8 Σεπτεμβρίου 2024

Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...

Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας
 
Ὄχι φυσικά ὅτι ἐξέπληξε κανέναν ἡ πρόσφατη ἀνακοίνωση τῶν (ἀν)ιεραρχῶν τοῦ ἀντίχριστου ἄντρου πλάνης καί κακοδοξίας, στό ὁποῖο ἔχει πρό πολλοῦ ἐκφυλιστεῖ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο. Καθ’ ὅτι ὅλοι οἱ παρακολουθοῦντες τά πράγματα (μετά θεολογικῶν γνώσεων καί ἄνευ οἰκουμενιστικῶν παρωπίδων, ἐννοεῖται) γνωρίζουν ἀσφαλῶς τόν ἀποκλειστικό οὐσιαστικά στόχο τῆς ἐν λόγῳ σφηκοφωλιᾶς, πού εἶναι ἡ ὅσο τό δυνατόν γρηγορότερη διάλυση τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἑνώσεως μέ τήν ζοφερή παπική ὀργάνωση καί μέ ὅποιο ἀκόμη αἱρετικό διαβολομάγαζο κυκλοφοράει στήν πιάτσα (καί παίρνει στόν λαιμό του ἑκατομμύρια ψυχές, σέ Δύση καί Ἀνατολή). Γνωρίζουν ἀκόμη ὅτι πέραν τῆς συνεχοῦς πλέον ἄμβλυνσης τῆς ὀρθόδοξης συνείδησης τῶν πιστῶν (διά τῆς καθημερινῆς ἐξοικείωσης μέ τίς συμπροσευχές καί τίς κάθε λογῆς ἀκόμη ἀγαπολογικές ἀθλιότητες) εἶναι πολύς καιρός τώρα πού διατυμπανίζεται ἐν χορδαῖς καί ὀργάνοις τόσο ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα τό 2025, ὅσο καί ὁ ἑορτασμός τῶν 1700 χρόνων ἀπό τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο. Δύο ἁπλά χρονολογικά δεδομένα δηλαδή, στά ὁποῖα ὅμως οἱ ξεδιάντροποι πλασιέδες της Πανθρησκείας βρῆκαν δύο πολύ βολικές εὐκαιρίες γιά νά προωθήσουν τούς στόχους τους.
 
Καί ἄν τό νά ἑορταστεῖ ἡ Σύνοδος πού καταδίκασε τίς πρῶτες μεγάλες αἱρέσεις, μέ τήν παρουσία τοῦ ἐμβληματικότερου αἰρεσιάρχη τῆς Ἱστορίας καί πλείστων ἀκόμη αἱρετικῶν, πέρα ἀπό μνημεῖο θράσους, ἀποτελεῖ καί ἠχηρό συμβολισμό γιά τά σχέδια τῶν ἀλαστόρων, ἡ περίπτωση μέ τό δῆθεν κοινό Πάσχα εἶναι προφανῶς ἀκόμη πιό οὐσιαστική. Καί λέμε «δῆθεν», γιατί βεβαίως ἡ χρονική σύμπτωση τοῦ Ὀρθοδόξου Πάσχα μέ τό Ρωμαιοπαπικό κατά τό 2025 εἶναι ἀκριβῶς αὐτό: χρονική σύμπτωση, πού ἔχει συμβεῖ βεβαίως καί ἄλλες φορές καί πού στήν πραγματικότητα σημαίνει ἁπλῶς σύγχρονο ἑορτασμό καί ἐπ’ οὐδενί κοινό. Ἐκμεταλλευόμενοι ὅμως αὐτή τή σύμπτωση καί ἔχοντας προφανῶς ἐκτιμήσει ὅτι ἔχει προλειανθεῖ ἀρκετά τό ἔδαφος καί ἔχει ἐπαρκῶς προχωρήσει στόν τόπο μας ἡ πνευματική μαλάκυνση καί ἡ ἀγαπουλίστικη ἐξηλιθίωση τοῦ ἀκατήχητου ὄχλου, μιλᾶνε πλέον ἀνοιχτά γιά κοινό ἑορτασμό, ἐννοῶντας τόν βεβαίως σέ ἄλλη βάση, ὡς οὐσιαστικά καί λειτουργικά κοινό (ξέρουν ἄλλωστε καλά αὐτοί ἀπό κουτοπόνηρα σοφίσματα καί ἀπό διαστρεβλώσεις τῆς πραγματικότητας) καί μάλιστα γιά τήν ἀνάγκη νά καθιερωθεῖ αὐτός ὁ κοινός ἑορτασμός μόνιμα ἐφ' ἑξῆς.
 
Δέν ὑπάρχει ἀσφαλῶς λόγος νά μιλήσουμε ἐδῶ γιά τό πόσο ἀβάσιμα καί στρεβλωτικά ἀπό θεολογικῆς ἄποψης εἶναι ὅλα αὐτά καί πόσο αἰσχρά καί ξετσίπωτα παραβιάζουν τούς ἐκκλησιαστικούς Κανόνες καί τίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων (κατά τά ἄλλα πάντως, τούς φαρισαίους της Φαναριώτικης λυκοφωλιᾶς οἱ ἐπετειακοί ἑορτασμοί τούς μάραναν). Εἶναι καί προφανές καί ἤδη χιλιοειπωμένο. Ἄν κάτι κυρίως ἀξίζει ἐδῶ νά ἀναφερθεῖ καί νά τονιστεῖ, θεωρῶ ὅτι εἶναι ἡ ἀνάγκη γιά ἐγρήγορση καί θάρρος. Τό μήνυμα τῶν ταγῶν τῆς κακοδοξίας καί ὅλων τῶν φερεφώνων τους εἶναι σαφές - καί τό τί ἔχουν νά ἀκούσουν τά δύσμοιρα αὐτιά μας ἀπό ἐδῶ καί πέρα ἀκόμη σαφέστερο: ποιά ἀγαπουλίστικα κηρύγματα, ποιά συστηματική πλύση ἐγκεφάλου γιά...χριστιανική ἑνότητα, ποιές κατηγορίες καί χλευασμούς ἐναντίον τῶν ἀντιδρούντων στό ἐπικείμενο καί προωθούμενο συγκρητιστικό ἄγος. Θάρρος λοιπόν καί ἀποφασιστικότητα, πάντα μέ τή δύναμη τοῦ Θεοῦ, γιά νά ἀντισταθοῦμε στόν καταιγισμό πού ἔρχεται, γιά νά ὑψώσουμε μέ παρρησία λόγο ἀντίθετο στίς φρικώδεις πλάνες τους, γιά νά μείνουμε ὄρθιοι ἀπέναντι στό νέο σχίσμα πού, ὅσοι παρακολουθοῦμε τίς πνευματικές ἐξελίξεις τῶν τελευταίων δεκαετιῶν, πάντα τό γνωρίζαμε ὅτι κάποια στιγμή θά ἔρθει καί ἀκόμη ὅτι λόγῳ τῆς βιασύνης τους καί τῆς ἐπιτάχυνσης τῶν γεγονότων ἡ μέρα αὐτή δέν ἀπέχει πλέον πολύ.
 
Αὐτοί λοιπόν τήν δουλειά τους καί ἐμεῖς τήν δική μας. Ἀκόμη καί στίς κατακόμβες, ἄν χρειαστεῖ. Καί πάντως σίγουρα ἐκεῖ πού θά παραμείνουν ὄρθιοι Ὀρθόδοξοι κληρικοί, οἱ ὁποῖοι δέν θά προσκυνήσουν τούς ψευδοπροφῆτες τῆς Παναίρεσης καί θά μείνουν ἐντός Ἐκκλησίας. Γιατί βεβαίως ἐκεῖ θά εἶναι ἡ Ἐκκλησία πιά, ἀκόμη κι ἄν ἀπομείνουν ἑκατό ψυχές.
 
Στῶμεν καλῶς!
 
Νεκτάριος Δαπέργολας
Διδάκτωρ Βυζαντινῆς Ἱστορίας



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.