8 Οκτωβρίου 2024

ΕΤΟΣ 2124... ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ "ΦΡΕΝΤΟ" ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΝΥΧΤΙ ΤΗΣ "ΜΑΧΗΣ" ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΔΕΞΙΑ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!

Γράφει ο Δαναός

 
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ.
 
.......ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.!!! 
ΠΑΜΕ!!!!....
 
Πραγματικά έχω θυμώσει με αυτό το ατάλαντο εξωγηινάκι, που μου έκανε δήθεν τον πρωτάρη και μετά μου κατέστρεψε όλες τις βάσεις και τα υπερσύγχρονα οπλικά συστήματα που είχα!!! Τελικά του έκανα τρίπλα τύπου ζελε...σκι ...έτσι λέγεται και εικονικά τον κέρδισα και αυτός "πέθανε" τελικά από τα γέλια.
 
Φτάσαμε στο 2124 και βρίσκομαι πλέον μέσα στο ηλεκτροφωτισμένο χωρίς παράθυρα (απαγορεύονται) κυψελοσπίτακι μου, που όλα τα έχω για να είμαι ευτυχισμένος, μαζί με το κατοικίδιο πανέμορφο ιγκουάνα μου.
 
Όλα τα χρόνια έχω κάνει περίπου 200 εξάμηνα μπόλια πολυσύνθετα, ειδικής ευτυχίας και απόλυτης υποταγής.
Με κρατάνε στην ζωή αρκεί να μην με δει ο ήλιος.
Είμαι ένας ευτυχισμένος ζωντανός σε έναν υπέροχο τάφο!!
 
Έχω το γραφείο μου την δίωρη δουλειά μου... το γυμναστήριο μου να τροχίζω την κοιλιά μου... δύο γλαστράκια με πράσινα πλαστικά επιτρεπόμενα φυλλαράκια να θυμίζουν πως ήταν έξω η φύση στους αρχαίους χρόνους.
 
Επίσης η διασκέδαση μου είναι συνεχόμενη στην τηλεόραση του γαλαξία μας και εξειδικευμένη με την πάνσοφη τεχνητή νοημοσύνη που γνωρίζει τα πάντα για μένα και αναλόγως δίνει εντολές για ποιο φαγητό θα μου φέρει το ντρον της παγκόσμιας κυβέρνησης, μαζί με τις εντολές της επόμενης μέρας;;; νύχτας;;; δεν ξέρω εδώ και χρόνια τι είναι έξω... αλλά είμαι ασφαλής και χορτάτος!!!
 
Μου έχουν δώσει και έναν κατάλογο με νόστιμες πρωτεΐνες από γρύλλους από ακρίδες και τσακπίνικα σκουληκάκια.
Κάθε μήνα μου τα αλλάζουν!!!
...ναναι καλά ...!!!
 
Το κυριότερο είναι βέβαια ότι κάθε χρόνο μου αλλάζουν το ρομποτάκι ντουμπλουφάς που αν θέλω γίνεται φιλαράκι και τα λέμε ή και "κάνουμε" τρελλίτσες και γελάμε διότι ....είναι από πολλά χρόνια η εναλλακτική μου λύση και διδάσκεται από την ώρα που γεννιέται στο εργοστάσιο παραγωγής και στο σχολείο μελλοντικών υπηρετών...... Επίσης αν θέλω γίνεται και πανέμορφο θηλυκό που απολαμβάνω τον εξ' αποστάσεως έρωτα (χρειάζονται 2 μέτρα απόσταση και σύνδεση με super usb 11.0, ...... ΟΠΩΣ ΛΕΓΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΝ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2.0!!! με επιλογές 11 στάσεων...) 
 
Εχουν κυκλοφορήσει έμαθα και με 31 στάσεις τύπου "ερωτικές", αλλά πρέπει να γίνω πιο πολύ υπάκουος στην κυβέρνηση να πάρω και βεβαίωση, για να μου δώσουν την νέα τεχνολογία...!!!
 
Συνήθως δευτεράτζες μου στέλνουν ΑΛΛΑ ... ΑΛΛΑ..!! ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ!!!!
Το κακό με το τελευταίο ήταν ότι είχε χαλάσει στο κοντρόλ του το κουμπάκι για τις παύσεις και με ξελίγωσε στο εικονικό και φανταστικό μπες βγες συν ότι δεν έβαλε γλώσσα μέσα!!
Τελείωσε και η μπαταρία του γιατί ήταν μίας χρήσεως.
Παραπονέθηκα και μου είπαν ότι τον επόμενο χρόνο το νέο θα είναι μουγγό και αργόστροφο!!!
 
Πάντως η ζωή μου είναι ασφαλής.
Μακάρι να είχα έναν καθρέπτη να δώ πως είμαι τώρα στα 172 μου!!!
Όταν γεράσω θα με κάνουν λίπασμα τροφή των νέων γενεών για το καλό μας!!!
Αυτά φιλαράκια μου από το παρελθόν.
 
ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΑΞΕΤΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!!
 
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ...



Share

4 σχόλια:

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ''ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ'' ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΄;;;;;.......ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ !!!!
ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΤΟΤΕ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ !!!
Η ΖΩΗ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ είπε...

Κανεις δεν θα σε κραξει αγαπημενε φιλε. Ολοι και εγω μαζι σε συγχαιρουμε για τα ομορφα και συμβολικα σου γραφομενα λαογραφικης και θυμοσοφικης γνωσης ακομη και ευφαντασιας που περιεχει πρσγματικοτητες για το παρον κσι το μελλον μας το ζοφερο αν δεν αντισταθουμε σθεναρα με πιστη παντα στον Θεο.
Νασαι καλα και πολυχρονο το koukfamily που παντα τιμα Χριστιανισμο και Ελληνισμο συμπεριλαμβανομενης και της πολυπαθης Ελληνικης Κυπρου που επι 34 σιωνες μονη αγωνιζεται να παραμεινει Χριστιανικη και Ελληνικη.
Ο φιλος σου
Α. Αντωνας
.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ χαιρομαι που μετα απο μηνες συνανταω τον φιλο μου τον Δαναο! Στο γλαφυρο και τρομερα ευφανταστο αρθρο του εχω να πω, "Ωωω τι υπεροχη ζωη"...ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ!

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ .
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΤΟ 2025 , ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.