11 Ιουνίου 2024

Ο αγώνας των ευλαβών πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου, οι οποίοι "δεν κάνουν αποχή" από την ομολογία κατά της αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου. (9-6-2024)

Γράφει ο
Σπυρίδων Αρναούτογλου
Χριστός Ανέστη.
 
Πρόλογος στον προχτεσινό απόηχο μιας ακόμη αντιδημοκρατικής εκλογικής αναμέτρησης. Κοινωνική αποχή. 
 
Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη Απογραφή του Δεκεμβρίου του 2022 και συγκεκριμένα 29/12/2022 οι κάτοικοι της Ελλάδος, και με επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ήταν: 9.716.889. (1) 
 
Στις εκλογές λίγους μήνες αργότερα τον Μάιο του 2023, το εκλογικό σώμα, οι εγγεγραμμένοι με δικαίωμα ψήφου σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών ήταν: 9.813.595 (2)
 
Δηλαδή σε λίγους μήνες από την απογραφή, σύμφωνα με την λογική των αριθμών των επίσημων στοιχείων, δικαίωμα ψήφου είχαν και τα παιδιά από την κοιλιά της μάνας, μέχρι και 17-18 ετών, αλλά δυστυχώς και πάλι υπάρχει ένα ακάλυπτο υπόλοιπο 96.706 εγγεγραμμένων που προφανώς είτε είναι φαντάσματα είτε παίζουν ένα πολύ πονηρό ρόλο μαζί με την ψήφο των νεογνών στα εκλογικά αποτελέσματα.
 
Το ίδιο συνέβη και στην χτεσινή ευρωεκλογική διαδικασία του Ιουνίου του 2024. Έχουμε 9.716.889 οι κάτοικοι της Ελλάδος, (πιθανότατα έχουν μειωθεί λόγω περισσότερων θανάτων από γεννήσεις), 9.814.685 οι εγγεγραμμένοι ως Εκλογικό Σώμα (3). 
 
Πάλι δηλαδή έχουν δικαίωμα ψήφου τα μωρά από την κοιλιά της μάνας μέχρι 17 ετών, και προφανώς υπάρχουν και φαντάσματα γιατί και πάλι δεν εξηγείται πως έχουμε ένα υπόλοιπο 97.796 εγγεγραμμένων σε σχέση με τον συνολικό πληθυσμό!
 
Κάποια στιγμή η ελληνική δικαιοσύνη έχει χρέος να εξηγήσει στον ελληνικό λαό πως γίνεται αυτή η αλχημεία, πόσες εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι νέοι που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου, ποιά είναι τα φαντάσματα που ψηφίζουν, και τι σκοπεύει να κάνει για να σταματήσει αυτή η τραγωδία και να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι ένοχοι. Απορίας άξιον βεβαίως είναι το γιατί δεν θέτουν αυτό το θέμα τα υπόλοιπα εντός Βουλής πολιτικά κόμματα!
 
Επίσης έχοντας 9.814.685 εγγεγραμμένους η ΝΔ πήρε 1.125.602 ψήφους με μετρημένο το 100% του αποτελέσματος, ώστε σύμφωνα με την μέθοδο των τριών η ΝΔ έχει επισήμως το 11.468% του εκλογικού σώματος!!
 
Δηλαδή από το εκλογικό σώμα περίπου ένας στους δέκα (1/10) ψήφισε το κὀμμα της ΝΔ, η οποία προφασίζεται οτι έχει το δικαίωμα με αυτό το ποσοστό αντιπροσωπεύσεως στην κοινωνία, να παίρνει αποφάσεις για το μέλλον των υπολοίπων 9/10 των Ελλήνων. Αυτό ονομάζεται Δημοκρατία σε ένα ευνομούμενο κράτος;
 
Τι επέτρεψε την αντιδημοκρατική αυτή δυνατότητα στα κόμματα της εξουσίας; Η πτώση στην παγίδα της κατασκευασμένης απελπισίας ειδικά των νέων ανθρώπων, η φοβερή αδιαφορία για το μέλλον μας, ο ωχαδερφισμός, η οκνηρία, η κοινωνική ζωή του καναπέ και της ξαπλώστρας.
 
Σχεδόν 60% αποχή, και μ΄αυτόν τον τρόπο ένα αντιδημοκρατικό κόμμα, με την υποστήριξη της αντιδημοκρατικής βουλής, καθορίζει την ζωή ενός έθνους με μόλις 11,5%.
 
Ο αγώνας των ευλαβών πιστών οι οποίοι "δεν κάνουν αποχή" από την ομολογία ή την κοινωνική ζωή!
 
Φεύγοντας από τα μετεκλογικά, κάποιοι ευλαβείς άνθρωποι με τον αγώνα τους προσπαθούν να μην φτάσουμε βιώνοντας την εκκλησιαστική λατρευτική ζωή στο ίδιο αποτέλεσμα της αδιαφορίας, της άγνοιας, της παραίτησης από τα πάντα, και εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κοινωνικά θέματα αλλά με θέματα σωτηρίας και ψυχής.
 
Εδώ και αρκετό καιρό στην Μητρόπολη Περιστερίου, με αφορμή την αυθαίρετη, αντιπαραδοσιακή και χωρίς να υπάρχει καμία συνοδική έγκριση, απόφαση του τοπικού Μητροπολίτη για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το Ιερό των Ναών της Μητροπόλεως, δημιουργήθηκε τεράστιος προβληματισμός και αναστάτωση ανάμεσα στους πιστούς, με αποτέλεσμα να χαθεί η ειρήνη και η λατρευτική γαλήνη στο ευλαβές λογικό ποίμνιο, το οποίο βλέπει μια παράδοση αιώνων να ξεριζώνεται μπροστά στα μάτια του, χωρίς αυτό να λύνει ουσιαστικά κανένα θεολογικό ή λειτουργικό ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, ενώ αντιθέτως συγκρούεται ευθέως με την Ιερά Παράδοση και της Συνοδικότητας της Εκκλησίας μας.
 
Κάθε απόφαση ενός μέλους της Εκκλησίας, το οποίο αποτελεί και ο εκάστοτε Επίσκοπος, και η οποία δεν πληρεί τους όρους της συνολικής Εκκλησίας με κεφαλή τον Χριστό, δημιουργεί πρόβλημα, κυρίως σωτηριολογικό, και αγκάθι για την ειρηνική ζωή των μελών της τοπικής ή της συνολικής Εκκλησίας. 
 
Αν αυτή η τοπική Εκκλησία δεν καταφέρει με οδηγό την Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση να διορθώσει το πρόβλημα, τότε μπαίνει στην διαδικασία που ο Κύριος ορίζει να σβήσει και να εξαφανιστεί όπως οι επτά Εκκλησίες της Ασίας, ακριβώς όπως μας τις παρουσιάζει ο Άγιος Ιωάννης της Αποκαλύψεως. Πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ ότι λόγοι για να χαθούν ήταν η "χλιαρότητα της πίστης" όπως για την Εκκλησίας της Λαοδικείας, πόσο μάλλον αν μια τοπική Εκκλησία δημιουργεί η ίδια βλαβερές και αυθαίρετες σωτηριολογικές συνθήκες, οι οποίες είναι πολύ σοβαρότερες από την χλιαρότητα, ως προς την σωτηρία των μελών της.
 
Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το πρωτόγνωρο στην εκκλησιαστική ιστορία, κλείσιμο των Ιερών Ναών από την ίδια την ιεραρχία της Εκκλησίας, την απαγόρευση στα μέλη της Εκκλησίας της Θείας Λατρείας, της Θείας Μεταλήψεως, και την απαγόρευση συμμετοχής του ποιμνίου σε κάθε Ιερό Μυστήριο, ακόμα και στο Μυστήριο της Εξομολογήσεως. Ακόμη περιμένουμε καρτερικά την μετάνοια αυτών που υπέκυψαν σε αντίχριστα κελεύσματα και έβαλαν λουκέτα στην λειτουργική ζωή του λογικού ποιμνίου.
 
Διαβάζοντας τους θεοφώτιστους "Λόγους περί Ιερωσύνης" του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ μερικά αποσπάσματα -προφητείες του, όπως : «Στους έσχατους καιρούς, μόλις τρεις ιερείς στους χίλιους θα σώζονται»! (Ιερός Χρυσόστομος) 
 
- «Δεν νομίζω, ότι είναι πολλοί από τους ιερείς, που θα σωθούν. Πολύ περισσότεροι είναι εκείνοι, που θα χαθούν. Αιτία; Το ιερατικό λειτούργημα απαιτεί γενναία ψυχή...» (Ιερός Χρυσόστομος.
 
- «Ο ιερέας και αν ρυθμίσει καλά τη δική του ζωή, δεν φροντίζει όμως και για την ζωή του ποιμνίου του με την ίδια επιμέλεια, θα πάει με τους κακούς στην γέενα του πυρός στην κόλαση, γιατί έχει ευθύνη, για τις ψυχές των πιστών.» (Ιερός Χρυσόστομος) 
 
Με αυτή την αγωνία, και τον φόβο της μη συμμετοχής σε ομολογιακή προσπάθεια αναχαίτισης της μεταπατερικής λαίλαπας, χαιρετίζουμε μια από τις προσπάθειες των ευλαβών μελών της Μητροπόλεως Περιστερίου, με την επωνυμία "Συντονιστική Επιτροπή του αγώνα για την αποκατάσταση του Εσταυρωμένου στην Αγία Τράπεζα", οι οποίοι αγωνίζονται με αγάπη και κόπο να ενημερώσουν, είτε με αξιολογότατα κείμενα, είτε με προσωπικές επαφές, είτε με διαμαρτυρίες και ενημερωτικά φυλλάδια, την επανατοποθέτηση του Εσταυρωμένου μέσα στο Ιερό, πίσω από την Αγία Τράπεζα, εκεί απ΄ όπου αυθαιρέτως αποκαθηλώθηκε.
 
 
Το δισέλιδο κείμενο το οποίο μοιράστηκε την Κυριακή του Τυφλού, 9 Ιουνίου 2024 σε πέντε Εκκλησίες της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου, Ι. Ναός Ευαγγελιστρίας, Ι. Ναός Αγίου Ιεροθέου, Ι.Ναός Πέτρου & Παύλου, Ι. Ναός Ταξιάρχου του Νέου, Ι. Ναός Αγίου Αντωνίου και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο που ήταν Εκλογικό Κέντρο, είναι το παρακάτω, το οποίο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα του Ορθόδοξου Τύπου της 24ης Μαΐου 2024, και μπορείτε επίσης να το βρείτε και στην ηλεκτρονική σελίδα του Ορθόδοξου Τύπου στις 28/5/2024.(4) 
 
Ενδεικτικές φωτογραφίες από την ενημέρωση των πιστών.
 
Ι. Ναός Άγιου Ιεροθέου Περιστερίου
 
Ι. Ναός Ευαγγελίστριας Περιστερίου 
 
Υποσημειώσεις.
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.