14 Απριλίου 2020
Τους πείραξε το κουταλάκι (η ΑΓΙΑ ΛΑΒΙΔΑ) και δεν τους πείραξαν οι ΚΟΥΤΑΛΕΣ με τις οποίες οι κλέφτες της μεταπολίτευσης έπιναν σε σούπα το αίμα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;
Φώτο ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΌ
Η συγκυρία τέλεια. Αυτό περιμέναν οι Ιούδες όλων των περιόδων , ειδικά εδώ στην πατρίδα μας.
Τώρα κατανοώ την φράση ενός μεγάλου στάρετς που το 2015 μας είπε « τόσοι πολλοί οι προδότες όσο τα φύλα του βασιλικού και τα άστρα του ουρανού»
Να υπακούσουμε στις ορθές υγειονομικές οδηγίες για την καταστολή της φονικής πανδημίας για την οποία με συνεχή αρθρογραφία μας , από την στιγμή που εμφανίστηκε κτυπούσαμε το καμπανάκι , ενώ εδώ ομιλούσαν για πλάνα ανάπτυξης.
Να κάνουμε υπακοή ως νομοταγείς πολίτες, αλλά κυρίως ως άνθρωποι.
Να το κάνουμε αυτό όχι με την επιβολή του νόμου αναγκαστικά, αλλά με πνεύμα αγάπης για τον πλησίον μας.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Άλλο πράγμα ο συνωστισμός στις εκκλησιαστικές συνάξεις των ΘΕΙΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ και άλλο πράγμα το «κουταλάκι» δηλ. η ΑΓΙΑ ΛΑΒΙΔΑ.
Στην ΑΓΙΑ ΛΑΒΙΔΑ στέκεται ο ίδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ και δίνει ΖΩΗ.
ΣΤΙΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ με τις οποίες έπιναν σε σούπα το αίμα του Ελληνικού λάου τα λαμόγια πάσης φύσεως και οι διαπλεκόμενοι δαίμονες της μεταπολίτευσης στεκόταν ο ΘΑΝΑΤΟΣ της Ελλάδος.
Η χαριστική βολή στον Έλληνα και την Ελληνίδα που έδιναν οι γκεσταπίτες της Γερμανικής κατοχής λοξοδρόμησε σήμερα και βρήκε τους εχθρούς του ΧΡΙΣΤΟΥ;
Παραθέτουμε απάντηση
Ἀπάντηση ἀπὸ τὸν Ἰατρικὸ Σύλλογο Ἀθηνῶν στὸν τότε βουλευτὴ τοῦ ΠΑΣΟΚ Βασίλη Αγοράστη ἐν ἔτει 1988 μέσω του τότε Ἀντιπρόεδρου του Ἰατρικοῦ Συλλόγου Ἀθηνῶν κ. Ἀθανάσιου Αβραμίδη ἐπίκουρου καθηγητὴ τῆς ἰατρικῆς.
«Εἰς τὴν Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων κατετέθη ἐρώτηση τοῦ βουλευτῆ κ. Αγοράστη, μὲ τὴν ὁποία πρῶτα καταφέρεται γιὰ τὸ «θλιβερὸ καὶ ἀπαράδεκτο φαινόμενο» ...τὸ κουταλάκι! (ἐννοεῖ ὁ βουλευτὴς τὴν Ἁγία Λαβίδα) νὰ μπαίνει στὸ στόμα γέροντα 70 - 80 ἐτῶν μὲ σάπια δόντια, καὶ στὴ συνέχεια στὸ τρυφερὸ στοματάκι του βρέφους τῶν 6 μηνῶν ἢ τοῦ νηπίου.
Γεγονὸς ποὺ προκαλεῖ ἀποστροφή, προβληματισμὸ καὶ ἀνησυχία, γιὰ μεθόδους ἀναχρονιστικὲς καὶ ἐπικίνδυνες στὴ σύγχρονη κοινωνία καὶ δημόσια ὑγεία.
Ὕστερα δέ, ἐρωτᾶ, ἂν αὐτὸ τελεῖ ὑπὸ τὴν ἔγκριση τοῦ ὑπουργείου καὶ ποιὲς εἶναι οἱ ἀπόψεις τῶν ἰατρικῶν συλλόγων καὶ κυρίως τοῦ ἰατρικοῦ συλλόγου τῆς Ἀθήνας.
Προφανῶς, ὁ ἐρωτῶν βουλευτής, δὲν γνωρίζει ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ εἶναι παμπάλαιο, καὶ ἐπ'αὐτοῦ κατὰ καιροὺς ἔχουν λάβει θέση οἱ πάντες. Πρόκειται δέ, γιὰ ἕνα θέμα πίστεως κατ'ἐξοχὴν καὶ ἐλάχιστα ἰατρικό, διότι εἶναι θέμα ἐπενεργείας ὑπερφυσικῶν πνευματικῶν δυνάμεων, οἱ ὁποῖες βρίσκονται πέραν ἀπὸ τὸ πεδίο ἐρεύνης καὶ τῶν δυνατοτήτων τῆς ἐπιστήμης.
Ὁ πιστὸς προσέρχεται γιὰ νὰ κοινωνήσει .....μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης!
Πίστεως σὲ ἐκεῖνον ποὺ εἶπε, ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει, κἀγὼ ἐν αὐτῷ καὶ εἶναι πεπεισμένος ὅτι μεταλαμβάνει Σῶμα καὶ Αἷμα Χριστοῦ.
Προσέρχεται δέ, μὲ συντριβὴ καρδίας στὸ Ἅγιο Ποτήριο, στὸ Ποτήριο τῆς Ζωῆς, ἶνα λάβει Χριστό, Σωτῆρα καὶ Ζωή, ἀπὸ τὴν πηγὴ τῆς Ζωῆς! Ὄχι δέ, θάνατο!
Στὸ ὄνομα τῆς Πίστεως τοῦ καὶ στὴν ἀξιοπιστία τοῦ Θεοῦ του, τοῦ εἶναι ἀδιανόητο ὅτι ὁ παντοδύναμος Θεός, ὁ ὁποῖος ἀγάπη ἐστὶ καὶ ἀπὸ ἀγάπη γιὰ τὸν ἄνθρωπο ἀνέβηκε στὸ Σταυρό, θὰ ἐπέτρεπε ποτὲ νὰ μεταδοθεῖ στὸν μεταλαμβάνοντα μιὰ ὁποιαδήποτε ἀρρώστια, μὲ τὸ ἴδιο Τοῦ τὸ Σῶμα καὶ μὲ τὸ δικὸ Τοῦ Αἷμα, ὅταν μὲ αὐτὰ τὸν ἁγιάζει.
Ἑπομένως διά τὸν πιστό, πρόβλημα δὲν ὑπάρχει.
Ἐκεῖνοι ὅμως οἱ ὁποῖοι ἀμφιβάλλουν ἢ φοβοῦνται μὴν πάρουν κάποια ἀρρώστια μὲ τὴ Θεία Κοινωνία, ὅσοι δὲν πιστεύουν στὴν οὐσία τῆς Θείας Κοινωνίας, αὐτοὶ ποὺ δὲ ἔχουν λόγο νὰ μεταλάβουν καὶ εἶναι δικαίωμά τους, πρέπει νὰ ἀπέχουν.
Ἄς ἀφήσουν ὅμως τοὺς ἄλλους ἥσυχους. Εἶναι μάλιστα παρατηρημένο ὅτι οἱ μὴ πιστεύοντες εἶναι κυρίως ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι περισσότερο ὁμιλοῦν διὰ τοὺς κινδύνους ἀπὸ τὴ Θεία Κοινωνία. Ὅπως καὶ τὸ ὅτι ‘'κόπτονται ‘' γιὰ τὸ καλὸ τῶν πιστῶν ἐξ' ἐκείνων ποὺ ἀσκοῦν πολεμικὴ ἐναντίον τῆς πίστεως.
Πάντως ἰατρικῶς, δὲν ὑπάρχει οὔτε μία βεβαιωμένη περίπτωση ἁπλοῦ πιστοῦ, στὸν ὁποῖο νὰ ἔχει μεταδοθεῖ ἀρρώστια μὲ τὴν Θεία Μετάληψη. Οὔτε καὶ ἱερέως ὁ ὁποῖος μάλιστα μετὰ τὴν κοινωνία τῶν πιστῶν κάνει τὴν κατάλυση καὶ καταπίνει ὅλα τὰ ὑπόλοιπα τῆς Θείας Κοινωνίας μέχρι τρυγός, μαζὶ μὲ ὅτι ἀπὸ τὸ στόμα του κάθε μεταλαμβάνοντος δια τῆς Ἁγίας Λαβίδος, κατέληξε στὸ Ἅγιο Ποτήριο.
Οὔτε ἀκόμα καὶ τότε ποὺ ἔβραζε ἡ φυματίωση, ἐθέριζε ἡ σύφιλη καὶ ἡ λέπρα ἦταν εὐρύτατα διαδεδομένη!
