27 Ιουνίου 2025
Ένα ακόμη καΚοκαίρι σε πλήρη εξέλιξη
Αφού ο χειμώνας πέρασε για πολλοστή φορά χωρίς η προδοτική και ανθελληνική κυβέρνηση της Νέας Δικτατορίας να λάβει κανένα σοβαρό προληπτικό μέτρο για την θωράκιση των δασικών εκτάσεων ενόψει νέων εμπρησμών, ήρθε ένα ακόμη καλοκαίρι, που στον ανάποδο κόσμο είναι καΚοκαίρι, να μας φέρει αντιμέτωπους με τους ίδιους πηχυαίους τίτλους που γράφονται διά της μεθόδου του καρμπόν περίπου από το 1974 μέχρι σήμερα:
Πύρινη κόλαση, κρανίου τόπος η Χίος, το νησί κηρύχθηκε σε κατάσταση ανάγκης, οι κάτοικοι μιλούν για οργανωμένο σχέδιο εμπρησμών κ.λπ.
Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο, η αυστηροποίηση του Ποινικού Κώδικα, στην οποία συμπεριλήφθησαν και τα σχετικά με τον εμπρησμό εγκλήματα, απεδείχθη μια γελοία λαϊκιστική φούσκα, που εξυπηρετεί το ψηφοθηρικό σόου της δασοκτόνας κυβέρνησης1.
Όποιος μελετήσει την ιστορία των εμπρησμών, δεν θα δυσκολευθεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι εκείνοι που μας καίνε είναι ακριβώς εκείνοι που μας ξεπαστρεύουν με όποιον τρόπο μπορούν, αλλά και εκείνοι που θέλουν να μας έχουν διαρκώς υπό στενή παρακολούθηση. Στην περίπτωση της Χίου υπεισέρχεται ένας πρόσθετος παράγων: Η ανεκδιήγητη κυβέρνηση Μητσοτάκη, γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας, έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την έρευνα και την εξόρυξη αντιμονίου στην Βόρεια Χίο.
Αλλά, για να μην πλήττουμε, το φετινό καΚοκαίρι εμπλουτίσθηκε με μία ακόμη κτηνωδία κατά της σταθερά πλέον διωκόμενης Ορθοδοξίας, τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς εχθρούς:
Τζιχαντιστής καμικάζι, αντιγράφοντας τον τρομοκρατικό τρόπο δράσης ενός μοναχικού λύκου, εισέβαλε στον Ιερό Ναό του Προφήτη Ηλία στην Δαμασκό, σκοτώνοντας τουλάχιστον 22 ανθρώπους και τραυματίζοντας ακόμη 63, ακολούθως δε, αυτοκτόνησε.
Ο νέος έμετος προκλήθηκε από το πολιτικό-επικοινωνιακό καρμπόν που χρησιμοποίησε ο υποδυόμενος τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλος Μαρινάκης, ο οποίος σαν γνήσιος «αυτιστικός πολιτικός» αναμάσησε τις γνωστές, ανούσιες παρόλες που του επιβάλλει το σαβουάρ-βιβρ της πολιτικής επικοινωνίας:
«Η κυβέρνηση καταδικάζει την τρομοκρατική επίθεση στην ορθόδοξη εκκλησία στη Συρία».
Για ποιον λόγο έπρεπε να μας το πει αυτό; Υπήρχε περίπτωση να μην την καταδικάζει αλλά να την επιδοκιμάζει; Όποιος βγαίνει και διαλαλεί το αυτονόητο στέλνει ένα μήνυμα στον κόσμο που προκαλεί εύλογες απορίες.
Ακολούθως, ο Μαρινάκης έπρεπε να «χτυπήσει» στο συναίσθημα:
«Η σκέψη μας βρίσκεται στους συγγενείς των θυμάτων».
Πρόκειται, φυσικά, για ψέμα τρισάθλιο, που στοχεύει απλώς στον κατευνασμό της αγανάκτησης των συγγενών. Η κάθε κυβέρνηση, και ειδικά η παρούσα, σκέφτεται τους συγγενείς μόνο ως πηγή κινδύνου για την θετική απήχηση της κυβέρνησης στον λαό.
Παράλληλα, το Ιράν χτυπήθηκε από το... αχτύπητο δίδυμο Νετανιάχου-Τραμπ.
Όπως, όμως, σε ελληνικό επίπεδο ο Κυρ. Μητσοτάκης έχει μετατρέψει σε κουρελού το Σύνταγμα, με τις ευλογίες του (παρα)κράτους των δικαστών, έτσι και σε παγκόσμιο επίπεδο οι Νετανιάχου-Τραμπ έχουν μετατρέψει σε κουρελού το Διεθνές Δίκαιο:
Σύμφωνα με το άρ. 51 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, για να κάνει ένα κράτος χρήση βίας σε βάρος ενός άλλου κράτους:
θα πρέπει να έχει εκδηλωθεί «ένοπλη επίθεση (armed attack) εναντίον μέλους των Ηνωμένων Εθνών, εωσότου το Συμβούλιο Ασφαλείας λάβει μέτρα αναγκαία για την εδραίωση της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας».
Αν τέτοια επίθεση δεν έχει ακόμη εκδηλωθεί, υποστηρίζεται η άποψη ότι επιτρέπεται η χρήση προληπτικής αυτοάμυνας (preemptive self-defense), όταν η επίθεση είναι επικείμενη2.
Μπορεί κάποιος ειδικός να μας πείσει ότι από την πλευρά του Ιράν είχε οργανωθεί επικείμενη επίθεση εναντίον του Ισραήλ ή/και των ΗΠΑ!
Συμπέρασμα: Στην Ελλάδα έχουμε την δικτατορία Μητσοτάκη. Εκτός συνόρων έχουμε την παγκόσμια δικτατορία, που φαίνεται ότι δεν θα αργήσει να εμφανίσει τον Παγκόσμιο Κυβερνήτη.
Παράλληλα, συμβαίνουν κι άλλα ζοφερά:
– Η Ευρωπαία εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι και η OLAF προβαίνουν σε διώξεις και εφόδους για να σπάσουν το απόστημα της μητσοτακικής διαφθοράς. Η πρώτη κατήγγειλε στο Politico απόπειρα εκφοβισμού της σε σχέση με την έρευνα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
– Μετά τον Προσωπικό Αριθμό, έρχεται, λέει, ο μοναδικός αριθμός ταυτότητας για κάθε ακίνητο (έλεος με αυτό το ανθρωπόμορφο «έρχεται», λες και ο αριθμός έχει πόδια να περπατήσει), διότι μαντέψτε: με αυτόν τον τρόπο θα εξουδετερωθεί ο εφιάλτης της ελληνικής γραφειοκρατίας! Και εδώ χρησιμοποιείται το γνωστό προπαγανδιστικό καρμπόν που μας είναι οικείο από την επιχειρηματολογία για τον Προσωπικό Αριθμό.
– Σχιζοφρενής 61χρονος από την Μεσσηνία, ευρισκόμενος σε κατάσταση αμόκ, άρπαξε ένα ψαλίδι και κατέσφαξε την 93χρονη μητέρα του και τον 96χρονο πατέρα του.
Ενδιαφέρον θεωρητικό ζήτημα από πλευράς Ποινικού Δικαίου είναι αν η ανθρωποκτονία που τελείται με ψαλίδι αποτελεί οπλοχρησία. Σύμφωνα με την κρατούσα άποψη στην νομολογία, θεωρείται όπλο οποιοδήποτε αντικείμενο-εργαλείο είναι πρόσφορο για άμυνα ή επίθεση. Αντιθέτως, σύμφωνα με την μάλλον κρατούσα άποψη στην θεωρία, ένα εργαλείο, όπως το ψαλίδι, δεν μπορεί ποτέ να θεωρηθεί όπλο, διότι είναι μεν πρόσφορο, πλην όμως όχι και προορισμένο για επίθεση ή άμυνα.
– 58χρονη από την Σρι Λάνκα έστησε ενέδρα σε 38χρονο με τον οποίο διατηρούσε σχέση προ δύο ετών και τον περιέλουσε με καυστικό υγρό, κερδίζοντας τον δημοσιογραφικό τίτλο της «σατανικής βιτριολίστριας»3.
Άραγε, αν τέτοιες επιθέσεις αυξηθούν, όσοι επιμένουν να θυματοποιούν την γυναίκα ενοχοποιώντας την πατριαρχική κοινωνία για τα εγκλήματα βίας που τελούν οι άντρες σε βάρος των γυναικών, δεν θα έπρεπε να επαναπροσεγγίσουν την έμφυλη εγκληματικότητα και από την πλευρά του αρσενικού θύματος;
– 54χρονος κάτοικος Αμφιλοχίας σκότωσε με καραμπίνα την 51χρονη κουμπάρα του και ακολούθως έβαλε τέλος στην ζωή του αυτοπυροβολούμενος.
Το φαινόμενο της αυτοκτονίας που ακολουθεί αμέσως μετά την πράξη της ανθρωποκτονίας θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι εμφανίζει αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Στην διεθνή βιβλιογραφία περιγράφεται με τους όρους «μετα-επιθετική αυτοκτονία» (post-aggression suicide), «διευρυμένη αυτοκτονία» (extended suicide) ή «ανθρωποκτονία-αυτοκτονία» (homicide-suicide) και αποδίδεται συχνά σε ψυχική διαταραχή του δράστη-αυτόχειρα4.
Η αυτοκτονία μπορεί να λάβει χώρα ακόμη και μια εβδομάδα μετά την ανθρωποκτονία. Στο 90% των περιπτώσεων «μετα-επιθετικής αυτοκτονίας» ο δράστης είναι αρσενικού γένους.
Προσοχή: Η αριθμοποίηση του ανθρώπου υλοποιείται εδώ και πολύ καιρό σε δημοσιογραφικό επίπεδο ως εξής: Με πρόσχημα το τεκμήριο της αθωότητας και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οι δράστες και τα θύματα προσδιορίζονται επί τη βάσει της ηλικίας τους.
– Η Εφημερίδα των Συντακτών, στο φύλλο της 25ης Ιουνίου 2025, ανέδειξε τον εμετικό τρόπο δράσης της προπαγανδιστικής «Ομάδας Αλήθειας», η οποία, εφόσον λειτουργεί με βάση τις αρχές της προπαγάνδας, δεν μπορεί να είναι «Ομάδα Αλήθειας», αλλά «Ομάδα Ψεύδους»5.
Ειδικότερα, η ομάδα αυτή:
Αντιστρέφει την πραγματικότητα, δολοφονεί χαρακτήρες, μεγεθύνει τις αρνητικές πλευρές (τα τρωτά σημεία) των αντιπάλων της Νέας Δικτατορίας και πλαισιώνει με χλευαστικούς σχολιασμούς τις αναρτήσεις ή με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση (παιχνιδιάρικη ή σοβαρή ανάλογα με την περίσταση) τα προβαλλόμενα βίντεο.
Εκτός, όμως, από την «Ομάδα [Ψευτο]Αλήθειας», η ύπαρξη της οποίας πιστοποιεί ότι το υπεραυταρχικό καθεστώς Μητσοτάκη είναι μια φρικαλέα μεταδημοκρατία, η εφημερίδα αυτή όφειλε να αναδείξει τον εμετικό, προπαγανδιστικό ρόλο και της εφημερίδας «το Μανιφέστο».
Επίσης, να υπενθυμίσει στον ελληνικό λαό ότι ο λογογράφος του Κυρ. Μητσοτάκη είναι ο αριστεροπασοκικών καταβολών Γιάννης Βλαστάρης, συγγραφέας προπαγανδιστικού λεξικού και μετρ της προπαγάνδας6.
– Το καμπανάκι της εμφύτευσης τσιπ χτύπησε ακόμη πιο δυνατά, αφού ο Ρόμπερτ Φ. Κένεντυ ανακοίνωσε ότι το όραμα της αμερικανικής κυβέρνησης είναι:
μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια κάθε Αμερικανός πολίτης να φέρει πάνω στο σώμα του μια «έξυπνη συσκευή» υγειονομικής παρακολούθησης.
