5
4. McLaren, 13
5. Renault, 5
6. Toro Rosso, 4
7. BMW Sauber, 4
8. Williams, 3.5
9. Ferrari, 3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου