"Ο υπουργός τόνισε πως αυτές οι περιουσίες είχαν γίνει πριν τον πόλεμο και δεν έχουν καμία σχέση με τους Τσάμηδες, και ούτε τίθεται καν ένα τέτοιο ζήτημα".επίσης αναφέρει:
“...ότι οι περιουσίες των μεσεγγυήσεων ιδιοκτησιών του αλβανικού κράτους και Αλβανών ιδιωτών προ του πολέμου- που δεν έχουν σχέση με τις περιουσίες των Τσάμηδων- μόλις τελειώσει το εμπόλεμο μπορεί να επιστραφούν”,όπως επίσης:
"Οι τσάμικες περιουσίες είναι περιουσίες που αφορούν το τέλος του πολέμου και για τις οποίες υπάρχουν αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις. Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα, γιατί πάρα πολλοί τα μπερδεύουν ή θέλουν να τα μπερδέψουν".Η οφειλόμενη απάντηση στον, λίαν επιεικώς ανιστόρητο και ανενημέρωτο υπουργό Εξωτερικών κ. Νίκο Κοτζιά
Όπως πάντα ο υπουργός των Εξωτερικών αποδεικνύεται ανιστόρητος και επικίνδυνος!
Οι τσάμηδες είχαν ξεκινήσει την προπαγάνδα τους πολύ πιό πριν, αφότου ευχαριστούσαν
το Ελληνικό κράτος μετά την Συνθήκη του Λονδίνου το 1913, και αφού κατάφεραν να
αναγνωριστούν ως "αλβανική μειονότητα" για να γλιτώσουν ην ανταλλαγή πληθυσμών, μέσω της Συνθήκης της Λωζάννης το 1923.
Επιπλέον συκοφαντούσαν τους Έλληνες από το 1927 και βιαιοπραγούσαν κατά των Ελλήνων πολύ πιό πριν από το 1913,όπου υποτίθεται με το Πρωτόκολλο Φλωρεντίας χαράχτηκαν τα σύνορα του νεοσύστατου “αλβανικού κράτους”!
Συνεπώς αυτοί οι “ιδιώτες” που χαρακτηρίστηκαν από το Ελληνικό κράτος ως "αλβανική μειονότητα" ήταν στην πραγματικότητα οι τσάμηδες που αποδέχτηκαν την μετονομασία για να μην αποδεικνύεται η διαχρονικότητα των ληστρικών παρανομιών τους.
Όσο για το ποιός δημιούργησε τις περιουσίες, όπως και το κατά πόσο υπήρξε “αλβανικό κράτος” αποδεικνύεται από μαρτυρίες αρχαιοτάτων χρόνων,τις οποίες καλό θα ήταν να τις έχει υπόψιν του και ο ίδιος ο υπουργός των Εξωτερικών όπως και οι υπόλοιποι ανιστόρητοι εθνομηδενιστές:
1) Ο Λιτόφσκι (Γερμανός πρεσβευτής) στα απομνημονεύματα του (1918) γράφει:
«Στο μεγαλύτερο μέρος της Αλβανίας ο πολιτισμός είναι ελληνικής προελεύσεως. Στο νότιο τμήμα της χώρας οι πόλεις είναι απολύτως ελληνικές. Η προσάρτηση λοιπόν των κατοίκων τούτων κατά το πλείστον ορθοδόξων παρά μουσουλμάνων, στην Ελλάδα, θα ήταν η καλύτερη και φυσικότερη λύση».2) Ο Ed. Lear που είχε περιηγηθεί (το 1847) στην Ήπειρο γράφει:
«Αν και η χώρα απέναντι της Κέρκυρας είναι γνωστή ως Αλβανία, ο ανυποψίαστος ταξιδιώτης που συμβαίνει να ομιλεί προς τους κατοίκους της ως να επρόκειτο περί Αλβανών, τότε ευρίσκεται σε τόσο λανθασμένη θέση ως να απευθυνόταν προς κατοίκους του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, τους Οντετούρους.»3) Ο W. Eton, πρόξενος της Αγγλίας στα Ιωάννινα το 1798,τονίζει ότι η αναλογία των Χριστιανών έναντι Μωαμεθανών στην Ήπειρο είναι 5 προς 1.
Υπό τον όρο Μωαμεθανοί νοούνται και οι Τούρκοι και οι Αλβανοί.
4) Ο E. Pouquevill, πρόξενος της Γαλλίας στα Ιωάννινα, το 1826 υποστηρίζει ότι όλη η περιοχή του Δελβίνου, Βερατίου και Μοσχοπόλεως κατοικείται από Έλληνες.
