18 Νοεμβρίου 2018
Η προσπάθεια να σπιλωθεί ο "ιμπεριαλιστής" Μέγας Αλέξανδρος
Το δίκαιο ενός πολέμου δεν εξαρτάται από το αν διεξάγεται εντός ή εκτός συνόρων, αλλά από αν υπάρχει αναγκαιότητα διεξαγωγής του.
Ίσως δεν είναι επίκαιρο το θέμα, εμπρός στα όσα συμβαίνουν καθημερινώς στην Ελλάδα, και που δεν γνωρίζεις με ποιο να πρωτοαπασχοληθείς, όμως αφού το ανοίξαμε ας το ολοκληρώσουμε.
Ιμπεριαλιστής λοιπόν ο Αλέξανδρος, κατά την Αριστερά, επειδή έκανε επιθετικό πόλεμο, λέγει. Εχθές εξήγησα νομίζω, πως το δίκαιο ενός πολέμου δεν εξαρτάται από το αν διεξάγεται εντός ή εκτός συνόρων, αλλά από αν υπάρχει αναγκαιότητα διεξαγωγής του, οπουδήποτε, προκειμένου να υπερασπιστεί κάποιος την πατρίδα του.
Η εποχή στον ελληνικό χώρο, μετά τον ολέθριο Πελοποννησιακό Πόλεμο, είναι από αυτές που δεν μπορούν χαρακτηριστούν από θετικά αποτελέσματα. Ο θεσμός πόλεως-κράτους παρακμάζει. Έχουν εξασθενήσει οι άλλοτε κραταιές πόλεις, είτε από τις μεταξύ τους συγκρούσεις, είτε επήλθε και αποδυνάμωση έναντι ισχυρών αντιπάλων που επέλαυναν συνεχώς από όλα τα σημεία του ορίζοντα (Ιλλυριοί, Σκύθες, Πέρσες, Καρχηδόνιοι).
Ιδιαιτέρως, τα ολέθρια αποτελέσματα του Πελοποννησιακού πολέμου προβλημάτισαν και έδωσαν το έναυσμα για συζητήσεις περί ενότητος των ελληνικών πόλεων ώστε να αποκτήσουν την δύναμη προς αντιμετώπιση των δύσκολων καταστάσεων. Οι προσπάθειες του Κίμωνος, ή του Καλλικρατίδα δεν καρποφόρησαν, αλλά υπήρχε και ο Ισοκράτης.
Ισοκράτης και Δημοσθένης, προέβησαν στην ίδια διαπίστωση της δυσκολίας της καταστάσεως, αλλά ο μεν πρώτος εμφανίζεται ως ο πατέρας της Πανελλήνιας Ιδέας, στην οποία δεν έμεινε μόνον θεωρητικά, όπως προηγούμενοί του, αλλά της έδωσε δυναμική διάσταση. «Ένωσε τους Έλληνες ακόμη και με τη βία», έγραψε στον Φίλιππο.
Αντίπαλός του ο Δημοσθένης, που επεδίωκε κι αυτός την ενδυνάμωση του ελληνικού χώρου, αλλά υπό τη ηγεσία των Αθηνών, γι’ αυτό και στράφηκε εναντίον των Μακεδόνων, διαβλέποντας ότι θα είναι η επόμενη ισχυρά δύναμη του ελλαδικού χώρου, και όχι η Αθήνα.
Ο Αρχέλαος ήταν εκείνος που πρώτος συνέβαλε στην ιδέα μακεδονικού κράτους, με την ένωση όλων των μικρών βασιλείων και ο Φίλιππος την υλοποιεί πλήρως. Ο Ισοκράτης, στέλνει επιστολές παντού, παρακινώντας τους ηγεμόνες να δραστηριοποιηθούν, για να προλάβουν νέα περσική εισβολή. Απευθύνεται ως και στον Αρχίδαμο τον Σπαρτιάτη, τον γιο του σπουδαίου βασιλιά Αγησιλάου, που δεν έχει όμως δυνατές πλάτες να σηκώσει τέτοιο βάρος.
Στέλνει επιστολή στον Ιάσωνα τον Θεσσαλό, ο οποίος όμως δολοφονείται, επειδή υπήρχαν υποψίες ότι συνεργαζόταν με τους Σπαρτιάτες. Η Αθήνα είναι κατεστραμμένη από τον Λύσσανδρο, στη Λιβύη περιορίζονται οι ελληνικές επαρχίες λόγω πιέσεων Καρχηδονίων.
Το ίδιο και στη Σικελία, όπου οι Καρχηδόνιοι είχαν καταλάβει το δυτικό τμήμα. Στη Νότιο Ιταλία πιέζουν οι φυλές των Απεννίνων. Στον Πόντο διεξαγόταν αγώνας κατά Σκυθών ή Τριβαλλών. Η Ιωνία και το Αιγαίο Πέλαγος ήσαν υπό την επιρροή των Περσών, λόγω "Ανταλκιδείου ειρήνης". Η μόνη αξιόλογη δύναμη ήταν το Μακεδονικό Βασίλειο, όπως προείπα.