Τὰ ἴδια προφανῶς θὰ ἴσχυαν ἂν ἐτίθετο θέμα καὶ γιὰ τὸ AIDS.
Δεδομένα τὰ ὁποῖα νὰ ὁδηγοῦν τὴν ἰατρικὴ σὲ παρέμβαση δὲν ὑπάρχουν.
Σὲ θέματα πίστεως ἄλλωστε, ὅταν μάλιστα πρόκειται γιὰ τὰ Μυστήρια τῆς χριστιανικῆς πίστεως δὲν εἶναι ευκαιρές νὰ εἰσέλθει ἡ ἰατρική, διότι τὰ Μυστήρια τελοῦνται μὲ τὴν ἐπενέργεια πνευματικῶν δυνάμεων οἱ ὁποῖες εἶναι ἐκτὸς τοῦ πεδίου τῶν δυνατοτήτων τῆς ἐπιστήμης, ἄρα καὶ τῆς ἰατρικῆς. Ἑπομένως τὸ θέμα παραμένει στὶς ἁρμοδιότητες τῆς Ἐκκλησίας, νὰ ἐπιλέγει τοὺς τρόπους μὲ τοὺς ὁποίους θὰ διεκπαιρεώνει τὴν ἀποστολή της.
Σύγκρουση μεταξὺ ἐπιστήμης καὶ Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει, παρὰ μόνο στοὺς ἔχοντες τρικυμία,τρικυμίᾳ ἐν κρανίῳ.
Ἐφ'οσον ἀμφότερες ἐξυπηρετοῦν τὴν ἀλήθεια, ὁπωσδήποτε δὲν κινοῦνται ἐπὶ διαφορετικῆς βάσεως καὶ σὲ διαφορετικὰ ἐπίπεδα. Χρειάζεται βεβαίως ἐπίγνωση τῶν ὁρίων ἑκάστης καὶ σεβασμὸς στὴν τήρηση ὧν ἀποστάσεων ἑκατέρωθεν.»
Ἰατρικὸς Σύλλογος Ἀθηνῶν 1988
proskynitis
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr
http://sfa-cryptochristian.blogspot.com/2020/03/1988-aids.html
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ αδελφοί
Μια μπόρα δαιμονική είναι και θα περάσει για να πάμε στα άλλα
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Η συγκυρία τέλεια. Αυτό περιμέναν οι Ιούδες όλων των περιόδων , ειδικά εδώ στην πατρίδα μας.
Τώρα κατανοώ την φράση ενός μεγάλου στάρετς που το 2015 μας είπε « τόσοι πολλοί οι προδότες όσο τα φύλα του βασιλικού και τα άστρα του ουρανού»
Να υπακούσουμε στις ορθές υγειονομικές οδηγίες για την καταστολή της φονικής πανδημίας για την οποία με συνεχή αρθρογραφία μας , από την στιγμή που εμφανίστηκε κτυπούσαμε το καμπανάκι , ενώ εδώ ομιλούσαν για πλάνα ανάπτυξης.
Να κάνουμε υπακοή ως νομοταγείς πολίτες, αλλά κυρίως ως άνθρωποι.
Να το κάνουμε αυτό όχι με την επιβολή του νόμου αναγκαστικά, αλλά με πνεύμα αγάπης για τον πλησίον μας.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Άλλο πράγμα ο συνωστισμός στις εκκλησιαστικές συνάξεις των ΘΕΙΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ και άλλο πράγμα το «κουταλάκι» δηλ. η ΑΓΙΑ ΛΑΒΙΔΑ.
Στην ΑΓΙΑ ΛΑΒΙΔΑ στέκεται ο ίδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ και δίνει ΖΩΗ.
ΣΤΙΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ με τις οποίες έπιναν σε σούπα το αίμα του Ελληνικού λάου τα λαμόγια πάσης φύσεως και οι διαπλεκόμενοι δαίμονες της μεταπολίτευσης στεκόταν ο ΘΑΝΑΤΟΣ της Ελλάδος.
Η χαριστική βολή στον Έλληνα και την Ελληνίδα που έδιναν οι γκεσταπίτες της Γερμανικής κατοχής λοξοδρόμησε σήμερα και βρήκε τους εχθρούς του ΧΡΙΣΤΟΥ;
Παραθέτουμε απάντηση
Ἀπάντηση ἀπὸ τὸν Ἰατρικὸ Σύλλογο Ἀθηνῶν στὸν τότε βουλευτὴ τοῦ ΠΑΣΟΚ Βασίλη Αγοράστη ἐν ἔτει 1988 μέσω του τότε Ἀντιπρόεδρου του Ἰατρικοῦ Συλλόγου Ἀθηνῶν κ. Ἀθανάσιου Αβραμίδη ἐπίκουρου καθηγητὴ τῆς ἰατρικῆς.
«Εἰς τὴν Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων κατετέθη ἐρώτηση τοῦ βουλευτῆ κ. Αγοράστη, μὲ τὴν ὁποία πρῶτα καταφέρεται γιὰ τὸ «θλιβερὸ καὶ ἀπαράδεκτο φαινόμενο» ...τὸ κουταλάκι! (ἐννοεῖ ὁ βουλευτὴς τὴν Ἁγία Λαβίδα) νὰ μπαίνει στὸ στόμα γέροντα 70 - 80 ἐτῶν μὲ σάπια δόντια, καὶ στὴ συνέχεια στὸ τρυφερὸ στοματάκι του βρέφους τῶν 6 μηνῶν ἢ τοῦ νηπίου.
Γεγονὸς ποὺ προκαλεῖ ἀποστροφή, προβληματισμὸ καὶ ἀνησυχία, γιὰ μεθόδους ἀναχρονιστικὲς καὶ ἐπικίνδυνες στὴ σύγχρονη κοινωνία καὶ δημόσια ὑγεία.
Ὕστερα δέ, ἐρωτᾶ, ἂν αὐτὸ τελεῖ ὑπὸ τὴν ἔγκριση τοῦ ὑπουργείου καὶ ποιὲς εἶναι οἱ ἀπόψεις τῶν ἰατρικῶν συλλόγων καὶ κυρίως τοῦ ἰατρικοῦ συλλόγου τῆς Ἀθήνας.
Προφανῶς, ὁ ἐρωτῶν βουλευτής, δὲν γνωρίζει ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ εἶναι παμπάλαιο, καὶ ἐπ'αὐτοῦ κατὰ καιροὺς ἔχουν λάβει θέση οἱ πάντες. Πρόκειται δέ, γιὰ ἕνα θέμα πίστεως κατ'ἐξοχὴν καὶ ἐλάχιστα ἰατρικό, διότι εἶναι θέμα ἐπενεργείας ὑπερφυσικῶν πνευματικῶν δυνάμεων, οἱ ὁποῖες βρίσκονται πέραν ἀπὸ τὸ πεδίο ἐρεύνης καὶ τῶν δυνατοτήτων τῆς ἐπιστήμης.
Ὁ πιστὸς προσέρχεται γιὰ νὰ κοινωνήσει .....μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης!
Πίστεως σὲ ἐκεῖνον ποὺ εἶπε, ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει, κἀγὼ ἐν αὐτῷ καὶ εἶναι πεπεισμένος ὅτι μεταλαμβάνει Σῶμα καὶ Αἷμα Χριστοῦ.
Προσέρχεται δέ, μὲ συντριβὴ καρδίας στὸ Ἅγιο Ποτήριο, στὸ Ποτήριο τῆς Ζωῆς, ἶνα λάβει Χριστό, Σωτῆρα καὶ Ζωή, ἀπὸ τὴν πηγὴ τῆς Ζωῆς! Ὄχι δέ, θάνατο!
Στὸ ὄνομα τῆς Πίστεως τοῦ καὶ στὴν ἀξιοπιστία τοῦ Θεοῦ του, τοῦ εἶναι ἀδιανόητο ὅτι ὁ παντοδύναμος Θεός, ὁ ὁποῖος ἀγάπη ἐστὶ καὶ ἀπὸ ἀγάπη γιὰ τὸν ἄνθρωπο ἀνέβηκε στὸ Σταυρό, θὰ ἐπέτρεπε ποτὲ νὰ μεταδοθεῖ στὸν μεταλαμβάνοντα μιὰ ὁποιαδήποτε ἀρρώστια, μὲ τὸ ἴδιο Τοῦ τὸ Σῶμα καὶ μὲ τὸ δικὸ Τοῦ Αἷμα, ὅταν μὲ αὐτὰ τὸν ἁγιάζει.
Ἑπομένως διά τὸν πιστό, πρόβλημα δὲν ὑπάρχει.
Ἐκεῖνοι ὅμως οἱ ὁποῖοι ἀμφιβάλλουν ἢ φοβοῦνται μὴν πάρουν κάποια ἀρρώστια μὲ τὴ Θεία Κοινωνία, ὅσοι δὲν πιστεύουν στὴν οὐσία τῆς Θείας Κοινωνίας, αὐτοὶ ποὺ δὲ ἔχουν λόγο νὰ μεταλάβουν καὶ εἶναι δικαίωμά τους, πρέπει νὰ ἀπέχουν.
Ἄς ἀφήσουν ὅμως τοὺς ἄλλους ἥσυχους. Εἶναι μάλιστα παρατηρημένο ὅτι οἱ μὴ πιστεύοντες εἶναι κυρίως ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι περισσότερο ὁμιλοῦν διὰ τοὺς κινδύνους ἀπὸ τὴ Θεία Κοινωνία. Ὅπως καὶ τὸ ὅτι ‘'κόπτονται ‘' γιὰ τὸ καλὸ τῶν πιστῶν ἐξ' ἐκείνων ποὺ ἀσκοῦν πολεμικὴ ἐναντίον τῆς πίστεως.
Πάντως ἰατρικῶς, δὲν ὑπάρχει οὔτε μία βεβαιωμένη περίπτωση ἁπλοῦ πιστοῦ, στὸν ὁποῖο νὰ ἔχει μεταδοθεῖ ἀρρώστια μὲ τὴν Θεία Μετάληψη. Οὔτε καὶ ἱερέως ὁ ὁποῖος μάλιστα μετὰ τὴν κοινωνία τῶν πιστῶν κάνει τὴν κατάλυση καὶ καταπίνει ὅλα τὰ ὑπόλοιπα τῆς Θείας Κοινωνίας μέχρι τρυγός, μαζὶ μὲ ὅτι ἀπὸ τὸ στόμα του κάθε μεταλαμβάνοντος δια τῆς Ἁγίας Λαβίδος, κατέληξε στὸ Ἅγιο Ποτήριο.
Οὔτε ἀκόμα καὶ τότε ποὺ ἔβραζε ἡ φυματίωση, ἐθέριζε ἡ σύφιλη καὶ ἡ λέπρα ἦταν εὐρύτατα διαδεδομένη!
Τὰ ἴδια προφανῶς θὰ ἴσχυαν ἂν ἐτίθετο θέμα καὶ γιὰ τὸ AIDS.
Δεδομένα τὰ ὁποῖα νὰ ὁδηγοῦν τὴν ἰατρικὴ σὲ παρέμβαση δὲν ὑπάρχουν.
Σὲ θέματα πίστεως ἄλλωστε, ὅταν μάλιστα πρόκειται γιὰ τὰ Μυστήρια τῆς χριστιανικῆς πίστεως δὲν εἶναι ευκαιρές νὰ εἰσέλθει ἡ ἰατρική, διότι τὰ Μυστήρια τελοῦνται μὲ τὴν ἐπενέργεια πνευματικῶν δυνάμεων οἱ ὁποῖες εἶναι ἐκτὸς τοῦ πεδίου τῶν δυνατοτήτων τῆς ἐπιστήμης, ἄρα καὶ τῆς ἰατρικῆς. Ἑπομένως τὸ θέμα παραμένει στὶς ἁρμοδιότητες τῆς Ἐκκλησίας, νὰ ἐπιλέγει τοὺς τρόπους μὲ τοὺς ὁποίους θὰ διεκπαιρεώνει τὴν ἀποστολή της.
Σύγκρουση μεταξὺ ἐπιστήμης καὶ Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει, παρὰ μόνο στοὺς ἔχοντες τρικυμία,τρικυμίᾳ ἐν κρανίῳ.
Ἐφ'οσον ἀμφότερες ἐξυπηρετοῦν τὴν ἀλήθεια, ὁπωσδήποτε δὲν κινοῦνται ἐπὶ διαφορετικῆς βάσεως καὶ σὲ διαφορετικὰ ἐπίπεδα. Χρειάζεται βεβαίως ἐπίγνωση τῶν ὁρίων ἑκάστης καὶ σεβασμὸς στὴν τήρηση ὧν ἀποστάσεων ἑκατέρωθεν.»
Ἰατρικὸς Σύλλογος Ἀθηνῶν 1988
proskynitis
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr
http://sfa-cryptochristian.blogspot.com/2020/03/1988-aids.html
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ αδελφοί
Μια μπόρα δαιμονική είναι και θα περάσει για να πάμε στα άλλα
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Κων. Βαρδάκα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θρησκευτικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου