23 Φεβρουαρίου 2024

Παλαιοχριστιανοί και παλιοχριστιανοί – Τρικυμία εν ανωμάλω κρανίω

Γράφει ο Κυανούς Ουρανός
 
Το παρόν άρθρο δεν έχει σκοπόν να ασχοληθεί με την ουσία της ειδήσεως των αυτοονομαζομένων “παλαιοχριστιανών” του Εμμανουήλ Καλαϊτζάκη, που απασχολεί τα κανάλια αμέσως μετα την ψήφισιν του νόμου περί γαμου ομοφυλοφίλων και τεκνοθεσίας αυτών. Με αφορμή λοιπόν τα γεγονότα με τους “παλαιοχριστιανούς” και την χρονική συγκυρία, γράφεται αυτό το άρθρο, ωστε να θίξει στοιχεία της σημερινής καταπτώσεως της υποτιθεμένης σημερινής ορθοδόξου κοινωνίας.
 
1η παρατήρησις: τυχαία η συγκυρία αναδείξεως της ειδήσεως την επαύριον ψηφίσεως του κατάπτυστου νόμου; 
 
Όποιος την θεωρεί τυχαία, ας πάει να παίξει lotto! Η τύχη του δουλεύει… 
 
Έπρεπε κάτι να εφευρεθεί, ώστε ο κοσμάκης να μην ασχολείται με τον βδελυρόν νόμον ή κι αν ασχοληθεί να απενοχοποιήσει οποιαδήποτε διαστροφή, έως και την αιμομμιξίαν. 
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν ισχυρίζομαι ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει αιμομμιξία, ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Ρωτήστε τα κανάλια, που το ανέδειξαν ως θέμα. Αλλά “πες, πες και η αγουρίδα γίνεται μέλι”, όπως λέει ο θυμόσοφος αλλά “φρικτά ξεχασιάρης” λαός και η ιδέα εμπεδώνεται σταδιακά σαν φυσιολογική, όπως ιστορικώς συνηθίζουν οι σατανιστές της ΝTΠ. 
 
Είναι αξιοσημείωτον ότι ενώ ο Μανώλης ήταν φανατικώς αντιεμβολιαστης, ως να κόψει σχέσεις με εμβολιασμένους του γνωστούς, από την άλλη να καταδέχεται να εμφανίζεται στο κανάλι του αντιεμβολιαστοφοβικού Εισαγγελάτου. 
 
Ή να τον παρουσιάζουν ως χρυσαυγίτη (δεν το γνωρίζω) και να γίνεται με αβρότητα συζητητής του χρυσαυγιτοφοβικού Εισαγγελάτου. Μααα κι αυτός ο Εισαγγελάτος πολύ επιλεκτικός, πού ασκεί κριτική … αρκεί να υπάρχει τηλεθέασις. Άραγε για το έγκλημα των Τεμπών τί έκανε; πόσο το ανέδειξε; ή μήπως “μεταξύ κατεργαρέων, ειλικρίνεια” και “κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει”; 
 
2η παρατήρησις: τυχαία η επιλεκτική στοχοποίησις των “παλαιοχριστιανών” περί υγείας από όλους τους ετεροφοβικούς δημοσιοκάφρους, όταν κάνουν “γαργάρα” τα σχετικά με την υγεία αυτών που χώνουν το “μαρματζούλι” τους στον “βόθρο”; Ή μήπως είναι τυχαία η μη αναφορά στα υπέρμετρα περιστατικά παρενεργειών και θανάτων από εμβόλια, όταν διεθνώς βοά ο κόσμος και προσφάτως είχαμε το σφυροκόπημα του βρετανού πρωθυπουργού από παθόντα; (www.pronews.gr/ygeia/apo-tin-kykloforia-ton-emvolion-kata-covid-ypirkse-mia-maziki-ayksisi-thanaton/ ) Τι έγινε βρε “πετσωμένοι” δημοσιογράφοι του συστήματος; Μόνο τα καλά και συμφέροντα, που απαιτεί ο κάθε Πέτσας; Η Νέμεσις έρχεται, δεν θα γλυτώσει κανείς από την Θεία Δίκη! 
 
