9 Ιουλίου 2025

ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων
 
Είμαστε στην εποχή που ο «Υπέρτατος Νόμος η Σωτηρία της Πατρίδας» υποχώρησε προ των διεθνιστικών φληναφημάτων. Σήμερα αυτό εφαρμόζει στην πράξη μόνο το Ισραήλ και τώρα οι ΗΠΑ. Παρ’ ημίν το δόγμα αυτό θεωρείται απαρχαιωμένο, η σωτηρία της πατρίδας παλιομοδίτικο και η φύλαξη των συνόρων αντίθετη με το δόγμα του «διεθνούς χώρου». Έτσι κάθε παράνομος τριτοκοσμικός λαθρομετανάστης μπουκάρει ελεύθερα και με το έτσι θέλω στα νησιά μας και εμείς σεμνοί, ντροπαλοί, φοβικοί και μοιραίοι διαπιστώνουμε το γεγονός δεν αντιδρούμε, ούτε πράττουμε το δέον γενέσθαι για τη σωτηρία της πατρίδας από την άτυπη αλλά εξίσου επικίνδυνη εισβολή. Απλώς τους υποδεχόμαστε (παλαιότερα με λουλούδια), τους σταυλίζουμε, τους ταΐζουμε, τους καθαρίζουμε δωρεάν σε βάρος των κορόιδων φορολογουμένων. 
 
Η ανίκανη Κυβέρνηση μας , αλλά και τα αποσαθρωμένα κόμματα της αντιπολίτευσης πρώτα στις κομπίνες αλλά ανίκανα στην αντιμετώπιση των εθνικών προβλημάτων, έχουν παραλύσει από τα σκάνδαλα και παραβλέπουν την εισβολή στην Κρήτη, στο Αιγαίο και στον Εβρο και ουδείς κάνει προτάσεις για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Το θέμα γνωστό και επαναλαμβανόμενο εδώ και χρόνια. Όλοι αυτοί έχουν συμφέρον από το μεταναστευτικό και για να μην τα πολυλογώ θα μπω στις προτάσεις:  
 
1/ Ο παλιός θεωρητικός της Αριστεράς αλλά και ένθερμος πατριώτης Μιχάλης Ράπτης (Πάμπλο) είχε προβλέψει την παρούσα κατάσταση και είχε δηλώσει ότι: «Η Ευρώπη πρέπει να γίνει απόρθητο φρούριο» για να επιβιώσει και ασφαλώς έπρεπε να εξοπλιστεί και να μην βασίζεται στα Αμερικανική όπλα, αλλά η Ε.Ε «πέρα βρέχει». 
 
2/ Τα κύματα λαθρομεταναστών θα σταματήσουν μόνον δια πυρός και σιδήρου. Να δηλώσουμε το κλείσιμο των συνόρων και αν δεν ανακρούσουν πρύμναν με την πρώτη βολή θα ακολουθήσει η καταβύθιση τους. Καθαρές κουβέντες. 
 
3/ Οι ανεγκέφαλοι Ευρωπαίοι οι οποίοι κρύβονται σαν την στρουθοκάμηλο και ο καθένας κάνει αυτό που τον συμφέρει, να ξέρουν ότι θα άρουμε το «Σέγκεν» και θα ανοίξουμε τα σύνορα, ώστε να κατακλυστούν από λαθρομετανάστες, που είναι ο προορισμός τους. 
 
4/ Να οργανώσουμε ένα Ξερονήσι-Φυλακή για την κράτηση τους με υποτυπώδεις εγκαταστάσεις (αντίσκηνα ) και με υποτυπώδη μέσα λιτότατης διαβίωσης. 
 
5/ Να αγνοήσουμε, όπως κάνει και το Ισραήλ, τα πληρωμένα ΜΜΕ και τις «ψυχόπονες» ΜΚΟ για τις διαμαρτυρίες που θα ακολουθήσουν. 
 
6/ Το θέμα να το θέσουμε στα ανώτατα όργανα της Ε.Ε για να ληφθούν συλλογικά Ευρωπαϊκά μέτρα κατά των λαθρομεταναστών και των υποκινητών τους. 
 
7/ Να κατηγορήσουμε την Τουρκία ή οποία εργαλειοποιεί το μεταναστευτικό για να απομαστεύει εκβιαστικά κονδύλια αλλά και για τον μελλοντικό έλεγχο της Ευρώπης, μέθοδο που χρησιμοποιεί τώρα και η Λιβύη. 
 
Το πρόβλημα όμως είναι ποιος θα εφαρμόσει τα δρακόντεια και αποτελεσματικά μέτρα; Οι πολιτικοί των δεξιώσεων; Οι «λουλού» υπουργοί; Οι λαδωμένοι αξιωματούχοι που περιμένουν κέρδος από τις ΜΚΟ των συγγενικών προσώπων; Τα κόμματα της Αριστεράς που τους βλέπουν σαν επίδοξους ψηφοφόρους; Το προδοτικό ΕΛΙΑΜΕΠ που εκτελεί τις τουρκικές εντολές κατά γράμμα; Ή ο φοβικός, αντιλαϊκός και ήκιστα αποτελεσματικός κ. Μητσοτάκης; Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα της Ελλάδας και όχι οι λαθρομετανάστες. Και ο νοών νοείτω.
(8/7/25) 
 
*Αμφικτύων ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφέας, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
amphiktyon@gmail.com



Share

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΩ ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΟΙ ΛΑΘΡΟΕΙΒΟΛΕΊΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΒΑΛΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΩΣΟΥΝ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΟΥΜΕ ΕΙΠΕ Η τ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ... ΒΕΒΑΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΩΣΩΜΑΤΩΣΟΥΝ ....
Αναδημοσίευση αποσπάσματος αρχείου περί πατρίδας ...... ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΣΠΑΖΩΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ....
«Ουδέν αρ’ ην φίλτερον άλλο πατρίς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Η Θέση της πατρίδας στον αρχαίο ελληνικό κόσμο
Μια σύντομη αναφορά στη θέση που κατείχε η έννοια πατρίδα στη συνείδηση των αρχαίων Ελλήνων, αλλά και στον Ορθόδοξο Ελληνισμό των εκκλησιαστικών Πατέρων, ίσως βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει ευκολότερα το κυρίαρχο θέμα του παρόντος άρθρου.


Σε όλους σχεδόν τους αξιόλογους πολιτισμούς, όλων των εποχών, οι λέξεις πατρίδα, πατριωτισμός, πατριωτικό καθήκον και τα διάφορα άλλα παράγωγά τους, λίγο ή πολύ σηματοδότησαν τα ιερά και τα όσιά τους. Ιδιαίτερα οι Έλληνες, ήδη στα πρώτα γραπτά τους κείμενα, με τα οποία γαλουχήθηκε όλος ο Δυτικός Κόσμος (Έπη Ομήρου) ύμνησαν την πατρίδα και την ανέδειξαν ως κυρίαρχη ιδεολογία και υπέρτατη αξία. «Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρις», ή «Ουδέν γλύκιον πατρίδος» τραγουδά στα έπη του ο Όμηρος[4]. Παράλληλα όλη η Οδύσσεια είναι αφιερωμένη στον αγώνα, την πάλη, τη γλυκιά επιθυμία, το «νόστιμο ήμαρ» του ανθρώπου (Οδυσσέα) για να επιστρέψει στην πατρώα γη την Ιθάκη. Επίσης ο Θεόγνις ο Μεγαρεύς[5] σημειώνει, μεταξύ άλλων, ότι «Ουδέν αρ’ ην φίλτερον άλλο πατρίς» (δεν υπάρχει τίποτε πιο αγαπημένο από την πατρίδα).
Αλλά και στην κλασική και ελληνιστική εποχή, οι Έλληνες ανέδειξαν την έννοια πατρίδα ως υπέρτατη ιδεολογία και ως το «τιμιώτερον, σεμνότερον και αγιότερο» όλων. Αυτό μας το διδάσκει με μια μόνο πρόταση και μας στέλνει αιώνια και πανανθρώπινα μηνύματα για την αγάπη προς την πατρίδα και ο Σωκράτης (469-399 π.Χ.), ο μέγιστος των Ελλήνων φιλόσοφος[6]: «…μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστί η πατρίς και σεμνότερον και αγιότερον εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ’ ανθρώποις, τοις νουν έχουσιν».
Αυτό διαλαλούν και διδάσκουν και πολυάριθμοι άλλοι συγγραφείς, φιλόσοφοι και ποιητές, όπως ο Ευριπίδης[7], ο Περίανδρος[8], ο Πλάτων[9], ο Αισχύλος[10], ο Επίκτητος[11], ο Σιμωνίδης και πολλοί άλλοι.Υπέρτατη αξία για τους αρχαίους Έλληνες και ιδιαίτερα για το Σωκράτη είχαν οι νόμοι, και μέσω αυτών η πατρίδα, αφού προτίμησε, ως γνωστόν να πιει το κώνειο και να πεθάνει, παρά να ζήσει καταστρατηγώντας τους νόμους της πατρίδας. Άλλωστε, σύμφωνα και με τον Ξενοφώντα: «όταν οι πολίτες πειθαρχούν στους νόμους, η πατρίδα γίνεται ευδαίμων και ισχυρή».
Υπακούοντας στους νόμους και υπερασπιζόμενοι την πατρίδα έπεσαν μέχρις ενός στις Θερμοπύλες και οι 300 Σπαρτιάτες με τον ηρωικό τους βασιλιά Λεωνίδα. Την αυτοθυσία αυτή μας τη θυμίζει άλλωστε και το παρακάτω διαχρονικό επίγραμμα του τραγικού ποιητή Σιμωνίδη του Κείου, (556-469 π.Χ.), το οποίο είναι γραμμένο και στον ανδριάντα του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες[12]: «Ω ξύν αγγέλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι». (Ξένε ανάγγειλε στους Λακεδαιμονίους ότι πέσαμε- σκοτωθήκαμε εδώ υπακούοντας στους νόμους τους).
Οι αθλητές που αγωνίζονταν στους πανελλήνιους αγώνες και ιδιαίτερα στους Ολυμπιακούς, αγωνίζονταν πρώτα για την πατρίδα τους, μετά για τους γονείς τους και τελευταία ίσως για τον εαυτό τους. Γι’ αυτό άλλωστε η πατρίδα γκρέμιζε ένα μέρος των τειχών της, από όπου εισέρχονταν τα παλικάρια που επέστρεφαν ως Ολυμπιονίκες.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Επίσης γι’ αυτό, όταν οι Ελλανοδίκες ήθελαν να τιμωρήσουν και να προσβάλουν κάποιον που καταστρατηγούσε τις εναγώνιες διατάξεις των Ολυμπιακών Αγώνων, έγραφαν σε ένα άγαλμα του Δία (το πλήρωνε η πατρίδα ή ο ίδιος ο αθλητής), το όνομα της πόλης του αθλητή, το όνομα του πατέρα του και του αθλητή, το αγώνισμα και το παράπτωμα[13]. Να σημειωθεί ότι το άγαλμα αυτό το έστηναν, μαζί με άλλα παρόμοια (τις Ζάνες), στην είσοδο του Ολυμπιακού Σταδίου για να το βλέπουν όλοι οι αθλητές και οι θεατές των αγώνων, ως παράδειγμα προς αποφυγήν. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ .....
Οι Σπαρτιάτες Ολυμπιονίκες δεν θεωρούσαν την ίδια την ολυμπιακή νίκη ως αυτοσκοπό και ύψιστη τιμή, αλλά ως μέσον, αφού ως Ολυμπιονίκες θα τους επέτρεπε η πατρίδα να πολεμούν εν καιρώ πολέμου μπροστά από το βασιλιά[14].
Οι Σπαρτιάτες ζούσαν πρώτα και πάνω από όλα για την πατρίδα[15], κάτι που φαίνεται άλλωστε και από τη γνωστή ευχή της Σπαρτιάτισσας μητέρας προς το παιδί της που αναχωρούσε για τον πόλεμο: «ή ταν ή επί τας» (ή με αυτή την ασπίδα νικητής, ή πάνω σ’ αυτή την ασπίδα νεκρός).
Εάν μελετήσει κανείς διεξοδικά την αρχαιοελληνική γραμματεία θα διαπιστώσει ότι η αγάπη για την πατρίδα ήταν κάτι το αυτονόητο, ενώ ο αγώνας και η αυτοθυσία γι’ αυτή και τους νόμους της αποτελούσαν καθήκον και ύψιστη τιμή για όλο τον αρχαίο ελληνικό κόσμο και σήμερα αυτά τα ιερα έχουν λησμονηθεί αφού απάτριδες, Εφιάλτες και Ιουδες μας ποδηγετούν και επιζητούν την πολιτιστική καταστροφή και εξαφάνιση του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΎ.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ. ΟΣΟΙ ΜΑΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ....
Α.

Ανώνυμος είπε...

Η έννοια της πατρίδας εκφράζεται με έντονα συναισθήματα και λυρικές περιγραφές σε πολλά ελληνικά ποιήματα, όπως αυτά των Κωστή Παλαμά, Λορέντζου Μαβίλη και Γιώργου Σεφέρη.
Κωστής Παλαμάς: "Η πατρίδα στους νεκρούς της"
Στο ποίημα του Κωστή Παλαμά, η πατρίδα αναφέρεται με σεβασμό και αγάπη, αποτυπώνοντας τη θυσία των ηρώων και την ιστορία του έθνους. Οι στίχοι του περιγράφουν την ομορφιά και τη δύναμη της ελληνικής γης, καθώς και την αφοσίωση των ανθρώπων της στην πατρίδα τους.
Λορέντζος Μαβίλης: "Πατρίδα"
Το ποίημα του Μαβίλη είναι ένα σονέτο που εκφράζει την αγάπη και τη νοσταλγία του ποιητή για την πατρίδα του. Περιγράφει τη φυσική ομορφιά και την πλούσια παράδοση της Ελλάδας, με αναφορές σε άνθη, πεταλούδες και τη ζωντάνια της ελληνικής γης.
Γιώργος Σεφέρης: "Νότες για ένα ποίημα"
Ο Σεφέρης, σε αυτό το ποίημα, αναφέρεται στην πατρίδα ως πηγή έμπνευσης και συναισθημάτων. Οι στίχοι του αποτυπώνουν την ομορφιά και την ιστορία της Ελλάδας, καθώς και την εσωτερική σύνδεση του ποιητή με τον τόπο του.

Αυτά τα ποιήματα αναδεικνύουν την έννοια της πατρίδας μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις και συναισθηματικές εκφράσεις, προσφέροντας μια πλούσια εικόνα της ελληνικής ταυτότητας και κληρονομιάς.

Κωστής Παλαμάς: Η πατρίδα στους νεκρούς της

Λορέντζος Μαβίλης «Πατρίδα»
Κωστής Παλαμάς: Οι στίχοι στην πατρίδα μου


Λορέντζος Μαβίλης «Πατρίδα» | Σημειώσεις του …
Ο τίτλος του ποιήματος «Πατρίδα» υποδηλώνει την έντονη αγάπη και νοσταλγία του ποιητή για την όμορφη, «καλή, γλυκειά πατρίδα» του, από την οποία, προφανώς, απουσιάζει εδώ και καιρό.

Κωστής Παλαμάς: Η πατρίδα στους νεκρούς της
«Είμαι η Πατρίδα. Μουσική στο διάβα μου τον αέρα δένει. Ριζώνω όπου σταθώ. Φως όπου πατώ σπέρνω. Και μιας αλήθειας και μιας χάρης είμ’ εγώ η μητέρα, και ήρθα. Τον ύμνο φέρνω.
Επιμέλεια Ντίνα.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ. ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑ ΠΕΡΑ.....

Ανώνυμος είπε...

Και εσείς αδελφοί συμπατριώτες λεβέντες Κρητικοί πως ανέχεσθε αυτούς τους βαρβάρους; Γιατί δεν αντιδράτε δυναμικά; Χάσατε μήπως την παλληκαριά σας και αφήνετε ανενόχλητους τους εισβολείς να εισβάλουν στα Ελληνικά Κρητικά χώματα μας. Εγώ είμαι γυναίκα από ηρωική οικογένεια καπεταναίων και δεν θα δίσταζα να εκδιώξω με όποιο τρόπο τους ισλαμιστές τζιχαντιστές ακόμη και πριν αποβιβασθούν στις ακτές μας..... Άντε ..... ως εδώ και μη παρέκει ..... Υπάρχουν πολλοί τρόποι, που δεν αναφέρω για να μην θεωρηθεί ότι προκαλώ .... απώθηση τους ακόμη και με βίαια μέσα εκφοβισμού ..... Να δούμε αν θα ξανάρθουν...... Και ο νοών νοείτω......
Μ.Μπ.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.