2 Ιουλίου 2020
Το κρυφό σχολείο και οι ένοχοι διώκτες του.
Έχουν περάσει διακόσια χρόνια και ξαφνικά εμφανίστηκαν οι διώκτες του, που ανέλαβαν τη μαύρη εκδούλευση, της εξαφάνισης των ιστορικών στιγμών διάσωσης, της ταυτότητας μας ως έθνους...
Του Π. ΣΑΜΑΝΔΑΡΑ
μέλους της ΠΓ της ΔΗ.ΠΟΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ»
Οι «μαύροι κυνηγοί» με το μανδύα των δήθεν επιστημόνων, έχουν αναλάβει το βρώμικο αυτό έργο, με το αζημίωτο. Προσπαθούν να μας συντηρήσουν την αντίληψη, ότι επί οθωμανικής αυτοκρατορίας υπήρχε εκπαίδευση και ελεύθερη άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων των χριστιανών. Όλα είναι στρεβλά και ψεύτικα και το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι...
Μάλιστα, προσπαθούν να τα επιβάλουν και με ένα είδος «τσαμπουκά», κάτι όμως που δεν θα περάσει. Ας δούμε όμως σε περίληψη, τι ακριβώς έγινε...
Από τη πρώτη στιγμή της υποδούλωσης άρχισε η καταπίεση σε όλα τα επίπεδα, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που εξισλαμίσθηκαν προκειμένου να γλιτώσουν από τις ανελέητες και χωρίς πραγματική αιτία σφαγές αλλά και τα βάσανα χωρίς τέλος.
Μπορεί να διατηρήθηκε η θέση του πατριάρχη και των επισκόπων, αυτό όμως ήταν αναπόφευκτο γιατί η κυρίαρχη θρησκεία στους υπηκόους της πρώην Βυζαντινής αυτοκρατορίας, ήταν η χριστιανική και επειδή υπήρξαν και... κάποιες περίεργες συμφωνίες πριν την άλωση. Ο Τούρκος όμως «μπέσα» δεν έχει. Υπήρξε και υπάρχει ακόμη και τώρα απαγόρευση της δημιουργίας καινούριων ναών όπως και η συντήρηση τους, όλα αυτά λάμβαναν χώρα σε μέρη όπου υπερτερούσε το τουρκικό στοιχείο και ήταν πλούσια. Σε μέρη που δεν ήταν πλούσια, βραχώδη και ορεινά, και στα οποία είχαν αποσυρθεί οι Έλληνες υπήρχε αδιαφορία από τον κατακτητή και ειδικά, όταν ήταν συνεπείς στους φόρους που είχαν συμφωνηθεί. Εκεί λοιπόν μπορούσαν με σχετική άνεση να εκτελέσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και να δημιουργήσουν καινούριους λατρευτικούς τους χώρους.
Τα ίδια και χειρότερα βιώσαμε και σε επίπεδο παιδείας τότε με άμεσο τρόπο, τώρα όμως με έμμεσο, πονηρό και ύπουλο. Τα πρώτα 200 χρόνια ο ελληνισμός που παρέμεινε στην Ελλάδα στερήθηκε με βίαιο τρόπο κάθε ίχνος παιδείας, κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα των φιλομαθών Ελλήνων. Οι δάσκαλοι και λόγιοι στο σύνολο τους σχεδόν κατέφυγαν στη δύση που τους αγκάλιασε με θέρμη. Πως άλλωστε να απαρνηθείς ένα τέτοιο θείο δώρο.
Μετά το μεγάλο σοκ της ολικής άλωσης, άρχισαν οι τιτάνιες προσπάθειες ανασυγκρότησης σε όλα τα επίπεδα, με βάση τις δύσκολες συνθήκες. Οι Έλληνες που κατέφυγαν στη δύση μόλις ορθοπόδησαν οικονομικά, άρχισαν να φροντίζουν την εκπαίδευση όχι μόνο των Ελλήνων της διασποράς αλλά και των αδερφών τους που υπέφεραν στον ελλαδικό χώρο μέσω της αποστολής όχι μόνο χρημάτων, αλλά και δασκάλων. Στον ελληνικό χώρο έχουμε μεγάλη δραστηριότητα σε περιοχές με μερική αυτονομία λόγω των ειδικών συνθηκών (ορεινές) που εκπλήρωναν της φορολογικές τους υποχρεώσεις απέναντι στον κατακτητή, πάντα με μεγάλο φόβο.
Τέτοιες περιοχές είναι τα Αμπελάκια στη Λάρισα, η κοινότητα των 24 χωριών στο Βόλο με επίκεντρο τη Ζαγορά, τα Ζαγοροχώρια στην Ήπειρο, η Μάνη στην Πελοπόννησο κ.ά. Στις κεντρικές και πλούσιες πόλεις δημιουργήθηκαν σχολεία, αλλά με προϋποθέσεις και σκληρούς όρους. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν κρατική χορηγία δημοσίου ενδιαφέροντος για την μόρφωση των υπόδουλων, όπως κάποιοι πονηροί, σήμερα ισχυρίζονται.
Ενδεικτικά αναφέρω ένα περιστατικό ίδρυσης αλληλοδιδακτικών σχολείων στα Χανιά και στο Ρέθυμνο από το βιβλίο του Σπυρίδωνα Τρικούπη «Η Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης» τόμος πρώτος σελ. 191: « Τα θηρία όμως δεν γίνονται άνθρωποι. Πριν από λίγο καιρό είχαν δημιουργηθεί δύο αλληλοδιδακτικά σχολεία στις πρωτεύουσες των Χανίων και του Ρεθύμνου. Μολονότι η άδεια λειτουργίας τους αγοράστηκε με σημαντικά ποσά και η διδασκαλία ήταν συνηθισμένη, τα σχολεία θεωρήθηκαν τόποι αποστασίας και πολέμου, κλείστηκαν στα μέσα Μαρτίου και οι δάσκαλοι φυλακίστηκαν. Ο πασάς των Χανίων Λατίφης, ύστερα από απαίτηση του όχλου, φυλάκισε και τον επίσκοπο Κισάμου, γιατί δήθεν αυτός υποκινούσε τους χριστιανούς να επαναστατήσουν. Ύστερα από λίγες μέρες, ο όχλος τον διαπόμπευσε μισόγυμνο στους δρόμους και στις 19 του ίδιου μήνα τον κρέμασε έξω από την πόλη μαζί με το δάσκαλο του αλληλοδιδακτικού σχολείου. Με έναν λόγο, κάθε μέρα επί ένα ολόκληρο μήνα ήταν ημέρες φρίκης, και η ύπαιθρος των Χανίων έγινε θέατρο καταστροφής και ερήμωσης...»
Σε περιηγήσεις μου στη Στερεά Ελλάδα και στην Ήπειρο, είδα με τα ίδια μου τα μάτια, κρυφά σκοτεινά δωμάτια και καταπακτές σε εκκλησίες και μοναστήρια όπου οι ιερείς μάθαιναν στα παιδιά την ελληνική γλώσσα μέσα από τα εκκλησιαστικά βιβλία. Αν αυτό δεν ήταν κρυφό σχολείο, τότε τι ήταν; Ευτυχώς υπάρχουν αυτοί που τα προσέχουν και τα φυλάνε σαν τα μάτια τους, γιατί είναι μέρος της τεράστιας ιστορίας μας. Το κρυφό σχολείο υπήρξε και υπάρχει, απλά έχουν παρεισφρήσει μέσα του και άλλα στοιχεία που έχουν τον μανδύα του λόγιου-μορφωμένου και θέλει μεγάλη προσοχή γιατί η ζημιά στα παιδιά μας αν δεν προσεχθεί θα είναι ανεπανόρθωτη.
"ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ"
Του Π. ΣΑΜΑΝΔΑΡΑ
μέλους της ΠΓ της ΔΗ.ΠΟΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ»
Οι «μαύροι κυνηγοί» με το μανδύα των δήθεν επιστημόνων, έχουν αναλάβει το βρώμικο αυτό έργο, με το αζημίωτο. Προσπαθούν να μας συντηρήσουν την αντίληψη, ότι επί οθωμανικής αυτοκρατορίας υπήρχε εκπαίδευση και ελεύθερη άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων των χριστιανών. Όλα είναι στρεβλά και ψεύτικα και το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι...
Μάλιστα, προσπαθούν να τα επιβάλουν και με ένα είδος «τσαμπουκά», κάτι όμως που δεν θα περάσει. Ας δούμε όμως σε περίληψη, τι ακριβώς έγινε...
Από τη πρώτη στιγμή της υποδούλωσης άρχισε η καταπίεση σε όλα τα επίπεδα, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που εξισλαμίσθηκαν προκειμένου να γλιτώσουν από τις ανελέητες και χωρίς πραγματική αιτία σφαγές αλλά και τα βάσανα χωρίς τέλος.
Μπορεί να διατηρήθηκε η θέση του πατριάρχη και των επισκόπων, αυτό όμως ήταν αναπόφευκτο γιατί η κυρίαρχη θρησκεία στους υπηκόους της πρώην Βυζαντινής αυτοκρατορίας, ήταν η χριστιανική και επειδή υπήρξαν και... κάποιες περίεργες συμφωνίες πριν την άλωση. Ο Τούρκος όμως «μπέσα» δεν έχει. Υπήρξε και υπάρχει ακόμη και τώρα απαγόρευση της δημιουργίας καινούριων ναών όπως και η συντήρηση τους, όλα αυτά λάμβαναν χώρα σε μέρη όπου υπερτερούσε το τουρκικό στοιχείο και ήταν πλούσια. Σε μέρη που δεν ήταν πλούσια, βραχώδη και ορεινά, και στα οποία είχαν αποσυρθεί οι Έλληνες υπήρχε αδιαφορία από τον κατακτητή και ειδικά, όταν ήταν συνεπείς στους φόρους που είχαν συμφωνηθεί. Εκεί λοιπόν μπορούσαν με σχετική άνεση να εκτελέσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και να δημιουργήσουν καινούριους λατρευτικούς τους χώρους.
Τα ίδια και χειρότερα βιώσαμε και σε επίπεδο παιδείας τότε με άμεσο τρόπο, τώρα όμως με έμμεσο, πονηρό και ύπουλο. Τα πρώτα 200 χρόνια ο ελληνισμός που παρέμεινε στην Ελλάδα στερήθηκε με βίαιο τρόπο κάθε ίχνος παιδείας, κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα των φιλομαθών Ελλήνων. Οι δάσκαλοι και λόγιοι στο σύνολο τους σχεδόν κατέφυγαν στη δύση που τους αγκάλιασε με θέρμη. Πως άλλωστε να απαρνηθείς ένα τέτοιο θείο δώρο.
Μετά το μεγάλο σοκ της ολικής άλωσης, άρχισαν οι τιτάνιες προσπάθειες ανασυγκρότησης σε όλα τα επίπεδα, με βάση τις δύσκολες συνθήκες. Οι Έλληνες που κατέφυγαν στη δύση μόλις ορθοπόδησαν οικονομικά, άρχισαν να φροντίζουν την εκπαίδευση όχι μόνο των Ελλήνων της διασποράς αλλά και των αδερφών τους που υπέφεραν στον ελλαδικό χώρο μέσω της αποστολής όχι μόνο χρημάτων, αλλά και δασκάλων. Στον ελληνικό χώρο έχουμε μεγάλη δραστηριότητα σε περιοχές με μερική αυτονομία λόγω των ειδικών συνθηκών (ορεινές) που εκπλήρωναν της φορολογικές τους υποχρεώσεις απέναντι στον κατακτητή, πάντα με μεγάλο φόβο.
Τέτοιες περιοχές είναι τα Αμπελάκια στη Λάρισα, η κοινότητα των 24 χωριών στο Βόλο με επίκεντρο τη Ζαγορά, τα Ζαγοροχώρια στην Ήπειρο, η Μάνη στην Πελοπόννησο κ.ά. Στις κεντρικές και πλούσιες πόλεις δημιουργήθηκαν σχολεία, αλλά με προϋποθέσεις και σκληρούς όρους. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν κρατική χορηγία δημοσίου ενδιαφέροντος για την μόρφωση των υπόδουλων, όπως κάποιοι πονηροί, σήμερα ισχυρίζονται.
Ενδεικτικά αναφέρω ένα περιστατικό ίδρυσης αλληλοδιδακτικών σχολείων στα Χανιά και στο Ρέθυμνο από το βιβλίο του Σπυρίδωνα Τρικούπη «Η Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης» τόμος πρώτος σελ. 191: « Τα θηρία όμως δεν γίνονται άνθρωποι. Πριν από λίγο καιρό είχαν δημιουργηθεί δύο αλληλοδιδακτικά σχολεία στις πρωτεύουσες των Χανίων και του Ρεθύμνου. Μολονότι η άδεια λειτουργίας τους αγοράστηκε με σημαντικά ποσά και η διδασκαλία ήταν συνηθισμένη, τα σχολεία θεωρήθηκαν τόποι αποστασίας και πολέμου, κλείστηκαν στα μέσα Μαρτίου και οι δάσκαλοι φυλακίστηκαν. Ο πασάς των Χανίων Λατίφης, ύστερα από απαίτηση του όχλου, φυλάκισε και τον επίσκοπο Κισάμου, γιατί δήθεν αυτός υποκινούσε τους χριστιανούς να επαναστατήσουν. Ύστερα από λίγες μέρες, ο όχλος τον διαπόμπευσε μισόγυμνο στους δρόμους και στις 19 του ίδιου μήνα τον κρέμασε έξω από την πόλη μαζί με το δάσκαλο του αλληλοδιδακτικού σχολείου. Με έναν λόγο, κάθε μέρα επί ένα ολόκληρο μήνα ήταν ημέρες φρίκης, και η ύπαιθρος των Χανίων έγινε θέατρο καταστροφής και ερήμωσης...»
Σε περιηγήσεις μου στη Στερεά Ελλάδα και στην Ήπειρο, είδα με τα ίδια μου τα μάτια, κρυφά σκοτεινά δωμάτια και καταπακτές σε εκκλησίες και μοναστήρια όπου οι ιερείς μάθαιναν στα παιδιά την ελληνική γλώσσα μέσα από τα εκκλησιαστικά βιβλία. Αν αυτό δεν ήταν κρυφό σχολείο, τότε τι ήταν; Ευτυχώς υπάρχουν αυτοί που τα προσέχουν και τα φυλάνε σαν τα μάτια τους, γιατί είναι μέρος της τεράστιας ιστορίας μας. Το κρυφό σχολείο υπήρξε και υπάρχει, απλά έχουν παρεισφρήσει μέσα του και άλλα στοιχεία που έχουν τον μανδύα του λόγιου-μορφωμένου και θέλει μεγάλη προσοχή γιατί η ζημιά στα παιδιά μας αν δεν προσεχθεί θα είναι ανεπανόρθωτη.
"ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ"
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Το Κρυφό σχολείο υποστηρίζουν ιστορικοί με βαθιά γνώση και αντικειμενικότητα ότι υπήρξε.
Πολύ σωστά τα έγραψε ο αρθρογράφος.
Ταράσιος
Δημοσίευση σχολίου