Τοῦ Γιώργου Κακαρελίδη
Καθηγητοῦ Ἐφαρμογῶν στὴν Ἐπιχ. Ἔρευνα και Στατιστική τοῦ ΤΕΙ Δυτ. Ἑλλάδος
Ἀγαπητέ Κώστα,
Σὲ γνώρισα μέσα ἀπὸ τἡν αἰχμηρή γραφίδα σου, ποὺ ἐπὶ τόσα χρόνια, προσπαθοῦσες νὰ σταματήσῃς τὴν βλακεία, ποὺ δέρνει τὸ ἐξουσιαστικὸ μηχανισμό σ’αύτὴν τὴν χώρα καὶ ποὺ, εὐφήμως αὐτοονομάζεται, πολιτικὸ σύστημα.
‘Συναντηθήκαμε’καὶ σὲ κοινὸ ἀγῶνα ἐνάντια στὸ Ρεπούσιο ἄγος. Τότε ποὺ ἐξεγερθήκαμε μπροστά στὸ ὑβριστικὸ γιὰ τοὺς νεκροὺς ἀνοσιούργημα περί συνωστισμοῦ τοῦ βιβλίου ἱστορίας, ποὺ καθηγήτρια συνέγραψε, ἐνῷ τὴν διέψευδε πανηγυρικά ὁ τότε ἀμερικανὸς πρόξενος στὴν Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, καταθέτοντας μάλιστα τὴν μαρτυρία του, στὸ συγκλονιστικὸ βιβλίο του «Ἡ Μάστιγα τῆς Ἀσίας». Ἁγόρασα τότε, μάλιστα, τὸ βιβλίο σου «Βέβηλα Κίβδηλα Σκύβαλα». Πέρα ἀπὸ τὸ ὅτι ἔκανες μὲ τὰ κρεμμυδάκια, τὴν ἀνωτέρω μαντάμ, στὸ ἴδιο βιβλίο κατακεραύνωνες τὴν προσπάθεια νὰ φέρουν ὠς πρότυπα, ἀντὶ τῶν κυκλίων χορῶν, τὰ «οἱονεί ἄφυλα ἀνδρόγυνα τῶν παρὰ φύσιν ‘φιγούρων’». Νὰ θεωρήσω ὅτι λησμόνησες τὸ ἔργο σου, ὅταν ἐψήφισες ἀντὶ τοῦ «Ἐκεῖνος καὶ Ἐκείνη», τό βδελυρό νόμο περὶ ‘κοινωνικῶν φύλων’;
Σὲ ‘γνώρισα’ καὶ στὸ ἔργο σου «Χέσαιτο ἤ Μαχέσαιτο» ὅπου περιγράφεις τὴν άναγκαιότητα νὰ συνταχθοῦμε μὲ τὴν περίφημο ρήση κατὰ πάση μορφὴς καρέκλας, τοῦ Ἰωάννη τοῦ Χρυσοστόμου «.. καὶ τὰ φοβερὰ τοῦ κόσμου ἐμοὶ εὐκαταφρόνητα καὶ τὰ χρηστὰ καταγέλαστα». Νὰ εἰκάσῳ ὅτι ἡ βουλευτικὴ σου ἕδρα εἶχε ἑδραιωθῆ στὴν ἕδρα σου, μὲ κόλλα ντουροστίκ; Κι ἔτσι ψήφιζες κάθε μνημονιακή ἤ ἄλλη ἀνοησία;
Θἄθελα ὅμως νὰ μοῦ πῇς γιατὶ γράφεις (στὸ ἴδιο βιβλίο, σελ.104) ὅτι σοῦ γυρνᾶνε τὰ ἄντερα, ὅλοι ἐκεῖνοι τοῦ ‘μετώπου τῆς λογικῆς’, ποὺ [συμφωνοῦν] μὲ τούς σκοπιανούς νὰ ὑφαρπάξουν τὸ ὄνομα. Τοὺς θεωρεῖς μάλιστα πλαδαρούς παράλογους διότι, κατὰ τὸ Ἀριστοτελικό «περὶ ἑρμηνειας» δὲν μπορεῖ μιὰ λέξη νὰ σημαίνῃ δύο πράγματα καὶ ἄρα « οὐχ ἕδος ἐστί νὰ κάτσουν οἱ Σκοπιανοί, πάνω στὸ ἔδαφος τοῦ δικοῦ μας ὀνόματος».
Νὰ ὑποθέσῳ τὸ ὅτι ἐψήφισες, νὰ λέγεται ‘μακεδόνας’ ὁ Σκοπιανὸς ποὺ ἔκατσε πάνω στό δικό σου αὐτοχαρακτηρισμό ὡς Μακεδόνος, τὸ ἔκανες ἀνοήτως κατὰ τὰ γραφόμενά σου;
Φυσικά ἔκανες γαργάρα τὸ ὅτι «πόλη καμμιά δέν εἶναι ἑνός ἀνθρώπου ..», ποὺ ἀναφωνεῖ κατάμουτρα, δηλαδή, δημοκρατικώτατα, στόν Κρέοντα, ὁ γιός του Αἵμων, στὸν στίχο 731 τῆς τοῦ Σοφοκλέους Ἀντιγόνης. Κανενός δεν εἶναι. Μέσα στὴν Πόλη, κάθε νόμος ἔχει ἰσχύ ἐφ’ὅσον ‘πᾶντες ὁμονοοῦσι καὶ ἕκαστος προσεπιμαρτυρεῖ’, στὴν Βουλή. Ἀφοῦ προηγουμένως ὅμως, πᾶντες ὁμολογήσουν τὴν κοινὴ μεταφυσική τους ἄποψη (θύσαντες τοῖς Θεοῖς καὶ Ἥρωσι). Ἐνῷ ἔπρεπε, κατὰ τὴν προσφιλῆ σου Ἡρακλείτια (53 ε) ἔκφρασι «ἕπεσθαι τῷ ξυνῷ· τοῦ λόγου δ᾽ ἐόντος ξυνοῦ ζώουσιν οἱ πολλοὶ ὡς ἰδίαν ἔχοντες φρόνησιν». Ποὺ δὲν ἀφήνει περιθώρια τὴν εὐθύνην διαφυγεῖν. Νὰ ὑπακούςῃς δηλαδή στούς πολῖτες. Ρωτῶντας τους.
Κανείς, βέβαια, δὲν ἀναμένει ὁ συγγραφέας ἀστυνομικῶν μυθιστορημάτων, γιὰ νὰ εἶναι ‘συνεπής’ μὲ τούς δολοφόνους ... ἥρωές του, νὰ ξεπαστρεύῃ ὅποιον βρῆ. Γιατί συντάσσεται πάντοτε μὲ τὴν Νέμεση καὶ τὴν Κάθαρση. Ἐσύ ποὺ γράφεις «κοινωνιολογικά», δηλαδή ἐξ ὁρισμοῦ συντάσσεσαι μέ τὴν Κοινωνία, εἰδικὰ τῶν Ἑλλήνων, τὸν πολιτισμὸ τῶν ὁποίων προάγεις, πῶς καὶ τὴν ἐκτελεῖς ἀσυνεπέστατα;
Δυστυχῶς γιὰ ἐμᾶς καὶ τὴν χώρα, μέσα στὴν ἀναίδεια τῆς ψήφου (λόγου) σου, κατέστης ὅμοιος μὲ τοὺς ἀ-μόρφωτους συγκυβερνῆτες καὶ τὰ λεγόμενά τους καὶ ἀγνοήσατε ὅλοι μαζί, τὸν τελευταῖο, προσαγορευτικό συμφορῶν, στίχο τῆς Ἀντιγόνης: «Λόγια μεγάλα ξιπασιᾶς μὲ συμφορὲς μεγάλες πληρώνονται».
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων.
Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου