5 Νοεμβρίου 2018

Πρόσφυγες, μετανάστευση, κοινωνική ένταξη

Του Δαμιανού Βασιλειάδη, ιδρυτικού μέλους του Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα

Αθήνα, 1 Οκτωβρίου 2018

«Μόνο ηθική ευθύνη έχει η σημερινή Γερμανία για τις φρικαλεότητες που έγιναν στην Κρήτη κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο».

Αυτό είπε ο διάδοχος του Χανς Γιοακίμ Φούχτελ, εντολοδόχος της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης και κοινοβουλευτικός Υφυπουργός της Γερμανίας κ. Nobert Barthle κατά την πρώτη ημέρα της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης, που διεξάγεται στη Χερσόνησο το τριήμερο από 1-3 Νοεμβρίου 2018, για να προσθέσει ανάμεσα στα άλλα: «Ωστόσο, το ζήτημα των επανορθώσεων δεν έχει να κάνει με το θέμα της Συνέλευσης. Η δουλειά μας εδώ είναι σε τοπικό, αυτοδιοικητικό επίπεδο. Σε τέτοιο επίπεδο δεν συζητούνται τέτοια ζητήματα. Ο δρόμος που ακολουθείται είναι ο διακριτικός για τέτοια ζητήματα. Εμείς εδώ δεν έχουμε καμία σχέση και δεν μας απασχολούν τέτοια ζητήματα. Αυτά τα θέματα θα πρέπει να λυθούν σε νομικό επίπεδο και αφορούν Διεθνείς Θεσμούς». 

Στο θέμα αυτό υπάρχει τεράστια υποκρισία, γιατί ένα από τα θέματα που θα απασχολήσουν σήμερα, 2 Νοεμβρίου 2018, την Ελληνογερμανική Συνέλευση είναι οι πρόσφυγες, που πονηρά εισάγεται ως θέμα που αφορά τις ελληνικές κοινότητες με το επιχείρημα ότι «οι ελληνικοί οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις στο ζήτημα της κοινωνικής ένταξης και της παροχής μιας προοπτικής διαμονής στους πρόσφυγες».

Και το ερώτημα είναι από πού ως που το θέμα των προσφύγων είναι θέμα συζήτησης και διευθέτησης από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ είναι καθαρά θέμα διακρατικό και πρέπει να λυθεί “σε νομικό επίπεδο στο πλαίσιο των Διεθνών Θεσμών”, όπως ακριβώς το καθορίζει ο ίδιος ο Norbert Barthle;

Στο πρόγραμμα στο θέμα αυτό αναφέρονται τα εξής: «Οι αφίξεις προσφύγων, που είχαν μειωθεί έντονα το 2017, αυξάνονται και πάλι δραματικά σήμερα.

Εκτός αυτού, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο πως πολλοί από τους αφιχθέντες θα παραμείνουν μακροπρόθεσμα στην Ελλάδα. Το επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης αντιμετωπίζει συνεπώς το δύσκολο έργο της εκπόνησης λειτουργικών προσεγγίσεων στο ζήτημα της κοινωνικής ένταξης και της παροχής μίας προοπτικής διαμονής στους πρόσφυγες. Σε αυτούς τους τομείς, οι γερμανικοί οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν αποκτήσει ποικίλες εμπειρίες. Στόχος αυτής της συζήτησης εργασίας είναι να καταστούν αξιοποιήσιμες για την ελληνική πλευρά αυτές οι εμπειρίες και να συζητηθούν πρακτικά εφαρμόσιμες λύσεις».

Με μεγάλη σαφήνεια καθορίζεται στο πρόγραμμα της συζήτησης ότι πρόκειται για «κοινωνική ένταξη» και «προοπτική διαμονής των προσφύγων» στην Ελλάδα. Aπ’ όλα τα γερμανικά ιδρύματα των γερμανικών κομμάτων που παίρνουν μέρος στην Συνέλευση, δεν γίνεται καν διάκριση σε οικονομικούς μετανάστες και σε πολιτικούς πρόσφυγες, σκόπιμα φυσικά. Σε απλά ελληνικά αυτό σημαίνει ότι η πατρίδα μας κυρίως θα πρέπει να μεταβληθεί σε αποθήκη ψυχών και απαλλάξει τις άλλες χώρες από το πρόβλημα. Να το φορτωθεί δηλαδή η Ελλάδα σχεδόν αποκλειστικά. Το θέμα είναι πρόβλημα των κυβερνήσεων που προωθούν σκόπιμα των εποικισμό της Ελλάδας με αλλοδαπούς με βάση την παγκοσμιοποιημένη πολυπολιτισμική πολιτική της χρηματοπιστωτικής παγκόσμιας οικονομικής και πολιτικής Ελίτ, με μια λέξη της Νέας Τάξης Πραγμάτων, την οποία υπηρετεί πιστά αυτή οι κυβέρνηση.

Πέρα από αυτήν την διαδικασία προπαγανδίζεται και η λύση του Δημογραφικού από τους πρόσφυγες. Σε ένα φυλλάδιο του ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ στην Ελλάδα του κόμματος Η Αριστερά και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο: «Η μετανάστευση στην Ελλάδα, έντεκα μύθοι και περισσότερες αλήθειες», προτείνεται μια ορθολογική λύση του δημογραφικού προβλήματος ως εξής: «Υπάρχουν δύο τρόποι να αντιμετωπίσει κανείς τα στοιχεία αυτά. Μια φοβική αντιμετώπιση, γνώριμη στην Δεξιά και Ακροδεξιά, θα εστιαζόταν στην «απειλή» που δήθεν αντιπροσωπεύει αυτή η εξέλιξη για το έθνος και θα κατέληγε σε (αναποτελεσματικές φυσικά) για άνοδο της γεννητικότητας των Ελλήνων.

Μια ορθολογική αντιμετώπιση θα θεωρούσε ότι τα; στοιχεία υποδεικνύουν ουσιαστικά τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η ελληνική μεταναστευτική πολιτική: ο αυξημένος αριθμός γεννήσεων παιδιών από μεταναστευτικές οικογένειες αποτελεί ευκαιρία για την Ελλάδα, που θα πρέπει να υιοθετήσει μια πιο ανοιχτή πολιτική για την ιθαγένεια των παιδιών των οικογενειών αυτών». 

Τι σημαίνουν όλα αυτά παρά την άλωση της Ελλάδας από έξω με αρχή την συμφωνία των Πρεσπών και εσωτερικά με την εισροή αλλοεθνών, οι οποίοι λόγω πολλών παραγόντων, εθνοτικών, θρησκευτικών, πολιτισμού κ.λπ δεν είναι δυνατόν να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία. Θα αποτελέσουν στα πλαίσια του πολυπολιτισμού και της παγκοσμιοποίησης, που προωθούν τα κόμματα εξουσίας (δεν είναι μόνο η κυβέρνηση, αλλά και η αξιωματική αντιπολίτευση), εστίες δημιουργίας μειονοτήτων. Βασικά αυτός είναι ο στόχος. Η διάλυση της Ελλάδας.

Και ας μην υιοθετήσει κανείς την γνωστή προπαγάνδα περί ρατσιστών, ακροδεξιών, εθνικιστών κ.λπ. με την οποία προσπαθεί η κυβέρνηση να τρομοκρατήσει τους Έλληνες πολίτες, για να βοβηθούν να αντιδράσουν, μην τυχόν και κατηγορηθούν για ρατσιστές, εθνικιστές, ακροδεξιούς κ.λπ. Έλληνες πολίτες που δεν θέλουν να γίνει έρμαιο των ΜΚΟ του Σόρος, που προωθούν οργανωμένα και συστηματικά τους μετανάστες από τις χώρες καταγωγής στις χώρες προορισμού.

Το πρόβλημα δεν είναι οι ίδιοι οι μετανάστες, που θέλουν να βρουν στον ήλιο μοίρα και γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης και εξοντωτικής απάνθρωπης μεταχείρισης από αυτούς που υποτίθεται υπερασπίζονται υποκριτικά τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των ανθρώπων.

Η περίπτωση των συνθηκών της Μόρια θυμίζει συνθήκες που ίσχυαν αναλογικά σε κάτεργα. Το θέμα δεν είναι οι ίδιοι οι μετανάστες, αλλά οι κυβερνήσεις, οι διεθνείς οργανισμοί και τα ιδρύματα που διαθέτουν δισεκατομμύρια για την διακίνηση αυτού του εξαθλιωμένου πληθυσμού των μεταναστών.

Την δραματική αυτή κατάσταση που βιώνει τόσο τραγικά η πατρίδα μας και εκφράζει σ’ αυτήν την φάση η Ελληνογερμανική Συνέλευση, περιγράφει με την δύναμη της ποίησης το κατωτέρω ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη. 

Ήρθαν ντυμένοι φίλοι (Άξιον Εστί) - Οδυσσέας Ελύτης 

Ήρθαν
ντυμένοι φίλοι
αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
το παμπάλαιο χώμα πατώντας
και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.


Έφεραν το Σοφό, τον Οικιστή, και το Γεωμέτρη,
βίβλους γραμμάτων και αριθμών,
την πάσα υποταγή και δύναμη,
το παμπάλαιο φως εξουσιάζοντας.
Και το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους.


Ούτε μέλισσα καν δεν γελάστηκε
το χρυσό ν’ αρχίσει παιχνίδι
ούτε ζέφυρος καν, τις λεύκες να φουσκώσει ποδιές.


Έστησαν και θεμελίωσαν
στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
πύργους κραταιούς και επαύλεις
ξύλα και άλλα πλεούμενα,
τους νόμους τους θεσπίζοντας
τα καλά και συμφέροντα,
στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.


Και το μέτρο δεν...
έδεσε ποτέ με την σκέψη τους.
Ούτε καν ένα χνάρι θεού
στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε
ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς
τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.


Έφτασαν ντυμένοι «φίλοι»αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.
Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
παρά μόνο σίδερο και φωτιά.
Στ’ ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα
μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.
Μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.