3η παρατήρησις: Όπως προανέφερα τον Μανώλη τον γνώριζα από λίγο πριν τον κορωνοϊό, μαζί με μια παρέα 4-5 διαδικτυακών φίλων αλλά και βρεθήκαμε 4-5 φορές εκ του σύνεγγυς με ή χωρίς τους λοιπούς. Άλλωστε τον έχω αναφέρει και στο προ έτους άρθρο www.triklopodia.gr/κυανουσ-ουρανοσ-τα-ξεροπαλουκα-δειχν/ και τότε και η τελευταία επαφή μας. Το αποκλειστικό αντικείμενο των συζητήσεων ήταν η συντελουμένη εθνική καταστροφή και ο τρόπος αποφυγής της. Παγία θέσις μου προς όλους είναι ότι ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΥΤΗ ΜΟΝΟΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ. Εκείνος εμφανιζόταν ευρισκόμενος μεταξύ παλαιού και νέου ημερολογίου (μάλλον προς το παλαιό – αγνοώ το πότε εφευρέθηκε το “παλαιοχριστιανός”) και η συζήτησις έληγε με καυγά, ειδικώς όταν αμφισβητούσε συγχρόνους αγίους, όπως τον όσιον Παϊσιον. Έχω μίαν ιδιαιτέραν αγάπην προς τον Όσιον. Δεν είναι ότι αυτός (μέσω των βιβλίων του) με έσπρωξε να προσπαθήσω ορθοδόξως αλλά και η διαπίστωσις ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών ομοιοπροσπαθούντων από τον όσιον Παϊσιον παρεκινήθησαν. Αδυνατώ να δεχθώ κατηγορία εναντίον της αγιοκατατάξεως αυτού, όταν όλοι όσοι τον επισκέφθησαν εν ζωή οφελήθησαν από ολίγον έως πάρα πολύ, ενώ δεν ευρέθη ούτε ένας να τον κατηγορήσει ότι έστω κατ’ ελάχιστον τον έβλαψε. 
 
4η παρατήρησις: Έχω την ακράδαντη θέσιν ότι η Πίστις μας παρεδόθη υπό του Ζώντος Θεού, είτε του Ιδίου ως Θεανθρώπου, είτε των Αγίων, Προφητών Του και Πατέρων της Πίστεως. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΟΥ. Δεν δέχομαι ούτε κουβέντα πάνω σε αυτό. Τολμώ να πω ότι “αγριεύω”, όταν ακούω κουβέντες όπως “εγώ πιστεύω ότι …” ή “εγώ νομίζω ότι …”. Η πάγια απάντησίς μου είναι “ποιός σε φώτισε για να νομίζεις; μήπως κάποιος σε συσκότισε;” Ο πνευματικός αόρατος πόλεμος είναι αμείλικτος και μόνον με βοήθεια πνευματικού δύνασαι να σταθείς ενάντια στους πονηρούς λογισμούς. Ο Μανώλης λοιπόν δήλωνε ότι δεν είχε βρει άξιο πνευματικό καο όταν του υπέδειξα άρχισε να “ρίχνει την μπάλλα” αλλού και να ψάχνει δικαιολογίες μέχρι να καταλήξει “παλαιοχριστιανός”. 
 
Όπως προανέφερα το θέμα δεν είναι ο Μανώλης αλλά όλοι μας, αυτός ήταν η αφορμή του άρθρου. Όταν κάποτε ο Γιάννης Τσαρούχης είπε την ιστορική φράσιν “στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις“, εξηγούσε όλο το σημερινό κατάντημα. Διότι κάθε gender είναι ο αυτοπροσδιορισμός εκάστου! Κάθε φληνάφημα εκάστου γίνεται επιβολή στους άλλους! Κάθε πομφόλυγα γίνεται νόμος του κράτους. Όμως και στα πλέον σοβαρά είναι δυνατόν να δηλώνεις “Έλλην” αλλά όταν στριμωχτείς στο τί σημαίνει Ελληνισμός, αντιδράς με “μπούρδες”, όπως “μα αυτά ανήκουν σε άλλες εποχές, σήμερα η πρόοδος κλπ κλπ”, άρα διαμορφώνεις εσύ το τί σημαίνει Ελλάδα και Ελληνισμός και εναντιώνεσαι στην κοινή ιδεολογία, όπως προείπα. Εκεί όμως που αρχίζει το πάρτυ της δαιμονικής ανωμαλίας, είναι όταν φθάνομε στο θέμα Ορθοδοξίας: ΕΚΑΣΤΟΣ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ Ο ΙΔΙΟΣ! Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ! 
 
Έχει πλάσει ο καθένας μία θρησκεία από μόνος του, συμφώνως με τα “γούστα” και τα πάθη του και αυτοονομάζεται “ορθόδοξος” ή “παλαιοχριστιανός” ή Άμις ή παλαιορώσος χριστιανός. Τελικώς μήπως είμαστε ΠΑΛΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, όταν υπεξαιρούμε την ιδιότητα του απολύτου Κριτού από τον Ιησούν Χριστόν; Η προσωπική μου θέσις είναι ότι ορθόδοξος (δηλαδή μιμητής του Χριστού) δεν είναι κανείς αλλά δύνασαι να είσαι προσπαθών ορθόδοξος, με ελπίδα να κριθείς από τον Κύριον και να γίνεις κατά Χάριν Θεός. 
 
Είναι τόσο γελοίον ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να δηλώνει τί είναι αμαρτία και τί όχι … μα πόσο ζωντόβολο;… 
 
5η παρατήρησις: Με την “πανοπλία” του καναλιού, εμφανίζεται ο κάθε χριστομάχος δημοσιοκάφρος, να επιβάλει την ορολογία του στο αποχαυνωμένο κοινό. Μόλις χθες μου είπε φίλος ότι ο πατέρας του τον αμφισβητούσε σε κάτι που είδε ιδίοις όμμασιν επειδή η τηλεόρασις το είπε αλλιώς. Έτσι το κάθε αστοιχείωτο δημοσιοκαφράκι έχει το θράσος να ομιλεί για τα “λαγούμια” του Μανώλη (τονίζω πάλι : δεν τον δικαιολογώ ούτε τον κατηγορώ, αφορμής δοθείσης ομιλώ γενικώς), αγνοώντας από που εκκίνησε η Πίστις μας (κατακόμβες). Και αργότερα θα αφαιρέσουν το “παλαιο-” (ήδη αφαίρεσαν τα εισαγωγικά) και θα ομιλούν περί χριστιανών, γενικεύοντες δαιμονικώς και κατηγορούντες το σύνολο των χριστιανών για ότι καταμαρτυρήσουν δικαίως ή αδίκως κατά του Μανώλη. 
 
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΟΧΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ – αυτούς τους έχουν στο τσεπάκι τους. 
 
Ο στόχος τους δεν είναι ο Χριστός, Αυτόν αδυνατούν να ακουμπήσουν. 
Πάντοτε με διαστροφήν της Αληθείας, δαιμονισμένοι δηλαδή. 
Αλλά από την άλλη πλευρά, οι υποτιθέμενοι ορθόδοξοι, πώς αντιδρούν; Το αναφέρω κι ας φρίξετε: 
 
Μόλις ακούσθηκε κάτι περί “αιμομμιξίας” (προείπα: δεν γνωρίζω) τουλάχιστον δύο “φίλοι” ορθόδοξοι είπαν: 
“εεε, δεν είναι και τίποτα…” Έτοιμοι να το δεχθούν αλλά γιατί τότε υποτίθεται ότι αντιδρούν στα ομοφυλοφιλικά;;; 
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ + ΤΟΥ ΛΟΑΤΚΙ+ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗΝ ΩΣ ΛΑΓΟΝ; 
 
Δείτε πάλιν την 1η παρατήρησιν. 
 
6η παρατήρησις : Ας θεωρηθεί αιτιολογημένον στους νόες των ακατηχήτων. Να ασχοληθούμε με τους “εξέχοντες κατηχητές”; Από την είδησιν “Η ομοφυλοφιλία, μήλον της έριδος για τους Ορθόδοξους Ιεράρχες στο Σαμπεζύ της Γενεύης” (www.vimaorthodoxias.gr/arthrografia/η-ομοφυλοφιλία-μήλον-της-έριδος-για-το/ ) αντλώ συνοπτικώς τα κάτωθι: 
 
α – Το 2015 στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου (Σαμπεζύ της Ελβετίας), υπό την προεδρία του μακαριστού μητροπολίτου Περγάμου Ιωάννου Ζηζιούλα, συνεδρίασε η Ειδική Διορθόδοξος Επιτροπή για την προετοιμασία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας (Κολυμπάρι). 
 
β – Ο μητροπολίτης Περγάμου κατ’ευφημισμόν αποκάλεσε τις σεξουαλικές μειονότητες ως “μειονότητες άλλης φύσεως” και οι οποίες κατά τη γνώμη του πρέπει να προστατεύονται από κάθε είδους διάκριση και άδικους διωγμούς (τονίζω : κατά την γνώμην του!!! το άγιον Πνεύμα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ κατ’αυτόν), θεωρών ασπλάχνους όσους διαφωνούν. 
 
γ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ (τους αναφέρω: μητροπολίτες Δημητριάδος Ιγνάτιος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Πάφου Γεώργιος (νυν αρχιεπίσκοπος Κύπρου), Κωνσταντίνης Αρίσταρχος (Πατριαρχείο Ιεροσολύμων), Καλής Ελπίδος Σέργιος (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας) και ο κοσμήτωρ του Ινστιτούτου στο Σαμπεζύ Βλάσιος Φειδάς. 
 
δ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ και χάρις σε αυτούς δεν διεγράφη από την Παλαιά Διαθήκη το κεφάλαιο περί Σοδόμων και Γομόρρων, όπως είχε εισηγηθεί ο Περγάμου, ούτε τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «αρσενοκοίται Θεού Βασιλείαν ου κληρονομήσουσιν». 
 
ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ (ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ) ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΤΟΥ ΒΟΔΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΦΘΟΥΝ ΑΥΡΙΟ. ΜΑ ΠΟΣΟΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ; ή ΜΗΠΩΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΣ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟΙ; 
 
Εδώ θα σημειώσω την άκρως υποκριτικήν στάσιν των Ορθοδόξων επισκόπων, που στα “μουλωχτά” (λυπάμαι που το λέω αλλά αυτή την τακτική ο λαός την χαρακτηρίζει “φούστικη”) είναι υπέρ του σοδομισμού, υποκρίνονται με την ανακοίνωσιν της Ιερής Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ότι στηρίζουν τον Λόγον του Θεού ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΦΟΡΙΣΜΟΝ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ, ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ. ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΝΕΟΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ; 
 
Και οι άλλοι νεοφαρισαίοι διυλίζουν τον κάθε Μανώλη αλλά καταπίνουν την κάμηλον του σοδομισμού και απαρνήσεως του Χριστού. 
 
Ο μεγαλύτερος κατηχητής του αιώνος Όσιος Παϊσιος έλεγε ότι και πατριάρχης να είσαι, αν δεν εξομολογείσαι ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΑΙ. Άραγε οι προαναφερθέντες εξομολογούνται; Τολμούν να πουν στο πετραχήλι ότι αποφασίζουν εκεί που δεν δικαιούνται; Αλλά κι αν δεν εξομολογούνται, πως μετέχουν των αχράντων μυστηρίων, ΑΝΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΟΙ; 
 
Αλλά και όσοι αυτοπροσδιορίζονται “ορθόδοξοι”, πως το δικαιολογούν αν δεν έχουν λειτουργική ζωή; Στην εικόνα εξομολογούνται; Ποιός τελικά τολμά να αυτοπροσδιορίζεται “ορθόδοξος”; 
 
ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΑ Η ΚΡΙΣΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, κανείς άλλος! 
 
Συμπληρώνω κάποιες ακόμα σχετικές ρήσεις του Οσίου Παϊσίου: 
«Όταν πέσει πολύ δόξα στον άνθρωπο (και δη στον κληρικό), τότε έχουμε λόξα από ’δω, λόξα από ’κει!» 
«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι καράβι τοῦ κάθε Ἐπισκόπου, γιὰ νὰ κάνει ὅ,τι θέλει» 
 
 
«Όποιος δεν συμμετέχει στα μυστήρια της Εκκλησίας δίνει δικαιώματα στον πειρασμό και δέχεται δαιμονικές επιδράσεις» 
 
«Παρά τα φαινόμενα και την αναξιότητα των μοναχών και κληρικών, η Εκκλησία είναι ακένωτη πηγή θαυμάτων» 
 
Αυτό το τελευταίο αξιοποιήστε το, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΕΝ ΚΥΡΙΩ. 
 
ΕΛΛΑΔΑ (είναι άραγε ακόμα;) ΤΟΥ 2024, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΛΙΘΟΣ ΕΠΙ ΛΙΘΟΥ. 
 
ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΑΦΟΡΙΣΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΓΚΩΝΑΡΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ; 
ΕΝΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΘΕΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΣΤΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΑΜΑΡΤΙΑ; 
 
 
υγ – ναι βρέθηκε αγωνιστής πρεσβύτερος και οι 3 πρώτοι αφορισμοί έγιναν: 
 
Κάτι σχετικό με την “αντίστασιν” του Μανώλη και των ομοφρονούντων του κατά του συστήματος των αλήτ: 
Βρε ταλαίπωρε, πήγες να σώσεις τα παιδιά σου από τους δαίμονες και θα καταλήξουν σε ομοφυλόφιλους; Γιαλατζή αντίστασις είναι αυτή, όπως αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων. Η αντίστασις είναι κυρίως πνευματική και θα την δικαιώσει η Χάρις του Χριστού. Με σουγιάδες και αεροβόλα είναι σαν να βάφεις αυγά με “πορδές”. Αν διαμαρτύρεσαι ότι στην έπεσαν 150 αστυνομικοί, ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ 1500 ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΟΥΣΛΙΜΙΑ; ΤΟΝ BRUCE LEE ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΟΥ; Ο Rambo χρησιμοποιούσε μόνο μαχαίρι και τόξο και όχι κινητά, internet, ηλιοκυψέλες και προβολή από τα πληρωμένα εισαγγελάτα ΜΜΕ… Χώρια που δεν νοείται αντίστασις στο σύστημα, όταν πληρώνεσαι από αυτό με κάρτες του θηρίου. Μας έδωσε και νιονιό ο Χριστούλης, να μην φαντασιωνόμαστε ιστορίες του Holywood ή του Bolywood… Τα γράφω για κάποιους με μυαλό τηνέητζερ σε ακμή, που θα έρθουν να σχολιάσουν. 
 
Θεωρώ αδιανόητο να σου κάνει κουμάντο το κράτος το πως θα ζεις. Ακόμα και η υποχρεωτική εκπαίδευσις, που ο Μανώλης λέει ότι δεν την αποδέχεται, έχει δίκιο. Πώς είναι δυνατόν να σε διδάσκει ένας Καιρίδης, ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δεν έχει αξία μεγαλυτέρα από τον σκουπιδοτενεκέ; Αυτοί μας κυβερνούν.
 



Share

1 σχόλιο:

ΣτΜ είπε...

ΣτΜ. Υπάρχουν κάποια σαϊτ/κανάλια που ότι γράφουν, μα οτιδήποτε γράφουν, θα πρέπει να διαβάζεται από όσους θέλουν οπωσδήποτε να τα διαβάζουν, χωρίς ποτέ να σβήνουν από το μυαλό τους την ονομασία του σάιτ/καναλιού, όπως τρικλοποδιά (σε ποιον βάζει τρικλοποδιά;), παρλαπίπας (αυτό κι αν είναι! πού το διάβασες; στον παρλαπίπα), ανοπαία ατραπός (δηλαδή το μονοπάτι από όπου ο Εφιάλτης πέρασε τους Πέρσες!!!) και άλλα πολλά. Σου λέει ο άλλος, είναι ηλίθιοι, γράφουμε ότι θέλουμε και το χάφτουν.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.