27 Ιανουαρίου 2019

R.I.P.-C. Gillette (Οι επιταγές της πολιτικής ορθότητας)

VDARE, VOX, the SUN / ΚΟ 

Μια από τις πιο επιτυχημένες μάρκες παγκοσμίως έκανε ιδεολογικό χαρακίρι αυτήν την εβδομάδα. Αναγνωρισμένη σε όλο τον κόσμο ως σύμβολο της ανδρικής ευγένειας για περισσότερο από έναν αιώνα, η Gillette θα μείνει στην μνήμη τώρα ως η εταιρεία που αυτοκτόνησε θυσιάζοντας μια τεράστια καταναλωτική βάση στο βωμό του «προοδευτισμού».
Για το οποίο εγώ λέω: R.I.P.-C. (Rest In Political Correctness). 

Σε περίπτωση που δεν το είδατε ή δεν το ακούσατε, η μητρική εταιρία Procter and Gamble παρουσίασε μια διαφημιστική καμπάνια της Gillette, που δαιμονοποιεί τους άντρες δείχνοντάς τους ως τέρατα και νταήδες. Στην διαφήμιση γεμάτοι ενοχές ηθοποιοί κοιτάζονται στον καθρέπτη με ύφος σκυθρωπό όχι επειδή έχουν παραμελήσει την υγιεινή τους, αλλά απλά επειδή απλά είναι άνδρες. Βλέπουμε σκηνές με αγόρια αγροίκους και άνδρες τέρατα να εμφανίζονται σε όλη την διαφήμιση πριν οι «δάσκαλοι της ηθικής» μας πούνε πως φέρονται οι "πραγματικοί" άνδρες, όχι φυσικά με επιθετικότητα, αλλά με ένα συμβιβαστικό και απολογητικό τρόπο.

Στο σπίτι και στον χώρο της εργασίας, στην αίθουσα συνεδριάσεων, στην παιδική χαρά, και ακόμη και στο μπάρμπεκιου στην αυλή, η Gillette δεν βλέπει τίποτα παρά το πρόβλημα που λέγεται τεστοστερόνη. Μήνυμα: Τα χρωμοσώματα Υ είναι τοξικά. Το "ό,τι καλύτερο για τον άντρα" ("best a man can get") δεν μπορεί πλέον να επιτευχθεί εάν πρώτα δεν γίνει παραίτηση από τον καταπιεστικό ανδρισμό. 

Η αυτοβελτίωση πρέπει να ξεκινά με αυτομαστίγωμα.

Η εξήγηση που έδωσε η Gillette ήταν ότι μετά από «μια σκληρή ματιά στο παρελθόν μας» και «αντανακλώντας τους τύπους των ανθρώπων και των συμπεριφορών που θέλουμε να εξυμνήσουμε», η διεύθυνση αποφάσισε να «αμφισβητήσει τα στερεότυπα και τις προσδοκίες του τι σημαίνει να είσαι άνδρας παντού όπου βλέπετε τη Gillett".

Όμως, η Proctor and Gamble, η οποία αγόρασε την Gillette το 2005 για 57 δισεκατομμύρια δολάρια, δεν μας είπε ποιο κομμάτι της 118χρονης ιστορίας της επιχείρησης τώρα απορρίπτει. Ήταν εξαιτίας του King Gillette, του αδυσώπητου επιχειρηματία που έκανε έκκληση στους "red-blooded" νεαρούς αμερικανούς στρατιώτες; Ήταν οι δεκαετίες διαφημιστικών εκστρατειών πολλών εκατομμυρίων δολαρίων τις οποίες υπηρετούσαν φυσικά ανώτεροι αθλητές; 

Ίσως τελικά, υιοθέτησαν τη ριζοσπαστική φεμινιστική θέση ότι το ίδιο το ξύρισμα είναι «σεξιστικό». 

Μέσα σε δύο μόλις ημέρες το διαφημιστικό της Gillette είχε συγκεντρώσει πάνω από 7 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, αλλά τα "dislikes" υπερτερούν των "likes" κατά 4 προς 1.

Η διαφήμιση επηρεασμένη από την μόδα #MeToo, προκάλεσε διαμάχη μεταξύ σχολιαστών στο YouTube και ατελείωτα feed του Twitter, επειδή έχει προσβάλει πολλούς άνδρες. Πολλά είναι τα παράπονα ότι η διαφήμιση δείχνει τους λευκούς, ουσιαστικά, να είναι οι κακοί (και την ίδια ώρα οι άνδρες που «κάνουν το σωστό» είναι μόνο μαύροι) και δεν καμία "τοξική αρρενωπότητα", αλλά μάλλον μια τραγική απουσία αντρικής επιρροής στα σχολεία και τα σπίτια.
In the Gillette commercial, why are all of the bad people white? 1/2 pic.twitter.com/BNdqbZAVMg — Vito Gesualdi (@VitoGesualdi) 15 Ιανουαρίου 2019 
"Οι άνδρες λένε ότι αισθάνονται περιθωριοποιημένοι, επικριμένοι και κατηγορούμενοι αντί να νιώθουν εμπνευσμένοι και ενδυναμωμένοι", δήλωσε η Susan Cantor της RedPeak στην Wall Street Journal.

Την ίδια ώρα διαφημίσεις που απευθύνονται στις γυναίκες όπως η καμπάνια "Love Your Body” / "Αγάπα το σώμα σου" της Dove –ενθαρρύνουν τις γυναίκες να αρέσουν στους εαυτούς τους και η μια την άλλη, η Gillette από την άλλη προωθεί την ιδέα οι άνδρες να απεχθάνονται τον εαυτό τους και να υποψιάζονται ο ένας τον άλλον.

Μια αναφορά της εταιρείας έρευνας της αγοράς Mintel έδειξε ότι οι άνδρες απεικονίζονται τώρα σε διαφημίσεις όπως οι γυναίκες στη δεκαετία του 1950: είτε ηλίθιοι είτε όμορφοι. Αυτά είναι τα δύο στερεότυπα που κυριαρχούν. 

Την ίδια ώρα οι γυναίκες εμφανίζονται ως δυναμικές γυναίκες σταδιοδρομίας που εμποδίζονται από την ανικανότητα των ανδρών. 

Από εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ 
Πηγή
ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.