Με αυτόν τον τρόπο υποτίθεται ότι οι πολίτες θα πάρουν τον έλεγχο της υγείας στα χέρια τους, αφού θα μπορούν να γνωρίζουν τις δυσμενείς επιπτώσεις οιουδήποτε θρεπτικού συστατικού εισέρχεται στον οργανισμό τους την ώρα που καταναλώνουν τροφή ή νερό, ώστε να είναι σε θέση να λάβουν την σωστή διατροφική απόφαση.
Κατά τον Κένεντυ:
οι φορετές/φορέσιμες (wearable) συσκευές είναι το κλειδί για να επιτευχθεί ο κυβερνητικός στόχος που συνοψίζεται στο σύνθημα «Κάνε την Αμερική υγιή ξανά» (Make America Healthy Again).
Όταν, όμως, ο Κένεντυ ρωτήθηκε αν έχει σκοπό να λάβει προστατευτικά μέτρα για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των πολιτών, πέταξε την μπάλα στην εξέδρα, δίνοντας απάντηση που αφορούσε και πάλι τις ευεργετικές συνέπειες που θα έχει για την υγεία η χρήση τέτοιων έξυπνων συσκευών (ως παράδειγμα ανέφερε τον μετρητή της γλυκόζης).
Δυστυχώς και ο αντιεμβολιαστής Κένεντυ αποδεικνύεται υγειονομικός ολοκληρωτιστής.
Όποιοι γνωρίζουν καλά την μέθοδο που ακολουθούν οι κυβερνητικοί προπαγανδιστές, όταν θέλουν να συρρικνώσουν τα θεμελιώδη δικαιώματα του πολίτη και, αντιστοίχως, να επεκτείνουν τον μηχανισμό ηλεκτρονικής επιτήρησης, δηλ. την μέθοδο της ολίγον κατ’ ολίγον διαβολικής εξοικείωσης με το νέο μέτρο, αντιλαμβάνονται ότι το επόμενο βήμα μπορεί να είναι η τοποθέτηση της έξυπνης συσκευής εντός του ανθρώπινου οργανισμού.
Για το πού μπορεί να φθάσει ο υγειονομικός ολοκληρωτισμός αξίζει ο αναγνώστης να παρακολουθήσει το ακόλουθο ντοκυμαντέρ, το οποίο δημιουργήθηκε το 2007:
Δεν τολμά να φανταστεί κανείς τι μπορεί να μας περιμένει στην συνέχεια. Ο θερινός ανάποδος κόσμος του 2025 ενδέχεται να επαληθεύσει την μετάλλαξη του καλοκαιριού σε καΚοκαίρι με τον πιο θεαματικό τρόπο.
Ο πολίτης βάλλεται πανταχόθεν από τα σατανικά πυρά της εγχώριας και διεθνούς Νέας Τάξης Πραγμάτων, αλλά δεν αντιδρά, αφού φαίνεται πως έχει καταντήσει εμβολιασμένος και αριθμοποιημένος ζωάνθρωπος ενός «ζαλισμένου κοπαδιού» που τα έχει παντελώς χαμένα.
Παραπομπές
1 Βλ. και:
15 Ιουνίου 2024
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, καθηγητής Ποινικού Δικαίου – Δικηγόρος Αθηνών
2 Στο ζήτημα αυτό θα επανέλθουμε με αυτοτελή δημοσίευση.
3 Εφημ. Δημοκρατία, 24/06.2025, σελ. 29.
4 Επ’ αυτού βλ. Dietz / Schädler / Püschel / Ondruschka, Die Abgrenzung der Fremdtötung von der eigenverantwortlichen Selbsttötung: Doppelsuizid, erweiterter Suizid oder Homizid-Suizid?, Rechtsmedizin 2022, σελ. 282–288.
7 Μαρ
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Κατηγορία Θέματος
Εγκληματικότητα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου