17 Ιουλίου 2023
Τα παιδιά επηρεάστηκαν καταστροφικά από τους εγκλεισμούς – Έχουν αποτραβηχτεί από τον κόσμο
Δεκάδες χιλιάδες από αυτά τα παιδιά κρύβονται από την κοινή θέα, βρίσκονται σε επείγουσα ανάγκη παρέμβασης για την πνευματική τους υγεία.
Όταν ένα παιδί εν συντομία εξαφανίζεται σε ένα χωριό που κοιμάται, υπάρχει πανικός και δικαίως. Πρόκειται, εν τέλει, για έναν εφιάλτη. Μερικά παιδιά χάνονται σε μια απόμακρη ζούγκλα μετά από την συντριβή ενός αεροπλάνου και ο πλανήτης παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα μέχρι που επιτέλους εντοπίζονται και οι παραγωγοί του Netflix που βρίσκονται γύρω τριγύρω μπορούν να πετυχαίνουν τα συμβόλαιά τους.
Αλλά τι γίνεται με τα 125.000 παιδιά στην Βρετανία που δεν βρίσκονται πλέον καθημερινά στα θρανία τους; Εκτός σχολείου συχνότερα από ότι εντός αυτού, τα παιδιά έχουν το παρατσούκλι των παιδιών- φαντάσματα που εξαφανίζονται όχι μόνο από την σχολική αίθουσα αλλά και από την ίδια την ζωή τους.
Τα στοιχεία του Νέου Υπουργείου Παιδείας δείχνουν ότι κατά το εαρινό τρίμηνο, 24.700 μαθητές εξαφανίστηκαν πλήρως, ένας αριθμός που σίγουρα πρόκειται να αυξηθεί στο καλοκαιρινό τρίμηνο. Την περσινή χρονιά, 1.7 εκατομμύριο έχασαν πάνω από το 10% της εκπαίδευσής τους και στην Ουαλία, το 1/5 των μαθητών βρίσκεται τακτικά εκτός σχολείου.
Είναι μια τραγωδία, είναι απαράδεκτο – και κάθε φορά που ένας υπουργός εκπαίδευσης ή μια τοπική εξουσία ή ένα μέλος της επιτροπής φροντίδας νήπτει τας χείρας του και μεμψίμοιρα μουρμουρίζει «δεν γνωρίζουμε που είναι», θέλω να ουρλιάξω.
Θέλω να φωνάζω με όλη μου την ψυχή: «Για όνομα του Θεού, τα παιδιά είναι στο σπίτι, στα δωμάτιά τους, στα κρεβάτια τους, λυπημένα και ανέλπιστα. Το ξέρετε αυτό. Σταματήστε να προσποιείστε. Ταλανίζονται με μαρτύρια που προκλήθηκαν από τις 23 Μαρτίου 2020 όταν όλα όσα είχαν σημασία για αυτά-ότι τους ταίριαξε- κονιορτοποιήθηκε. Πηγαίνετε και βρείτε τα. Πηγαίνετε και βοηθήστε τα».
Εδώ δεν είναι το σενάριο από τις τηλεοπτικές σειρές Grange Hill ή Waterloo Road, εδώ δεν είναι όλα αμαθή παιδιά γεννημένα σε μια ένδεια γενεών (τρέμω να απεικονίσω πόσο δύσκολα το βιώνουν), και τα οποία (παιδιά) δεν έχουν καθόλου ενοχές να κάνουν κοπάνα για να βγουν στο τοπικό εμπορικό κέντρο ή να κλωτσούν μια μπάλα στο πάρκο. Αυτό το είδος επανάστασης θα υπαινισσόταν σαν ένα είδος κανονικότητας.
Αλλά δεν υπάρχει τίποτα το φυσιολογικό αναφορικά με το τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες. Ή τον τρόπο με τον οποίο αυτή η Κυβέρνηση προτιμά να κάνει υπολογισμούς απ’ το να κάνει το καθήκον της και να παρέχει τους πόρους της για την συμφορά που υπάρχει στην πνευματική υγεία και η οποία καταστρέφει μακράν περισσότερες ψυχές νέων ανθρώπων απ’ ότι θα μπορούσε ποτέ ο κορωνοϊός.
«Το χειρότερο είναι πως ‘έπιασα’ τον εαυτό μου να εύχεται να είχε η κόρη μου καρκίνο. Επειδή τότε η ίδια θα μετρούσε ως άνθρωπος, θα την έπαιρναν και θα την πήγαιναν σε ένα αναγνωρισμένο μονοπάτι όπου εκεί θα μπορούσε να σωθεί, όπου οι αρχές θα ενδιαφέρονταν. Αντί για αυτό την βλέπω αβοήθητη να πεθαίνει κάθε μέρα, κάθε μήνα και κάθε χρόνο όλο και περισσότερο με το να περνάει το χρόνο της ξαπλωμένη στο κρεβάτι».
Απαίσια λόγια να τα ακούει κανείς από οποιονδήποτε γονέα, αλλά όταν η φίλη μου η Μελίσσα, μια πολύ επιτυχημένη επαγγελματίας χρειάστηκε να εργάζεται με μερική απασχόληση προκειμένου να φροντίζει το παιδί της, τους μίλησε, όλοι εμείς καταλάβαμε. Όταν ξέσπασε σε κλάματα και το είπε στον παθολόγο της, κατάλαβε κι εκείνος. Σήκωσε το τηλέφωνο, έστειλε ένα mail.
Η Μελ έλαβε μια κλήση εντός ημερών, από την CAMHS, την τοπική ομάδα παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας σε παιδιά και νέους. Της υποσχέθηκαν ότι θα επισκεφθούν την 13χρονη κόρη της. Αλλά στο τέλος δεν υπήρξε κάποιο αποτέλεσμα από την επίσκεψη αυτή.
Φυσικά και όχι· η κόρη της ήταν «σε μονάδα φροντίδας» ίδια ακριβώς με την CAMHS επί δύο χρόνια μετά από τον αυτοτραυματισμό της- αλλά ένιψαν τας χείρας τους από την κόρη της επιτόπου «δεν τους κίνησε το ενδιαφέρον».
Δεν τους κίνησε το ενδιαφέρον επειδή η διάθεσή της ήταν τόσο χαμηλή που δεν ήθελε ούτε να ντυθεί, ούτε να βουρτσίσει τα δόντια της, πόσο μάλλον να βγει κάποιο ραντεβού. Η σχολική της συμμετοχή ήταν 7%.
Σε οποιοδήποτε αξιοπρεπή σύστημα, μια 13χρονη που είναι τόσο αγχωμένη ώστε να αφήσει το κρεβάτι της θα είχε σημάνει συναγερμό. Εδώ στην διαλυμένη Βρετανία, θεωρήθηκε από την ψυχιατρική ομάδα ότι ήταν το θύμα που έφταιγε και απορρίφθηκε επειδή δεν ήταν η κατάλληλη περίπτωση ασθενούς.
Και τι θα γινόταν αν ως εκ θαύματος κατάφερνε να φορέσει την φόρμα της· πώς να καθησυχάσεις ένα τρομοκρατημένο κορίτσι- ένα οποιοδήποτε τρομοκρατημένο κορίτσι μας- πως η παρανοϊκή πρόταση των σχολείων τους για τις νέες τουαλέτες κοινές για άντρες και γυναίκες θα είναι ασφαλείς;
Δεδομένου ημών των μητέρων που οι κόρες μας δεν έχουν πεισθεί, δεν μπορούμε ενδεχομένως να αναμένουμε να πείσουμε τα παιδιά μας. Αυτή τη βδομάδα ένα έφηβο αγόρι συλλήφθηκε έπειτα από ισχυρισμούς για «σοβαρή σεξουαλική επίθεση» σε ένα σχολείο στο Έσσεξ· Λέγεται ότι 3 επιθέσεις έλαβαν μέρος σε τουαλέτες που είναι κοινές για αγόρια και κορίτσια.
Οι νέοι και οι νέες μας, τόσο σκληρά τραυματισμένοι από την κοινωνική απομόνωση, χρειάζονται απεγνωσμένα να αισθανθούν ότι είναι ασφαλείς- υπονομεύοντας τους αμιγείς χώρους απεικονίζεται ένας ακόμη από τους ολέθριους τρόπους υπό τους οποίους απογοητεύονται.
Με το χέρι στην καρδιά, έχω χάσει το μέτρημα των παιδιά που γνωρίζω και τα οποία ήταν τόσο καταστροφικά επηρεασμένα από τον Covid, από τους εγκλεισμούς, από την κακοδιαχείριση των ενηλίκων, με αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν διακόψει, απομακρυνθεί και αποσυρθεί από τον κόσμο. Και εκτός από το ευκαιριακό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, έχουν ξεχασθεί.
«Όταν προσπάθησα να συζητήσω με την κόρη μου, η οποία συνήθιζε να αγαπάει την τέχνη, τις έδωσα χρώματα και έναν καμβά και της πρότεινα να απαθανατίσει την θέα από το παράθυρό της- το οποίο θα σήμαινε τουλάχιστον ότι θα έπρεπε να ανοίξει τις κουρτίνες της», περιέγραψε μια άλλη φίλη.
«Περίμενα να δω ένα δέντρο. Ο σύζυγός μου κι εγώ βάλαμε στοίχημα ότι θα ήταν τέχνη του δρόμου, που θα παρουσιάζει πολλές βρισιές. Ήταν πολύ πιο τρομακτικό· μόνο τρία μαύρα, μυτερά βουνά γεμάτα από φόβο. Ο σύζυγός μου το φύλαξε στο ντουλάπι με την μακρινή ελπίδα ότι πιθανόν να γελάμε με αυτό στο μέλλον, αλλά έχω ένα απαίσιο προαίσθημα ότι ονειρευόμαστε».
Στο μεταξύ, η έκκληση για βοήθεια των οικογενειακών φίλων Jayne και Dan έμεινε αναπάντητη, όταν ο 15χρονος σε κατάθλιψη γιος τους αρνήθηκε να βγει από το σπίτι, αρνήθηκε να τρώει με την οικογένεια, αρνήθηκε να κάνει το οτιδήποτε παρά μόνο να κοιμάται όλη μέρα και να παίζει διαδικτυακά παιχνίδια όλο το βράδυ. Βρίσκεται εκτός εκπαίδευσης επί 18 μήνες.
Τώρα βρίσκεται σε λίστα αναμονής για μια ιδιωτική αξιολόγηση· αν είναι τυχερός ίσως να τον δουν σε τρεις μήνες. Δεδομένου ότι με κάποιον τρόπο θα πρέπει να βγει έξω από την πόρτα.
Ένα άλλο ζευγάρι – και δεν το λέω αυτό με καθόλου ελαφρά την καρδία- θεωρούν ότι είναι «τυχεροί» που η καταθλιπτική κόρη τους, εντός και εκτός σχολείου διαγνώστηκε με σοβαρή βουλιμία, επειδή αυτό σήμαινε ότι ξεπέρασε την λίστα προτεραιότητας και ότι η ψυχική της υγεία επιτέλους αντιμετωπίστηκε.
Είναι αυτή η χώρα στην οποία θέλουμε να ζούμε; Όπου οι απεγνωσμένοι γονείς θρηνούν τόσο πολύ λόγω απουσίας στήριξης (από την κυβέρνηση) όταν βλέπουν την διατροφική διαταραχή ή – εύχομαι να μην είναι θέλημα Θεού, και ξέρω πως η αγωνιώδης φίλη μου δεν το εννοούσε – τον καρκίνο ως μια προτιμώμενη εναλλακτική λύση;
Η τωρινή Υπουργός Παιδείας είναι η Gillian Keegan η θέση της οποίας τον Οκτώβριο του 2022 την ανέδειξε ως την πέμπτη υπουργό παιδείας που είχαμε μόλις μέσα σε τέσσερις (4) μήνες· είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι ακριβής σε κανέναν η δημοσίευση της Προεδρίας της Κυβερνήσεως. Θα έπρεπε όμως να είναι. Η εκπαίδευση είναι τα εισιτήριο για την επιτυχία, είναι το μέλλον των παιδιών μας. Δεκάδες χιλιάδες παιδιά κρύβονται από την κοινή θέα, και βρίσκονται σε επείγουσα ανάγκη παρέμβασης για την πνευματική τους υγεία.
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Υγείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
3 σχόλια:
Τα παιδιά δεν επηρεάστηκαν μόνο από τους εγκλεισμούς, αλλά και από άλλα τόσα, που τους διοχετεύουν στο παιδικό μυαλό εν είδη πλύσης εγκεφάλου τα συστημικά ΜΜΕ, αλλά και δυστυχώς τα μαθήματα παραπληροφόρησης, που δέχονται στα σχολεία τους και λειτουργούν πλέον ως Δούρειοι Ίπποι άλωσης και εκφυλισμού.
Τι να αναφέρουμε ... για τους ΛΟΑΤΚΙ, για την Ιστορία, για την θρησκεία, για την κοινωνία; Όλα βασισμένα με βάση την νεοταξική κηδεμονία των παιδιών. Οι πραγματικοί κηδεμόνες των παιδιών γονείς κατάντησαν απλοί θεατές όσον αφορά διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους...
Γονείς, μην αφήνετε τα παιδιά σας σε ξένα χέρια ...
O ρόλος των γονέων δεν περιορίζεται στη γέννηση του παιδιού και στη φροντίδα του. Eπεκτείνεται και στην ανάπτυξη ενός υγιούς χαρακτήρα, ο οποίος να μπορεί να αντιμετωπίζει ικανοποιητικά τις προκλήσεις τις οποίες θα βρει σταδιακά στις διάφορες εξελικτικές φάσεις της ζωής του ακόμα και όταν ανεξαρτητοποιηθεί και απομακρυνθεί από το γονεϊκό σύστημα. Για τον σκοπό αυτό οι γονείς είναι απαραίτητο, εκτός των άλλων, να καλλιεργήσουν αξίες και αρχές οι οποίες θα αποτελέσουν συνοδηγό στο παιδί σε όλες τις εμπειρίες και τα βιώματα που θα αποκτήσει.
Για τους παραπάνω λόγους η στάση των γονέων έχει πρωταρχική σημασία για τη ζωή του παιδιού. Oι γονείς επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του παιδιού αφού οι πρώτες εμπειρίες του είναι αυτές που θα ‘’ χαράξουν ‘’ σε μεγάλο βαθμό και την μετέπειτα ζωή του. Ο ρόλος του γονέα δεν είναι κάτι το οποίο μας εμφυτεύεται με το που γινόμαστε γονείς. Είναι κάτι που μαθαίνουμε εμπειρικά από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας, όταν ακόμα και οι ίδιοι ήμασταν παιδιά. Οι σχέσεις, που αναπτύσσουμε με τους γονείς μας και ο τρόπος που μας συμπεριφέρονται αποτελούν προπομπό για το πώς θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας.
Είμαστε οι γονείς τους. Είναι τα παιδιά μας...
Είμαστε σύμμαχοι τους, τα ακούμε, τα σεβόμαστε, αλλά υπάρχουν και όρια στις σχέσεις μας μαζί τους. Οριοθετώντας τη σχέση μας, μαθαίνουν να οριοθετούνται και στο σχολείο και με τους φίλους τους και να μην οδηγούνται σε εξαρτήσεις και εθισμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο εθισμός στην τηλεόραση, στα παιχνίδια. στα ναρκωτικά, σε τρανσέξουαλ σχέσεις κλπ. Πρέπει να τους θέσουμε όρια και μέτρο στη συμπεριφορά τους. Μέτρο όμως, πρέπει να υπάρχει και στη δική μας ζωή και συμπεριφορά για να μπορούν να μας μιμηθούν.
SOS-TE ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.
Τ.
Και οχι μονο.Οπου πατησουμε σε βουρκο βυθιζομαστε. Δωστε σανιδα σωτηριας στα αθωα παιδια μας προτου ειναι αργα.
Ντινα. Μητερα τριων παιδιων.
Εξαιρετικο συμβουλευτικο σχολιο.
Σ.Μ.
Δημοσίευση σχολίου