12 Μαρτίου 2016
Προφητικὴ ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς Ἀθανασίου Μυτιληναίου ἀπὸ τὸ 1981 γιὰ τόν οἰκουμενισμό, τοὺς μουσουλμάνους καὶ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση.
Νά ξέρετε ὅμως, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός
εἶναι ὁ τελευταῖος πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου· διότι ὅταν θά γίνη
μιά ἰσοπέδωσις θρησκευτική καί πολιτική, κυβερνητική, καί θά ὑπάρξη
ἕνας μόνον πού θά κυβερνήση τόν κόσμον, αὐτός ὁ ἕνας κατά τήν Ἁγίαν
Γραφήν καί τούς Πατέρες, (ἔρχονται δέ τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών
πλάϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶναι τελείως ἀνεξάρτηρα ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν,
εἶναι προϊόντα τῶν Ἑβραίων), αὐτός θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος.
Ἀλλα τόν οἰκονομικόν συνεταιρισμόν πού λέγεται Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν, ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος, ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!...
Προφητικὴ ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς Ἀθανασίου Μυτιληναίου γιὰ τὸν πρόδρομο τοῦ ἀντιχρίστου ποὺ εἶναι ὁ οἰκουμενσιμός, τοὺς μουσουλμάνους καὶ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση την 15/11/1981 στὸ βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήλης «Δανιὴλ»
Προσέξτε σ’ αὐτό τό σημεῖο· ἴσως ἐδῶ θά καταλάβετε τό κλειδί, τό γιατί ἐδιώκοντο οἱ Χριστιανοί. Εἶναι ἕνα παρά πολύ σημαντικό σημεῖο, πού πιθανῶς νά σᾶς λυθῆ μιά ἀπορία. Βέβαια πολλοί ἄρχοντες μετά τόν Ναβουχοδονόσορα τό εἶχαν ἐπιχειρήσει αὐτό, ὅπως καί οἱ Ρωμαῖοι τό εἶχαν ἐπιχειρήσει, ὅπως καί σήμερα ἐπιχειρεῖται αὐτό. Ξέρετε πῶς ἐπιχειρεῖται αὐτό σήμερα; Μέ τόν Οἰκουμενισμόν!
Ὅταν ἐπί παραδείγματι λέμε: «Τί θά πῆ εἴσαστε Ὀρθόδοξοι; τί θά πῆ εἴσαστε Ρωμαιοκαθολικοί; Τίποτα. Μποροῦμε νά τά βάλωμε αὐτά σ’ ἕνα χαρμάνι καί νά βγάλωμε ἕνα καινούργιο πρᾶγμα». Μάλιστα, ἐσχεδιάζετο νά γίνη στήν Ἀμερική ἕνας ναός, ὁ ὁποῖος θά εἶχε μίαν σκεπήν, ἀλλά μέσα θά ἦταν τρεῖς ναοί, ἤ τέσσερεις ναοί, ἴσως πέντε. Ἀκοῦστε· θά ἦταν οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, οἱ Πρωτεστάνται, οἱ Μωαμεθανοί καί οἱ Ἑβραῖοι. Ὅλοι θά ἦσαν κάτω ἀπό τά ἴδια κεραμίδια, κάτω ἀπό τήν ἰδίαν σκεπήν.
Αὐτό ἦταν ἕνα ἐπιχείρημα, νά δοθῆ σάρκα καί ὀστᾶ στήν ἰδέα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Καί σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός ὑπάρχει, καί ὅπως θά γνωρίζετε εἶναι ὁ ὑπ’ ἀριθμόν (1) ἕνα ἐχθρός, ὄχι μόνον τῆς Ὀρθοδοξίας ἁπλῶς, ἀλλά καί γενικά τοῦ Χριστιανισμοῦ.
Δέν εἶναι πολλά χρόνια, λίγο μετά τό 1970, ὅταν στίς ἐφημερίδες ἐγράφοντο κάτι ἄρθρα ὑπέρ τοῦ Μωαμεθανισμοῦ· καί μάλιστα σέ μιά, θά λέγαμε, διπλωματική σχέσι μέ τήν Αἴγυπτο, ὅτι ἡ ἡμέρα πού οἱ Χριστιανοί θά ἑνωθοῦν μέ τούς Μωαμεθανούς εἶναι πολύ κοντά. Ἀκούσατε;... Εἶναι ἀπίθανο, εἶναι δηλαδή ἀδιανόητα πράγματα. Αὐτά, ἐπιχειροῦνται καί τελεσιουργοῦνται αὐτήν τήν στιγμή. Εἶναι ἡγεμονική τελεσιουργία αὐτή.
Ποιός ὁ σκοπός; Βέβαια εἶναι σχέδια τῶν Ἑβραίων αὐτά, τοῦ παγκοσμίου Σιωνισμοῦ, ὥστε μέ τόν Οικουμενισμό νά δημιουργήσουν μία θρησκευτικήν ἑνότητα τῶν λαῶν, δῆθεν ἐν ὀνόματι τῆς εἰρήνης, ἐνῶ στήν πραγματικότητα εἶναι διά τήν ὑποταγήν τοῦ κόσμου σέ μία παγκοσμία κυβέρνησι.
Μάλιστα τήν πρωτοχρονιά τοῦ 1980, ἕνας πολιτικός τῆς Ἑλλάδος, εἶχε μιλήσει γι’ αὐτήν τήν παγκοσμίαν κυβέρνησιν, ὅτι δέν ἀργεῖ ἡ ἡμέρα πού θά ἔρθη αὐτή ἡ παγκοσμία κυβέρνησι.
Ξεκινοῦν ὅμως ἀπό τόν θρησκευτικόν τομέα, γιατί, ὅπως ξέρετε, ὁ θρησκευτικός τομεύς εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος χωρίζει τούς λαούς. Καί αὐτή τή στιγμή, ἐπί παραδείγματι, εἴδατε πῶς κινοῦνται οἱ Ἄραβες; Δέν πολιτικολογῶ μ’ αὐτά πού λέγω· θέλω νά σᾶς δώσω νά δῆτε τό φόντο τῶν πραγμάτων· διότι εἶναι Μουσουλμάνοι καί στρέφονται ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν.
Ἀντιθέτως οἱ ἴδιοι θέλουν νά εἶναι ἡνωμένοι, ἄλλο ἄν δέν τό καταφέρνουν αὐτό τό πρᾶγμα· ἕτερον ἑκάτερον. Λέγονται ἀδελφοί Μουσουλμάνοι, ὅπως θά λεγόμαστε ἐμεῖς ἀδελφοί Χριστιανοί.
Νά ξέρετε ὅμως, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ὁ τελευταῖος πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου· διότι ὅταν θά γίνη μιά ἰσοπέδωσις θρησκευτική καί πολιτική, κυβερνητική, καί θά ὑπάρξη ἕνας μόνον πού θά κυβερνήση τόν κόσμον, αὐτός ὁ ἕνας κατά τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τούς Πατέρες, (ἔρχονται δέ τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών πλάϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶναι τελείως ἀνεξάρτηρα ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν, εἶναι προϊόντα τῶν Ἑβραίων), αὐτός θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος.
Ἔτσι ὁ Οἰκουμενισμός χαρακτηρίστηκε ἀντίχριστον σύστημα, ἀπό τούς μεγαλυτέρους θεολόγους τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως ἀπό τόν μακαρίτην τόν π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς, Σέρβο, ἀλλά καί ἀπό ἄλλους ἐπιφανεῖς θεολόγους Ὀρθοδόξους. Χωρίς δηλαδή περιστροφές.
Ἔτσι ἐδῶ ὁ Ναβουχοδονόσορ θέλει νά δημιουργήση ἕναν θρησκευτικόν οἰκουμενισμόν. Δηλαδή βλέπει κανένας ὅτι οἱ ρίζες πραγμάτων πού ἐπιχειροῦνται στήν ἐποχή μας δέν εἶναι καινούργιες· εἶναι παλιές, εἶναι πολύ βαθειές, ἀνήκουν μέσα στήν Ἱστορία.
Ἀλλά ὁ Ναβουχοδονόσορ ἤθελε νά ἐπιτύχη καί κάτι ἄλλο· ἤθελε νά ἐπιτύχη μίαν ἐθνική ἑνότητα· καί αὐτή ἦταν, ἄν ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί, ἐλάτρευαν τόν θεόν Μαρδούχ, καί ἔτσι δέν ἤτανε πολύ εὔκολο νά ὑπάρξη μία ἐπανάστασις ἐκ μέρους ἑνός λαοῦ, ὁ ὁποῖος σιγά-σιγά, ἀφοῦ θά ἐλάτρευε τόν Μαρδούχ, τόν πολιοῦχον τῆς Βαβυλῶνος, θά ἠσθάνετο ὅτι στρέφεται ἐναντίον τῆς Βαβυλῶνος ὡς εἰς τόν θεόν τῆς Βαβυλῶνος.
Ξέρουμε ὅτι οἱ Ρωμαῖοι αὐτοκράτορες θεοποιοῦσαν τόν ἑαυτόν τους. Ἡ θεοποίησις τῶν αὐτοκρατόρων δέν ἔχει ἁπλῶς θρησκευτικόν χαρακτῆρα, ἀλλά καί πολιτικόν· διότι μόλις ἀνεκυρήσσετο ἕνας αὐτοκράτωρ, ἀμέσως ἔφτιαχναν ἀγάλματά του σ’ ὅλη τήν ρωμαϊκήν ἐπικράτεια, καί διετάσσοντο ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί νά προσκυνοῦν τό ἄγαλμα τοῦ θεοῦ αὐτοκράτορος καί νά προσφέρουν εἰς αὐτό θυσίες. Γιατί; Χάριν πολιτικῆς ἑνότητος. Εἶναι κάτι ἀνάλογο πού σήμερα συμβαίνει μέ τήν Ε. Ε. (Ε.Ο.Κ.). Προσέξτε νά ἰδῆτε.
Σᾶς εἶπα δέν εἶναι καινούργια πράγματα· εἶναι πολύ-πολύ παλιά αὐτά. Ἡ Ε.Ε. εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός. Φαινομενικά εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός, όμως εἶναι κάτι πολύ περισσότερο. Ἄν ἀνοίξετε τήν παλιά ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ Πυρσοῦ, ὑπάρχει ἕνα πολύ μεγάλο ἄρθρο πού ἀναφέρεται σ’ αὐτήν τήν ἀπόπειρα τῆς Ἡνωμένης Εὐρώπης, εὐθύς μετά τόν Α’ παγκόσμιον πόλεμον, μέ ξεκίνημα τήν οἰκονομικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης καί μέ τέλος, τήν πολιτικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης.
Ἄς ὑποθέσουμε ὅτι ὑπάρχει ἕνας συνεταιρισμός σιταριοῦ και πηγαίνουν ὅλοι οἱ παραγωγοί τό σιτάρι τους εκεί. Αὐτός ὁ συνεταιρισμός ν’ ἀρχίση, (πέρα ἀπό τήν περίπτωσι συλλογῆς σίτου) , νά λέη στούς ἀνθρώπους, τούς παραγωγούς, καί νά ὁρίζη ἕναν τρόπο ζωῆς πού νά εἶναι ὅμοιος στά σπίτια τους. Θά σᾶς φαινόταν παράξενο αὐτό; Δηλαδή νά ἐξαγγέλλη μέτρα ὁ συνεταιρισμός πού νά προσαρμόζωνται ὅλοι οἱ συνεταῖροι κάτω ἀπό τά μέτρα τοῦ συνεταιρισμοῦ. Εἶναι ἀδιανόητον! Ὁ συνεταιρισμός δέν ἐνδιαφέρεται παρά μόνον νά παραλάβη τό σιτάρι. Τί θά κάνης σπίτι σου ἐσύ, τί θά φᾶς, πῶς περνᾶς μέ τή γυναῖκα σου καί τά παιδιά σου, τί πιστεύεις, αὐτό δέν ἐνδιαφέρει τόν συνεταιρισμό.
Ἀλλα τόν οἰκονομικόν συνεταιρισμόν πού λέγεται Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν, ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος, ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!...
Οἱ ρίζες αὐτῶν τῶν καταστάσεων ἀνήκουνε πολύ παλιά! Νά μιά πρώτη· ὁ Ναβουχοδονόσορ, μέ τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα.
Καί καλεῖ ὅλους τούς διοικητάς, τοπάρχας, ὑψηλά πρόσωπα καί τά λοιπά, νά ἔρθουν νά προσκυνήσουν τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα, τήν χρυσῆ εἰκόνα.
Δόθηκε ἡ ἐντολή ὡς ἑξῆς· ὅταν θά ἔπαιζαν μουσικά ὄργανα, θά ἔπεφταν ὅλοι νά προσκυνήσουν τόν Μαρδούχ…
Ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς Ἀθανασίου Μυτιληναίου στὶς 15/11/1981 στὸ βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήλης «Δανιὴλ»
agonasax
Ἀλλα τόν οἰκονομικόν συνεταιρισμόν πού λέγεται Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν, ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος, ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!...
Προφητικὴ ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς Ἀθανασίου Μυτιληναίου γιὰ τὸν πρόδρομο τοῦ ἀντιχρίστου ποὺ εἶναι ὁ οἰκουμενσιμός, τοὺς μουσουλμάνους καὶ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση την 15/11/1981 στὸ βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήλης «Δανιὴλ»
Προσέξτε σ’ αὐτό τό σημεῖο· ἴσως ἐδῶ θά καταλάβετε τό κλειδί, τό γιατί ἐδιώκοντο οἱ Χριστιανοί. Εἶναι ἕνα παρά πολύ σημαντικό σημεῖο, πού πιθανῶς νά σᾶς λυθῆ μιά ἀπορία. Βέβαια πολλοί ἄρχοντες μετά τόν Ναβουχοδονόσορα τό εἶχαν ἐπιχειρήσει αὐτό, ὅπως καί οἱ Ρωμαῖοι τό εἶχαν ἐπιχειρήσει, ὅπως καί σήμερα ἐπιχειρεῖται αὐτό. Ξέρετε πῶς ἐπιχειρεῖται αὐτό σήμερα; Μέ τόν Οἰκουμενισμόν!
Ὅταν ἐπί παραδείγματι λέμε: «Τί θά πῆ εἴσαστε Ὀρθόδοξοι; τί θά πῆ εἴσαστε Ρωμαιοκαθολικοί; Τίποτα. Μποροῦμε νά τά βάλωμε αὐτά σ’ ἕνα χαρμάνι καί νά βγάλωμε ἕνα καινούργιο πρᾶγμα». Μάλιστα, ἐσχεδιάζετο νά γίνη στήν Ἀμερική ἕνας ναός, ὁ ὁποῖος θά εἶχε μίαν σκεπήν, ἀλλά μέσα θά ἦταν τρεῖς ναοί, ἤ τέσσερεις ναοί, ἴσως πέντε. Ἀκοῦστε· θά ἦταν οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, οἱ Πρωτεστάνται, οἱ Μωαμεθανοί καί οἱ Ἑβραῖοι. Ὅλοι θά ἦσαν κάτω ἀπό τά ἴδια κεραμίδια, κάτω ἀπό τήν ἰδίαν σκεπήν.
Αὐτό ἦταν ἕνα ἐπιχείρημα, νά δοθῆ σάρκα καί ὀστᾶ στήν ἰδέα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Καί σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός ὑπάρχει, καί ὅπως θά γνωρίζετε εἶναι ὁ ὑπ’ ἀριθμόν (1) ἕνα ἐχθρός, ὄχι μόνον τῆς Ὀρθοδοξίας ἁπλῶς, ἀλλά καί γενικά τοῦ Χριστιανισμοῦ.
Δέν εἶναι πολλά χρόνια, λίγο μετά τό 1970, ὅταν στίς ἐφημερίδες ἐγράφοντο κάτι ἄρθρα ὑπέρ τοῦ Μωαμεθανισμοῦ· καί μάλιστα σέ μιά, θά λέγαμε, διπλωματική σχέσι μέ τήν Αἴγυπτο, ὅτι ἡ ἡμέρα πού οἱ Χριστιανοί θά ἑνωθοῦν μέ τούς Μωαμεθανούς εἶναι πολύ κοντά. Ἀκούσατε;... Εἶναι ἀπίθανο, εἶναι δηλαδή ἀδιανόητα πράγματα. Αὐτά, ἐπιχειροῦνται καί τελεσιουργοῦνται αὐτήν τήν στιγμή. Εἶναι ἡγεμονική τελεσιουργία αὐτή.
