3 Νοεμβρίου 2024
Άθλιοι! – «Ρητορική μίσους» ο Ιερός Χρυσόστομος! – Για θυμίστε μας κ.Πιερρακάκη σε ποιο Ευαγγέλιο ορκιστήκατε;
Ο υπουργός Παιδείας είχε την υπέρμετρη αυθάδεια να ποινικοποιήσει τον Ιερό Χρυσόστομο - Και μαζί να ακυρώσει όλη τη διδασκαλία της Εκκλησίας
Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης
Πριν μερικό καιρό γράφαμε χωρίς καμία υπερβολή ότι η «θρησκεία» του ΛΟΑΤΚΙσμου ήρθε για να εξορίσει τον χριστιανισμό και να γίνει επίσημο δόγμα του κράτους. Και σήμερα ήρθαν οι φασιστικές πρακτικές του Κυριάκου Πιερρακάκη για να μας επιβεβαιώσουν και επίσημα πλέον, ότι η Ορθοδοξία βρίσκεται υπό κρατικό διωγμό για πρώτη φορά στη Συνταγματική ιστορία της Ελλάδας.
Ο ψηφιακός «τσάρος» της κυβέρνησης Μητσοτάκη και νυν υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, είχε το απύθμενο θράσος να ποινικοποιήσει τον ιερότερο αδάμαντα της Ορθοδοξίας, το λαμπρότερο στολίδι αγιότητας, τον εκλεκτότερο ρήτορα της ουράνιας Βασιλείας, τον Ιερό Χρυσόστομο!
Ένας μικρός πολιτικός που λειτουργεί ως υπαλληλίσκος του Νταβός και δεν έχει προσφέρει ούτε ένα ψίχουλο για την πνευματική λιμοκτονία των σημερινών παιδιών, είχε τον νοσηρό ξιπασμό να αντιμετωπίσει ως «ρητορική μίσους» κάποιες ρήσεις του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Και να θέσει σε αναστολή έναν ομολογητή καθηγητή Γυμνασίου στο Λαύριο, επειδή μοίρασε ένα φυλλάδιο με τις θέσεις του Αγίου για την ομοφυλοφιλία σε όποιον μαθητή ήθελε να μάθει τι λέει η Εκκλησία γι’ αυτό το ζήτημα.
Πόση ασχετοσύνη, πόση λύσσα κατά της ορθοδοξίας, πόση οίηση, πόση αλαζονεία, πόσο φαντασμένη ιδέα για τη μικρότητά του μπορεί να έχει ένας πολιτικός για να νομίζει ότι μια απόφασή του θα εμβολίσει το μέγεθος ενός Ιερού Χρυσοστόμου!
Και έχει σημασία ποιος κάνει αυτή την άτιμη πράξη: O υπουργός ΠΑΙΔΕΙΑΣ ουσιαστικά κηρύσσει ανεπιθύμητο έναν από τους τρεις Ιεράρχες, προστάτη των γραμμάτων και των σχολείων! Αφού πρώτα εξόρισαν την εορτή των Τριών Ιεραρχών από τα σχολεία, τώρα καταδικάζουν επίσημα και τη διδασκαλία τους. Τι κατάντια και τι δυστυχία για μια ορθόδοξη χώρα, να ορίζονται οι τύχες της από μια τέτοια συντεχνία «ξεβαφτισμένων»!
Αλήθεια, για θυμίστε μας κύριε Πιερρακάκη σε ποιο Ευαγγέλιο ορκιστήκατε όταν παίρνατε τη θεσούλα σας στη Βουλή; Ήταν διαφορετικό Ευαγγέλιο από αυτό που κήρυττε ο Χρυσόστομος; Αυτά τα τρία δάχτυλα που ενώσατε στο δεξί χέρι κατά τον όρκο σας, αντιπροσώπευαν διαφορετική Αγία Τριάδα από εκείνη που υμνούσε ο Χρυσόστομος;
Το πρόβλημά είναι το τι λέει ο Χρυσόστομος ή ότι εσείς ποδοπατάτε συνειδητά τον όρκο σας και (νομίζετε ότι) κοροϊδεύετε τον κόσμο συμπεριφερόμενοι ως λύκοι με προβιά προβάτου; Ο Χρυσόστομος εδώ και 17 αιώνες ίδιος είναι. Δεν αλλάζει και δεν μεταβάλλεται. Οι πολιτικοί είναι εκείνοι που μεταβάλλονται συνεχώς και χορεύουν σε ότι σκοπό τους παίζουν οι μαέστροι της Νέας Τάξης.
Ο κύριος Πιερρακάκης και οι ομοϊδεάτες του, δεν τολμούν να βγουν και να πουν ξεκάθαρα στον λαό ότι είναι αντίθεοι, άθεοι, αντιχριστιανοί, θαμώνες των στοών και των λεσχών, υπηρέτες σκοτεινών σκοπών, αλλά προτιμούν με το ένα χέρι να σφάζουν την Εκκλησία και με το άλλο να κάνουν μουσαντένια σταυροκοπήματα.
Όποιος πολεμά τον Χρυσόστομο, πολεμά όλη την Ορθοδοξία
Κύριε Πιερρακάκη αν θέλετε να είστε συνεπής στις έξωθεν ντιρεκτίβες που υπηρετείτε και που προωθούν τον εκφυλισμό της Ορθοδοξίας, κηρύξτε – αν τολμάτε – ως ρήτορα μίσους και τον Απόστολο Παύλο, διότι κι εκείνος έλεγε τα ίδια με τον Ιερό Χρυσόστομο:
«Διά τοῦτο παρέδωκεν αὐτούς ὁ Θεός εἰς πάθη ἀτιμίας. Αἵ τε γάρ θήλειαι αὐτῶν μετήλαξαν τήν φυσικήν χρῆσιν εἰς τήν παρά φύσιν. Ὁμοίως δέ καί οἱ ἄρρενες, ἀφέντες τήν φυσικήν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους…» (Προς Ρωμαίους 1:26).
Σε νεοελληνική απόδοση: «Γι’ αυτό τους παράδωσε ο Θεός σε ατιμωτικά πάθη: γιατί και τα θηλυκά τους μετάλλαξαν τη φυσική χρήση του σώματός τους στην αφύσικη κι όμοια και οι αρσενικοί, αφού άφησαν τη φυσική χρήση του θηλυκού, κατακάηκαν από την όρεξή τους ο ένας προς τον άλλο».
Πάθος ατιμίας η ομοφυλοφιλία λοιπόν, κατά τον Απόστολο Παύλο. Δεν στηλιτεύει το πρόσωπο, αλλά την ΠΡΑΞΗ, δηλαδή το φθοροποιό πάθος. Το ίδιο ακριβώς κάνει και ο Χρυσόστομος. Καταθέτει ότι το πάθος της ομοφυλοφιλίας φθείρει το σώμα και την ψυχή, άρα «δολοφονεί» τη δισυπόστατη ύπαρξη του ανθρώπου, οδηγώντας την προς τον δεύτερο και χειρότερο θάνατο, τον πνευματικό.
Παρομοίως «δολοφονούν» τον άνθρωπο και άλλα σαρκικά πάθη που αφορούν και ετερόφυλους, όπως η μοιχεία, η πορνεία, η ασέλγεια και κάθε μορφής σαρκική ειδωλολατρία. Επομένως καμία ρητορική μίσους δεν υφίσταται για τους ομοφυλόφιλους. Και καμία διάκριση εναντίον τους. Η στηλίτευση της αμαρτίας αφορά όλους μας, ανεξάρτητα από το πιο πάθος σέρνει τον καθένα. Το μόνο μίσος που μακαρίζει η Εκκλησία, είναι το μίσος για τις αμαρτίες μας, το μίσος για ότι πάθος μουτζουρώνει τις εικόνες Θεού που είμαστε. Οπότε αν μιλάμε για ρητορική μίσους ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, τότε ναι, ανοίξτε τα βιβλία όλων των Πατέρων, και θα βρείτε θάλασσες και πελάγη από τέτοια σωτήρια νοήματα αγάπης προς τον άνθρωπο.
Ο Χρυσόστομος έχει αφήσει πίσω του έναν αμύθητο θησαυρό λόγων που όλοι τους κηρύσσουν την μετάνοια. Και η μετάνοια δεν είναι ενέργεια μίσους, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι ενέργεια συγχώρεσης, αγάπης, αποδοχής και λύτρωσης, αφού όλες τις αμαρτίες μας τις παρέσυρε ο ορμητικός χείμαρρος του Γολγοθά που ξέπλυνε μια για πάντα την ανθρωπότητα.
Κύριε Πιερρακάκη, ο Χρυσόστομος ήταν, είναι και θα είναι το χρυσό και μελίρρυτο στόμα της Εκκλησίας. Αν έχετε πρόβλημα με τον Χρυσόστομο, έχετε πρόβλημα και με τον Χριστό, έχετε πρόβλημα και με τον Παύλο, έχετε πρόβλημα και με το Ευαγγέλιο και όλους τους Πατέρες, έχετε πρόβλημα και με τους χριστιανούς, έχετε πρόβλημα και με την Εκκλησία. Διότι ο Χρυσόστομος όχι μόνο δεν ξεφεύγει ούτε κεραία από την διδασκαλία της Ορθοδοξίας, αλλά είναι και ένας από τους βασικούς στυλοβάτες της.
Αν σας βαστάει λοιπόν, παραδεχτείτε στον κόσμο ότι δεν το έχετε σε τίποτα να ατιμάζετε το Ευαγγέλιο, από το «Άλφα» ως το «Ωμέγα» του, από την πρώτη αποκεκαλυμμένη αλήθεια του ως την τελευταία. Έτσι ώστε να είστε κι εσείς «απελευθερωμένοι» στο μίσος σας για τον Χριστό, αλλά και ο κόσμος να ατενίσει την ωμή αλήθεια του σκότους σας.
Αλήθεια κύριε Πιερρακάκη, τώρα ανακαλύψατε ότι η Εκκλησία αντιμετωπίζει την ομοφυλοφιλία ως ένα ακόμα καταστροφικό πάθος, ανάμεσα στα άλλα; Καλωσορίσατε στην ορθόδοξη Ελλάδα! Μπορεί να είστε περαστικός, αλλά ευκαιρία να σας συστήσουμε: Από εδώ η Oρθοδοξία είκοσι αιώνων μεγαλείου, από εκεί ο Πιερρακάκης πέντε ετών υπουργείου, εκ των οποίων τα τέσσερα έχουν ξοδευτεί στο ψηφιακό φακέλωμα και το ένα στην καταστροφή της Παιδείας.
Ακούστε τι είναι πραγματική ρητορική μίσους
Κύριε Πιερρακάκη, θέλετε να σας πούμε τι είναι πραγματική ρητορική μίσους; Είναι η υπόσκαψη της παραδοσιακής οικογένειας, από διαπιστευμένες πολύχρωμες ΜΚΟ που απλώνονται σαν καρκίνωμα στην Παιδεία μας.
Ρητορική μίσους είναι η στέρηση του προαιώνιου ρόλου της μητέρας και του πατέρα και η σταδιακή αντικατάστασή τους από γονέα 1 και 2. Ρητορική μίσους είναι η αντιμετώπιση της γυναίκας σαν μηχάνημα για παραγγελίες παιδιών και η αντιμετώπιση των παιδιών σαν αξεσουάρ που τεκνοθετούνται από παρά φύσιν «οικογένειες».
Ρητορική μίσους είναι η κουλτούρα που στέλνει στον διάολο την οικογένεια και την Ελλάδα, για «να ζήσουνε αυτοί», όπως λέει το γνωστό σύνθημα του ΛΟΑΤΚΙσμού. Αλλά και το έτερο σύνθημα τους που υψώθηκε στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: το «Destroy Greece», δηλαδή «καταστρέψτε την Ελλάδα» και οτιδήποτε χαρακτηρίζει την ταυτότητά της.
Ρητορική μίσους είναι να σεξουαλικοποιούνται τα παιδάκια από το δημοτικό, να τους ακρωτηριάζεται η αθωότητα, να μπαίνουν πρόωρα στον νοσηρό κόσμο των μεγάλων, όπου προβάλλεται ο ανταγωνισμός, το κυνήγι της γυμνής σάρκας και η ανωμαλία.
Ρητορική μίσους είναι το να δασκαλεύονται τα νεαρά κορίτσια να μισούν τα σπλάχνα τους, να απεχθάνονται τα ίδια τα παιδιά τους που κυοφορούν στην κοιλιά, και να τα οδηγούν σε ιατρικά σφαγεία.
Ρητορική μίσους είναι να διαβάζουν drag queens παραμύθια σε παιδάκια με σκοπούς προσηλυτισμού και έτσι να τα μυούν στο μίσος για την βιολογική τους ταυτότητα, στο μίσος για το ότι γεννήθηκαν αγόρια ή κορίτσια και στο μίσος για την ίδια τη φύση και τον Θεό.
Αυτά είναι ρητορικές μίσους που οδηγούν σε ψυχοσωματική αυτοχειρία τα παιδιά μας, και όχι ο Χρυσόστομος που ακούγεται ως φιλόστοργος πατέρας από τα βάθη των αιώνων να τα προφυλάσσει από θανάσιμες παγίδες.
Και αν ο Χρυσόστομος δεν σας κάνει, μάθετε ότι πρώτος ο Χριστός είπε ότι: «ος ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εὶς τὸν τράχηλον αὐτοῦ, καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» (Κατά Μάρκον 9:42).
Όποιος σκανδαλίσει στον δρόμο του κακού ένα από αυτά τα μικρά παιδιά που πιστεύουν σε εμένα, τον συμφέρει να κρεμάσει μια πέτρα στον λαιμό του και να πέσει στη θάλασσα. Αυτή είναι η απάντηση του Χριστού σε όσους μιλούν για αυτήν την ψεύτικη «αγάπη» που επικαλούνται σήμερα, και που επιτρέπει κάθε λογής φιληδονία και ακολασία.
Λοιπόν; «Ρητορική μίσους» και ο Χριστός; Πολέμιος της «συμπερίληψης» και ο Χριστός; Ή μήπως δεν ήξερε ο Χριστός τι είναι αληθινή αγάπη για τα παιδιά και ξέρει ο κύριος… Πιερρακάκης; Ορίστε λοιπόν, εκδηλωθείτε. Και αν νομίζετε ότι θα πάψουν οι ομολογιακές θέσεις από εκπαιδευτικούς και κάθε λογής δημόσιους λειτουργούς, είστε βαθιά νυχτωμένοι.
Υπάρχει δικαίωμα ανεξιθρησκίας και ελεύθερης άποψης, αν το θυμάστε ακόμα. Όποιος θέλει να μάθει τη θέση της Εκκλησίας, θα την μαθαίνει. Και αυτό ακριβώς έκανε ο πανάξιος καθηγητής στο Λαύριο. Τον ρώτησαν οι μαθητές και έδειξε τη γνώμη των Πατέρων της Εκκλησίας. Και αν δεν το έκανε αυτός, θα το έκανε κάποιος άλλος. Είστε πολύ μικροί για να σκεπάσετε το μεγαλείο της Εκκλησίας. Εδώ η Ορθοδοξία κρατήθηκε ζωντανή μέσα από κρυφά σχολειά και αυτοκρατορίες που έπνιγαν τους χριστιανούς στο αίμα. Τα τεχνοκρατικά σακάκια θα την εμποδίσουν;
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Για τηην καρεκλα θα μπορουσε να ορκισθει και στον Εωσφορο. Τι ρωτατε;
Τ.
Δημοσίευση σχολίου