Ο Ισοκράτης απευθύνεται προς τον Φίλιππο. Υπάρχει και επιστολή του προς τον Αλέξανδρο, αλλά όταν εγράφη ο Αλέξανδρος ήταν ακόμη μικρός, και ίσως να πρόκειται για τον βασιλιά Αλέξανδρο τον Θεσσαλό. Σε όλες τις επιστολές, εξηγεί γιατί πρέπει να ξεκινήσουν εκστρατεία εναντίον των Περσών στα εδάφη τους, πριν προλάβουν εκείνοι να ξαναεπιτεθούν κατά της Ελλάδας, που τώρα θα την κατακτούσαν πλήρως, πλην Μακεδονίας και Ηπείρου.
Τέσσερα είναι τα επιχειρήματά του.
Πρώτον, κάθε φορά που ενικώντο οι Πέρσες, έφευγαν, αλλά άφηναν πίσω τους ερείπια, χήρες και ορφανά. Δεν έπρεπε να ξανασυμβεί αυτό.
Δεύτερον, υπήρχαν λόγοι γεωοικονομικοί: Να εύρουν γη και εργασία οι πλάνητες, όπως αποκαλούσαν τότε τους άστεγους και ανέργους με μηδενική περιουσία.
Τρίτον, υπήρχαν λόγοι ζωτικού χώρου. Ο πλεονάζων πληθυσμός, έπρεπε να βρει γη να εγκατασταθεί.
Και τέταρτον, ο Ισοκράτης επικαλέστηκε ιστορικούς και συναισθηματικούς λόγους.
Επιβαλλόταν η απελευθέρωση της Μικράς Ασίας, γης ελληνικής, και μάλιστα ο Ισοκράτης έκανε χρήση και του φυσικού δικαίου, συμφώνως προς το οποίο θεωρούσε όνειδος να βρίσκονται οι Έλληνες, απόγονοι του Ηρακλέους, σε θέση υποδούλωσης από τους "βαρβάρους".
Αυτό έπραξε ο Μ. Αλέξανδρος, για να υπερασπίσει τις ελληνικές πόλεις. Αποδυνάμωσε πλήρως τον εχθρό [τελειωτική νίκη, τότε και τώρα, επέρχεται με την κατάκτηση της πρωτεύουσας του κράτους].
Και δεν πήγε σε κανέναν τόπο, ως κατακτητής, αλλά ως απελευθερωτής, γι’ αυτό και είχε την υποστήριξη του ντόπιου πληθυσμού, γι’ αυτό και ο πληθυσμός εκείνος, μέχρι κι σήμερα, τον λατρεύει ως θεότητα.
Ο Μακεδών
Voria
Ίσως δεν είναι επίκαιρο το θέμα, εμπρός στα όσα συμβαίνουν καθημερινώς στην Ελλάδα, και που δεν γνωρίζεις με ποιο να πρωτοαπασχοληθείς, όμως αφού το ανοίξαμε ας το ολοκληρώσουμε.
Ιμπεριαλιστής λοιπόν ο Αλέξανδρος, κατά την Αριστερά, επειδή έκανε επιθετικό πόλεμο, λέγει. Εχθές εξήγησα νομίζω, πως το δίκαιο ενός πολέμου δεν εξαρτάται από το αν διεξάγεται εντός ή εκτός συνόρων, αλλά από αν υπάρχει αναγκαιότητα διεξαγωγής του, οπουδήποτε, προκειμένου να υπερασπιστεί κάποιος την πατρίδα του.
Η εποχή στον ελληνικό χώρο, μετά τον ολέθριο Πελοποννησιακό Πόλεμο, είναι από αυτές που δεν μπορούν χαρακτηριστούν από θετικά αποτελέσματα. Ο θεσμός πόλεως-κράτους παρακμάζει. Έχουν εξασθενήσει οι άλλοτε κραταιές πόλεις, είτε από τις μεταξύ τους συγκρούσεις, είτε επήλθε και αποδυνάμωση έναντι ισχυρών αντιπάλων που επέλαυναν συνεχώς από όλα τα σημεία του ορίζοντα (Ιλλυριοί, Σκύθες, Πέρσες, Καρχηδόνιοι).
Ιδιαιτέρως, τα ολέθρια αποτελέσματα του Πελοποννησιακού πολέμου προβλημάτισαν και έδωσαν το έναυσμα για συζητήσεις περί ενότητος των ελληνικών πόλεων ώστε να αποκτήσουν την δύναμη προς αντιμετώπιση των δύσκολων καταστάσεων. Οι προσπάθειες του Κίμωνος, ή του Καλλικρατίδα δεν καρποφόρησαν, αλλά υπήρχε και ο Ισοκράτης.
Ισοκράτης και Δημοσθένης, προέβησαν στην ίδια διαπίστωση της δυσκολίας της καταστάσεως, αλλά ο μεν πρώτος εμφανίζεται ως ο πατέρας της Πανελλήνιας Ιδέας, στην οποία δεν έμεινε μόνον θεωρητικά, όπως προηγούμενοί του, αλλά της έδωσε δυναμική διάσταση. «Ένωσε τους Έλληνες ακόμη και με τη βία», έγραψε στον Φίλιππο.
Αντίπαλός του ο Δημοσθένης, που επεδίωκε κι αυτός την ενδυνάμωση του ελληνικού χώρου, αλλά υπό τη ηγεσία των Αθηνών, γι’ αυτό και στράφηκε εναντίον των Μακεδόνων, διαβλέποντας ότι θα είναι η επόμενη ισχυρά δύναμη του ελλαδικού χώρου, και όχι η Αθήνα.
Ο Αρχέλαος ήταν εκείνος που πρώτος συνέβαλε στην ιδέα μακεδονικού κράτους, με την ένωση όλων των μικρών βασιλείων και ο Φίλιππος την υλοποιεί πλήρως. Ο Ισοκράτης, στέλνει επιστολές παντού, παρακινώντας τους ηγεμόνες να δραστηριοποιηθούν, για να προλάβουν νέα περσική εισβολή. Απευθύνεται ως και στον Αρχίδαμο τον Σπαρτιάτη, τον γιο του σπουδαίου βασιλιά Αγησιλάου, που δεν έχει όμως δυνατές πλάτες να σηκώσει τέτοιο βάρος.
Στέλνει επιστολή στον Ιάσωνα τον Θεσσαλό, ο οποίος όμως δολοφονείται, επειδή υπήρχαν υποψίες ότι συνεργαζόταν με τους Σπαρτιάτες. Η Αθήνα είναι κατεστραμμένη από τον Λύσσανδρο, στη Λιβύη περιορίζονται οι ελληνικές επαρχίες λόγω πιέσεων Καρχηδονίων.
Το ίδιο και στη Σικελία, όπου οι Καρχηδόνιοι είχαν καταλάβει το δυτικό τμήμα. Στη Νότιο Ιταλία πιέζουν οι φυλές των Απεννίνων. Στον Πόντο διεξαγόταν αγώνας κατά Σκυθών ή Τριβαλλών. Η Ιωνία και το Αιγαίο Πέλαγος ήσαν υπό την επιρροή των Περσών, λόγω "Ανταλκιδείου ειρήνης". Η μόνη αξιόλογη δύναμη ήταν το Μακεδονικό Βασίλειο, όπως προείπα.
Ο Ισοκράτης απευθύνεται προς τον Φίλιππο. Υπάρχει και επιστολή του προς τον Αλέξανδρο, αλλά όταν εγράφη ο Αλέξανδρος ήταν ακόμη μικρός, και ίσως να πρόκειται για τον βασιλιά Αλέξανδρο τον Θεσσαλό. Σε όλες τις επιστολές, εξηγεί γιατί πρέπει να ξεκινήσουν εκστρατεία εναντίον των Περσών στα εδάφη τους, πριν προλάβουν εκείνοι να ξαναεπιτεθούν κατά της Ελλάδας, που τώρα θα την κατακτούσαν πλήρως, πλην Μακεδονίας και Ηπείρου.
Τέσσερα είναι τα επιχειρήματά του.
Πρώτον, κάθε φορά που ενικώντο οι Πέρσες, έφευγαν, αλλά άφηναν πίσω τους ερείπια, χήρες και ορφανά. Δεν έπρεπε να ξανασυμβεί αυτό.
Δεύτερον, υπήρχαν λόγοι γεωοικονομικοί: Να εύρουν γη και εργασία οι πλάνητες, όπως αποκαλούσαν τότε τους άστεγους και ανέργους με μηδενική περιουσία.
Τρίτον, υπήρχαν λόγοι ζωτικού χώρου. Ο πλεονάζων πληθυσμός, έπρεπε να βρει γη να εγκατασταθεί.
Και τέταρτον, ο Ισοκράτης επικαλέστηκε ιστορικούς και συναισθηματικούς λόγους.
Επιβαλλόταν η απελευθέρωση της Μικράς Ασίας, γης ελληνικής, και μάλιστα ο Ισοκράτης έκανε χρήση και του φυσικού δικαίου, συμφώνως προς το οποίο θεωρούσε όνειδος να βρίσκονται οι Έλληνες, απόγονοι του Ηρακλέους, σε θέση υποδούλωσης από τους "βαρβάρους".
Αυτό έπραξε ο Μ. Αλέξανδρος, για να υπερασπίσει τις ελληνικές πόλεις. Αποδυνάμωσε πλήρως τον εχθρό [τελειωτική νίκη, τότε και τώρα, επέρχεται με την κατάκτηση της πρωτεύουσας του κράτους].
Και δεν πήγε σε κανέναν τόπο, ως κατακτητής, αλλά ως απελευθερωτής, γι’ αυτό και είχε την υποστήριξη του ντόπιου πληθυσμού, γι’ αυτό και ο πληθυσμός εκείνος, μέχρι κι σήμερα, τον λατρεύει ως θεότητα.
Ο Μακεδών
Voria
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου