4 Οκτωβρίου 2010
Αγγλικά και Γυμναστική το "νέο" σχολείο της Διαμαντοπούλου για την οριστική διάλυση της παιδείας των ελληνόπουλων.
Όταν προ μηνός περίπου η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε πως θα οδηγήσει τους ιθαγενείς Έλληνες στο νέο Λύκειο με τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα, σκεφτήκαμε το αυτονόητο, πως τα μαθήματα αυτά θα ήταν: Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και βεβαίως Αγγλικά! Αυτονόητο βέβαια για το εξευρωπαϊσμένο μυαλό της υπουργού! Δοκιμάσαμε όμως μεγάλη έκπληξη, όταν διαβάσαμε στην Καθημερινή πως τελικά η υπουργός προτίθεται να έχει ως υποχρεωτικά δύο μαθήματα νέων ελληνικών (Έκθεση-Κείμενα), τα πολυαγαπημένα Αγγλικά της και ... την γυμναστική!!!
Ναι, καλά διαβάζετε, την γυμναστική! Μετά τον έρωτα με τα αγγλικά, προέκυψε νέος εξίσου ισχυρός με τους γυμναστές!!! Έτσι, λοιπόν, το ποθούμενο βλαμένο ελληνόπουλο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος στο μέλλον η υπουργός, το κατάλληλο για σκλάβος των πολυεθνικών και των τραπεζών, δεν πρέπει επ' ουδενί να έχει οποιαδήποτε ιστορική συνείδηση!!! Ούτε αρχαία, ούτε ιστορία ούτε θρησκευτικά του χρειάζονται!!! Θα είναι ένας νέος άνθρωπος, που θα μιλάει καλά ελληνικά και αγγλικά αγνώστων λοιπών στοιχείων και θα έχει γυμνασμένους κοιλιακούς για να ξεχνάει την πείνα του και να δουλεύει ικανοποιητικά ως γρανάζι του νεοφεουδαρχικού συστήματος με αστικό περιτύλιγμα που ετοιμάζει η λέσχη Μπίλντεμπεργκ της Αννούλας.
Και καλά, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η Αννούλα συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αγωνίζεται για την επιβολή της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας. Δεν μπόρεσε να το επιβάλλει κανονιστικά, αλλά έρχεται να το επιβάλλει εκ των πραγμάτων. Δύο υποχρεωτικές γλώσσες στο σχολείο, αγγλικά και ελληνικά.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζαμε ήταν ο έρωτας με τους γυμναστές! Δεσμευόμαστε πως θα το ψάξουμε, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφραστεί ιδιαίτερα ποτέ υπέρ της άθλησης. Τι την έπιασε και έθεσε ως τέταρτο σπουδαιότερο μάθημα την γυμναστική; Μήπως, λέμε τώρα, επειδή είναι το μάθημα που ασκεί την κριτική ικανότητα των μαθητών περισσότερο; Ή μήπως γιατί είναι το μάθημα, το πλέον ακίνδυνο για το σύστημα;
Αν αυτό περάσει, τότε θα μιλάμε για το οριστικό τέλος της ελληνικής εκπαίδευσης! Ο μαθητής θα μπορεί να τελειώσει το Λύκειο χωρίς μαθηματικά, αρχαία, φυσική, αλλά με μπόλικη γυμναστική.
Ναι, καλά διαβάζετε, την γυμναστική! Μετά τον έρωτα με τα αγγλικά, προέκυψε νέος εξίσου ισχυρός με τους γυμναστές!!! Έτσι, λοιπόν, το ποθούμενο βλαμένο ελληνόπουλο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος στο μέλλον η υπουργός, το κατάλληλο για σκλάβος των πολυεθνικών και των τραπεζών, δεν πρέπει επ' ουδενί να έχει οποιαδήποτε ιστορική συνείδηση!!! Ούτε αρχαία, ούτε ιστορία ούτε θρησκευτικά του χρειάζονται!!! Θα είναι ένας νέος άνθρωπος, που θα μιλάει καλά ελληνικά και αγγλικά αγνώστων λοιπών στοιχείων και θα έχει γυμνασμένους κοιλιακούς για να ξεχνάει την πείνα του και να δουλεύει ικανοποιητικά ως γρανάζι του νεοφεουδαρχικού συστήματος με αστικό περιτύλιγμα που ετοιμάζει η λέσχη Μπίλντεμπεργκ της Αννούλας.
Και καλά, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η Αννούλα συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αγωνίζεται για την επιβολή της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας. Δεν μπόρεσε να το επιβάλλει κανονιστικά, αλλά έρχεται να το επιβάλλει εκ των πραγμάτων. Δύο υποχρεωτικές γλώσσες στο σχολείο, αγγλικά και ελληνικά.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζαμε ήταν ο έρωτας με τους γυμναστές! Δεσμευόμαστε πως θα το ψάξουμε, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφραστεί ιδιαίτερα ποτέ υπέρ της άθλησης. Τι την έπιασε και έθεσε ως τέταρτο σπουδαιότερο μάθημα την γυμναστική; Μήπως, λέμε τώρα, επειδή είναι το μάθημα που ασκεί την κριτική ικανότητα των μαθητών περισσότερο; Ή μήπως γιατί είναι το μάθημα, το πλέον ακίνδυνο για το σύστημα;
Αν αυτό περάσει, τότε θα μιλάμε για το οριστικό τέλος της ελληνικής εκπαίδευσης! Ο μαθητής θα μπορεί να τελειώσει το Λύκειο χωρίς μαθηματικά, αρχαία, φυσική, αλλά με μπόλικη γυμναστική.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Δε μου αρεσει καθόλου ο ειρωνικός-επικριτικός τρόπος που χρησιμοποιείται προκειμένου να αναφερθείται στο μάθημα της φυσικής αγωγής. Νομίζω πως σε μία κοινωνία που τα τελευταία χρόνια το μόνο που έχει καταφέρει είναι να κάνει τα παιδιά της ΦΥΤΑ, πανικοβλημένα να προλάβουν τις ατελείωτες ώρες των μαθημάτων στα γροντιστήρια-ιδιαίτερα και τους γονείς να επιμένουν για παραπάνω διάβασμα και παραπάνω μαθήματα, η ώρα της γυμναστικής αποτελεί μία όαση για τους μικρούς μαθητές και πραγματικά έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται. Η υποβάθμιση της σημασίας της γυμναστικής (γεγονός για το οποίο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουνε και οι ίδιοι οι γυμναστές)έχει οδηγήσει τα Ελληνόπουλα στο να κατέχουν την πρώτη θέση παχυσαρκίας ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης και τη δεύτερη σε όλο τον κόσμο!
Δε θα ήθελα να αναφερθώ στα παρα πολλά και σημαντικά οφέλη του υγειή αθλητισμού (αυτό φαντάζομαι πως λίγο-πολύ όλοι το γνωρίζουμε) αυτό όμως που θέλω να τονίσω είναι πως η κατάσταση των μαθητών ακόμα και όσον αφορά τις απλές κινητικές ικανότητες (π.χ. τρέξιμο)είναι το λιγότερο απογοιτευτική. Ήδη τα πρώτα σημάδια απουσίας της άσκησης στην υγεία και την καθημερινότητα των παιδιών μας είναι εμφανής.
Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση πως η ιστορία, τα αρχαία και τα υπόλοιπα μαθήματα είναι υποδιαίστερα της φυσικής αγωγής. Σκοπός της εκπαίδευσης (και δε θα πρέπει να το ξεχνάμε) είναι να αναπτυχθεί ένας οργανισμός με κρίση, συνείδηση, προσωπικότητα. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την επίδραση πολλών πηγών ερεθισμάτων!
Σας ευχαριστω!
Δημοσίευση σχολίου