Ομίλησε για «κατανόηση» και «συνεργασία» με τις πλάτες των Επισκόπων που δημοσίως επαίνεσαν το κλείσιμο των Ναών και τα μέτρα της κυβέρνησης. Με τις πλάτες των Επισκόπων που παρακολούθησαν άπραγοι τον διωγμό και τον διασυρμό των πιστών από τα βοθροκάναλα των 20 εκατομμυρίων.
Όσοι αντιστάθηκαν είναι για αυτούς τους Επισκόπους κακό παράδειγμα διότι τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Γι’ αυτόν τον λόγο συνεχίζουν και μας λένε ότι μόνο η υπακοή στον Επίσκοπο είναι ευλογημένη από τον Θεό.
Ένας τσοπάνης ποτέ δεν θα άφηνε τα πρόβατά του εκτεθειμένα στους λύκους. Από το 2016 και μετά ζούμε ακριβώς αυτό.
Οι Επίσκοποι μας άφησαν εκτεθειμένους στους αιρετικούς, μετά μας άφησαν εκτεθειμένους στους σχισματικούς και μετά μας πέταξαν έξω και από τους Ναούς, αφήνοντάς μας αλειτούργητους και ακοινώνητους. Μας γνωστοποίησαν με τον πιο κραυγαλέο τρόπο ότι τα πάντα μέσα στην Εκκλησία, από την Ορθόδοξη Θεολογία μέχρι και την εκκλησιαστική μας ζωή, καθορίζονται από τις κοσμικές εξουσίες.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να συνεχίσουμε να μιλάμε για Εκκλησία και όχι για Κρατική Εκκλησία, υποκατάστημα του εκάστοτε πολιτικού κυβερνήτη;
Είναι ο καισαροπαπισμός μόλις τωρινό φαινόμενο των ημερών μας σεβαστέ π. Σαράντη Σαράντο;
Η ψευδοσύνοδος τί ήταν;
Το ουκρανικό τί ήταν;
Δεν μας επιβλήθηκαν και στις δύο αυτές περιπτώσεις ταπεινωτικές και βλάσφημες υποχωρήσεις στα της Πίστεώς μας από κοσμικά κέντρα που έχουν συνάψει αμαρτωλούς δεσμούς με εκκλησιαστικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν ποτέ η στρατευόμενη Εκκλησία να ελευθερωθεί όταν λέμε μισές αλήθειες;
Ο Μητσοτάκης κατέστησε σαφές ότι ο δρόμος είναι μακρύς και ότι το σχέδιο της κυβέρνησης ενδέχεται να αναθεωρηθεί σε περίπτωση αναζωπύρωσης (του κορωδοϊού). Η ζωή μας πάντως μέσα στην Κρατική Εκκλησία δεν θα είναι η ίδια, άλλωστε, «δεν υπάρχει επιστροφή στην «προ κορωνοϊού πραγματικότητα». Ζούμε, ήδη, αλλιώς.», είπε ο Μητσοτάκης.
Τι θα κάνει λοιπόν ο πιστός όταν του πει ο Μητσοτάκης που παίρνει εντολές από τους Σιωνιστές οι οποίοι προωθούν τη νέα τάξη ότι θα πρέπει να εκκλησιάζεται με μάσκα;
- Ότι δεν θα πρέπει να προσκυνά τις Ιερές Εικόνες αλλά να κάνει υπόκλιση από μακρυά; (το είχε προτείνει ο Δημητριάδος).
- Ότι δεν θα πρέπει να ασπάζεται το χέρι του ιερέα και ότι θα πρέπει να παίρνει το αντίδωρο μόνος του;
- Ότι θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας;
- Ότι τον εν Χριστώ αδελφό στην Εκκλησία θα πρέπει να τον βλέπει ως ένα δυνητικό μικρόβιο από το οποίο πρέπει να κρατά αποστάσεις;
Δεν ξέρω για ποιον λόγο συνεχίζουμε να έχουμε τους Επισκόπους. Τουλάχιστον ας τους ονομάσουμε αλλιώς, θρησκευτικούς υπουργούς του Κράτους φερ’ ειπείν ή κάτι άλλο, διότι αλλιώς ξεφτιλίζουμε τη λέξη «Επίσκοπος».
Δεν μπορεί να λέγεται «Επίσκοπος» αυτός ο οποίος είτε σιωπά, είτε ντύνει με οικουμενιστική αγαπολογία τα προτάγματα του Καίσαρα. Δεν μπορεί να ζει εις βάρος των αιμάτων των Μαρτύρων και των Ομολογητών. Ούτε μπορεί να λέγεται Εκκλησία μία οντότητα η οποία έχει ως κεφαλή τον Καίσαρα.
Ο Υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος στο Σκαί [18/4/20], στο ερώτημα του δημοσιογράφου για το αν προβληματίζεται μήπως κάποιοι πιστοί προσπαθήσουν να μπουν στους Ναούς το βράδυ της Ανάστασης και κάποιοι ιερείς τους διευκολύνουν, απάντησε: «Είναι προφανές ότι το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών, είναι να μην συμβεί κάτι τέτοιο. Η Εκκλησία μας, η οποία έχει έναν σπουδαίο κοινωνικό ρόλο κι έχει παίξει πολύ θετικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης, έχει συνδράμει με ώριμες αποφάσεις, και πιστεύω ότι όλοι οι ιερείς και όπως επίσης και όλοι οι πολίτες, θα κάνουν αυτό που πρέπει. Θα είμαστε όλοι στο σπίτι μας και ο καθένας μας απόψε το βράδυ στις 12, την ώρα της Ανάστασης του Χριστού θα είναι η ώρα που θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο ο καθένας για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου να ξανααπολαύσουμε την Ανάσταση και το Πάσχα με τον πατροπαράδοτο Ελληνικό Χριστιανικό τρόπο.»
Στο παραπάνω απόσπασμα, όπου ο υπουργός συμπεριέλαβε εσκεμμένως στο κάλεσμα της κυβέρνησης και την κοινωνία των (τρομοκρατημένων και κακοπληροφορημένων) πολιτών, για να μην φαίνεται ότι η κυβέρνηση ενεργεί μονομερώς, δικτατορικά και εφαρμόζει στρατιωτικού τύπου πολιτικές, ξεχωρίζουν δύο ιδιαίτερα σημεία:
Πρώτον, ότι για τον πολιτικό κόσμο ο ρόλος της Εκκλησίας είναι κοινωνικός.
Δεύτερον, ότι ο υπουργός περιέγραψε περιληπτικά αυτό το οποίο μας πάσαρε με αγαπουλίστικο και ψευτοθεολογικό μανδύα η ΔΙΣ και μας μετέφεραν και αρκετοί Αρχιερείς (που και αυτοί διαστρέβλωσαν την Θεολογία της Εκκλησίας) στην προσπάθειά τους να υποστηρίξουν το κλείσιμο των Ναών. «Η Εκκλησία κενώνεται και ταπεινώνεται για το πλησίον» (το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών), «Κινδυνεύετε εσείς οι πιστοί και όχι η πίστη σας» (για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου), «Κάντε κατ’ οίκον εκκλησίες» (θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο).
Χαρακτηριστικές όμως ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Επικρατείας Γεωργίου Γεραπετρίτη, ο οποίος καθ’ ότι φαίνεται αντιλήφθηκε το κενό και εκστόμισε εκείνος θεολογικό λόγο εκ μέρους της Εκκλησίας. Αφού τόνισε το σταδιακό άνοιγμα των Ναών υπό όρους και προΰποθέσεις, είπε:
«Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι ἔγιναν πολὺ μεγάλες παραχωρήσεις σὲ σχέση μὲ ζητήματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν καὶ μὲ τὴ δογματικὴ ἀκεραιότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς πίστης, …»
Άκουσε κανείς έστω και έναν Αρχιερέα που υποστήριζε το κλείσιμο των Ναών να παραδεχτεί ότι έγιναν μεγάλες παραχωρήσεις σε σχέση με την δογματική ακεραιότητα της Εκκλησίας;
Όχι μόνο δεν είδαμε κάτι τέτοιο αλλά φρίξαμε από την προσπάθειά πολλών Αρχιερέων να αλλοιώσουν την Θεολογία της Εκκλησίας και το βίωμά Της για να υποστηρίξουν την προδοτική τους στάση.
Την ίδια ώρα ο εκπρόσωπος Τύπου της Εκκλησίας Μητροπολίτης Ναυπάκτου έθετε ερωτήματα στην κυβέρνηση τα οποία θα έπρεπε να είχε θέσει στον εαυτόν του τόσον καιρό:
«Τελικά τι είναι γι’ αυτούς η Εκκλησία. Τι είναι η Εκκλησία, είναι ένα σωματείο, είναι ένα σουπερ μάρκετ;» «Είναι χειρότερο από το σουπερ μαρκετ είναι χειρότερο από το κομμωτήριο; Τι είναι η εκκλησία δεν είναι ένας θείος οργανισμός ο οποίος έχει παράδοση 20 αιώνων;»
Διότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου όλον αυτόν τον καιρό έβγαινε εδώ κι εκεί για να υποστηρίξει το σύνθημα «μένουμε σπίτι» και να δώσει «ψυχολογική» υποστήριξη στους μένουμεσπίτιδες. Δεν δίστασε μάλιστα σε συνέντευξή του να υποστηρίξει ότι οι Ναοί θα πρέπει να παραμείνουν κλειστοί και μετά το Πάσχα! Και το «στήριξε» μάλιστα και «θεολογικά» το πράγμα! Γιατί κλαίγεται τώρα; Έμεινε λοιπόν στον Γεραπετρίτη να ασχοληθεί και με τα θεολογικά της Εκκλησίας αφού οι ταγοί Της συναγωνίζονταν όλον αυτόν τον καιρό ποιος θα παρουσιάσει καλύτερο πιστοποιητικό φρονημάτων στους κυβερνώντες. Από την στιγμή όμως που ενημερώθηκαν ότι η κυβέρνηση θα χαλαρώσει λίγο τα μέτρα έγιναν όλοι τους παλληκαράδες.
Αν όλα αυτά μας καταδεικνύουν κάτι είναι ότι η συμβίωση του Κράτους και της Εκκλησίας έχει γίνει δηλητηριώδης και επικίνδυνη, σε τέτοιο σημείο όπου δεν μπορείς πια να ξεχωρίσεις ποιός είναι ο υποτιθέμενος επίσκοπος και ποιος ο πολιτικάντης. Είναι τραγικές οι στιγμές που ζούμε εμείς οι πιστοί όταν ακούμε τους άθεους πολιτικούς να δηλώνουν ανοιχτά πια ότι θα συνδιαμορφώνουν με αυτήν την ανύπαρκτη ιεραρχία την εκκλησιαστική ζωή και την συμπεριφορά μας μέσα στην Εκκλησία.
«Θὰ ὑπάρξει ἰσόρροπο μεῖγμα ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας καὶ στὸ πλαίσιο τῶν καλῶν σχέσεων ποὺ ὑπάρχουν μὲ τὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὸ πῶς θὰ λειτουργήσουν οἱ ἐκκλησίες τὶς κυριακάτικες Λειτουργίες τους», είπε ο Γεραπετρίτης.
Εάν μας λυπηθεί ο Θεός και διώξει το ψευτορωμαίικο, τότε μόνο θα γλιτώσουμε και από την Κρατική Εκκλησία.
πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου