22 Μαΐου 2010

BANK RUN. 1η Ιουνίου αποσύρουμε τις καταθέσεις μας από τους ληστές και τους τοκογλύφους......

Σας παραθέτω μια ανάρτηση του ιστολογίου ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ που θα επιθυμούσα πολύ να σχολιάσουμε (όσοι φίλοι θέλετε). Κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν ότι θα καταστραφεί η Ελλάδα....
Κάποιοι άλλοι όμως θεωρούν ότι θα σωθεί.......
Οπως και να έχει το σίγουρο είναι ότι οι ληστρικές και τοκογλυφικές τράπεζες που με πείσμα στήριξε το ανθελληνικό κράτος εδώ και δεκαετίες θα στριμωχθούν όσο δεν παίρνει....

Γιατί τα 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά (απόσπασμα Εθν.'Υμνου)

Η κυβέρνηση και τα μεγάλα κεφάλαια που υπηρετεί δεν φοβούνται τις οργανωμένες ειρηνικές πορείες που οργανώνονται για εκτόνωση της κοινωνίας μέσα απο μερικές βρισιές και φάσκελα.
Ο Γιωργάκης άλλωστε έχει πει οτι οι Έλληνες καλά κάνουν και διαδηλώνουν κι αυτός αν δεν ήταν πρωθυπουργός το ίδιο θα έκανε...

Τι σημαίνουν όλα αυτά ;;

Οι οργανωμένες πορείες λειτουργούν ως "εξαέρωση" της κοινωνικής "χύτρας" που βράζει.

Έχετε σκεφτεί όμως τι είναι εκείνο που τους τρομάζει πραγματικά ;;;

Τα ασφαλιστικά ταμεία και οι κόποι των Ελλήνων φαγώθηκαν και ο Λοβέρδος δήλωσε επισήμως τη φράση "Δεν υπάρχει σάλιο".


Tο σάπιο πολιτικό σύστημα έφαγε λεηλάτησε και για μια ακόμη φορά ξαναφόρεσε τη μάσκα της επανίδρυσης του ανύπαρκτου κράτους και της δήθεν κάθαρσης (σενάριο αλά Καραμανλής και ΣΙΑ Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης).

Με συμμάχους τους διαμορφωτές κοινής γνώμης (ΜΜΕ) προσπαθούν να πείσουν δια της πλύσης εγκεφάλου να του πληρώσουμε λοιπόν πάλι εμείς τα "φαγωμένα" που απο την αποχή του Ανδρέα Παπανδρέου ακούμε τη λέξη "λιτότητα" Όταν όλες οι κυβερνήσεις των "εθνοσωτήρων" λεηλάτησαν τους κόπους του λαού , άδειασαν τα ταμεία , πλούτισαν και βούλη-αξαν τη χώρα καταχρεώνοντας και τις επόμενες γενεές σε μια Ελλάδα που προσπαθούν να διαλύσουν στο όνομα της παγκοσμιοποίησης.

Για τους λόγους αυτούς αντιδρούμε και περνάμε το μήνυμα που θα αποτελέσει αφορμή να ακολουθήσουν και άλλοι λαοί της Ευρώπης.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!


Όσο μπορείτε μην πληρώνετε , μην συμβιβάζεστε , μην σας παραμυθιάζουν.
Τιμωρήστε τους ... Αφήστε τους να "πνιγούν" ψάχνοντας για λεφτά.

Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί αφορμή ενός θέματος που εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από axinosp.blogspot.com και έχει δημοσιευθεί σε αρκετά blog του διαδικτύου. Συμφωνούμε με το πνεύμα του και αναδημοσιεύουμε...


Κάντε αναζήτηση στο google: “bank run”.

Τότε θα καταλάβετε ότι ο πρωθυπουργός δεν φοβάται ούτε μολότοφ, ούτε πέτρες, ούτε βόμβες και πολύ περισσότερο δεν φοβάται το βρισίδι που τρώει κάθε μέρα. Αυτό που φοβάται, αυτό που τρέμει, αυτό που τον κάνει να μην κοιμάται, είναι ο εφιάλτης ενός “bank run”! Τι είναι αυτό;;; RUN=ΤΡΕΧΩ & BANK=ΤΡΑΠΕΖΑ. Δηλαδή να τρέξουν όλοι στην τράπεζα και να πάρουν τις καταθέσεις τους!

Γιατί;


Είναι πολύ απλό:
Έχετε την εντύπωση ότι οι τράπεζες σας δανείζουν χρήματα που έχουν από τις καταθέσεις των άλλων; Σας δανείζουν, με τοκογλυφικό επιτόκιο και με τις πλάτες της κυβέρνησης, λεφτά που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει! Όταν εσύ συνάπτεις ένα δάνειο αυτοί πατάνε μερικά κουμπιά στο πληκτρολόγιο και “εξ’ ουρανού” χιλιάδες ευρώ μπαίνουν στον λογαριασμό σου. ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ…


Γιαυτό και αν πάνε όλοι ταυτόχρονα να σηκώσουν τα λεφτά τους, οι τράπεζες θα καταρρεύσουν! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΟΥΝ και σε χρεώνουν με αστρονομικά επιτόκια για λεφτά που ΕΣΥ δανείστηκες από κεφάλαια που ΑΥΤΟΙ δεν έχουν!

Απλά στηρίζονται στο γεγονός ότι ποτέ δεν θα πάνε όλοι ταυτόχρονα να σηκώσουν τα λεφτά τους από τους λογαριασμούς τους…


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΧΙΛΕΙΑ ΠΤΕΡΝΑ ΤΟΥΣ.
Και έχει όνομα η φτέρνα! Την λένε “bank run”. Δεν απορείς πως είναι δυνατόν ΟΛΕΣ οι χώρες του πλανήτη να έχουν χρέος;;; Σε ΠΟΙΟΝ χρωστάνε; Είναι μια νόμιμη πυραμίδα-φούσκα αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο και με την στήριξη των κυβερνήσεων.

Δεν με πιστεύετε;
Κάντε μια αναζήτηση στο google: “Fractional reserve banking How it works” και διαβάστε το άρθρο στην wikipedia.


Μορφωθείτε αντί να πετάτε πέτρες. Μορφωθείτε αντί να σκοτώνετε πισώπλατα όπως σκοτώνουν οι τρομοκράτες. Μορφωθείτε αντί να πετάτε μολότοφ και να σκοτώνετε αθώους ανθρώπους στην “marfin”. Με μολότοφ δεν κλείνει η “marfin”. Με μολότοφ πεθαίνουν αθώοι συνάνθρωποι μας.
Όσο περισσότερη βία χρησιμοποιείς τόσο πιο πολύ θα είσαι σκλάβος των συμφερόντων των αφεντικών σου!

ΕΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!

Νομιμότατα και συνταγματικά! Θα τους νικήσεις με τα ίδια τους τα όπλα με τα οποία τώρα σου πίνουν το αίμα.


ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ!

Ακούστε τώρα και αυτό: Θέλετε να δημιουργήσετε παγκόσμια αλλαγή; Εάν το χρέος της μικρής Ελλαδίτσας έριξε τον Dow Jones, η ανάληψη των χρημάτων σας από τις τράπεζες θα τον καταποντίσει!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ! Πάρτε τα χρήματα σας από τις τράπεζες και γίνετε εσείς, η αρχή του ντόμινο που θα αλλάξει τον κόσμο! Αυτόν που έχτισαν οι αρχαίοι Έλληνες τον κατέστρεψαν οι τράπεζες και οι διεθνώς διεφθαρμένοι πολιτικοί.

Ας συντονιστούμε λοιπόν όλοι σε μια ημερομηνία-επανάσταση:
ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ 1/6/2010 (τρίτη, πρώτη Ιουνίου) ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!

από τον ΤΕΙΡΕΣΙΑ

ΣΧΟΛΙΟ
Δεν γνωρίζω άν η πράξη αυτή θα είναι προς όφελός μας ή εναντίον μας και ως χώρα αλλά και προσωπικά καθενός μας. Θέλω να θέσω μόνο κάποιες σκέψεις και κάποιες απορίες που μου γεννήθηκαν.

Πρώτον θα ήθελα πολύ να γνωρίζω από ποιόν ξεκίνησε η εν λόγω ιδέα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε νομίζω αυτόν ή αυτούς που μας λένε κάτι γιατί πολλές φορές από εκεί φαίνεται και το κίνητρο....

Δεύτερον πιστεύετε ότι οι τράπεζες αν πάμε μαζικά όλοι να σηκώσουμε τα λεφτά μας θα μας τα δώσουν;
Προ ημερών έγινα μάρτυρας ενός τέτοιου περιστατικού. Βρισκόμουν στο γκισέ μιας τράπεζας όταν στο διπλανό ταμείο εμφανίσθηκε ένας πολίτης που ζήτησε να κάνει ανάληψη το τεράστιο ποσό των ....4000 ΕΥΡΩ από τον λογαριασμό του. Η ταμίας στραβομουτσούνιασε......
- Δεν μπορείτε, του απάντησε....
- Γιατί; ρώτησε απορημένος ο καταθέτης
- Επρεπε να μας έχετε ειδοποιήσει.
- Να σας ειδοποιήσω για να σηκώσω τα λεφτά μου;
(Να τονίσω εδώ ότι δεν ήταν ανάληψη όλων των καταθέσεων του)
Η ταμίας τον παρέπεμψε στον Διευθυντή ο οποίος του είπε σε αυστηρό τόνο ότι αυτό δεν μπορούσε να γίνει. Και μάλιστα έκανε λάθος ο πελάτης που δεν πήρε τηλέφωνο!!!!!!!

Ο απελπισμένος πελάτης τους παρακάλαγε να κάνουν κάτι γιατί έπρεπε να δώσει προκαταβολή για το αυτοκίνητό που είχε μόλις αγοράσει και με το οποίο είχε σκοπό να φύγει για τριήμερο με την οικογένειά του.......
Ο Διευθυντής επέμενε ότι θα έπρεπε να ενημερώσει και θα μπορούσε να τον εξυπηρετήσει μετά από 2-3 μέρες!!!!!!!
Δεν έκανε καν την προσπάθεια να επικοινωνήσει με άλλα υποκαταστήματα της τράπεζας μήπως κάποιο μπορούσε να τον εξυπηρετήσει.....
Αρα αυτό σημαίνει ότι έτσι είναι οι εντολές που έχουν λάβει γενικώς οι τραπεζίτικοί υπάλληλοι....

Πιστεύετε λοιπόν ότι θα μπορούσαμε πραγματικά να απαιτήσουμε ανάληψη των χρημάτων μας;

Εν τω μεταξύ σκέφτομαι και κάτι άλλο ότι το εν λόγω μήνυμα αν εισακουστεί από ένα 10% των καταθετών μπορεί να οδηγήσει σε κατάρρευση το τραπεζικό σύστημα.
Σύμφωνα με τα στατιστικά των τραπεζών δεν έχουν πάνω από το 8-9 % σε ρευστό αποθεματικό των μετρητών που διαχειρίζονται, οπότε καταλαβαίνετε.....

Εν πάσει περιπτώσει είναι τέτοιο το μένος και το δικό μου κατά των τραπεζών που υπερπλούτησαν με τοκογλυφικά υπέρογκα επιτόκια όλα αυτά τα χρόνια που ομολογώ ότι είμαι πολύ κοντά στο να ενστερνιστώ μια τέτοια θέση.....
Εξάλλου το να χάσουμε εμείς μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ΕΥΡΩ δεν θα πάθουμε δα και τίποτα....
Ενώ αντιθέτως οι μεγαλοκαρχαρίες, οι τραπεζίτες και προπάντος το προδοτικό κράτος θα χεστούν απάνω τους....

Περιμένω και τα δικά σας σχόλια......



Share

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ , ΕΙΜΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΕ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ. ΔΗΛ. ΣΤΙΣ ΤΑΔΕ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΦΩΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, κλπ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ , ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΜΗΔΑΜΙΝΟ ΤΟΚΟ ΚΑΙ ΑΛΥΣΟΔΕΝΟΥΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ . ΤΟ ΚΡΑΧ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΟΥ. ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΑΦΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΟΙ-ΠΡΩΤΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΣΑΝ ΤΡΙΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ).ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΙΓΑ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΜΕ.

ΑΔΗΣ είπε...

Κι εγώ είμαι σε γελοίες προτροπές αντίθετος. Σε αυτήν συμφωνώ διότι
είναι σαν ένα μπουκοταζ τροφίμων, ξένων αλυσίδων κτλ.
ΘΑΝΟ & ΕΥΗ, εγώ το ανέβασα απο το παρακάτω λινκ. Εκεί αναφέρει και την προέλευσή του. Ήταν κάποιο βιντεο στο youtube.

http://www.elliniki-grothia.com/?p=1019

ΑΔΗΣ είπε...

Έλα βρήκα το αρχικό. Εχει και διάφορα ενδιαφέροντα σχόλια.

http://www.youtube.com/watch?v=G6uZUxmi8dk&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Θάνο,συμφωνώ με όσα περιγράφεις στην ανάλυσή σου, καθώς και με τις θέσεις των δύο φίλων, υπάρχει όμως κάτι που με προβληματίζει:
Μήπως αυτό επιδιώκουν; Η κατάρρευση θα επέφερε κατάρρευση και άλλων οικονομιών-κρατών.
Σε μια τέτοια περίπτωση, μήπως αυτό
θα επιτάχυνε την ίδρυση της παγκόσμιας κυβέρνησης; Μήπως τους βολεύει η όσο το δυνατόν νωρίτερα
οικονομική κατάρρευση ;;;
Θα παρακαλούσα και άλλους φίλους, να μας πουν τις σκέψεις-τις απόψεις τους, ''πάνω'' σε αυτό.
ΠΟΣΕΙΔΩΝ

ΜΑΝΩΛΗΣ είπε...

1 ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΜΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
2 ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΙΕΒΟΥ
3 ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΟΥΜΑΙ ΦΟΡ ΔΗΛΩΣΗ 9 ΕΚ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ?
ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μανώλη, μ' άρεσε πολύ η σκέψη σου περί μη υποβολής Φ.Δηλώσεων.'Ομως πως μπορεί να γίνει αυτό; Θα πρέπει να υπάρξει
κάποιου είδους συγχρονισμός (αν μπορώ να το πω έτσι).

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Η ιδέα του Μανωλη είναι πολύ καλη για μη υποβολή φορ. δηλώσεων αλλά δύσκολο να τους ενοχλήσει ιδιαίτερα, και δύσκολο να υπάρξει συντονισμός των πολιτων....

Κι αυτό γιατί αν απο τους 9 εκατ. φορολογούμενους δεν στειλουν φορ. δηλωση ας πούμε 1 εκατ. (που για να γίνει αυτό θα μιλάμε για τον πιο μεγάλο συντονισμό ίσως στην ιστορία της Ελλάδος ή και της Ευρωπης) θα υπάρχει πρόβλημα μεν για την εφορία αλλα θα αρχίσει να στελνει κλητευσεις και φυσικα το τραπεζικό σύστημα που ταϊζει και τους πολιτικούς θα παραμείνει ανεπαφο.

Αν όμως από τους καταθέτες το 10% αποσύρει τις καταθέσεις του θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα επιβίωσης των τραπεζών...

Και θα μου πείς σάμπως κι αυτό δεν είναι δύσκολο;
Ειναι και πολύ αλλα ποτε δεν ξερεις. Μπορεί να πειστούν 1 στους 10 καταθετες να τα αποσύρουν...

Φυσικα το καλυτερο θα ήταν ενα αναμικτο σύστημα. Δεν στέλνω φορ. δήλωση και αποσύρω και τα χρηματα μου....

Θα γινόταν χαμός....

Θα παρακαλούσα να θέσετε το ερώτημα φίλοι μου και σε οικονομολόγους φίλους σας ωστε να μας πουν την άποψή τους και τις τυχόν επιπτώσεις ενός τέτοιου εγχειρήματος και να μας τις μεταφερετε..

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Πολυ ενδιαφέρουσα και η θέση του Ποσειδώνα.
Φίλε μου πραγματικά μια αλυσιδωτη παγκόσμια καταρρευση θα οδηγούσε ίσως σε παγκόσμια διακυβέρνηση γρηγορότερα.

Αλλα οι Μπιλντερμπεργκ και οι λοιποί μεχρι στιγμής δεν μπορεσαν να επεμβουν σε όσες περιπτωσεις υπήρξε καταρρευση συστηματων και χωρών..
Π.χ. Αργεντινη και Ισλανδία...

Ολοι αυτοί προτίμησαν να αφήσουν τις χώρες στην τύχη τους και μάλιστα πανικόβλητοι τους χάρισαν και τα χρεη τους με την επισήμανση οτι δεν θα τους ξαναδανείσουν....

Και οι χώρες σωθηκαν στην κυριολεξία....

Μια φορά φίλε Ποσειδώνα η πολυ σωστη απορία σου με προβληματίζει κι εμενα γι αυτό και στην αναρτηση μου αναρωτιέμαι ποιος αραγε οργανωνει την ομαδική αποσυρση χρηματων...για να δουμε και το κίνητρό του.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Θάνο,

Εγώ βρίσκω αυτή την ιδέα πολύ χαζή, για πολλούς λόγους.

1)Εάν οι τράπεζες δουν ότι ξαφνικά την 1η Ιουνίου γίνονται υπερβολικές αναλήψεις, δεν θα κάτσουν να κοιτάνε σαν χάνοι, αλλά θα σπεύσουν να "κλειδώσουν" τις καταθέσεις.

2)Ωραία πέρνουμε όλοι τα λεφτά μας.Και μετά τι γίνεται?Να σου πω εγώ τι θα γίνεται.Αμέτρητες ληστείες.Κι οι τράπεζες δεν θα χορηγουν δανεια και αυτο ειναι τραγικο για την αγορα.

3)Με αυτην μας την ενεργεια πιστευετε ότι θα πεινάσουν οι τραπεζίτες?Αυτοί έχουν ασφαλίσει μια σύνταξη των 100.000 ευρω δεν θα πεινασουν ποτε.

4)Αυτο που προτεινετε εχει συμβει μπορω να πω.Τα μεγάλα ψάρια έχουν πάρει ήδη τα λεφτα τους.Και τα λευτά ενός μεγάλου αντιστοιχουν με τα λεφτα 100.000 μεσων νοικοκυριων.Οπότε αυτο που προτεινετε θα ηταν πρωτοτυπο να το κανουμε πριν παρουν τα λεφτα τους τα μεγαλα ψαρια.

5)αν όλοι πάρουμε τα λεφτά μας και τα κρύψουμε νομίζετε ότι θα συμβεί κάτι?το μόνο που θα συμβεί είναι να χάσουν την αξία τους γιατί καταβάθος είναι παλιόχαρτα.Θα ήταν καλύτερο αν προτείνετε να πάρουμε τα λεφτά μας και να αγοράσουμε χρυσό.

6)ο εχθρος μας δεν είναι οι τράπεζες.τη δουλεια τους κανουν.και καταλαβαινω ότι αισθάνετε οργισμένοι με την πορεία της οικονομίας.και δικιο εχετε.αλλα πιστευετε οτι υπαρχει αλλη λυση?υπαρχει λυση εκτος ευρω?εκτος ευρωπαικης ενωσης?να αποκλειστουμε απο τον εξω κοσμο?όπως η Κούβα?να έχουμε νεο νομισμα το οποιο δεν θα εχει καμια αξια απεναντι στο ευρω?να μην μπορουμε να κυκλοφορησουμε στο εξωτερικο?να γινουμε μια εσωστρεφης,κλειστη κοινωνια?να μην κανουμε εισαγωγες?μπορουμε να ζησουμε με αυτα που παραγουμε?

αυτα που λεω δεν ειναι ακραια.αυτα συνεπαγονται σε μια εξοδο απο το ευρω.

οποτε καλυτερα να το σκεφτειτε καλυτερα.αν η απαντηση σε ολες τις παραπανω ερωτησεις μου ειναι "ναι" τοτε πάρτε γρήγορα τα λεφτά σας από τις τράπεζες την 1η Ιουνίου νομιζοντας ότι έχετε κάνει κάτι σπουδαίο και ηρωικό.

εγω λέω να βρείτε τρόπο να αυξήσετε τα λεφτά σας στις τράπεζες και να αφήσετε τις εύκολες και λαικίστικες λύσεις......

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ο προηγουμενος ανωνυμος.

θελω να πω ότι το άρθρο σας (ή όποιος το εγραψε) έχει ένα μεγάλο σοβαρό και παραπλανητικο λάθος.

ο συντάκτης αυτού του άρθρου φαίνεται ότι δεν έχει ιδέα από οικονομικά και το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να bloggαρει.

εγω εχω σπουδασει οικονομικα στη Γερμανία.

ο τρόπος με τον οποίον οι τράπεζες δίνουν λεφτά ειναι πολυ διαφορετικος απο αυτον που γραφει ο ασχετος συντακτης.
οι τραπεζες ΠΟΤΕ δεν δανειζουν λεφτα στον κόσμο από τις καταθέσεις άλλου κόσμου.
Οι τράπεζες θέλουν να δίνουν δάνεια γιατί μέσα από το χρέος των δανειοληπτών δημιουργούν νέο χρήμα.Δηλαδή το νέο χρήμα δημιουργείται από την πίστωση του δανειοληπτη ότι θα εξοφλησει το δανειο στο προκαθορισμενο χρονικο διαστημα.Για αυτο λεμε ότι το χρήμα δημιουργείται από το χρέος και όχι από μηχανές όπως νομίζουν κάποιοι.

Περί αυτού σας συστήνω να δείτε ένα πολύ καλό ντοκιμαντερ που λέγεται "Το χρήμα ως χρέος".Θα ξεχάσετε όλα όσα είχατε πλάσει με το μυαλό σας για τα οικονομικά μέχρι τώρα.

Ιωάννης Φιλίστωρ είπε...

ρε παιδιά δεν είναι έτσι τα πράγματα.
είναι ευρύτερα γνωστό ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα χρήματα των καταθέσεων.
η χρεοκοπία των τραπεζών με αυτόν τον τρόπο θα σήμαινε πως χρήματα θα έπαιρνε μόνο 1νας στους 4εις καταθέτες.
οι άλλοι τι θα γίνονταν;
ταυτόχρονα θα εξέλιπε η χρηματοδότηση όλων των μεγάλων μεσαίων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων με αποτέλεσμα την κατάρρευση του οικονομικού συστήματος.
φανταστείτε ένα πρωί να ξυπνήσετε χωρίς δουλειά και χρήματα.
θα γυρνούσαμε 150 χρόνια πίσω σε εποχές ανταλλαγών προιόντων.

Ανώνυμος είπε...

αυτά που λέει ο φιλίστωρ είναι αυτά που προσπαθώ να σας πω κι εγω. ο συντκτης του άρθρου είναι τελείως μ@λ@#κ^ς

Μαχητής Θεσσαλονίκης είπε...

Υπήρχε μία σκέψη να ΑΠΟΣΥΡΟΥΜΕ όλοι τις καταθέσεις μας την ίδια ημέρα αν καταθετόταν το νομοσχέδιο που θα έδινε την Ελληνική ΙΘΑΓΕΝΙΑ σε (λαθρο)μετανάστες.
Δε ξέρω γιατί αλλά τελικά δεν συνέβη η αντίδραση αυτή.

Αυτό θα ήταν ένα καλό μέσο λοιπόν για να πιεστεί η Ελληνική("Ελληνική" κατ ευφημισμό) Κυβέρνηση.


Για την νέα αυτή κίνηση:
Όποιος ξεκίνησε την νέα αυτή κίνηση ας βγει δημόσια να δώσει τα στοιχεία του, ή αν είναι φορέας ας αναλάβει την ευθύνη.


Ζούμε σε περίοδο που πάνε να "χτυπήσουν" την Ευρώπη.
τελικός τους στόχος είναι η Παγκόσμια διακυβέρνηση.
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι αυτό το bankrun θα λειτουργήσει θετικά (αντί για αρνητικά).

ΑΔΗΣ είπε...

Εάν οι τράπεζές μας δέν έχουνε σε πραγματικά νούμερα τις καταθέσεις μας τοτε, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΑΡΑ: ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ;
Τί περιμένουμε: Την ανακοίνωση;
ΤΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ 2 ή 3 ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ. Η φοροδιαφυγή είναι "σταχτη" στα δικά μας ματια για να μήν στραφούμε εναντίον τους.

Λύστε μου την απορία :
(Με την Δραχμή)
170,75 δραχμές = 1 μάρκο
(Με το Ευρώ)
340,75 δραχμές = 1 μάρκο
340,75 δραχμές = 1 ευρώ
EAN ΕΛΛΑΔΑ εκτός Ευρωζώνης
και με -30% υποτίμηση της δραχμής :
1 μάρκο X; πόσες δραχμές;
1 ευρώ Χ; πόσες δραχμές;
http://seegreek.blogspot.com/2010/05/blog-post_2193.html

Γρηγόριος Παπαδοθωμακος είπε...

Από οικονομικά δεν γνωρίζω αλλα μπορώ να βάλω μερικούς προβληματισμούς. Τό σίγουρο είναι πώς η Ελλάδα δέχεται επίθεση, και έχθροί υπάρχουν και μέσα και έξω. Δεν ξέρω ποιός είναι ο στόχος. Αυτό θα το μάθουμε στό μέλλον.
Η Ελάδα στηρίζεται σε κάποιους πυλώνες (πολιτισμός,ελληνικές επιχειρησεις, ελληνικές τράπεζες κλπ)
Κάποιοι πυλώνες έχουν μισοκαταστραφεί. Μηπως άν αποσυρθούν τα λεφτά από τις Τράπεζες καταστραφουν και αυτές και ο χώρος κυριευθεί από ξένες τράπεζες, δηλαδή πλήρης οικονομική υποτέλεια.
Πρότείνω να κοινοποιηθούν και να διαφημισθούν οι Ελληνικές τράπεζες και όλοι οί καταθέτες να μεταφέρουν τα χρήματά τους σε αυτές. Θα ρωτήσει κάποιος ποιές είναι αυτές? Αυτό είναι τό ζητούμενο.
Επιπλέον ο κάθε Έλληνας δεν πρέπει να δίνει ούτε ένα σεντ σε προιόντα που δεν είναι Ελληνικά, ακόμη και άν του είναι απαραίτητα.
Εφόσον δεν μπορέι τό κράτος πρέπει οί ιδιώτες να δημιουργήσουμε ένα κλειστό συγκεντρωτικό οικονομικό σύστημα(να γίνουμε υπερτσιγκούνηδες).
Έτσι θα στερήσουμε από πόρους και τροφή όλους αυτούς, τό αποτέλεσμα θα είναι εμείς βεβαίως να αδυνατίσουμε, αλλά αυτοί είναι σίγουρο πώς θα πεθάνουν τουλάχιστον στην Ελλάδα. Πρέπει να στηθεί ένα λόμπυ στό εσωτερικό τής χώρας από τους πραγματικούς ¨Ελληνες με άγραφους νόμους εθνικούς και χωρίς λίστα μελών, κάτι αόρατο που θα κινείται π΄ρος τόν ίδιο σκοπό.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ είπε...

Ας φτιάξουν κάποιοι επιχειρηματίες μία ¨ελληνόψυχη" τράπεζα, να τα καταθέσουμε εκεί. Να συναλλασσόμαστε με αυτή. Έτσι κι αλλιώς η Τράπεζα είναι μία ¨ανάγκη¨ που δεν μπορείς να αποφύγεις. Ας την εξελληνίσουμε. Λίγο δύσκολο και απατηλό. Χρειάζεται τόλμη, όραμα και .... χρήμα.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο ανώνυμος.

Φίλε Γρηγόριε Παπαδοθωμάκε καταρχιν με συγχωρεις που μεσα στον εκνευρισμο μου ειπα λεξεις που μπορουν να θεωρηθουν προσβλητικες. Ποτε δεν θελω να τσακωνομαι προσωπικα με καποιον. Επομένως ότι είπα παραπάνω (για σενα) το αναιρώ τώρα.
παμε στην ουσια τωρα.

πιστευω ότι δεν προκειται υπο αυτο το καθεστως και τις συνθηκες να υπαρξει μια "ελληνοψυχη τραπεζα", όπως λέει κι ο Βαγγέλης.
οσο ωραιο ακουγεται τοσο δυσκολο ειναι να γινει.
Όλοι οι τραπεζίτες τα ίδια καθίκια και λαμόγια είναι..μπροστά στο κέρδος δεν λογαριάζουν τιποτα.Τι eurobank τι goldman sachs οι ίδιες είναι.Μάλιστα να ξέρεις ότι ο Λάτσης που έχει την eurobank είναι από τους πρώτους που πήραν τα λεφτα τους και τα πηγαν εξω.
στην αγορα και στην οικονομια δεν υπαρχουν εθνοι και τετοια.
ο καθενας προσπαθει να κερδισει οσα πιο πολλα μπορει και αυτο μου φαινεται απολυτως λογικο και αυτο επισης ειναι κι ολη η ομορφια των οικονομικων.

την καλησπέρα μου

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ(ΠΟΛΙΤΙΚΑ)ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΛΑΟ.Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ(ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ,ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΛΠ)ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ.ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ ΑΝΑΦΕΡΩ:1.ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΛΗΝ ΕΘΝΙΚΗΣ(52%ΠΕΡΙΠΟΥ)ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΕΣ.ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ,ΣΑΛΛΑ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ''ΒΙΤΡΙΝΑ''ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 10%.2.ΑΠΟ ΤΑ 200ΔΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΡΗΤΑ 2-6 ΔΙΣ.ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ.3.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.4.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΠΧ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΔΡΑΧΜΗ ΣΕΝΑΡΙΑ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.5.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΕΙΟ.6.ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΛΙΟ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΟΜΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΠΧ ΚΥΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ(ΑΝ ΕΛΘΟΥΝ).ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑ ΟΠΛΑ,ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΑΝ ΟΠΛΟ.

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τα μηνυματά σας αλλα και για το επίπεδο της συζήτησής μας.

Επί του προκειμένου τωρα...

Φίλε μου Ανώνυμε 00:29 (πως αλλοιώς να σε περιγραψω-ας εδινες ενα εστω ψευδωνυμο να συνεννοούμαστε), θα ήθελα να πώ ότι οι απόψεις σου με βρίσκουν εν μερει σύμφωνο ότι ίσως μπούμε σε χειρότερες ατραπούς ακολουθώντας μια τέτοια συμπεριφορά και πρακτική.
Αλλα έχω να κάνω 2 διαπιστωσεις:
1. Η Αργεντινή και η Ισλανδία είναι 2 χώρες που είχαν παρόμοια προβλήματα με εμας και αν και εκτός ΕΥΡΩ και αν και χρεωκοπησαν δεν νομίζω ότι εξαφανίστηκαν ως χώρες ούτε και απομονώθηκαν...Μηπως αυτή είναι μια θέση που προσπαθούν να περάσουν κυβερνώντες και τραπεζίτες για να μην αντιδρά ο λαός στα άδικα και ασφυκτικά μέτρα;
2. Μηπως η ίδια η Ε.Ε. μας έχει αποκλείσει από την παραγωγή και μας θέλει απλά καταναλώτες των προϊόντων της; Βλέπω ότι μια -μια οι ελληνικές βιομηχανίες και βιοτεχνίες οδηγούνται σε κλείσιμο (τα τελευταία χρόνια προ της κρίσης) χωρις να κάνει κατι η Ε.Ε. παράλληλα η αγρότική παραγωγή οδηγέιται περίτεχνα από την Ε.Ε. με τις επιδοτήσεις συγκεκριμένων γεωργικών προϊόντων σε εγκαταλειψη καλλιεργειών με αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει στερηθεί τα 20 τελευταία χρόνια την αυτάρκεια που πάντα διέθετε.
Ετσι η Ε.Ε. ελεγχει τις οικονομίες και μάλιστα την στιγμή που δεκάδες χώρες εκτός Ευρωζώνης μπορούν και υπάρχουν ακόμα και ως οικονομικές οντότητες εμεις εξαρτώμαστε σε τέτοιο βαθμό από Ε.Ε. και ΕΥΡΩ και παραμυθιαζόμαστε (ή και μας εκφοβίζουν) ότι έξοδος από την Ευρωζώνη ή την Ε.Ε. θα μας οδηγούσε σε διεθνή απομονωση!!!!

Παράλληλα θα ήθελα να σου τονίσω ότι προσωπικά θεωρώ τους τραπεζίτες εχθρούς των Ελλήνων κι όχι απλά κάποιους επιχειρηματίες που κοιτούν την τσέπη τους.
Κι αυτό με την εννοια (που πιστεύω θα θεωρείς κι εσυ) της εχθρότητας που αισθανόταν πάντα η ελληνική κοινωνία για τους τοκογλύφους.
Και μην μου πείς ότι τα επιτόκια δανείων και καρτών σε σχέση με τα επιτόκια καταθέσεων δεν παραπέμπουν ευθέως σε στυγνούς τοκογλύφους ή και μαυραγορίτες παλαιοτέρων εποχών;

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

@Καλε μου φίλε Φιλίστωρα η θέση σου για την μη χρηματοδότηση των μεγαλων, μεσαίων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περίπτωση καταρρεύσεως του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας μας είναι πολύ σωστη και πραγματικά ειναι από τους λόγους που με κάνει να έχω αμφιβολίες για την επιτυχία ενός τέτοιου εγχειρήματος....

@Φίλε μου Μαχητη κι εμενα μου κα΄νει εντύπωση η κατα καιρούς παρόμοιες προτάσεις περί αποσυρσης των χρηματων μας και μάλιστα όπως γραφω και στην αναρτηση δεν γνωρίζουμε και τον συντάκτη ή τελοσπάντων τον αρχικό υποκινητή για να δούμε ισως μεσα από αυτό και το κίνητρό του....

Πάντως εχω της ιδια γνωμη με εσενα για την ΚΑΤ' ΕΥΦΗΜΙΣΜΟΝ ελληνική κυβέρνηση αλλα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εν μερει όσον αφορα την Ευρωπη (αν και συμφωνω ότι θέλουν να φέρουν Παγκόσμια διακυβέρνηση).
Θεωρώ ότι η Ε.Ε. ειναι μέσα στο κόλπο για την επιβολή Παγκόσμιας Διακυβέρνησης...
Μην ξεχνάς οτι το ανδρείκελο που έκαναν Πρόεδρο (με βάση την Συνθήκη της Λισαβώνας -που παει να μας κανει Ηνωμενες Πολιτειες της Ευρωπης) ο Βέλγος στην ομιλία του μετα τον διορισμό του μιλάει για παγκόσμια διακυβερνηση συνεχώς..
Δες εδω:

http://koukfamily.blogspot.com/2009/11/blog-post_9831.html

http://koukfamily.blogspot.com/2010/03/blog-post_5678.html

@ Καλε μου φίλε ΑΔΗ η απορία σου για την σχεση Δραχμης ΕΥΡΩ και Μαρκου...ειναι και δική μου. Μηπως η Γερμανοί έστησαν την Ε.Ε. και την Ευρωζώνη όπως ήθελαν ωστε να γεμίσουν τα ταμεία τους;
Βλεπεις τωρα τι γίνεται με τον διχασμό μεσα στην Ε.Ε. μεταξύ Βορρά και Νότου. Μου φαίνεται ότι άρχισαν να ξυπνανε και οι Νότιοι....

@ Φιλε μου Γρηγόρη εξαιρετικός ο σχολιασμός σου. Και θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα....Ομως θα μας πούν λιγο ουτοπιστές...
Ομως για την σωτηρία της πατρίδας νομίζω ότι μονο τετοιες λύσεις θα μπορουσαν αν μας σωσουν...οι ουτοπικές (φαινομενικα) αλλά πατριωτικές.

@ Βαγγελη φίλε μου ομολογώ ότι με μπερδεψες είσαι τελικά υπερ ή κατα μια τετοιας λύσης; Την βρισκεις να μπορεί να γίνει ή οχι;

@ τελος φίλε μου Ανώνυμε 21:53 διαβασα ότι συμφωνεις αλλα θα επιθυμούσα αν και εσυ το θέλεις, να απαντήσεις στα συγκεκριμένα ερωτήματα και θέματα που θέτει ο φίλος μας Ανώνυμος 00:29. Τα οποία είναι πολλα και αξιόλογα. Κι αυτο το λέω γιατί οπως λες είσαι οικονομολόγος όπως κι εκεινος και μια ανταλλαγη απόψεων μεταξύ των εξειδικευμένων φίλων μας θα ήταν πολύ χρήσιμη και σε εμας....

Griik είπε...

Αγαπητοί φίλοι,
ΔΕΝ υπάρχει "Ελληνική" τράπεζα. Το χρήμα ΔΕΝ έχει πατρίδα.
ΣΩΣΤΑ αναφέρθηκε ότι πρωτίστως αποτελεί ΠΟΛΙΤΙΚΗ διαμαρτυρία. Έχουμε χρεωκοπήσει. Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ. ΔΥΟ λύσεις υπάρχουν: Ή θα το ανακοινώσουμε Ή θα (ξε-)πουλήσουμε "γη και ύδωρ". Πρέπει να αλλάξει το σύστημα. Από το Fractional Reserve Banking (βλ. Wikipedia) να πάμε στο Full-reserve banking (βλ. Wikipedia). (Ο JFK δολοφονήθηκε γι' αυτό το λόγο). Πρέπει να γίνει διαχωρισμός των εξουσιών (Νομοθετική, Εκτελεστική, Δικαστική). Πρέπει να αλλάξει το Σύνταγμα. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να το κάνουν όμως, για τους γνωστούς λόγους. Είναι όλοι ΓΡΑΝΑΖΙΑ του ΙΔΙΟΥ συστήματος: πολιτικοί, δικαστικοί, συνδικαλιστές, καναλάρχες, εφοπλιστές, μεγαλοεκδότες, μεγαλοεπιχειρηματίες κλπ. κλπ. Δρουν για την πάρτη τους και ΟΧΙ για το λαό. Η ανάληψη του ρευτού είναι χτύπημα με τα δικά τους "όπλα".
Σκοπός δεν είναι να "διαλυθούνε" οι τράπεζες. Σκοπός είναι να χτυπηθεί το "σύστημα". Οι τράπεζες θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας τους. Να λειτουργούν προς όφελος της κοινωνίας και όχι για το συμφέρον κάποιων "ιδιωτών". Είναι εφικτό αυτό.
Επαναλαμβάνω ότι, ΕΑΝ πραγματοποιηθεί, θα είναι ένα ΗΧΗΡΟ μήνυμα προς το "σύστημα" ότι ο λαός πλέον δεν κοιμάται. Και το μήνυμα αυτό θα ακουστεί σε ΟΛΟ τον πλανήτη: Ο Ελληνικός λαός ξεσηκώθηκε εναντίον του "παγκόσμιου συστήματος"...

tasos pianistas είπε...

Καλησπέρα!!δεν ξέρω απο οικονομικά ούτε πώς δουλέυουν οι τράπεζες απλά σε λίγο καιρό αναγκαστικά όλοι θα έχουμε κάνει τις καταθέσεις μας φύλλο και φτερό διότι υπάρχει μεγάλη ακρίβια και ο μισθός δεν θα τους καλύπτει.Βέβαια κάτι βρωμάει και δεν μ'αρέσει,απο τον Απρίλιο η εταιρία που εργάζομαι με υποχρέωσε να ανοίξω λογαριασμό μισθοδοσίας στην ALPHA BANK γιατί λέει πως είναι υποχρεωτικό και γιατί εκεί και όχι σε κάποια άλλη τράπεζα;
Κι επειδή αυτό δεν μ'αρέσει μόλις γίνεται η κατάθεση εγω κάνω αμέσως ανάληψη.Επίσης όσο απίστευτο κι αν σας ακούγεται πιστεύω πως το καλοκαίρι η Αμερική θα δημιουργήσει κι άλλη τεχνητή πτώχευση και θα φέρει τα πάνω κάτω στην παγκόσμια οικονομία πάλι.'Οσο για τις καταθέσεις γιατί να μην τα σηκώσουμε;τι κέρδος έχουμε;προσπαθούμε να μαζέψουμε πέντε φράγκα απο διπλές και τριπλές δουλειές και στο τέλος θα μας τα φάει η εφορία οπότε αν δεν υπάρχουν καταθέσεις δεν θα γνωρίζει και η εφορία τί έχει ο καθένας μας.
Και στο τέλος θα το δείτε η Ελλάδα μας θα χρεωκοπείση εδω τόσα χρόνια και δεν κάνανε τίποτα για να μειώσουν το έλλειμα και θα το καταφέρουν σε λίγα χρόνια;
Ή κάποιος μαζεύει το χρήμα και το κρύβει και υπάρχει χρήμα και δεν το ξέρουμε.Συγνώμη αν σας κούρασα απλά αυτή είναι η γνώμη μου.

Ανώνυμος είπε...

Εχω κολλητό σε μια από τισ μεγαλεσ τράπεζες μας, του'πα αυτό το κίνημα κ είπε οτι το ξέρουν.... Α επισης μπορούμε να σηκώσουμε μέχρι 10.00Ο Ε χωρίς ειδοποίηση ΑΛΛΑ! αν πάμε την ΙΔΙΑ μέρα σε όλη την Ελλάδα ΧΙΛΙΆΔΕΣ σε κάθε τράπεζα, θα γινει Κ Ο Λ Α Σ Η!!!

Ανώνυμος είπε...

Πωπω ρε παιδια! Σοκαριστικα!
Πως να κυβερνηθουμε εμεις? 12 μυρρια λαος, 11 μυρρια πρωθυπουργοι ειμαστε! Το αναρχο DNA μας ειναι απιστευτο! Ακου τι λεει ο τυπος, να μην υποβαλλουμε κανεις φορολογικη δηλωση! Ποιος ξερεις ποσα κλεμμενα θελει να κρυψει αυτος και παρακαλαει να γινει κατι τετοιο να τα γλιτωσει

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.