Ποιός ὁ σκοπός; Βέβαια εἶναι σχέδια τῶν Ἑβραίων αὐτά, τοῦ παγκοσμίου Σιωνισμοῦ, ὥστε μέ τόν Οικουμενισμό νά δημιουργήσουν μία θρησκευτικήν ἑνότητα τῶν λαῶν, δῆθεν ἐν ὀνόματι τῆς εἰρήνης, ἐνῶ στήν πραγματικότητα εἶναι διά τήν ὑποταγήν τοῦ κόσμου σέ μία παγκοσμία κυβέρνησι.
Μάλιστα τήν πρωτοχρονιά τοῦ 1980, ἕνας πολιτικός τῆς Ἑλλάδος, εἶχε μιλήσει γι’ αὐτήν τήν παγκοσμίαν κυβέρνησιν, ὅτι δέν ἀργεῖ ἡ ἡμέρα πού θά ἔρθη αὐτή ἡ παγκοσμία κυβέρνησι.
Ξεκινοῦν ὅμως ἀπό τόν θρησκευτικόν τομέα, γιατί, ὅπως ξέρετε, ὁ θρησκευτικός τομεύς εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος χωρίζει τούς λαούς. Καί αὐτή τή στιγμή, ἐπί παραδείγματι, εἴδατε πῶς κινοῦνται οἱ Ἄραβες; Δέν πολιτικολογῶ μ’ αὐτά πού λέγω· θέλω νά σᾶς δώσω νά δῆτε τό φόντο τῶν πραγμάτων· διότι εἶναι Μουσουλμάνοι καί στρέφονται ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν.
Ἀντιθέτως οἱ ἴδιοι θέλουν νά εἶναι ἡνωμένοι, ἄλλο ἄν δέν τό καταφέρνουν αὐτό τό πρᾶγμα· ἕτερον ἑκάτερον. Λέγονται ἀδελφοί Μουσουλμάνοι, ὅπως θά λεγόμαστε ἐμεῖς ἀδελφοί Χριστιανοί.
Νά ξέρετε ὅμως, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ὁ τελευταῖος πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου· διότι ὅταν θά γίνη μιά ἰσοπέδωσις θρησκευτική καί πολιτική, κυβερνητική, καί θά ὑπάρξη ἕνας μόνον πού θά κυβερνήση τόν κόσμον, αὐτός ὁ ἕνας κατά τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τούς Πατέρες, (ἔρχονται δέ τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών πλάϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶναι τελείως ἀνεξάρτηρα ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν, εἶναι προϊόντα τῶν Ἑβραίων), αὐτός θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος.
Ἔτσι ὁ Οἰκουμενισμός χαρακτηρίστηκε ἀντίχριστον σύστημα, ἀπό τούς μεγαλυτέρους θεολόγους τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως ἀπό τόν μακαρίτην τόν π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς, Σέρβο, ἀλλά καί ἀπό ἄλλους ἐπιφανεῖς θεολόγους Ὀρθοδόξους. Χωρίς δηλαδή περιστροφές.
Ἔτσι ἐδῶ ὁ Ναβουχοδονόσορ θέλει νά δημιουργήση ἕναν θρησκευτικόν οἰκουμενισμόν. Δηλαδή βλέπει κανένας ὅτι οἱ ρίζες πραγμάτων πού ἐπιχειροῦνται στήν ἐποχή μας δέν εἶναι καινούργιες· εἶναι παλιές, εἶναι πολύ βαθειές, ἀνήκουν μέσα στήν Ἱστορία.
Ἀλλά ὁ Ναβουχοδονόσορ ἤθελε νά ἐπιτύχη καί κάτι ἄλλο· ἤθελε νά ἐπιτύχη μίαν ἐθνική ἑνότητα· καί αὐτή ἦταν, ἄν ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί, ἐλάτρευαν τόν θεόν Μαρδούχ, καί ἔτσι δέν ἤτανε πολύ εὔκολο νά ὑπάρξη μία ἐπανάστασις ἐκ μέρους ἑνός λαοῦ, ὁ ὁποῖος σιγά-σιγά, ἀφοῦ θά ἐλάτρευε τόν Μαρδούχ, τόν πολιοῦχον τῆς Βαβυλῶνος, θά ἠσθάνετο ὅτι στρέφεται ἐναντίον τῆς Βαβυλῶνος ὡς εἰς τόν θεόν τῆς Βαβυλῶνος.
Ξέρουμε ὅτι οἱ Ρωμαῖοι αὐτοκράτορες θεοποιοῦσαν τόν ἑαυτόν τους. Ἡ θεοποίησις τῶν αὐτοκρατόρων δέν ἔχει ἁπλῶς θρησκευτικόν χαρακτῆρα, ἀλλά καί πολιτικόν· διότι μόλις ἀνεκυρήσσετο ἕνας αὐτοκράτωρ, ἀμέσως ἔφτιαχναν ἀγάλματά του σ’ ὅλη τήν ρωμαϊκήν ἐπικράτεια, καί διετάσσοντο ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί νά προσκυνοῦν τό ἄγαλμα τοῦ θεοῦ αὐτοκράτορος καί νά προσφέρουν εἰς αὐτό θυσίες. Γιατί; Χάριν πολιτικῆς ἑνότητος. Εἶναι κάτι ἀνάλογο πού σήμερα συμβαίνει μέ τήν Ε. Ε. (Ε.Ο.Κ.). Προσέξτε νά ἰδῆτε.
Σᾶς εἶπα δέν εἶναι καινούργια πράγματα· εἶναι πολύ-πολύ παλιά αὐτά. Ἡ Ε.Ε. εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός. Φαινομενικά εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός, όμως εἶναι κάτι πολύ περισσότερο. Ἄν ἀνοίξετε τήν παλιά ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ Πυρσοῦ, ὑπάρχει ἕνα πολύ μεγάλο ἄρθρο πού ἀναφέρεται σ’ αὐτήν τήν ἀπόπειρα τῆς Ἡνωμένης Εὐρώπης, εὐθύς μετά τόν Α’ παγκόσμιον πόλεμον, μέ ξεκίνημα τήν οἰκονομικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης καί μέ τέλος, τήν πολιτικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης.
Ἄς ὑποθέσουμε ὅτι ὑπάρχει ἕνας συνεταιρισμός σιταριοῦ και πηγαίνουν ὅλοι οἱ παραγωγοί τό σιτάρι τους εκεί. Αὐτός ὁ συνεταιρισμός ν’ ἀρχίση, (πέρα ἀπό τήν περίπτωσι συλλογῆς σίτου) , νά λέη στούς ἀνθρώπους, τούς παραγωγούς, καί νά ὁρίζη ἕναν τρόπο ζωῆς πού νά εἶναι ὅμοιος στά σπίτια τους. Θά σᾶς φαινόταν παράξενο αὐτό; Δηλαδή νά ἐξαγγέλλη μέτρα ὁ συνεταιρισμός πού νά προσαρμόζωνται ὅλοι οἱ συνεταῖροι κάτω ἀπό τά μέτρα τοῦ συνεταιρισμοῦ. Εἶναι ἀδιανόητον! Ὁ συνεταιρισμός δέν ἐνδιαφέρεται παρά μόνον νά παραλάβη τό σιτάρι. Τί θά κάνης σπίτι σου ἐσύ, τί θά φᾶς, πῶς περνᾶς μέ τή γυναῖκα σου καί τά παιδιά σου, τί πιστεύεις, αὐτό δέν ἐνδιαφέρει τόν συνεταιρισμό.
Ἀλλα τόν οἰκονομικόν συνεταιρισμόν πού λέγεται Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν, ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος, ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!...
Οἱ ρίζες αὐτῶν τῶν καταστάσεων ἀνήκουνε πολύ παλιά! Νά μιά πρώτη· ὁ Ναβουχοδονόσορ, μέ τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα.
Καί καλεῖ ὅλους τούς διοικητάς, τοπάρχας, ὑψηλά πρόσωπα καί τά λοιπά, νά ἔρθουν νά προσκυνήσουν τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα, τήν χρυσῆ εἰκόνα.
Δόθηκε ἡ ἐντολή ὡς ἑξῆς· ὅταν θά ἔπαιζαν μουσικά ὄργανα, θά ἔπεφταν ὅλοι νά προσκυνήσουν τόν Μαρδούχ…
Ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς Ἀθανασίου Μυτιληναίου στὶς 15/11/1981 στὸ βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήλης «Δανιὴλ»
agonasax
Κατηγορία Θέματος
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Ισλάμ,
Κοινωνικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου