16 Απριλίου 2020
Ηροστράτειο σύνδρομο
Διαρκούσης της Μεγάλης και Αγίας Εβδομάδας εν όψει της Αναστάσεως, μία υποφώσκουσα χαραμάδα ελπίδας άρχισε να αναφαίνεται λόγω της πανθομολογουμένης σταθεροποιήσεως της καμπύλης των κρουσμάτων, πλην όμως εισέτι καθίσταται ιδιαίτατα πρώιμο να εικάζουμε την απαρχή της αποκλιμακώσεως των μέτρων.
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά*
Η κυβέρνηση έλαβε δρακόντεια μέτρα, ούτως ώστε να επιτύχει την πάσα δυνατή μείωση της διασποράς προς αποφυγή φαινομένων ραγδαίας μεταδόσεως των κρουσμάτων, όπως συνέβη εις τη γειτονική Ιταλία και Ισπανία, αλλά και σε άλλες χώρες ανά τον κόσμο, Βρετανία και ΗΠΑ.
Ρήγμα όμως εις την εμπιστοσύνη της κυβερνήσεως δημιουργεί η, εν κρυπτώ και παραβύστω, άνευ ουδεμίας έστω και ολιγόλεπτης προβολής εκ των συστημικών μμε, αδιάλειπτη μεταφορά οικονομικών μεταναστών προς την ενδοχώρα, από άκρου εις άκρον ανά την επικράτεια αλλά και εις το κέντρο των Αθηνών, δημιουργώντας τοιουτοτρόπως δομές-θύλακες αλλοδαπών, μεσούσης της πρωτοφάντου υγειονομικής κρίσεως.
Εύλογα και ακατάληπτα ερωτήματα αναφύονται: τι άραγε εξυπηρετεί η εσπευσμένη αυτή μεταφορά εις την ενδοχώρα και πόσο μάλλον δε, μεσούσης της πανδημίας ένεκεν της οποίας μας έχουν επιβληθεί τα βιούμενα επί μακρόν δρακόντεια μέτρα κατ’ οίκον περιορισμού καθώς και για ποιο λόγο επιτρέπεται εις τους αλλοδαπούς διακριτική μεταχείριση ως προς την ελεύθερη κυκλοφορία τους; Φρονώ ότι επικρατεί, μολονότι υφίσταται η υγειονομική κρίση, διακριτική μεταχείριση εις βάρος των Ελλήνων με την αφειδή επιβολή διοικητικών προστίμων, πράγμα το οποίο τούτο δεν λαμβάνει χώρα, ισοτίμως, εις βάρος των αλλοδαπών.
Ωσαύτως, απορίας άξιον είναι, καίπερ ενταύθα ο βαθμός ευθύνης καταμερίζεται και εις τη διοικούσα Εκκλησία, η οποία αμαχητί και αβρόχοις ποσί, συνετάγη αναφανδόν με τις διαταγές της Πολιτείας, απεμπολώντας το αυτοδιοίκητον ή άλλως το άσκησε τύποις, ως προς το ακανθώδες και καίριο διά το χριστεπώνυμο πλήθος, ζήτημα, το οποίο άπτεται της κατ’ οίκον διανομής του Ζείδωρου Αγίου Φωτός, (με την επιβολή των προσηκόντων ασφαλώς περιορισμών), διά του οποίου, ο ενανθρωπήσας Ιησούς Χριστός και Θεός μας διά της Σταυρώσεως και της επακολουθησάσης Αναστάσεώς Του, μας αναγγέλλει ότι κατάλυσε τον θάνατο διά του θανάτου Του, μεταλαμπαδεύοντας εις ημάς ελπίδα διά το μέλλον ως δημιουργήματά Του, κατ’ εικόνα Του.
Την ίδια στιγμή πάλι εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά, απαγόρευση εις την Ορθόδοξη Εκκλησία εις τον αντίποδα όμως επιτρέπονται εις συνωστισμοί εις τα πιστωτικά ιδρύματα και εις τα υπερκαταστήματα τροφίμων. Η δικαιολογημένη αγανάκτηση έγκειται εις τη μεροληπτική μεταχείριση και εφαρμογή μέτρων εις βάρος των Ελλήνων εν σχέσει με τους αλλοδαπούς και δη των ορθοδόξων, (μολονότι ο χαρακτήρ του Συντάγματος είναι απολύτως ορθόδοξος όπως εξάλλου τούτο προκύπτει από σωρεία διατάξεων του Συντάγματος όπως η προμετωπίδα, το άρθρο, 3, 13, 14 παρ. 3, 2 παρ. 1 κ.τ.λ.) εν σχέσει με τους αλλοδόξους, διότι η ακκιζόμενη νομιμόφρονα κυβέρνηση δεν γνωρίζω κατά πόσο θα επιβάλλει την απαγόρευση της διαπασών μεταδόσεως της λειτουργίας εκ των μεγαφώνων των μιναρέδων των τζαμιών της Θράκης, καθώς και τις συναθροίσεις των πιστών ή με την ίδια αποφασιστικότητα διά την οποία επιβάλλει απηνούς και ανηλεούς διωγμούς εις βάρος των χριστιανών, θα ελέγχει και τα αυτοσχέδια τζαμιά των μουσουλμάνων (Σουητών ή Σιιτών), τα οποία βρίθουν εις την Αθήνα.
Εν κατακλείδι, ευχόμενος Καλή Ανάσταση, παραθέτω το εξής προς κατάδειξη της υπερεκχειλίζουσας υποκρισίας των κυβερνώντων : «Ουαί δε υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροθσεν των ανθρώπων υμείς γαρ ούκ εισέρχεσθαι, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν… όφεις γεννήματα εχιδνών, πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης; (Ματ κγ΄ 13,33)
*Δικηγόρος
πηγή
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά*
Η κυβέρνηση έλαβε δρακόντεια μέτρα, ούτως ώστε να επιτύχει την πάσα δυνατή μείωση της διασποράς προς αποφυγή φαινομένων ραγδαίας μεταδόσεως των κρουσμάτων, όπως συνέβη εις τη γειτονική Ιταλία και Ισπανία, αλλά και σε άλλες χώρες ανά τον κόσμο, Βρετανία και ΗΠΑ.
Ρήγμα όμως εις την εμπιστοσύνη της κυβερνήσεως δημιουργεί η, εν κρυπτώ και παραβύστω, άνευ ουδεμίας έστω και ολιγόλεπτης προβολής εκ των συστημικών μμε, αδιάλειπτη μεταφορά οικονομικών μεταναστών προς την ενδοχώρα, από άκρου εις άκρον ανά την επικράτεια αλλά και εις το κέντρο των Αθηνών, δημιουργώντας τοιουτοτρόπως δομές-θύλακες αλλοδαπών, μεσούσης της πρωτοφάντου υγειονομικής κρίσεως.
Εύλογα και ακατάληπτα ερωτήματα αναφύονται: τι άραγε εξυπηρετεί η εσπευσμένη αυτή μεταφορά εις την ενδοχώρα και πόσο μάλλον δε, μεσούσης της πανδημίας ένεκεν της οποίας μας έχουν επιβληθεί τα βιούμενα επί μακρόν δρακόντεια μέτρα κατ’ οίκον περιορισμού καθώς και για ποιο λόγο επιτρέπεται εις τους αλλοδαπούς διακριτική μεταχείριση ως προς την ελεύθερη κυκλοφορία τους; Φρονώ ότι επικρατεί, μολονότι υφίσταται η υγειονομική κρίση, διακριτική μεταχείριση εις βάρος των Ελλήνων με την αφειδή επιβολή διοικητικών προστίμων, πράγμα το οποίο τούτο δεν λαμβάνει χώρα, ισοτίμως, εις βάρος των αλλοδαπών.
Ωσαύτως, απορίας άξιον είναι, καίπερ ενταύθα ο βαθμός ευθύνης καταμερίζεται και εις τη διοικούσα Εκκλησία, η οποία αμαχητί και αβρόχοις ποσί, συνετάγη αναφανδόν με τις διαταγές της Πολιτείας, απεμπολώντας το αυτοδιοίκητον ή άλλως το άσκησε τύποις, ως προς το ακανθώδες και καίριο διά το χριστεπώνυμο πλήθος, ζήτημα, το οποίο άπτεται της κατ’ οίκον διανομής του Ζείδωρου Αγίου Φωτός, (με την επιβολή των προσηκόντων ασφαλώς περιορισμών), διά του οποίου, ο ενανθρωπήσας Ιησούς Χριστός και Θεός μας διά της Σταυρώσεως και της επακολουθησάσης Αναστάσεώς Του, μας αναγγέλλει ότι κατάλυσε τον θάνατο διά του θανάτου Του, μεταλαμπαδεύοντας εις ημάς ελπίδα διά το μέλλον ως δημιουργήματά Του, κατ’ εικόνα Του.
Την ίδια στιγμή πάλι εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά, απαγόρευση εις την Ορθόδοξη Εκκλησία εις τον αντίποδα όμως επιτρέπονται εις συνωστισμοί εις τα πιστωτικά ιδρύματα και εις τα υπερκαταστήματα τροφίμων. Η δικαιολογημένη αγανάκτηση έγκειται εις τη μεροληπτική μεταχείριση και εφαρμογή μέτρων εις βάρος των Ελλήνων εν σχέσει με τους αλλοδαπούς και δη των ορθοδόξων, (μολονότι ο χαρακτήρ του Συντάγματος είναι απολύτως ορθόδοξος όπως εξάλλου τούτο προκύπτει από σωρεία διατάξεων του Συντάγματος όπως η προμετωπίδα, το άρθρο, 3, 13, 14 παρ. 3, 2 παρ. 1 κ.τ.λ.) εν σχέσει με τους αλλοδόξους, διότι η ακκιζόμενη νομιμόφρονα κυβέρνηση δεν γνωρίζω κατά πόσο θα επιβάλλει την απαγόρευση της διαπασών μεταδόσεως της λειτουργίας εκ των μεγαφώνων των μιναρέδων των τζαμιών της Θράκης, καθώς και τις συναθροίσεις των πιστών ή με την ίδια αποφασιστικότητα διά την οποία επιβάλλει απηνούς και ανηλεούς διωγμούς εις βάρος των χριστιανών, θα ελέγχει και τα αυτοσχέδια τζαμιά των μουσουλμάνων (Σουητών ή Σιιτών), τα οποία βρίθουν εις την Αθήνα.
Εν κατακλείδι, ευχόμενος Καλή Ανάσταση, παραθέτω το εξής προς κατάδειξη της υπερεκχειλίζουσας υποκρισίας των κυβερνώντων : «Ουαί δε υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροθσεν των ανθρώπων υμείς γαρ ούκ εισέρχεσθαι, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν… όφεις γεννήματα εχιδνών, πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης; (Ματ κγ΄ 13,33)
*Δικηγόρος
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Λαθρομετανάστες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου