28 Φεβρουαρίου 2024

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ (Μέρος 2ον )

(διαβάστε το 1ο μέρος ΕΔΩ)
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων
 
1/ Η Ελένη υπήρξε η πρώτη αξιωματικός Διαβιβάσεων όλων των εποχών. Υπηρέτησε κρυφίως υπέρ του Ελληνικού Εκστρατευτικού Σώματος στην Τροία με τις θεραπαινίδες της Αίθρα (ξαστεριά) και Κλυμένη οι οποίες θεωρούνται οπλίτες διαβιβαστές για την εκτέλεση του έργου της. Το συνεργείο της έδωσε με προσυμφωνημένα σήματα (φρυκτωρίες) στον κατάλληλο χρόνο το σύνθημα στις Ελληνικές δυνάμεις που είχαν αποσυρθεί σκοπίμως στην Τένεδο να εκτελέσουν επιθετική επιστροφή κατά της Τροίας όταν ο Οδυσσέας έμπασε επιτυχώς εντός των τειχών της το «Δούρειο Ίππο» με τους επίλεκτους καταδρομείς εντός. Η Ελένη έδρασε και σαν κατάσκοπος διότι ήλθε νωρίτερα σε επαφή μυστικώς με τον Οδυσσέα όταν αυτός επισκέφθηκε την Τροία μεταμφιεσμένος σε επαίτη για να συλλέξει πληροφορίες. Κατόπιν τούτου είναι ύβρις για τον Ελληνισμό να έχουμε σαν «προστάτη» του Όπλου των Διαβιβάσεων έναν καλόγερο ξενόφερτης θρησκείας και όχι την πρώτη στον κόσμο διαβιβάστρια Ελένη χωρίς την οποία η επιχείρηση θα είχε αποτύχει, ο Δούρειος Ίππος θα είχε καταστραφεί, η Τροία δεν θα είχε αλωθεί και η Ασία θα ήταν νικητής με όλες τις επόμενες συνέπειες για την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον πολιτισμένο κόσμο γενικότερα.
 
2/ Οι Έλληνες είχαν ανεπτυγμένο το αίσθημα της φιλοπατρίας και της Ελευθερίας από τα προϊστορικά χρόνια. Δυστυχώς τώρα έχει υποστεί κάμψη εξ αιτίας ξενόφερτων απαξιωτικών ιδεοληψιών και ανθελληνικών προτύπων της Παιδείας.
 
3/ Αχαιοί και Τρώες ανήκαν στην ίδια φυλή 
Είχαν την ίδια γλώσσα(το διαπιστώνουμε από τα ονόματα τους και τις τοπωνυμίες) τους ίδιους θεούς και ανήκαν στην ίδια φυλή(τους πρωτοέλληνες Πελασγούς) 
 
4/ Οι Έλληνες τηρούσαν ευλαβικά τον όρκο τους  
Αυτό το βλέπουμε στην πρόταση του Οδυσσέα να ορκίσει τους μνηστήρες της Ελένης ότι θα τηρήσουν το λόγο τους. Ο Όρκος στην εποχή του Ομήρου ενείχε τη θέση συμβολαίου και δικαιακής πράξεως της πλέον αυστηρής μορφής. Η επιορκία ήταν η χειρότερη μομφή και θεωρείτο έγκλημα καθοσιώσεως Η τιμωρία μπορεί να επήρχετο με εξοστρακισμό, με την μήνιν των θεών ή από τις Ερυννίες (αυτοδικία). Οι Αθηναίοι, ορκίζονταν στον Δία, τον Απόλλωνα, και την Δήμητρα: “Ορκίζομαι στον Δία, στον Απόλλωνα, στη Δήμητρα. Αν μείνω πιστός στον όρκο μου να είμαι ευτυχισμένος. Αν παραβώ τον όρκο μου κατάρα να πέσει επάνω μου και επάνω στην οικογένειά μου». Ο Όρκος των Αθηναίων εφήβων, επικαλείται ένα μεγάλο κατάλογο μαρτύρων: την Αγλαυρο ή Άγραυλος, στο Ιερό της οποίας γίνεται η ορκωμοσία (ήταν αρχαία κουροτρόφος θεότητα), την Εστία (το κέντρο της πόλης), τους πολεμικούς θεούς για την έναρξη της στρατιωτικής υπηρεσίας, την Ενυώ και τον Ενυάλιο, τον Άρη και την Αρεία Αθηνά. Κατόπιν τον Δία, την Θαλλώ και την Αυξώ (βλάστηση και Αύξηση), ως δυνάμεις που προστατεύουν τους εφήβους. Την Ηγεμόνη και τον Ηρακλή, το μέγιστο πρότυπο του ανθρώπου που βρήκε τον δρόμο του μέσα στον κόσμο με την δική του μόνο δύναμη. Όλα αυτά τα ονόματα δεν είναι τυχαία. Αν τα αναλύσετε θα βρειτε την Ελληνική ψυχή τις αξίες και τα ιδανικά της. Θα τονίσω μόνο τον χαρακτηρισμό «Αρεία Αθηνά» γιατί εκείνοι ήξεραν από που κατάγονται. Τώρα όλα τα λησμονήσαμε και θεωρείται ρατσιστικός χαρακτηρισμός αν πούμε ότι ανήκουμε στην Αρεία φυλή 
 
5/ Οι πολλές εκδοχές είναι αποτέλεσμα του βαθέως χρόνου 
Τα συμβάντα είναι πολύ παλιά τότε που μεταβιβάζονταν από στόμα σε στόμα σαν μύθος και σαν τραγούδι τραγουδούσαν τα έπη.
 
6/ Οι Έλληνες πίστευαν στην «Ευγονία» για την βελτίωση της φυλής τους τόσο στο σώμα όσο και στο πνεύμα και την ψυχή. Αυτό το βλέπουμε στην συγκέντρωση ογδόντα μνηστήρων από όλο τον Ελληνικό κόσμο να ζητήσουν για γυναίκα τους την πανέμορφη Ελένη που έμοιαζε με θεά. Πως να συγκρίνουμε τη σημερινή παρακμιακή εποχή με την κατάπτωση των κιναίδων και λεσβιών οι οποίοι νυμφεύονται μεταξύ του ; Είναι αχαρακτήριστη η πράξη τους και εκτός πάσης λογικής, ηθικής και υγιεινής . Είναι μηδενιστές της φύσεως και αρνητές της ζωής, επιλήσμονες του ωραίου και του έρωτα , εχθροί των φυσιολογικών γεννήσεων , απαξιωτές της γυναίκας την οποίαν προορίζουν σαν «ένθετη μήτρα». Τα παιδιά τα θέλουν οι παιδεραστές για τις ανώμαλες σεξουαλικές και εγκληματικές τους απολαύσεις. Δικαίως η Ορθόδοξη Εκκλησία πήρε κάθετη αρνητική θέση στο θέμα τούτο. Στην πραγματικότητα είναι η πλέον προοδευτική και θετική στάση. 
 
7/ Την εποχή εκείνη τη νύφη κέρδιζε ο νικητής κατόπιν δύσκολων αγώνων που έθετε ο πατέρας της νύφης. Τότε ίσχυε το «αίεν αριστεύειν…» Στην περίπτωση όμως της Ελένης λόγω του μεγάλου αριθμού τω «80» μνηστήρων ίσχυσε ειδική συμφωνία . Τελικά την Ελένη έκλεψε ο Πάρις γιός του ένδοξου Πριάμου βασιλιά της Τροίας και σε εκτέλεση του όρκου τον οποίον είχαν δώσει εκστράτευσαν όλοι κατά του επίορκου Πάρι και της Τροίας. 
 
8/ Η διαχρονική Ελένη. 
- Κοσμοπολίτισσα –πριγκίπισσα, αλλά ταυτοχρόνως μια τραγική γυναίκα η Ελένη που της ομορφιάς της έπεσε θύμα και στην Τροία χρόνια δέκα μένει και του πολέμου εκείνου υπήρξε η αιτία και της καταστροφής της Τροίας.
 
- Δέχθηκε την έχθρα του κόσμου αδίκως ωσάν για τον πόλεμο να έφταιξε μόνο η ομορφιά της, προδήλως τα αίτια του πόλεμου ήταν διαφορετικά για των έλεγχο των Στενών των Δαρδανελλίων έγιναν όλα αυτά και του Ευξείνου Πόντου τα αγαθά. 
 
- Παράλληλα δέχθηκε και τον έπαινο για την φιλοπατρία της ένεκα της άψογης στάσης της στο διάστημα της ομηρίας της χωρίς αυτή η Τροία δεν θα είχε πέσει και στο εκστρατευτικό σώμα καταστροφή θα είχε έλθει.
 
- Στην ομορφιά της δεν μπόρεσαν να αντισταθούν ούτε της Τροίας οι γέροντες όταν την είδαν στου Μενέλαου και Πάρι τη μονομαχία αναφώνησαν « δικαίως αγωνίζονται και πεθαίνουν Τρώες και Αχαιοί». 
 
- Ελένη είναι η κάθε γυναίκα που υφίσταται απαγωγή, κακομεταχείριση, στέρηση της εστίας της, της πατρίδας της και της γης της πατρικής, το μόνο φταίξιμο της η ομορφιά της η υπερβολική ή έστω και η χάρη της η ερωτική, που δεν δέχεται σύντροφο που δεν είναι της αρεσκείας της εν αντιθέσει προς την ανατολίτισσα που εξαγοράζεται από τον μνηστήρα της. 
 
- Κανείς άνδρας δεν μπορούσε να δαμάσει το πάθος του μπρος στην εκθαμβωτική ομορφιά της γυναίκας εκείνης και κάθε όμορφης γυναίκας που πελώριο ερωτικό πάθος σκορπίζει. 
 
- Ελένη είναι η αιώνια γυναίκα, η αδελφή, η σύζυγος, η ερωμένη, η μητέρα που για τα παιδιά της όλα τα υπομένει, η κόρη η αγαπημένη ακόμη και των οίκων ανοχής η καταφρονεμένη που πουλάει το κορμί της για να ζήσει και γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης του κάθε προστάτη και σωματέμπορου αλήτη. 
 
- Ελένη είναι η γυναίκα η πονεμένη, η φιλενάδα, η ξεσπιτωμένη, η σκλάβα κάποιου ανδρός μαζί του ερωτευμένη και η κακοποιημένη και η προσωπικότητα η διχασμένη και η ονειροπαρμένη και η γυναίκα της ελίτ η πολυταξιδεμένη που δεν χάρηκε σπίτι, παιδιά που τα ανασταίνει η νταντά και η άλλη από τη ζωή η πολυδουλεμένη και κουρασμένη και αυτή που σε καλύβα ή σε παλάτι διαμένει και από τον κόσμο είναι ξεκομμένη και η άρρωστη και μοναχική που παλεύει με την αρρώστια να τα βγάλει πέρα και η άλλη που τα παιδιά της την αγαπούν και η σημερινή που οι «Λοατκι» την έχουν κάνει πέρα , η παντοτινή γυναίκα η γλυκιά μητέρα 
 
- Ελένη είναι η αιώνια γυναίκα πηγή του θεικού έρωτα που μέσα από τα σπλάχνα της γεννάει το παιδί, φρονίζει την εστία και την κρατάει ζεστή, χαρίζει αγάπη και το φιλί, τίποτα στη ζωή σαν αυτή δεν μπορεί να συγκριθεί, η γυναίκα είναι στον κόσμο μοναδική, η ίδια η ζωή.
 
- Ελένη είναι και η λέαινα που όποιος τα παιδιά της θίξει θα τον ξεσκίσει και η παραστρατημένη που το σπίτι της θα διαλύσει και την κόρη της εκδίδει και η άλλη που για την απιστία θα εγκληματήσει. 
 
- Πόσοι άνδρες συζούν με κάποια ύπαρξη νοερώς χωρίς ποτέ να την έχουν αγγίξει, την πρώτη αγάπη ποτέ δεν ξέχασαν και μαζί της νύχτες πέρασαν και από τον έρωτα έχουν μεθύσει, όπως 
 
- Ο Αχιλλέας ο πέμπτος κατά φαντασίαν σύζυγος της Ελένης γιατί κάποιο βράδυ μαζί της συνευρέθηκε νοερώς και έκτοτε θεωρήθηκε σαν πέμπτος σύζυγος κανονικός που θα ζήσουν ίσως μαζί στην άλλη ζωή ανελλιπώς ενωμένοι. 
 
- Αυτή την Ελένη μισούν τώρα οι Λοατκι και ανέκαθεν την έγδυναν όχι το κάλλος της οι άνδρες να θαυμάσουν, αλλά για να την περιγελάσουν, την προστυχιά και το πάθος τους να αδειάσουν και τον πραγματικό έρωτα να θάψουν Και οι ανατολίτες οι φανατισμένοι την τύλιξαν με τσαντόρ και την έκλεισαν στο χαρέμι φυλακισμένη, εφ’ όρου ζωής «μπαμπουλωμένη» να την κρατούν στο σπίτι κλεισμένη και να μη βγαίνει στη ρούγα, μόνο αυτοί να την κατέχουν, να την κακοποιούν και να της βγάζουν τη μπούργκα. 
 
- Αυτοί τώρα το ανθρώπινο γένος θέλουν να ελέγξουν να το εκμηδενίσουν και σε ανώμαλους δρόμους να το στρέψουν, τα σπερματοζωάρια κρατούν κατεψυγμένα τον μετάνθρωπο να δημιουργήσουν με υλικά μεταποιημένα και οι δικαστές τα επικροτούν στις ΗΠΑ εσπευσμένα. 
 
Και άλλα πολλά που λόγω οικονομίας παραλείπω και ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα και αύθις το κλείνω
 
(25/2/24) 
Αμφικτύων 
 
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης 
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών 
amphiktyon@gmail.com 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.