27 Ιουνίου 2022

Η Ύβρις για τους Έλληνες δολοφονημένους στην κατοχή και η παραχάραξη της ιστορίας: Οι «Τσάμηδες» και η «Γενοκτονία τους» (!) από την Ελλάδα

Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης
 
Πριν ακριβώς μία εβδομάδα οι βουλευτές της Ομάδας στο Αλβανικό Κοινοβούλιο «Δημοκρατία και Ένταξη» (PDIU ) και ο Πρόεδρος της Σπετίμ Ιντρίζι, διοργάνωσαν εκδήλωση στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ολομέλειας της Βουλής με θέμα «Μην ξεχνάτε την Τσαμουριά», ως μέρος των πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του νόμου 7839 του 1994, με τον οποίο η 27η Ιουνίου ανακηρύχθηκε (ομόφωνα) ως «Ημέρα της Γενοκτονίας κατά των Αλβανών της Τσαμουριάς από τους Έλληνες σοβινιστές»…… Μάλιστα στο ψήφισμα της Βουλής («Για τη διευθέτηση του ζητήματος της Τσαμουριάς και άρσης του εμπολέμου») που συνόδευσε το Νόμο, αναφέρεται πως «τo θέμα των Τσάμηδων από ιστορική και νομική πλευρά, όσο και ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποτελεί υποχρέωση της αλβανικής κυβέρνησης, η οποία απορρέει από δεσμευτικές αποφάσεις του αλβανικού κοινοβουλίου».
 
Στην εκδήλωση ο επικεφαλής του PDIU, είπε ότι «είναι καιρός να ακούσουμε πολλές ιστορίες από αυτόπτες μάρτυρες και να μην ξεχάσουμε τη γενοκτονία που διέπραξε η Ελλάδα»! 
 
Η παραχώρηση της Αίθουσας συνεδριάσεων της Ολομέλειας της Βουλής καθώς και οι αναρτήσεις στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης στο όνομα της, μαρτυρούν την απόσταση μεταξύ ρητορικής περί των δυνατοτήτων ανάπτυξης των διμερών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας και των σκέψεων που εμπνέονται από τον εθνικισμό και την μισαλλοδοξία. 
 
Μάλιστα η διαρκής, η συνεχής ανακίνηση από την αλβανική πλευρά του «ζητήματος» των Τσάμηδων προκαλεί γενικώς και ειδικώς: για το θράσος των Τσάμηδων, των συνεργατών των Γερμανών Ναζί κατακτητών, των καταδικασμένων για δοσιλογισμό και για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας (Παραμυθιά Θεσπρωτίας κ.ά), για τα κίνητρα των σημερινών οργάνων της Τουρκίας που προσθέτει ένα ακόμη μέτωπο στην Ελλάδα.  
 
Μετά την κατάρρευση του καθεστώτος του Κόμματος Εργασίας το 1991, η Αλβανία με τον πιο επίσημο τρόπο δια του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού, του Υπουργού Εξωτερικών, έφερε στην επικαιρότητα το ζήτημα των Τσάμηδων. Το Μάρτιο του 1991 ιδρύθηκε ο «Πολιτικός-Πατριωτικός Σύλλογος «Τσαμουριά» (Camëria), με κύριο σκοπό την αναγνώριση και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των Τσάμηδων. Οι Τσάμηδες έχουν ιδρύσει κόμματα, το ένα συμμετέχει στη σημερινή κυβέρνηση, ενώ ο «Σύνδεσμος της Τσαμουριάς» δημιούργησε 100μελή «εξόριστη» βουλή, η οποία έγινε μέλος της «οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών» του ΟΗΕ το 1995. Οι ίδιοι διατείνονται επίσης ότι έχουν δημιουργήσει τον απελευθερωτικό στρατό της Τσαμουριάς «με σκοπό την απελευθέρωση των εδαφών που τους ανήκουν»! Δηλαδή αυτά που έχουν αποδεχθεί τα κόμματα της Αλβανίας και η Ακαδημία Επιστημών των Τιράνων ως άλυτο εθνικό ζήτημα, ότι είναι η Θεσπρωτία, η Άρτα, η Πρέβεζα και τα Ιωάννινα! 
 
Ειδικότερα για το «ζήτημα» των Τσάμηδων υποστηρίζεται από την αλβανική πλευρά ότι «χιλιάδες Αλβανοί Τσάμηδες εκδιώχθηκαν από περιοχές της Δυτικής Ηπείρου στη σύγχρονη Ελλάδα, προς την Αλβανία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.Οι Αλβανοί Τσάμηδες απαιτούν αποκατάσταση της περιουσίας και της ιθαγένειας, εφαρμογή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα, διεθνή αναγνώριση του ζητήματος και δικαίωμα επιστροφής στα αυτόχθονα εδάφη τους. Αλλά για τους περισσότερους, η ιθαγένεια παραμένει το πρωταρχικό ζήτημα». Παράλληλα οι Τσάμηδες παρουσιάζουν τα γεγονότα με διαφορετικό τρόπο, ότι, δήθεν, αγωνίσθηκαν κατά των Γερμανών κατακτητών και ότι δεν υπήρξαν συνεργάτες τους, ενώ προσθέτουν ένα (ανύπαρκτο) αντίβαρο στην καταπίεση της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία. Βεβαίως πρόκειται για προκλητική αλλοίωση της ιστορικής αλήθειας, που προσβάλλει την μνήμη των θυμάτων της σφαγής της Παραμυθιάς (και όχι μόνο).  
 
Είναι γεγονός ότι το «ζήτημα» των Τσάμηδων αποτελεί για την αλβανική πλευρά θέμα που ξεπερνά τις εσωτερικές του διαστάσεις και συνδέεται άμεσα με την αλβανική εξωτερική πολιτική. 
 
Η στάση των κατά καιρούς αλβανικών κυβερνήσεων οι οποίες θέτουν το «ζήτημα» στην ελληνική πλευρά θεωρώντας ότι υφίστανται σε όλες τις διαστάσεις του ( περιουσίες, αποζημίωση, απόδοση ιθαγένειας, επιστροφή των Τσάμηδων και των απογόνων τους στην Ελλάδα), δεν αποτελεί απλώς διαχείριση ενός θέματος για εσωτερικούς λόγους, την ώρα μάλιστα που συζητείται το μέλλον των αλβανικών πληθυσμών στο Κοσσυφοπέδιο, στα Σκόπια στη Σερβία, στο Μαυροβούνιο, στην Ελλάδα. Υπάρχουν δύο επιπλέον ζητήματα, πρώτον το λάθος που γίνεται στην Ελλάδα ότι το θέμα θεωρείται αποτελεί αίτημα παρακρατικών και εθνικιστικών κύκλων κάτι που εκ των πραγμάτων δεν ισχύει αφού το ζήτημα έχει τεθεί από τους θεσμικούς εκπροσώπους του αλβανικού κράτους και δεύτερο ότι η Αλβανία είναι ο πιο στενός σύμμαχος της Τουρκίας του Ερντογάν στα Βαλκάνια και με τους Τσάμηδες προσθέτει άλλο ένα μέτωπο στην Ελλάδα.  
 
Η Αλβανία οφείλει να αποδεχθεί την αδιαμφισβήτητη ιστορική αλήθεια του εγκληματικού και δοσιλογικού παρελθόντος των Τσάμηδων κατά την περίοδο της κατοχής την Ελλάδα και να μην το θέσει ξανά στις ελληνοαλβανικές σχέσεις. Αλλιώς θα επιβεβαιωθεί η άποψη που υποστηρίζουμε για ένα επιπλέον μέτωπο στην Ελλάδα που επιβάλλεται από τον εξ ΄ανατολών γείτονα….



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.