10 Απριλίου 2020
Η πέμπτη φάλαγγα
Η πρωτοφανής αυτή άνωθεν επιβολή περιστολής των ατομικών μας δικαιωμάτων χάριν ενός υπέρτερου δημόσιου αγαθού, ήτοι της υγείας, καθίσταται ιδιαίτατα εκπαιδευτική, διότι, ανεξαρτήτως του τι μέλλει γενέσθαι, εξ ανακλάσεως της υγειονομικής αυτής κρίσεως, ιδία εις την οικονομία, συνειδητοποιήσαμε ότι το αγαθό της ελεύθερης αναπτύξεως της προσωπικότητάς μας καθώς και η λησμονημένη ιδιότητα του πολίτη συνιστούν ζωτικές αξίες εις τον ολότητά τους, οι οποίες παραμένουν αείποτε επίκαιρες -κυρίως- όταν τίθενται σε αναστολή και δεν δύνασαι, συνεπεία ανωτέρας βίας, να τις ασκήσεις.
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά*
Επιπλέον, γεννήθηκε η χρεία, έστω εν σπέρματι και κατ’ ιδέαν, διά τη δημιουργία ενός ισχυρού έθνους κράτους, το οποίο ανυπερθέτως θα σέβεται τόσο την εθνική του ιδιοπροσωπία πολιτισμικά όσο και την οικονομική του αυτάρκεια και πολιτική του εν γένει αυτοτέλεια ξεχωριστά ως κράτος, με αυτοπεποίθηση, δίχως να άγεται και να φέρεται από μία παγκόσμια ελίτ ή τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών.
Η παρούσα δηλαδή κρίση κατέδειξε την αναγκαιότητα υπάρξεως μίας σιδηράς επαμφοτερίζουσας ισορροπίας, αφενός, ενός ισχυρού έθνους κράτους και, αφετέρου, μίας ενοποιήσεως εθνών κρατών με προεξάρχοντα διακηρυγμένο στόχο, την εξυπηρέτηση ενός κοινού πολιτικού οράματος, το οποίο, ένεκεν της πολιτισμικής συνάφειας και ταυτότητας του εκάστοτε εκ των συμμετεχόντων εθνών κρατών θα το υπηρετεί εκ των ων ουκ άνευ αλληλέγγυα – υπό άλλη διατύπωση, αμφισβητήθηκε το ήδη κλυδωνισμένο εποικοδόμημα της οικονομικής Ευρώπης δύο ταχυτήτων, των πλουσίων και των πενήτων, το οποίο πλέον πνέει τα λοίσθια.
Ως εκ τούτου, λοιπόν, η ευθεία αμφισβήτηση του στρατηγικού στόχου της Ε.Ε. συνεπικουρείται με την επί τη πράξει κατάρρευση του αλαζονικού ιδεολογήματος της παγκοσμιοποιήσεως, με άξονες την πολιτική ορθότητα των ισχυρών ελίτ, τον χρηματοπιστωτικό καπιταλισμό και των οικουμενικό δήθεν πολιτισμό, με αιχμή του δόρατος την προαγωγή του επιβεβλημένου ιδεολογήματος του εθνομηδενισμού.
Η παραγωγική πτυχή του φονικού ιού, κατ’ ουσίαν, απέδειξε ότι οι ίδιοι οι πολιτικοί μας δημιουργούν τα πολιτικά αδιέξοδα, εγκλωβίζοντάς μας εις τα πολιτικά στερεότυπα τα οποία οι ίδιοι εξυπηρετούν, διότι υπάρχει λύση εξαναστάσεως του γένους και επιλογή μίας οδού η οποία απογυμνώνει και αποκαλύπτει την ιδική τους ιδιοτέλεια, τούτο δε θα επιτευχθεί με την όξυνση της κριτικής μας σκέψεως και την αποτίναξη των πρακτικών πνευματικού μας ευνουχισμού διά των εξωνημένων ΜΜΕ.
Τα ως άνω αντικατοπτρίστηκαν στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας όπως διαμορφώθηκαν σήμερον, υπό την έννοια ότι η Εκκλησία εξανδραποδίστηκε ένεκεν του άφατου ενδοτισμού της διοικήσεώς της, εις την επικυρίαρχη βούληση του κράτους, εγείροντας καίρια ζωτικά ζητήματα, περί της ιταμής επέμβασης της Πολιτείας εις το «αυτεξούσιον της Εκκλησίας», τα οποία ψοφοδεώς ουδείς έθιξε, με αποτέλεσμα να περιθωριοποιηθεί τόσο ως κοσμικό -όσο και πνευματικά- καθίδρυμα, κατά κατάφωρη παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας κατ’ άρθρο 25 του Συντάγματος.
Δηλαδή να καταστρατηγηθεί ο πυρήνας του θεμελιώδους δικαιώματος της θρησκευτικής ελευθερίας των πολιτών, διότι απαγορεύτηκε ανισότιμα η παρουσία των έστω και έξωθεν των ναών τηρούντων τις αποστάσεις ασφαλείας, όθεν ομοίως συμβαίνει εις τις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Το ενθαρρυντικό όμως, σε κάθε περίπτωση, είναι ότι η παρούσα κρίση θάλλει την άρδην αλλαγή της αφιονισμένης νοοτροπίας της αδράνειας περί της όντως ζωής μας.
*Δικηγόρος
πηγή
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά*
Επιπλέον, γεννήθηκε η χρεία, έστω εν σπέρματι και κατ’ ιδέαν, διά τη δημιουργία ενός ισχυρού έθνους κράτους, το οποίο ανυπερθέτως θα σέβεται τόσο την εθνική του ιδιοπροσωπία πολιτισμικά όσο και την οικονομική του αυτάρκεια και πολιτική του εν γένει αυτοτέλεια ξεχωριστά ως κράτος, με αυτοπεποίθηση, δίχως να άγεται και να φέρεται από μία παγκόσμια ελίτ ή τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών.
Η παρούσα δηλαδή κρίση κατέδειξε την αναγκαιότητα υπάρξεως μίας σιδηράς επαμφοτερίζουσας ισορροπίας, αφενός, ενός ισχυρού έθνους κράτους και, αφετέρου, μίας ενοποιήσεως εθνών κρατών με προεξάρχοντα διακηρυγμένο στόχο, την εξυπηρέτηση ενός κοινού πολιτικού οράματος, το οποίο, ένεκεν της πολιτισμικής συνάφειας και ταυτότητας του εκάστοτε εκ των συμμετεχόντων εθνών κρατών θα το υπηρετεί εκ των ων ουκ άνευ αλληλέγγυα – υπό άλλη διατύπωση, αμφισβητήθηκε το ήδη κλυδωνισμένο εποικοδόμημα της οικονομικής Ευρώπης δύο ταχυτήτων, των πλουσίων και των πενήτων, το οποίο πλέον πνέει τα λοίσθια.
Ως εκ τούτου, λοιπόν, η ευθεία αμφισβήτηση του στρατηγικού στόχου της Ε.Ε. συνεπικουρείται με την επί τη πράξει κατάρρευση του αλαζονικού ιδεολογήματος της παγκοσμιοποιήσεως, με άξονες την πολιτική ορθότητα των ισχυρών ελίτ, τον χρηματοπιστωτικό καπιταλισμό και των οικουμενικό δήθεν πολιτισμό, με αιχμή του δόρατος την προαγωγή του επιβεβλημένου ιδεολογήματος του εθνομηδενισμού.
Η παραγωγική πτυχή του φονικού ιού, κατ’ ουσίαν, απέδειξε ότι οι ίδιοι οι πολιτικοί μας δημιουργούν τα πολιτικά αδιέξοδα, εγκλωβίζοντάς μας εις τα πολιτικά στερεότυπα τα οποία οι ίδιοι εξυπηρετούν, διότι υπάρχει λύση εξαναστάσεως του γένους και επιλογή μίας οδού η οποία απογυμνώνει και αποκαλύπτει την ιδική τους ιδιοτέλεια, τούτο δε θα επιτευχθεί με την όξυνση της κριτικής μας σκέψεως και την αποτίναξη των πρακτικών πνευματικού μας ευνουχισμού διά των εξωνημένων ΜΜΕ.
Τα ως άνω αντικατοπτρίστηκαν στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας όπως διαμορφώθηκαν σήμερον, υπό την έννοια ότι η Εκκλησία εξανδραποδίστηκε ένεκεν του άφατου ενδοτισμού της διοικήσεώς της, εις την επικυρίαρχη βούληση του κράτους, εγείροντας καίρια ζωτικά ζητήματα, περί της ιταμής επέμβασης της Πολιτείας εις το «αυτεξούσιον της Εκκλησίας», τα οποία ψοφοδεώς ουδείς έθιξε, με αποτέλεσμα να περιθωριοποιηθεί τόσο ως κοσμικό -όσο και πνευματικά- καθίδρυμα, κατά κατάφωρη παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας κατ’ άρθρο 25 του Συντάγματος.
Δηλαδή να καταστρατηγηθεί ο πυρήνας του θεμελιώδους δικαιώματος της θρησκευτικής ελευθερίας των πολιτών, διότι απαγορεύτηκε ανισότιμα η παρουσία των έστω και έξωθεν των ναών τηρούντων τις αποστάσεις ασφαλείας, όθεν ομοίως συμβαίνει εις τις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Το ενθαρρυντικό όμως, σε κάθε περίπτωση, είναι ότι η παρούσα κρίση θάλλει την άρδην αλλαγή της αφιονισμένης νοοτροπίας της αδράνειας περί της όντως ζωής μας.
*Δικηγόρος
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Υγείας,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου