Το βίντεο για την σκοτεινή διαφήμιση της NUNUNU το έχετε δει. Η Céline Dion προφανώς επιλέχθηκε για να είναι η celebrity της μάρκας. Η μάρκα NUNUNU, είναι ισραηλινή (με έδρα το Τελ Αβίβ) και παινεύεται για παιδιά «διασημοτήτων» του χόλυγουντ που φοράνε τα ρούχα της.
Κάτι όμως δεν πάει καλά με τη NUNUNU. Και δεν μιλάμε για το γελοίο όνομά της, αλλά για ολόκληρη τη φιλοσοφία και τον συμβολισμό της.
Η σελίδα "about" λέει:
«…οδήγησαν εντελώς από τη διαίσθηση τους, οι συνιδιοκτήτριες και σχεδιάστριες Iiris Adler και Tali Milchberg (φωτο) δημιούργησαν συλλογές παιδικών ενδυμάτων που έσπασαν στερεότυπα και απέφευγαν τους αποδεκτούς κανόνες. Η ανάγκη τους για ένα βασικό dna και μια unisex προσφορά στην παιδική μόδα, δημιούργησε μια παγκόσμια τάση που είναι πλέον μια πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Οδηγούμενες από μια ατζέντα που αψηφά την παραδοσιακή διχοτόμηση των ρούχων αγόρι / κορίτσι, η Iris και η Tali έδειξαν ότι στον κόσμο των πραγματικών ατόμων δεν είναι όλα τόσο άσπρο και μαύρο».
Ναι, όπως το ομολογούν οι ίδιοι, η μάρκα πράγματι "οδηγείται από μια ατζέντα".
Κάτι είναι τρομερά λανθασμένο με τη γραμμή "Genderless" της Céline Dion...
Η ατζέντα της NUNUNU δεν αφορά μόνο την «ουδετερότητα του φύλου». Πρόκειται για κάτι πολύ πιο σκοτεινό. Ένα γρήγορο ταξίδι στην σελίδα τους στο Instagram αποκαλύπτει κάποιο ανησυχητικό υλικό: τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών, τον σατανισμό και τον έλεγχο του νου Monarch. Με λίγα λόγια, όλες οι εμμονές της απόκρυφης ελίτ.
Ο λογαριασμός της μάρκας στο instagram περιέχει επίσης διάφορες εικόνες και ζωγραφιές που φέρουν ετικέτα # inspiration (έμπνευση). Σχεδόν όλες τους είναι ανατριχιαστικές και γεμάτες σύμβολα που αναφέρονται στις πιο σκοτεινές πρακτικές του αποκρυφισμού.
Υπάρχουν πολλές άλλες εικόνες, αλλά έχουμε δει αρκετά. Όλη αυτή η αηδία είναι "ντυμένη" με το νεοταξικό λεξιλόγιο της «ουδετερότητας του φύλου» και της "απελευθέρωσης των παιδιών".
ΚΟ / πηγή
Πηγή:http://redskywarning.blogspot.com/2018/11/celine-dion.html
ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου