21 Απριλίου 2020
Αν χαλάσει στο σπίτι σας η σύνδεση με το ιντερνετ λόγω βλάβης ... ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ!!!!
Από 183 έως 459 ώρες, ανάλογα με την εταιρεία τηλεπικοινωνιών, πρέπει να αναμένει ο Έλληνας καταναλωτής από τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών για να διορθώσουν μια βλάβη σε ευρυζωνική σύνδεση.
Αυτό δείχνουν οι ποιοτικοί δείκτες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της χώρας. Δηλαδή, η επιδιόρθωση μιας βλάβης θα απαιτήσει έως μία εβδομάδα στην καλύτερη περίπτωση και έως τρεις εβδομάδες στη χειρότερη.
Οι χρόνοι αποκατάστασης μιας βλάβης επιδεινώνονται όταν οι εμπλεκόμενοι στην παροχή της υπηρεσίας είναι περισσότεροι από ένας. Σημειώνεται ότι μέχρι πρόσφατα η γραμμή παρεχόταν (αποκλειστικά) από τον ΟΤΕ, αλλά η υπηρεσία πρόσβασης στο Internet μπορεί να παρεχόταν τόσο από τον ΟΤΕ όσο και από τρίτους, π.χ. Vodafone, Wind, Forthnet και παλιότερα και από άλλες επιχειρήσεις που σήμερα δεν υπάρχουν.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά το παρελθόν είχαν δημιουργηθεί πολλές προστριβές μεταξύ των παρόχων. Οι πελάτες που έχουν επιλέξει μια εταιρεία εκτός ΟΤΕ, όταν εμφάνιζαν βλάβες οι συνδέσεις τους γίνονταν «μπαλάκι» μεταξύ παρόχου γραμμής (ΟΤΕ) και παρόχου της υπηρεσίας. Ο πάροχος γραμμής (ΟΤΕ) αποδείχθηκε ότι ακολουθούσε μια πολιτική ευνοϊκότερης αντιμετώπισης των συνδέσεων που διέθεταν οι δικοί του πωλητές, έναντι των πωλητών των άλλων εταιρειών. Στην πράξη, εξυπηρετούσε τους δικούς τους πελάτες λιανικής, με μεγαλύτερη ταχύτητα από εκείνους που είχαν επιλέξει άλλο πάροχο.
Η διακριτική αυτή μεταχείριση καταγγέλθηκε από τους ανταγωνιστές του ΟΤΕ στην ΕΕΤΤ το 2014 και τον Σεπτέμβριο του 2017 η ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο 6,3 εκατ. ευρώ στον ΟΤΕ. Έκτοτε ο οργανισμός σταμάτησε αυτή τη διακριτική μεταχείριση, και οι τεχνικοί του εξυπηρετούν με την ίδια προτεραιότητα όλες τις αιτήσεις άρσης βλαβών.
Τώρα τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο. Με την έλευση των δικτύων νέας γενιάς, πέρα από τον ΟΤΕ μετατρέπονται σε πάροχους γραμμής και η Vodafone και η Wind. Οι δύο τελευταίες αναπτύσσουν δίκτυα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και τις συνδέσεις που δημιουργούν τις πωλούν είτε οι ίδιες είτε οι ανταγωνιστές τους, δηλαδή ο ΟΤΕ και η Forthnet.
Η υποχώρηση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών από τις τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις είναι αποτέλεσμα της διαρκούς συρρίκνωσης τόσο του προσωπικού, όσο και των λειτουργικών εξόδων. Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών προκειμένου να ανασχέσουν την πτώση των κερδών τους λόγω της οικονομικής κρίσης στην προηγούμενη δεκαετία, μείωσαν προσωπικό, ανέθεσαν σε τρίτους την υποστήριξη των γραμμών κ.ο.κ.
Στο τηλέφωνο…
Αυτό γίνεται ορατό στους πελάτες τους και στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ στους περισσότερους παρόχους ο μέσος χρόνος απόκρισης των τηλεφωνικών υπηρεσιών φτάνει τα 180 δευτερόλεπτα (3 λεπτά), ενώ για την απόκριση των παρόχων στο 95% των κλήσεων απαιτούνται μέχρι και 830 δευτερόλεπτα (περίπου 14 λεπτά). Οι χρόνοι αυτοί μεταβάλλονται μεταξύ παρόχων.
Ακόμη και η εγκατάσταση μιας νέας ευρυζωνικής σύνδεσης στη χώρα μας απαιτεί από 10 έως 50 ημέρες. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, υπάρχει ένας σημαντικός όγκος (σε ποσοστό 2% έως 7%) παραπόνων ή και βλαβών στις τηλεπικοινωνίες που δεν ικανοποιείται ποτέ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Αν χαλάσει το ιντερνετ στο σπίτι, θα αναγκαστείτε να ενημερώνεστε από τύπους σαν τον Ευαγγελάτο, τον Χατζηνικολάου και τους άλλους ξεπουλημένους....
Θα τα ακούτε ΟΛΑ μονόπλευρα νεοταξίτικα...
Δηλαδή δεν φτάνει που θα είστε μέσα στο σπίτι θα ζείτε και στο σκοτάδι!!!!!
Αυτό δείχνουν οι ποιοτικοί δείκτες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της χώρας. Δηλαδή, η επιδιόρθωση μιας βλάβης θα απαιτήσει έως μία εβδομάδα στην καλύτερη περίπτωση και έως τρεις εβδομάδες στη χειρότερη.
Οι χρόνοι αποκατάστασης μιας βλάβης επιδεινώνονται όταν οι εμπλεκόμενοι στην παροχή της υπηρεσίας είναι περισσότεροι από ένας. Σημειώνεται ότι μέχρι πρόσφατα η γραμμή παρεχόταν (αποκλειστικά) από τον ΟΤΕ, αλλά η υπηρεσία πρόσβασης στο Internet μπορεί να παρεχόταν τόσο από τον ΟΤΕ όσο και από τρίτους, π.χ. Vodafone, Wind, Forthnet και παλιότερα και από άλλες επιχειρήσεις που σήμερα δεν υπάρχουν.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά το παρελθόν είχαν δημιουργηθεί πολλές προστριβές μεταξύ των παρόχων. Οι πελάτες που έχουν επιλέξει μια εταιρεία εκτός ΟΤΕ, όταν εμφάνιζαν βλάβες οι συνδέσεις τους γίνονταν «μπαλάκι» μεταξύ παρόχου γραμμής (ΟΤΕ) και παρόχου της υπηρεσίας. Ο πάροχος γραμμής (ΟΤΕ) αποδείχθηκε ότι ακολουθούσε μια πολιτική ευνοϊκότερης αντιμετώπισης των συνδέσεων που διέθεταν οι δικοί του πωλητές, έναντι των πωλητών των άλλων εταιρειών. Στην πράξη, εξυπηρετούσε τους δικούς τους πελάτες λιανικής, με μεγαλύτερη ταχύτητα από εκείνους που είχαν επιλέξει άλλο πάροχο.
Η διακριτική αυτή μεταχείριση καταγγέλθηκε από τους ανταγωνιστές του ΟΤΕ στην ΕΕΤΤ το 2014 και τον Σεπτέμβριο του 2017 η ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο 6,3 εκατ. ευρώ στον ΟΤΕ. Έκτοτε ο οργανισμός σταμάτησε αυτή τη διακριτική μεταχείριση, και οι τεχνικοί του εξυπηρετούν με την ίδια προτεραιότητα όλες τις αιτήσεις άρσης βλαβών.
Τώρα τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο. Με την έλευση των δικτύων νέας γενιάς, πέρα από τον ΟΤΕ μετατρέπονται σε πάροχους γραμμής και η Vodafone και η Wind. Οι δύο τελευταίες αναπτύσσουν δίκτυα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και τις συνδέσεις που δημιουργούν τις πωλούν είτε οι ίδιες είτε οι ανταγωνιστές τους, δηλαδή ο ΟΤΕ και η Forthnet.
Η υποχώρηση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών από τις τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις είναι αποτέλεσμα της διαρκούς συρρίκνωσης τόσο του προσωπικού, όσο και των λειτουργικών εξόδων. Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών προκειμένου να ανασχέσουν την πτώση των κερδών τους λόγω της οικονομικής κρίσης στην προηγούμενη δεκαετία, μείωσαν προσωπικό, ανέθεσαν σε τρίτους την υποστήριξη των γραμμών κ.ο.κ.
Στο τηλέφωνο…
Αυτό γίνεται ορατό στους πελάτες τους και στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ στους περισσότερους παρόχους ο μέσος χρόνος απόκρισης των τηλεφωνικών υπηρεσιών φτάνει τα 180 δευτερόλεπτα (3 λεπτά), ενώ για την απόκριση των παρόχων στο 95% των κλήσεων απαιτούνται μέχρι και 830 δευτερόλεπτα (περίπου 14 λεπτά). Οι χρόνοι αυτοί μεταβάλλονται μεταξύ παρόχων.
Ακόμη και η εγκατάσταση μιας νέας ευρυζωνικής σύνδεσης στη χώρα μας απαιτεί από 10 έως 50 ημέρες. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, υπάρχει ένας σημαντικός όγκος (σε ποσοστό 2% έως 7%) παραπόνων ή και βλαβών στις τηλεπικοινωνίες που δεν ικανοποιείται ποτέ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Αν χαλάσει το ιντερνετ στο σπίτι, θα αναγκαστείτε να ενημερώνεστε από τύπους σαν τον Ευαγγελάτο, τον Χατζηνικολάου και τους άλλους ξεπουλημένους....
Θα τα ακούτε ΟΛΑ μονόπλευρα νεοταξίτικα...
Δηλαδή δεν φτάνει που θα είστε μέσα στο σπίτι θα ζείτε και στο σκοτάδι!!!!!
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Θέματα Internet και Πληροφορικής,
Κοινωνικά θέματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου