28 Απριλίου 2025

Ἕνας μικρός ἐπικήδειος (γιά ἄταφα κουφάρια)...

Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας
 
Μή σᾶς παραπλανᾶ ἡ φωτογραφία. Ὁ ἐπικήδειος δέν εἶναι γιά τό εἰκονιζόμενο σατανολατρικό βδέλυγμα (βδέλυγμα ὄχι μόνο...de jure, ὡς ἐπί κεφαλῆς τῆς δυσώδους παναίρεσης, ἀλλά καί γιά τήν ἐπιπλέον ἀκόμη κεντρική θέση πού κράτησε ὁ συγκεκριμένος μέσα στόν βόρβορο τῆς νεοταξικῆς σιχασιᾶς καί τῆς woke ἀνωμαλίας). Αὐτός «ἀπέθανε καί ἐτάφη» (Λουκ. ιστ΄ 22). Καί καλό (λέμε τώρα) κατευόδιο πρός τήν...τρυφερή ἀγκαλιά τοῦ κατάμαυρου ἀφέντη του. Αὐτός ὁ ἐπικήδειος, ἀντίθετα, γράφεται γιά κάποιους νεκροζώντανους. Γιά κάποιους πού μπορεῖ δηλαδή ἀπό πολλούς ἄλλους νά λογίζονται ὡς ζωντανοί, ἀλλά ὁ θάνατος τοῦ βδελυροῦ Μπεργκόλιο ἀπέδειξε γιά μία ἀκόμη πολλοστή φορά τήν προχωρημένη τους νεκρική σήψη. Γράφεται γιά ὅλα τά περιφερόμενα πτώματα καί τά ἄταφα κουφάρια τῆς θλιβερῆς πνευματικῆς μας ἀνθυπομπανανίας.
 
Γράφεται γιά τά κάθε λογῆς πολιτικά ἀνθυποσκύβαλα καί τίς δημοσιογραφικές βλέννες τῆς ἡμεδαπῆς χωματερῆς (σέ ὅλο τό εὗρος ἀπό τήν φιλελέδικη δεξιΐλα μέχρι τήν ἀριστερίστικη ψυχασθένεια) πού, σέ μία ἀκόμη χυδαία διαστρέβλωση τῆς σημασίας τῶν λέξεων, ἔχουν βαλθεῖ ἐδῶ καί μέρες νά βαφτίσουν φῶς τό ἀπόλυτο σκοτάδι, ἐξυψώνοντας σέ πρωτεργάτη τῆς ἀγάπης, τῆς ἀνεκτικότητας, τῆς προόδου καί τῆς αὐθεντικῆς πνευματικότητας μία ἄθλια μαριονέτα τοῦ Νταβός καί τῶν στοῶν, ἕναν συνεχῆ ἀπολογητή των διαβολοαφεντικῶν τοῦ πλανήτη, ἕνα πραγματικό μανικό ὀπαδό καί προωθητή κάθε εἰκόνας καί κάθε ἐπί μέρους πλευρᾶς της νεοεποχίτικης μαγαρισιάς, ἀπό τόν ἰσλαμιστικό λαθρεποικισμό, τήν κλιματική μούφα καί τόν ἐμβολιαστικό ἐφιάλτη ἕως τόν θεσμοθετημένο κιναιδισμό, τήν παιδεραστία καί κάθε ἄλλη διαστροφή.
 
Καί ἀκόμη περισσότερο βεβαίως γράφεται γιά τά ἐνδοεκκλησιαστικά κουφάρια. Μέ πρῶτο φυσικά ἐκεῖνον πού παριστάνει τόν Ὀρθόδοξο πατριάρχη (καί πού μέσα στό προκλητικό του ἐξόδιο παραλήρημα γιά τόν λατρεμένο φίλο του κατόρθωσε καί πάλι νά στοιβάξει μέσα σέ μία μόλις σελίδα τόνους ψευτιᾶς καί μαγαριστικῆς διαστρέβλωσης), ἀκολούθως δέ ἕναν τεράστιο ἀριθμό ἀπό κάθε λογῆς ρασοφόρους τε καί λαϊκούς νεοεποχίτες νενέκους (φτασμένους δεσποταραίους, ἀνελισσόμενους σαλιάρηδες τῆς ἐπισκοπίτιδας καί τοῦ ἀρχιμανδριτισμοῦ, καθηγητάδες τῆς ἀγαπουλίστικης ψευτοθεολογίας τῶν μαύρων σκοταδιῶν καί ἑτέρους παρατρεχάμενους σφουγγοκωλάριους τῆς παρεκκλησιάζουσας καμαρίλας), πού δέν ἔχασαν τήν εὐκαιρία νά ἀφιερώσουν ἀπό δύο ἔστω λόγους θλίψης ἕως καί ἐκτενεῖς διθυράμβους γιά τήν ἀπώλεια τοῦ «ἁγιωτάτου ἀδελφοῦ» καί «σεπτοῦ πατέρα». 
 
Καί ἀκόμη μεγαλύτερη, ἐννοεῖται, ἡ ντροπή καί ἡ κατάντια εἰδικά γι’ αὐτούς τούς τελευταίους, γιατί ἐδῶ μιλᾶμε γιά ἀνθρώπους πού ἡ ἱερατική καί θεολογική τους ἰδιότητα θά ὄφειλε αὐτόχρημα νά τούς θέτει ξεκάθαρα καί ἀνένδοτα ἀπέναντι στόν ἑωσφορικό παπισμό, τίς ἀνεκδιήγητες κακοδοξίες του καί τόν ὀλετῆρα ψυχῶν καί σωμάτων ἐπί κεφαλῆς του, γιά τούς ὁποίους τόσα ἔχουν ἀποφανθεῖ ἀναρίθμητες ὀρθόδοξες σύνοδοι καί τόσα ἔχουν γράψει ἀνά τούς αἰῶνες τεράστιοι Ἅγιοι καί κορυφαῖοι ἐκκλησιαστικοί Πατέρες. Πασιφανῶς ὅμως ὅλοι αὐτοί οἱ δύσμοιροι μόλις τό ἀπέδειξαν γιά μία ἀκόμη φορά ὅτι κατ’ ὄνομα μόνο εἶναι ὁμόφρονες τῶν Ἁγίων καί μέλη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Στήν πράξη εἶναι ὁμόδοξοι καί ὁμόθρησκοι τοῦ δυσώνυμου παπισμοῦ καί ὅλων τῶν ἄλλων αἱρέσεων, μέ τίς ὁποῖες εἶναι σφιχταγκαλιασμένοι μέσα στόν οἰκουμενιστικό τους βόρβορο, ὑπηρέτες ἄλλου ἀφεντικοῦ καί ἀπηνεῖς διῶκτες γιά καθετί αὐθεντικά ὀρθόδοξο. Χιλιοδιαπιστωμένο πράγματι καί αὐτό. 
 
Δυστυχῶς ὅμως ὑπάρχει ἀσφαλῶς καί ἕνα μέγα ἀκόμη πλῆθος ἀπό ἁπλῶς ἀνόητους, πού θεωροῦν πολύ φυσικό καί ἀνθρώπινο νά ἐπικαλεστοῦν (στό δικό τους ἀνεπίσημο διαδικτυακό ξόδι πρός τόν βέβηλο αἰρεσιάρχη) τό δῆθεν πνευματικό ὕψος του καί τό δῆθεν ἀνθρωπιστικό του ἔργο ἤ νά εὐχηθοῦν, νά πιθανολογήσουν ἤ ἀκόμη καί νά προεξοφλήσουν τήν σωτηρία καί μετά δικαίων κατάταξή του, σέ ἕνα δικό τους ἐκπληκτικό παραλήρημα πού δέν μπορεῖ παρά νά σοκάρει ἀκόμη καί ὅσους γνωρίζουν σέ ποιό δυσθεώρητο βάθος ἀκατήχητης ἄγνοιας καί τραγικῆς ἄνοιας ἔχει καταντήσει πλέον αὐτός ὁ λαός. Εἴμαστε ὅμως στούς καιρούς πού ἡ ἄνοια κοστίζει πολύ ἀκριβά καί καμία ἄγνοια δέν συγχωρεῖται, οὔτε καμία δικαιολογία ἐπιτρέπεται, οὔτε γιά καμία χαζοχαρούμενη ἀφασία ὑπάρχουν περιθώρια. Γιατί ἀπό τήν στιγμή πού τά πάντα εἶναι πλέον γνωστά καί ξεκάθαρα, ἀπό τήν στιγμή πού τά πάντα ἔχουν ἐπανειλημμένα ἐδῶ καί αἰῶνες γραφτεῖ καί εἰπωθεῖ καί εἰδικά τά τελευταῖα χρόνια ἔχουν συστηματικά ἐπισημανθεῖ καί ἀναλυθεῖ, τό νά παραμένεις σταθερά ἕνας θολωμένος καί ζαλισμένος χάσκακας, ἑκουσίως βυθισμένος στήν ἄγνοια, ἀρνούμενος νά μάθεις τήν ἀλήθεια καί πεισματικά ἐπιμένοντας στό ψέμα καί τήν στρέβλωση, πολύ ἁπλᾶ σέ καθιστᾶ καί ἐσένα συνένοχο καί ἐν τέλει σέ ἐξισώνει μέ τούς ἀχρείους πού ἐργάζονται μεθοδικά καί ἐν πλήρει συνειδότι γιά τήν πνευματική καταστροφή σου. Κάνεις καί ἐσύ ὅ,τι μπορεῖς γιά νά συναριθμηθεῖς μαζί μέ τά λοιπά ἄταφα κουφάρια. 
 
Ἐγώ δυστυχῶς μονάχα ὅλων αὐτῶν τήν (ἀνεπίσημη) κηδεία εἶδα αὐτές τίς μέρες - καί θλιβερές σκέψεις μόνο γιά τόν δικό τους ἐπικήδειο μοῦ πέρασαν ἀπό τόν νοῦ. Ἡ ἀπερίγραπτη παρωδία τῆς ἔστω καί κατ’ ἐπίφασιν «χριστιανικῆς» ταφῆς ἑνός σεσημασμένου ἀντίχριστου ἦταν ἁπλῶς ἡ ἀφορμή...



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.