8 Νοεμβρίου 2018

Αριστερόστροφοι καθηγητές- ακρωτηριαστές των μαθητικών συνειδήσεων.

«Δάσκαλε σαρδανάπαλε», που «νόμους δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις».
Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Έχω φίλους δάσκαλους και καθηγητές που ίσως θα λυπήσω. Όμως έχω την παρηγοριά, ότι αυτοί δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που θα περιγράψω και έτσι θα τύχω της κατανόησης τους.

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την παρέλαση για την εθνική εορτή μας, πληροφορηθήκαμε, όχι και τόσο έκπληκτοι είναι η αλήθεια, ότι σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δυο σε ΓΕΛ του Γέρακα στην Αθήνα και μια σε ένα Λύκειο της Θεσσαλονίκης, έγιναν παρατηρήσεις από καθηγητές και πως έξι μαθητές τιμωρήθηκαν δια αποβολής σαν αλήτες, για τα πατριωτικά τους φρονήματα. Επειδή είχαν την διάθεση να διακηρύξουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψάλλοντας το «Μακεδονία ξακουστή», ως να επρόκειτο για τους καθηγητές τους για κάποιο απαγορευμένο φασιστικό άσμα!

Αναρωτιέμαι, πώς κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Πώς έφτασαν σε αυτό το μαύρο χάλι; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού κοσμάκη. Έχαιρε μεγάλου σεβασμού. Ασκούσε ένα λειτούργημα και ο ίδιος ήταν ένας λειτουργός σχεδόν θείος! Στο ελληνικό χωριό ήταν πρώτος ο παπάς και έπειτα ο δάσκαλος. Θυμάμαι με δέος τον πρώτο μου Φιλόλογο καθηγητή που μας μύησε στους Έλληνες κλασικούς συγγραφείς και συγκινούμαι. Αιωνία του η μνήμη! Έφτιαξε ανθρώπους. Γιατί αυτό είναι ο δάσκαλος, «διαμορφωτής» προσωπικοτήτων. Είναι ο δεύτερος πνευματικός πατέρας, ή η μητέρα. 

Τι έχει φταίξει λοιπόν, ώστε σήμερα πολλοί από τους καθηγητές της ΜΕ και της ΑΕ από διαπρύσιοι λειτουργοί της γνώσης, να έχουν εκπέσει του λειτουργήματος τους; Να έχουν γίνει άτονοι, βαριεστημένοι υπάλληλοι, που αντί να διαπλάθουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες προς όφελος της κοινωνίας, αυτοί αντίθετα τις ευνουχίζουν; Διότι περί ευνουχισμού και κατασκευής άβουλων και άκριτων όντων πρόκειται αυτό που συμβαίνει πλέον στην παιδεία.

Ξέρουμε τι φταίει και ας το πούμε. Η εισβολή στα πανεπιστήμια και στις Παιδαγωγικές σχολές της φθοροποιού ψευτοαριστερής και ψευδοπροοδευτικής νοοτροπίας ενάντια στη γνώση, στον κόπο, στην αριστεία. Στρατιές ανεύθυνων, ημίτυφλων και ακατάλληλων καθηγητών με μπόλικη αντεθνική ιδεοληψία, αλλά με ελάχιστη όρεξη και γνώση παρήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες από τα καλούπια του εθνομηδενισμού και της μαρξιστικής καχεξίας. Όλοι αυτοί στελέχωσαν τις θέσεις των διδασκόντων, δηλητηριάζοντας εν είδει ανατροφοδοτούμενου φαύλου κύκλου το σώμα της παιδείας. Έτσι, τυφλοί, τυφλών οδηγοί γενόμενοι αμφότεροι εις βόθρον πεσούνται.

Αυτά τα τυφλά και ασθενή όντα με την ζημιογόνα για την παιδεία δράση τους και με την αριστερή αρτηριοσκλήρωση τους, αποφάσισαν να τιμωρήσουν την πατριωτική υγεία των νέων ανθρώπων. Κατώτεροι των περιστάσεων, αντί να διδαχθούν από την ηθική και ψυχική ανωτερότητα των μαθητών τους, προτίμησαν να τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι ίδιοι επίσης ασκούν τρομοκρατία και πίεση σε όσους συνάδελφους τους τιμούν ακόμα το καθηγητικό λειτούργημα και αποτελούν την αισιόδοξη εξαίρεση στον εσμό των ευνουχιστών και των ακρωτηριαστών των μαθητικών συνειδήσεων. Και αντί να αποβληθούν δια παντός από τα σχολεία αυτοί οι καταστροφείς, οι εκτελεστές της εκπαιδευτικής μας τραγωδίας, αντίθετα καταδιώκουν τις ελεύθερες μαθητικές ψυχές, ανταμειβόμενοι με προαγωγές και θέσεις από ένα κράτος νταβατζή της μειοδοσίας. Είναι δε τόσο ανόητοι, που ξεχνούν οι κάποτε κυνηγημένοι αριστεροί που τώρα έγιναν καθεστώς, ότι όσο πιο πολύ καταδιώκεις και απαγορεύεις κάτι, τόσο πιο πολύ το δυναμώνεις.

Απέβαλλαν τους γενναίους μαθητές οι δειλοί και ανάξιοι καθηγητές τους, επειδή έψαλλαν το «Μακεδονία ξακουστή». Κανείς όμως δε έκρινε σκόπιμο να απολύσει και τη στρατιωτική μπάντα που έπαιζε διαρκώς στην παρέλαση το ίδιο εμβατήριο. Ούτε να ακροαστεί την θέληση του απλού λαού. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι με το γεγονός, ότι βρέθηκαν τόσοι πατριώτες μαθητές να πάνε κόντρα στο εθνομηδενιστικό κύμα!

Πηγή Περί Τέχνης ο Λόγος 
ΑΒΕΡΩΦ 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.