28 Ιουλίου 2020
Οι 3 μεγάλες αλλαγές των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που μπαίνουν στη νέα εποχή.... (δεν είναι και προς το καλύτερο....)
Εδώ και περίπου ένα χρόνο υπάρχει μια τεράστια αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων από 35 και κάτω που πάνε στο σούπερ μάρκετ. Για την ακρίβεια δεν είναι τεράστια η αλλαγή τους, αλλά είναι μεγαλύτερο το ποσοστό συμμετοχής τους στον τζίρο.
Κι όσο οι παλιότερες γενιές αποχωρούν και αντικαθιστώνται από τις επερχόμενες, τόσο πιο πολύ θα ομογενοποιείται το καταναλωτικό κοινό σε πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις του.
Καλώς ή κακώς, ζούμε σε μια εποχή που υπάρχουν διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, αλλά και ανάγκες από τον περιβάλλον. Παλιότερα δεν ήταν τόσο διαδεδομένη η επιστήμη της διατροφολογίας, ούτε ο άνθρωπος αναζητούσε να δώσει λύση σε διάφορα οργανικά προβλήματα που προέρχονται από τη διατροφή του. Ζούμε στη δεκαετία που μάθαμε τι είναι η γλουτένη, που υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή με χαμηλά λιπαρά και ήταν παράδοξο που η αγορά συνέχιζε να κινείται με τρόπο που δεν ανταποκρινόταν.
Προϊόντα σαφώς και υπήρχαν και αναδύονταν. Όμως δεν υπήρχε η συγκέντρωση τους και η παροχή ευκαιρίας στον καταναλωτή για να διευκολυνθεί στην αναζήτησή του. Φτάσαμε λοιπόν στο 2020 ώστε ο κλάδος των σούπερ μάρκετ να διαβάσει τις απαιτήσεις των νέων ανθρώπων που αποτελούν σταδιακά τη βάση των καταναλωτών και να υπακούσει σε αυτά που ζητούν.
Τα περισσότερα επικεντρώνονται γύρω από τις περιβαλλοντικές ανάγκες. Προϊόντα με λιγότερο πλαστικό, προϊόντα με συστατικά που φέρουν τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον ή και καθόλου, βιολογικά προϊόντα, προϊόντα χωρίς πλαστικό περιτύλιγμα κτλ.
Όλα αυτά υπήρχαν σε μειοψηφία στα σούπερ μάρκετ και ήταν διασκορπισμένα. Πλέον, οι μεγάλες αλυσίδες αποφάσισαν να αλλάξουν τη δομή των καταστημάτων και να δημιουργήσουν διαδρόμους, να ομαδοποιήσουν δηλαδή όλα τα προϊόντα αυτής της μορφής και να τα τοποθετήσουν σε περίοπτη θέση.
Πάνω σε αυτό το στρατηγικό πλάνο τα μεγάλα brands του χώρου έχουν δεσμευτεί για μείωση της σπατάλης των τροφίμων κατά 50% έως το 2025 με αύξηση των δωρεών τροφίμων, 50% μείωση του πλαστικού έως το 2025, κατάργηση των πλαστικών μιάς χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα εντός του 2020 καθώς και μείωση του βάρους των πλαστικών.
Ως το τέλος της φετινής χρονιάς προβλέπεται να έχουμε μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Ένα σούπερ μάρκετ, όχι του μέλλοντος, αλλά του παρόντος που ρέει διαρκώς και απαιτεί διαρκή αναπροσαρμογή.
Η πρώτη σημαντική μεταρρύθμιση στην οποία ποντάρουν πολλά οι υπεύθυνοι των αλυσίδων, είναι η παροχή δωρεάν wifi μέσα στα καταστήματα, κάτι που έχει σαφή στόχο την μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής μέσα στον χώρο.
Γενικώς, οι αλυσίδες παραδειγματίζονται από τις μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού, όπως την TESCO, που αποτελεί ένα από τα πρότυπα στον τομέα των υπεραγορών και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η δεύτερη μεγάλη αλλαγή.
Το πλάνο της κατάργησης των ταμείων ή της συνύπαρξής τους με ειδικά μηχανήματα όπου ο καταναλωτής θα σκανάρει το προϊόν μόνος του και θα κάνει άμεσα την πληρωμή στο ταμείο χωρίς μεγάλη αναμονή.
Είναι κι αυτό ένα μέτρο που είχε εφαρμοστεί σε πολύ περιορισμένο βαθμό από την ΑΒ προς τους κατόχους της ΑΒ Plus, αλλά σε ένα καταναλωτικό κοινό που δεν είναι εξοικειωμένο με αυτή τη χρήση. Τα ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν ακόμα δύο πρωτοποριακές κινήσεις που άπτονται των δεδομένων της σύγχρονης εποχής, όπου ο καταναλωτής δεν ψάχνει υλικά για να μαγειρέψει κυρίως, αλλά έτοιμες επιλογές, γι΄αυτό θα αυξηθούν οι επιλογές ποιότητας σε έτοιμα φαγητά.
Η τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την διευκόλυνση του καταναλωτή στο να βρίσκει αυτό που θέλει, εύκολα και γρήγορα, κάνοντας ταυτόχρονα την καλύτερη επιλογή για εκείνον. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τους υπαλλήλους που απλώς τοποθετούν τα προϊόντα στα ράφια και εξυπηρετούν σε πολύ μικρό εύρος αποριών, θα αυξηθούν τα σημεία όπου θα βρίσκει κανείς εξειδικευμένους πωλητές, όπως στα τυριά και τα αλλαντικά, των οποίων η ποικιλία θα τονωθεί και θα πλαισιωθεί από έναν γνώστη του αντικειμένου.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Οπου ακούς νέες εποχές κλπ.... να είσαι υποψιασμένος...
Με πρόσχημα νεοταξικές απάτες (όπως π.χ. η κλιματική αλλαγή) και υποκρισίες (όπως π.χ. οι δωρεές τροφίμων...) προσπαθούν να φέρουν έναν νέο τρόπο ζωής...
Για όσους δεν μπορούν να βρουν τα ίχνη του νέου τρόπου ζωής μέσα στο άρθρο αρκεί να σας τονίσω το θέμα των έτοιμων γευμάτων.....
Μην μαγειρεύετε.... θα μαγειρεύουμε εμείς για εσάς...
Γενικά αυτή είναι η στάση και ο τρόπος ζωής της Νέας Τάξης...
Μην μεγαλώνετε τα παιδιά σας.... θα τα μεγαλώνουμε εμείς για σας...
Μην εκπαιδεύετε τα παιδιά σας θα τα εκπαιδεύουμε εμείς για σας (στα ολοήμερα σχολεία)
Μην κρατάτε τους ηλικιωμένους σας στο σπίτι να τους πάτε σε οίκους ευγηρίας ή σε άλλα διαμερίσματα μόνους τους.... (για να μην έρχονται και σε επαφή καθημερινή με τα εγγόνια.... οι ηλικιωμένοι είναι επικίνδυνοι γιατί είναι φορείς μιας άλλης ιδεολογίας και νοοτροπίας που θέλουμε να εξαλείψουμε.... μπορεί να μιλάνε στα παιδιά για πατρίδα, ιστορία, θρησκεία...)
Η υποκρισία τους δεν έχει όριο....
Κυνηγάνε τα καλαμάκια που είναι λέει πλαστικά μιας χρήσης κι αφήνουν τους τόνους πλαστικό που χρησιμοποιούν στην βαριά βιομηχανία (αυτοκίνητα κλπ)...
Ασε που δεν τολμούν καν να χτυπήσουν ακόμα και τις μεγαλες βιομηχανίες αναψυκτικών για παράδειγμα.... Coca Cola, Pepsi κλπ....
Καλαμάκια, σακούλες και πλαστικά πιατάκια τους ενοχλούν.... (γιατί άραγε, αυτά δεν ανακυκλώνονται;)
Παγκόσμια υπακοή...
ΥΓ. Τώρα έπεσε το μάτι μου λίγο πριν κλείσω το σχόλιο μου, πάνω στην γλουτένη....
Εχουμε προϊόντα χωρίς γλουτένη, χωρίς ζάχαρη με υποκατάστατα... χωρίς ή με μειωμένα λιπαρά....
Ξέρει κανείς αν είναι όλα αυτα υγιεινά; Για ψάξτε το λίγο.... τι είδους επεξεργασία δέχονται; Γιατί μπορεί να κάνουν ένα στοχευμένο καλό σε κάποιον, αλλά μήπως κρύβουν γενικότερα προβλήματα για τον πληθυσμό;
Και μια απορία: Διαβάσατε μέσα στο τόσο "όμορφα" πλασαρισμένο άρθρο καμία λέξη για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα που έχουν γεμίσει τα ράφια;
Μπααααα...... δεν συμφέρει.
Φάτε μεταλλαγμένα κάνουν καλό....
Είναι η νέα κανονικότητα.... Είναι η νέα εποχή... Είναι ο νέος τρόπος ζωής....
Ταμεία χωρίς υπάλληλο... καλή ανεργία.
Κι όσο οι παλιότερες γενιές αποχωρούν και αντικαθιστώνται από τις επερχόμενες, τόσο πιο πολύ θα ομογενοποιείται το καταναλωτικό κοινό σε πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις του.
Καλώς ή κακώς, ζούμε σε μια εποχή που υπάρχουν διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, αλλά και ανάγκες από τον περιβάλλον. Παλιότερα δεν ήταν τόσο διαδεδομένη η επιστήμη της διατροφολογίας, ούτε ο άνθρωπος αναζητούσε να δώσει λύση σε διάφορα οργανικά προβλήματα που προέρχονται από τη διατροφή του. Ζούμε στη δεκαετία που μάθαμε τι είναι η γλουτένη, που υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή με χαμηλά λιπαρά και ήταν παράδοξο που η αγορά συνέχιζε να κινείται με τρόπο που δεν ανταποκρινόταν.
Προϊόντα σαφώς και υπήρχαν και αναδύονταν. Όμως δεν υπήρχε η συγκέντρωση τους και η παροχή ευκαιρίας στον καταναλωτή για να διευκολυνθεί στην αναζήτησή του. Φτάσαμε λοιπόν στο 2020 ώστε ο κλάδος των σούπερ μάρκετ να διαβάσει τις απαιτήσεις των νέων ανθρώπων που αποτελούν σταδιακά τη βάση των καταναλωτών και να υπακούσει σε αυτά που ζητούν.
Τα περισσότερα επικεντρώνονται γύρω από τις περιβαλλοντικές ανάγκες. Προϊόντα με λιγότερο πλαστικό, προϊόντα με συστατικά που φέρουν τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον ή και καθόλου, βιολογικά προϊόντα, προϊόντα χωρίς πλαστικό περιτύλιγμα κτλ.
Όλα αυτά υπήρχαν σε μειοψηφία στα σούπερ μάρκετ και ήταν διασκορπισμένα. Πλέον, οι μεγάλες αλυσίδες αποφάσισαν να αλλάξουν τη δομή των καταστημάτων και να δημιουργήσουν διαδρόμους, να ομαδοποιήσουν δηλαδή όλα τα προϊόντα αυτής της μορφής και να τα τοποθετήσουν σε περίοπτη θέση.
Πάνω σε αυτό το στρατηγικό πλάνο τα μεγάλα brands του χώρου έχουν δεσμευτεί για μείωση της σπατάλης των τροφίμων κατά 50% έως το 2025 με αύξηση των δωρεών τροφίμων, 50% μείωση του πλαστικού έως το 2025, κατάργηση των πλαστικών μιάς χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα εντός του 2020 καθώς και μείωση του βάρους των πλαστικών.
Ως το τέλος της φετινής χρονιάς προβλέπεται να έχουμε μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Ένα σούπερ μάρκετ, όχι του μέλλοντος, αλλά του παρόντος που ρέει διαρκώς και απαιτεί διαρκή αναπροσαρμογή.
Η πρώτη σημαντική μεταρρύθμιση στην οποία ποντάρουν πολλά οι υπεύθυνοι των αλυσίδων, είναι η παροχή δωρεάν wifi μέσα στα καταστήματα, κάτι που έχει σαφή στόχο την μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής μέσα στον χώρο.
Γενικώς, οι αλυσίδες παραδειγματίζονται από τις μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού, όπως την TESCO, που αποτελεί ένα από τα πρότυπα στον τομέα των υπεραγορών και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η δεύτερη μεγάλη αλλαγή.
Το πλάνο της κατάργησης των ταμείων ή της συνύπαρξής τους με ειδικά μηχανήματα όπου ο καταναλωτής θα σκανάρει το προϊόν μόνος του και θα κάνει άμεσα την πληρωμή στο ταμείο χωρίς μεγάλη αναμονή.
Είναι κι αυτό ένα μέτρο που είχε εφαρμοστεί σε πολύ περιορισμένο βαθμό από την ΑΒ προς τους κατόχους της ΑΒ Plus, αλλά σε ένα καταναλωτικό κοινό που δεν είναι εξοικειωμένο με αυτή τη χρήση. Τα ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν ακόμα δύο πρωτοποριακές κινήσεις που άπτονται των δεδομένων της σύγχρονης εποχής, όπου ο καταναλωτής δεν ψάχνει υλικά για να μαγειρέψει κυρίως, αλλά έτοιμες επιλογές, γι΄αυτό θα αυξηθούν οι επιλογές ποιότητας σε έτοιμα φαγητά.
Η τρίτη αλλαγή έχει να κάνει με την διευκόλυνση του καταναλωτή στο να βρίσκει αυτό που θέλει, εύκολα και γρήγορα, κάνοντας ταυτόχρονα την καλύτερη επιλογή για εκείνον. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τους υπαλλήλους που απλώς τοποθετούν τα προϊόντα στα ράφια και εξυπηρετούν σε πολύ μικρό εύρος αποριών, θα αυξηθούν τα σημεία όπου θα βρίσκει κανείς εξειδικευμένους πωλητές, όπως στα τυριά και τα αλλαντικά, των οποίων η ποικιλία θα τονωθεί και θα πλαισιωθεί από έναν γνώστη του αντικειμένου.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Οπου ακούς νέες εποχές κλπ.... να είσαι υποψιασμένος...
Με πρόσχημα νεοταξικές απάτες (όπως π.χ. η κλιματική αλλαγή) και υποκρισίες (όπως π.χ. οι δωρεές τροφίμων...) προσπαθούν να φέρουν έναν νέο τρόπο ζωής...
Για όσους δεν μπορούν να βρουν τα ίχνη του νέου τρόπου ζωής μέσα στο άρθρο αρκεί να σας τονίσω το θέμα των έτοιμων γευμάτων.....
Μην μαγειρεύετε.... θα μαγειρεύουμε εμείς για εσάς...
Γενικά αυτή είναι η στάση και ο τρόπος ζωής της Νέας Τάξης...
Μην μεγαλώνετε τα παιδιά σας.... θα τα μεγαλώνουμε εμείς για σας...
Μην εκπαιδεύετε τα παιδιά σας θα τα εκπαιδεύουμε εμείς για σας (στα ολοήμερα σχολεία)
Μην κρατάτε τους ηλικιωμένους σας στο σπίτι να τους πάτε σε οίκους ευγηρίας ή σε άλλα διαμερίσματα μόνους τους.... (για να μην έρχονται και σε επαφή καθημερινή με τα εγγόνια.... οι ηλικιωμένοι είναι επικίνδυνοι γιατί είναι φορείς μιας άλλης ιδεολογίας και νοοτροπίας που θέλουμε να εξαλείψουμε.... μπορεί να μιλάνε στα παιδιά για πατρίδα, ιστορία, θρησκεία...)
Η υποκρισία τους δεν έχει όριο....
Κυνηγάνε τα καλαμάκια που είναι λέει πλαστικά μιας χρήσης κι αφήνουν τους τόνους πλαστικό που χρησιμοποιούν στην βαριά βιομηχανία (αυτοκίνητα κλπ)...
Ασε που δεν τολμούν καν να χτυπήσουν ακόμα και τις μεγαλες βιομηχανίες αναψυκτικών για παράδειγμα.... Coca Cola, Pepsi κλπ....
Καλαμάκια, σακούλες και πλαστικά πιατάκια τους ενοχλούν.... (γιατί άραγε, αυτά δεν ανακυκλώνονται;)
Παγκόσμια υπακοή...
ΥΓ. Τώρα έπεσε το μάτι μου λίγο πριν κλείσω το σχόλιο μου, πάνω στην γλουτένη....
Εχουμε προϊόντα χωρίς γλουτένη, χωρίς ζάχαρη με υποκατάστατα... χωρίς ή με μειωμένα λιπαρά....
Ξέρει κανείς αν είναι όλα αυτα υγιεινά; Για ψάξτε το λίγο.... τι είδους επεξεργασία δέχονται; Γιατί μπορεί να κάνουν ένα στοχευμένο καλό σε κάποιον, αλλά μήπως κρύβουν γενικότερα προβλήματα για τον πληθυσμό;
Και μια απορία: Διαβάσατε μέσα στο τόσο "όμορφα" πλασαρισμένο άρθρο καμία λέξη για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα που έχουν γεμίσει τα ράφια;
Μπααααα...... δεν συμφέρει.
Φάτε μεταλλαγμένα κάνουν καλό....
Είναι η νέα κανονικότητα.... Είναι η νέα εποχή... Είναι ο νέος τρόπος ζωής....
Ταμεία χωρίς υπάλληλο... καλή ανεργία.
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα ΘΑΝΟΥ,
Ενημέρωση,
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Πολύ καλό το σχόλιο σου Θάνο.
Αειθαλάς
Δημοσίευση σχολίου