5) Ο M. Schmidt, Γερμανός καθηγητής του Πανεπιστημίου του Freiburg τονίζει το 1871 ότι οι πλέον γνήσιοι Έλληνες είναι οι Έλληνες της Ηπείρου.
6) Ο M. Kiepert, Γερμανός γεωγράφος καθηγητής του πανεπιστημίου του Βερολίνου το 1878 υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει ελληνικότερη περιοχή από την Ήπειρο ως προς τον πληθυσμό, την γλώσσα και την διάνοια, θέτει δε τα βόρεια σύνορα της Ελλάδας στον ποταμό Γεννούσο (Σκούμπη).
Όσο για τις "αλβανικές περιουσίες", αναφέρονται τα εξής:
Με υποκριτικό υπόμνημα τους -την 6/11/1913- προς την Διεθνή Επιτροπή Ελέγχου επί της Εξωτερικής Οργανώσεως Αλβανίας, οι Τσάμηδες αναφέρουν:
«υπό την Ελληνική Διοίκηση εννοήσαμε ακριβώς τι είναι ασφάλεια θρησκευτικής συνείδησης, ζωής, τιμής και περιουσίας και θα συμπολεμήσουμε μετά των αδελφών μας Χριστιανών δια να αποκρούσουμε τον Ζυγό του Αλβανικού Κράτους».Ο Μητροπολίτης Παραμυθιάς όμως με επιστολή του την 21/4/1912 προειδοποιεί τον Πρόεδρο του ιστορικού Ηπειρωτικού Συλλόγου Κων/λεως, όπου χαρακτήριζε τους Μουσουλμάνους Τσάμηδες ως «Τούρκους» αν και σχεδόν όλοι τους μιλάνε την αλβανική γλώσσα. Τον δικαιώνουν οι μελλοντικές ανθελληνικές εγκληματικές πράξεις συμμοριών της μειονότητας αυτής με «φόνους, ληστείες, λεηλασίες, πυρπολήσεις χωριών» στις περιφέρειες Παραμυθιάς, Φιλιατών και Σουλίου.
Ο Παραμυθιώτης Μουσουλμάνος Φουάτ Πρόνιος, με προκήρυξή του
«καλούσε τους Χριστιανούς των χωριών σε υποταγή, αλλιώς με δύναμη κυβερνητική (του Τουρκικού Στρατού) θα χαλάσει αυτά όπως το Φανάριο ολόκληρον και άλλα μέρη».Ήδη επί Τουρκοκρατίας την 6/10/1908 ο Αλβανός λήσταρχος Τσερκέζ Τοπούζη κήρυξε ανεπιτυχώς μέσα στα Γιάννενα την «ίδρυση Αλβανικού κράτους», συμπεριλαμβανομένης καιτης Τσαμουριάς!
Οι μουσουλμάνοι Τσάμηδες ταυτίστηκαν με τους ομόθρησκούς τους Κατακτητές, γι αυτό απεκλήθησαν Τουρκοτσάμηδες, όπως ακριβώς και οι εξισλαμισθέντες Αλβανοί ως Τουρκοαλβανοί.
Ο χαρακτήρας τους ήταν καθαρά ληστρικός, (διαρπαγή περιουσιών, βιαιοπραγίες, φόνοι). Πέρα απ’ αυτό υπήχθησαν στο άρμα της μισελληνικής και τουρκικής προπαγάνδας. Κατά τους αμυντικούς αγώνες των Σουλιωτών (1788-1803) οι «Τσάμηδες» πολεμούσαν στο πλευρό των Τούρκων ( ήσαν τα καλύτερα και πιο πειθήνια όργανα του Αλή Πασά).
Οπότε οι περιουσίες των "τσάμηδων", ακόμα και πριν την έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ήταν αποτέλεσμα κλοπής και αρπαγής ελληνικών περιουσιών με τις ευλογίες των τούρκων και των "Μεγάλων Δυνάμεων", περιουσίες που όλως περιέργως βαπτίστηκαν "αλβανικές"!
Οπότε είναι προφανές ποιός θέλει να αλλοιώσει την Ιστορία μας, κ. υπουργίσκε!
1) Πηγή: Οι Μουσουλμάνοι Τσάμηδες, Απ. Παπαθεωδόρου
2) Πηγή: «Διεθνείς πολιτικές και στρατιωτικές Συνθήκες - Συμφωνίες και Συμβάσεις» Χαραλ. Γ. Νικολάου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου