11 Φεβρουαρίου 2017
Σεβασμός στην παιδική ηλικία
Θεματική εβδομάδα στα σχολεία προγραμματίζει ο υπουργός παιδείας για
να διδαχτούν τα παιδιά «σύγχρονα θέματα» όπως προβλήματα σχέσεων μεταξύ
των δύο φύλων κ.λ.π., με το επιχείρημα ότι η εκπαίδευση πρέπει να
παρακολουθεί την εποχή αν όχι να προηγείται αυτής.
Δεν ξέρω ποιους έχει συμβούλους ο υπουργός και αν έχουν παιδιά.
Θα πρέπει κάποιος όμως να του πει ότι η παιδεία δεν προηγείται, δεν παρακολουθεί εποχές και νοοτροπίες και δεν επηρεάζεται από αυτές. Η παιδεία και η εκπαίδευση παρακολουθεί παιδιά και ασχολείται με παιδιά. Με αναπτυσσόμενους ανθρώπους που πάντα σε όλες τις εποχές είναι παιδιά.
Η παιδεία το πρώτο χρέος που έχει είναι να σεβαστεί την παιδική και εφηβική ηλικία.
Το πρώτο μέλημα της παιδείας είναι να ξέρει τι πρέπει να διδάξει και πως σε κάθε ηλικία.
Η πληροφορία για να γίνει γνώση πρέπει ο άνθρωπος να μπορεί να τη διαχειρίζεται και να την χρησιμοποιεί με σωστό και ώριμο τρόπο, αλλιώς παραμένει πληροφορία που μπορεί να γίνει επικίνδυνη αν χρησιμοποιηθεί λάθος. Δε γίνεται να παρουσιάσουμε στα παιδιά θέματα που δεν είναι σε θέση όχι να μάθουν αλλά να τα διαχειριστούν. Δε δίνουμε σε ένα δεκατετράχρονο να οδηγήσει φορτηγό. Όχι γιατί δε μπορεί να μάθει τα τεχνικά θέματα αλλά γιατί δε μπορεί να έχει την εμπειρία, τη δυνατότητα την αίσθηση ευθύνης, κινδύνου, την ωριμότητα που απαιτείται να μπορεί να διαχειριστεί ένα τέτοιο θέμα.
Πόσο μάλλον σε θέματα δύσκολα που και ως ενήλικες δεν τα έχουμε λύσει και δεν είναι εύκολο να διαχειριστούμε. Δε μπορεί να απαιτούμε από τα παιδιά να τα καταλάβουν και να τα διαχειριστούν ενώ δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις ανάγκες και προτεραιότητες της ηλικίας τους. Δε μπορεί να βάζουμε βίαια και υποχρεωτικά τα παιδιά να ασχοληθούν στα δεκαπέντε τους με θέματα που δεν έχουν την ωριμότητα να τα φιλτράρουν και να μην επηρεαστούν. Δε μπορεί να παρουσιάζουμε στα παιδιά θέματα με ηθική χροιά όταν τα ίδια δεν έχουν ακόμη αναπτύξει αυτόνομη ηθική , είναι ακόμη ευάλωτα και δεν έχουν αναπτύξει τις απαιτούμενες αντιστάσεις ώστε μπορούν να βάλουν τέτοια θέματα στη θέση που πρέπει να έχουν.
Το πρώτο και κύριο μέλημα της παιδείας είναι να προστατεύει την ψυχική υγεία των παιδιών, την παιδική αντοχή, την παιδική ηλικία, την παιδική αθωότητα.
Ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να ζήσει την παιδική του ηλικία ως παιδί και την εφηβική του ως έφηβος. Και υποχρέωση του κάθε ενήλικα να προστατεύσει ο δικαίωμα αυτό των παιδιών.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ανόητοι και πολύ επικίνδυνοι πειραματισμοί.
Λίτσα Δημουλά – Μαγκλάρα
Εκπαιδευτικός
πηγή
Δεν ξέρω ποιους έχει συμβούλους ο υπουργός και αν έχουν παιδιά.
Θα πρέπει κάποιος όμως να του πει ότι η παιδεία δεν προηγείται, δεν παρακολουθεί εποχές και νοοτροπίες και δεν επηρεάζεται από αυτές. Η παιδεία και η εκπαίδευση παρακολουθεί παιδιά και ασχολείται με παιδιά. Με αναπτυσσόμενους ανθρώπους που πάντα σε όλες τις εποχές είναι παιδιά.
Η παιδεία το πρώτο χρέος που έχει είναι να σεβαστεί την παιδική και εφηβική ηλικία.
Το πρώτο μέλημα της παιδείας είναι να ξέρει τι πρέπει να διδάξει και πως σε κάθε ηλικία.
Η πληροφορία για να γίνει γνώση πρέπει ο άνθρωπος να μπορεί να τη διαχειρίζεται και να την χρησιμοποιεί με σωστό και ώριμο τρόπο, αλλιώς παραμένει πληροφορία που μπορεί να γίνει επικίνδυνη αν χρησιμοποιηθεί λάθος. Δε γίνεται να παρουσιάσουμε στα παιδιά θέματα που δεν είναι σε θέση όχι να μάθουν αλλά να τα διαχειριστούν. Δε δίνουμε σε ένα δεκατετράχρονο να οδηγήσει φορτηγό. Όχι γιατί δε μπορεί να μάθει τα τεχνικά θέματα αλλά γιατί δε μπορεί να έχει την εμπειρία, τη δυνατότητα την αίσθηση ευθύνης, κινδύνου, την ωριμότητα που απαιτείται να μπορεί να διαχειριστεί ένα τέτοιο θέμα.
Πόσο μάλλον σε θέματα δύσκολα που και ως ενήλικες δεν τα έχουμε λύσει και δεν είναι εύκολο να διαχειριστούμε. Δε μπορεί να απαιτούμε από τα παιδιά να τα καταλάβουν και να τα διαχειριστούν ενώ δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις ανάγκες και προτεραιότητες της ηλικίας τους. Δε μπορεί να βάζουμε βίαια και υποχρεωτικά τα παιδιά να ασχοληθούν στα δεκαπέντε τους με θέματα που δεν έχουν την ωριμότητα να τα φιλτράρουν και να μην επηρεαστούν. Δε μπορεί να παρουσιάζουμε στα παιδιά θέματα με ηθική χροιά όταν τα ίδια δεν έχουν ακόμη αναπτύξει αυτόνομη ηθική , είναι ακόμη ευάλωτα και δεν έχουν αναπτύξει τις απαιτούμενες αντιστάσεις ώστε μπορούν να βάλουν τέτοια θέματα στη θέση που πρέπει να έχουν.
Το πρώτο και κύριο μέλημα της παιδείας είναι να προστατεύει την ψυχική υγεία των παιδιών, την παιδική αντοχή, την παιδική ηλικία, την παιδική αθωότητα.
Ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να ζήσει την παιδική του ηλικία ως παιδί και την εφηβική του ως έφηβος. Και υποχρέωση του κάθε ενήλικα να προστατεύσει ο δικαίωμα αυτό των παιδιών.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ανόητοι και πολύ επικίνδυνοι πειραματισμοί.
Λίτσα Δημουλά – Μαγκλάρα
Εκπαιδευτικός
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Καταγγελίες,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου