7 Σεπτεμβρίου 2020
Ελληνικότητα ή αποδόμηση; Η απάντηση του λαού μας
Τις τελευταίες δεκαετίες διεξάγεται στο εσωτερικό της κοινωνίας μας μία ιδεολογική διαμάχη με επίκεντρο την εξωτερική πολιτική, την εθνική ταυτότητα, τη σύνδεση Ορθοδοξίας και Ελληνισμού, την ερμηνεία του 1821, το περιεχόμενο και τον σκοπό της Παιδείας. Μία ομάδα διανοητών και διαμορφωτών της κοινής γνώμης επιχείρησε να πείσει ότι πρέπει να υποχωρούμε απέναντι στην Τουρκία και τα Σκόπια, ότι η εκπαίδευση δεν πρέπει να διδάσκει τη συνέχεια του Ελληνισμού, ότι η εθνική ταυτότητα πρέπει να αποσυνδεθεί από την Ορθοδοξία.
Του Κωνσταντίνου Χολέβα*
Γενικά αυτή η τάση, την οποία ονομάζω αποδομητική σχολή, προσπάθησε να μας πείσει ότι στο όνομα της «προόδου» και της παγκοσμιοποιήσεως είναι απαραίτητο να ξεχάσουμε όσα γνωρίζαμε. Να αποκοπούμε από τα ελληνορθόδοξα ιδανικά των αγωνιστών του 1821 και να απομακρυνθούμε από τις αρχές της μαχητικής εξωτερικής πολιτικής.
Ευτυχώς η αποδόμηση, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δεν επέτυχε τον στόχο της. Η πλειοψηφία των Ελλήνων στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στην Ομογένεια, αντιστέκεται και επιμένει στην ελληνικότητα και στην εθνική αξιοπρέπεια. Είναι χαρακτηριστικά τα ευρήματα των ερευνών της κοινής γνώμης. Θυμίζω ορισμένα χαρακτηριστικά στοιχεία:
Σε όλες τις δημοσκοπήσεις που έγιναν για τη Συμφωνία των Πρεσπών το 75% (ή και περισσότερο) των Ελλήνων απήντησε ότι διαφωνεί. Η Συμφωνία, δύο χρόνια μετά την υπογραφή της, βρίσκεται ψηλά στα ενδιφέροντα της κοινής γνώμης και απορρίπτεται από τη μεγάλη πλειοψηφία.
Σε δημοσκόπηση του ΒΕΡΓΙΝΑ TV για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε μουσουλμανικό τέμενος, το 70% απήντησε ότι θίγεται το θρησκευτικό συναίσθημά μας. Δηλαδή όχι απλώς διαφωνούν με τη μετατροπή, αλλά δηλώνουν και τη σύνδεσή της εθνικής μας ταυτότητας με την Ορθοδοξία. Άλλωστε ο Ιουστινιανός το 537 εγκαινίασε τον Ορθόδοξο ναό της του Θεού Σοφίας και όχι τζαμί.
Στην έρευνα γνώμης του ΚΕΦΙΜ (Κέντρου Φιλελευθέρων Μελετών) για το 1821 το 72% των ερωτηθέντων αποδέχεται ότι υπήρξε πράγματι Κρυφό Σχολειό επί Τουρκοκρατίας. Η απάντηση έχει σημασία, διότι επί δεκαετίες έχουν χυθεί τόννοι μελανιού για να πεισθούμε ότι οι Οθωμανοί Τούρκοι ήσαν… ανεκτικοί και άφηναν τους υποδούλους να ασκούν ελευθέρως και ακωλύτως τα θρησκευτικά και εκπαιδευτικά δικαιώματά τους. Αυτή η ανιστόρητη προσπάθεια εξωραϊσμού Οθωμανών και Νεοτούρκων πιστεύω ότι είχε και διπλωματική στόχευση: Να αλλάξουμε το παρελθόν για να αλλάξουμε και το παρόν, δηλαδή να βελτιωθούν οι ελληνοτουρκικές σχέσεις. Μετά την εκδήλωση της νεο-οθωμανικής επιθετικότητας, που αντιμετωπίζουμε σήμερα, είναι προφανές ότι η «διπλωματία των σχολικών βιβλίων» αποθράσυνε τους γείτονες. Το αισθητήριο της πλειοψηφίας των Ελλήνων λειτούργησε σωστά.
Στην ίδια έρευνα του ΚΕΦΙΜ για το 1821 το 90% των ερωτηθέντων απήντησε ότι ο χαρακτήρας της Ελληνικής Επαναστάσεως ήταν πρωτίστως εθνικός. Και αυτή η απάντηση αξίζει να υπογραμμισθεί. Ακούσθηκαν διάφορες προπαγανδιστικές φωνές που ισχυρίσθηκαν ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν ταξική ή γνήσιο αντίγραφο της Γαλλικής Επαναστάσεως με χαρακτήρα κοινωνικό και εμφύλιο. Οι Έλληνες, λοιπόν, δεν δεχόμαστε εύκολα τις ατεκμηρίωτες απόψεις και προπαγάνδες και είμαστε υπερήφανοι, διότι η Επανάσταση του 1821 ήταν εθνική, απελευθερωτική και είχε ως σκοπό την αποτίναξη του τυραννικού Οθωμανικου ζυγού.
Στον αγώνα για τη διαφύλαξη της ταυτότητας και αξιοπρέπειας του Ελληνισμού πρωταγωνιστές υπήρξαν οι Έλληνες της Κύπρου, οι οποίοι τον Απρίλιο του 2004 απέρριψαν με ποσοστό 75% το διχοτομικό και αντιδημοκρατικό σχέδο Ανάν. Ελπίζω να συνεχισθεί ο αγώνας τους με την ίδια μαχητικότητα.
Σε όλα τα ζητήματα, που έθεσαν σε κίνδυνο ή σε αμφιβήτηση την πορεία του Έθνους, ο λαός μας με ποσοστό πάντοτε άνω του 70% στήριξε την ελληνικότητα και απέρριψε την αποδόμηση. Χρήσιμο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Βεβαίως σε μία δημοκρατική κοινωνία οι ιδεολογικές διαμάχες είναι θεμιτές και χρήσιμες, όταν διεξάγονται ευπρεπώς. Ας μην ξεχνούμε, όμως, και τις ιστορικές πηγές και τους αγώνες εκείνων που έχυσαν το αίμα τους για να αποκτήσουμε και να εδραιώσουμε τον ελεύθερο εθνικό βίο μας.
Οι μαρξιστικές ιδέες κατέρρευσαν παγκοσμίως. Οι πρώην οπαδοί μιας ισοπεδωτικής παγκοσμιοποιήσεως, όπως ο Αμερικανός Φράνσις Φουκουγιάμα, παραδέχονται ότι έκαναν λάθος σε πολλές προβλέψεις τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν θεωρεί ως «πρόοδο» την αποκοπή από την Ορθοδοξία, τη γλώσσα, τη διαχρονική ιστορία και το αγωνιστικό πνεύμα του Ελληνισμού. Ουσιαστική πρόοδος θα είναι να συνδέσουμε το παρελθόν με το μέλλον. Να δώσουμε στους νέους μας διδάγματα από τους Σαλαμινομάχους, τον ελληνορθόδοξο βυζαντινό πολιτισμό, τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον Κολοκοτρώνη, τον Καποδίστρια, τους Μακεδονομάχους, τους ήρωες της Κύπρου του 1955- 59, παράλληλα με την Πληροφορική, τις ξένες γλωσσες, τη σύγχρονη αντίληψη περί δημοκρατίας και διεθνών σχέσεων.
Ας θυμηθούμε τον πρώτο Κυβερνήτη, τον Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος συνδύασε την παράδοση με την ανανέωση- αναγέννηση. Τώρα που πλησιάζει το επετειακό έτος 2021 αξίζει να θαυμάσουμε πώς οργάνωσε κράτος εκ του μηδενός μέσα σε τριάμισυ χρόνια. Το ιδανικό του Καποδίστρια για την Παιδεία ήταν: Διδάξτε στα ελληνόπουλα την Ορθοδοξία και τα Αρχαία Ελληνικά. Διότι γνώριζε ότι δέντρο χωρίς χυμούς στις ρίζες του το παίρνει εύκολα ο άνεμος και το πετά μακρυά!
*Ο Κωνσταντίνος Χολέβας είναι Πολιτικός Επιστήμων
πηγή
Του Κωνσταντίνου Χολέβα*
Γενικά αυτή η τάση, την οποία ονομάζω αποδομητική σχολή, προσπάθησε να μας πείσει ότι στο όνομα της «προόδου» και της παγκοσμιοποιήσεως είναι απαραίτητο να ξεχάσουμε όσα γνωρίζαμε. Να αποκοπούμε από τα ελληνορθόδοξα ιδανικά των αγωνιστών του 1821 και να απομακρυνθούμε από τις αρχές της μαχητικής εξωτερικής πολιτικής.
Ευτυχώς η αποδόμηση, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δεν επέτυχε τον στόχο της. Η πλειοψηφία των Ελλήνων στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στην Ομογένεια, αντιστέκεται και επιμένει στην ελληνικότητα και στην εθνική αξιοπρέπεια. Είναι χαρακτηριστικά τα ευρήματα των ερευνών της κοινής γνώμης. Θυμίζω ορισμένα χαρακτηριστικά στοιχεία:
Σε όλες τις δημοσκοπήσεις που έγιναν για τη Συμφωνία των Πρεσπών το 75% (ή και περισσότερο) των Ελλήνων απήντησε ότι διαφωνεί. Η Συμφωνία, δύο χρόνια μετά την υπογραφή της, βρίσκεται ψηλά στα ενδιφέροντα της κοινής γνώμης και απορρίπτεται από τη μεγάλη πλειοψηφία.
Σε δημοσκόπηση του ΒΕΡΓΙΝΑ TV για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε μουσουλμανικό τέμενος, το 70% απήντησε ότι θίγεται το θρησκευτικό συναίσθημά μας. Δηλαδή όχι απλώς διαφωνούν με τη μετατροπή, αλλά δηλώνουν και τη σύνδεσή της εθνικής μας ταυτότητας με την Ορθοδοξία. Άλλωστε ο Ιουστινιανός το 537 εγκαινίασε τον Ορθόδοξο ναό της του Θεού Σοφίας και όχι τζαμί.
Στην έρευνα γνώμης του ΚΕΦΙΜ (Κέντρου Φιλελευθέρων Μελετών) για το 1821 το 72% των ερωτηθέντων αποδέχεται ότι υπήρξε πράγματι Κρυφό Σχολειό επί Τουρκοκρατίας. Η απάντηση έχει σημασία, διότι επί δεκαετίες έχουν χυθεί τόννοι μελανιού για να πεισθούμε ότι οι Οθωμανοί Τούρκοι ήσαν… ανεκτικοί και άφηναν τους υποδούλους να ασκούν ελευθέρως και ακωλύτως τα θρησκευτικά και εκπαιδευτικά δικαιώματά τους. Αυτή η ανιστόρητη προσπάθεια εξωραϊσμού Οθωμανών και Νεοτούρκων πιστεύω ότι είχε και διπλωματική στόχευση: Να αλλάξουμε το παρελθόν για να αλλάξουμε και το παρόν, δηλαδή να βελτιωθούν οι ελληνοτουρκικές σχέσεις. Μετά την εκδήλωση της νεο-οθωμανικής επιθετικότητας, που αντιμετωπίζουμε σήμερα, είναι προφανές ότι η «διπλωματία των σχολικών βιβλίων» αποθράσυνε τους γείτονες. Το αισθητήριο της πλειοψηφίας των Ελλήνων λειτούργησε σωστά.
Στην ίδια έρευνα του ΚΕΦΙΜ για το 1821 το 90% των ερωτηθέντων απήντησε ότι ο χαρακτήρας της Ελληνικής Επαναστάσεως ήταν πρωτίστως εθνικός. Και αυτή η απάντηση αξίζει να υπογραμμισθεί. Ακούσθηκαν διάφορες προπαγανδιστικές φωνές που ισχυρίσθηκαν ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν ταξική ή γνήσιο αντίγραφο της Γαλλικής Επαναστάσεως με χαρακτήρα κοινωνικό και εμφύλιο. Οι Έλληνες, λοιπόν, δεν δεχόμαστε εύκολα τις ατεκμηρίωτες απόψεις και προπαγάνδες και είμαστε υπερήφανοι, διότι η Επανάσταση του 1821 ήταν εθνική, απελευθερωτική και είχε ως σκοπό την αποτίναξη του τυραννικού Οθωμανικου ζυγού.
Στον αγώνα για τη διαφύλαξη της ταυτότητας και αξιοπρέπειας του Ελληνισμού πρωταγωνιστές υπήρξαν οι Έλληνες της Κύπρου, οι οποίοι τον Απρίλιο του 2004 απέρριψαν με ποσοστό 75% το διχοτομικό και αντιδημοκρατικό σχέδο Ανάν. Ελπίζω να συνεχισθεί ο αγώνας τους με την ίδια μαχητικότητα.
Σε όλα τα ζητήματα, που έθεσαν σε κίνδυνο ή σε αμφιβήτηση την πορεία του Έθνους, ο λαός μας με ποσοστό πάντοτε άνω του 70% στήριξε την ελληνικότητα και απέρριψε την αποδόμηση. Χρήσιμο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Βεβαίως σε μία δημοκρατική κοινωνία οι ιδεολογικές διαμάχες είναι θεμιτές και χρήσιμες, όταν διεξάγονται ευπρεπώς. Ας μην ξεχνούμε, όμως, και τις ιστορικές πηγές και τους αγώνες εκείνων που έχυσαν το αίμα τους για να αποκτήσουμε και να εδραιώσουμε τον ελεύθερο εθνικό βίο μας.
Οι μαρξιστικές ιδέες κατέρρευσαν παγκοσμίως. Οι πρώην οπαδοί μιας ισοπεδωτικής παγκοσμιοποιήσεως, όπως ο Αμερικανός Φράνσις Φουκουγιάμα, παραδέχονται ότι έκαναν λάθος σε πολλές προβλέψεις τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν θεωρεί ως «πρόοδο» την αποκοπή από την Ορθοδοξία, τη γλώσσα, τη διαχρονική ιστορία και το αγωνιστικό πνεύμα του Ελληνισμού. Ουσιαστική πρόοδος θα είναι να συνδέσουμε το παρελθόν με το μέλλον. Να δώσουμε στους νέους μας διδάγματα από τους Σαλαμινομάχους, τον ελληνορθόδοξο βυζαντινό πολιτισμό, τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον Κολοκοτρώνη, τον Καποδίστρια, τους Μακεδονομάχους, τους ήρωες της Κύπρου του 1955- 59, παράλληλα με την Πληροφορική, τις ξένες γλωσσες, τη σύγχρονη αντίληψη περί δημοκρατίας και διεθνών σχέσεων.
Ας θυμηθούμε τον πρώτο Κυβερνήτη, τον Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος συνδύασε την παράδοση με την ανανέωση- αναγέννηση. Τώρα που πλησιάζει το επετειακό έτος 2021 αξίζει να θαυμάσουμε πώς οργάνωσε κράτος εκ του μηδενός μέσα σε τριάμισυ χρόνια. Το ιδανικό του Καποδίστρια για την Παιδεία ήταν: Διδάξτε στα ελληνόπουλα την Ορθοδοξία και τα Αρχαία Ελληνικά. Διότι γνώριζε ότι δέντρο χωρίς χυμούς στις ρίζες του το παίρνει εύκολα ο άνεμος και το πετά μακρυά!
*Ο Κωνσταντίνος Χολέβας είναι Πολιτικός Επιστήμων
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
ΚΥΠΡΟΣ,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου