27 Ιουλίου 2020
Μετά την αλλοίωση του ορθόδοξου χαρακτήρα - ισλαμοποίηση της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, «ζητάνε και τα ρέστα»(!) από τον ελληνικό λαό.
Του Παναγιώτη Τσαγκάρη
Θεολόγου, Υπ. Δρ. Θεολογίας
Γενικού Γραμματέα της ΠΕΘ
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων(ΠΕΘ) εξέδωσε Ανακοίνωση(13.07.2020) με την οποία καταδίκαζε την ισλαμοποίηση της Αγίας Σοφίας αλλά και κάθε προσπάθεια ισλαμοποίησης της Ελλάδας. Στην Ανακοίνωσή της αυτή, η ΠΕΘ ευθέως θεωρούσε τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Καλαντζή, λόγω των ενεργειών του, ως έναν από τους υπευθύνους για την ισλαμοποίηση της Ελλάδας διότι, πέραν των άλλων ενεργειών ή παραλείψεών του, που οδηγούν στην στήριξη του ισλαμικού στοιχείου στη χώρα μας, είναι από τους εμπνευστές και τους άμεσα υπεύθυνους και για τη δημιουργία του Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.
Στην Ανακοίνωση απάντησε το Τμήμα «Θεολογίας και Ισλαμικών Σπουδών» της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ με δική του Ανακοίνωση(21.07.2020), στην οποία μέσα εξύβριζε την ΠΕΘ, εκστομίζοντας ασύμβατους για Θεολόγους καθηγητές Πανεπιστημίου χαρακτηρισμούς, όπως «πολεμική μισαλλοδοξίας», «νοοτροπία ολοκληρωτισμού»,«ανατινάσσουν τη θεολογία, κλείνοντας τη χώρα σε έναν ατέρμονα και σκοτεινό θρησκευτικό φονταμενταλισμό, κ. ά.».
Αν και με τη συγκεκριμένη Ανακοίνωσή τους οι καθηγητές του Θεολογικού Τμήματος της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ έδωσαν την εντύπωση ότι ενήργησαν «εν βρασμώ ψυχής» και ως γραφείο τύπου του κ. Καλαντζή, εμείς θεωρούμε ότι κατέβαλαν φιλότιμη προσπάθεια να υπερασπιστούν επιλογές προσώπων και φορέων, που πολλοί χαρακτηρίζουν διαβλητές και επιλήψιμες.
Όμως, στην προσπάθεια τους αυτή, οι κ.κ. καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας και Ισλαμικών Σπουδών της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, παρεκτράπηκαν, κατηγορώντας την ΠΕΘ, το θεσμικό όργανο, που εκπροσωπεί το μεγαλύτερο μέρος του θεολογικού κόσμου της χώρας, για ολοκληρωτική, δηλαδή, φασιστική συμπεριφορά επειδή εκφράστηκε για ένα θέμα που την αφορά άμεσα. Καθόσον όμως, μετέχουμε στα της ΠΕΘ και γνωρίζουμε και στηρίζουμε την τιτάνια προσπάθεια που καταβάλει για τη διατήρηση της ορθόδοξης χριστιανικής παιδείας στα σχολεία της χώρας, με ευθύτητα θα πούμε ότι οι παραπάνω χαρακτηρισμοί που της απέδωσε το Θεολογικό Τμήμα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, είναι εντελώς ψευδείς, υβριστικοί και συκοφαντικοί, δεν αφορούν στα μέλη της ΠΕΘ και, φυσικά, ως αναληθείς επιστρέφουν ακέραιοι πάραυτα στους αποστολείς τους.
Θα έπρεπε μάλλον, οι κ.κ. καθηγητές και μάλιστα της Θεολογικής Σχολής, να είναι προσεκτικότεροι στους χαρακτηρισμούς που αποδίδουν σε άλλους, διότι, ως επιστήμονες της Θεολογίας, όπως θέλουν να αυτοχαρακτηρίζονται, οφείλουν να προσέχουν την εκφορά του λόγου τους αλλά και διότι, προφανώς, γνωρίζουν, ότι τις περισσότερες φορές αυτοί που συκοφαντούν, ψευδώς, αναίτια, ευκαίρως ή ακαίρως, τους άλλους, ως φασίστες ή μισαλλόδοξους, μάλλον διακατέχονται εκείνοι από τέτοιου είδους χαρακτηριστικά και νοοτροπίες.
Οι καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ υβρίζουν ασύστολα και σκαιότατα την ΠΕΘ ίσως διότι:
α. Δεν έχουν επιχειρήματα επιστημονικού και τεκμηριωμένου λόγου, για να απαντήσουν στον υπεύθυνο και αληθή λόγο της ΠΕΘ και στις ευθύνες που εκείνοι έχουν απέναντι σε κοινά θεολογικά θέματα, τα οποία το Τμήμα Θεολογίας, αντιμετωπίζει κατά την γνώμη μας, όχι με χριστιανικά αλλά με εντελώς κοσμικά κριτήρια.
β. Επιχειρούν απεγνωσμένα να στοχοποιήσουν και να απαξιώσουν όλους όσους ασκούν κριτική ή στέκονται αντίθετοι στα έργα και στα σχέδιά τους, διότι δεν αποδέχονται τον ρόλο του δημιουργικού διαλόγου και δεν επιθυμούν να υπάρχει άλλη φωνή και θέση δίπλα στη δική τους, θεωρώντας, με αισθήματα ή σύνδρομα ανωτερότητας, την ορθόδοξη Θεολογία ως ιδιόκτητο κτήμα τους που τους ανήκει αποκλειστικά.
γ. Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει ένα θεσμικό όργανο, όπως είναι η ΠΕΘ, που λειτουργεί δημοκρατικά και θέτει τον Λόγο του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, ως κριτήριο στην αντιμετώπιση των θεμάτων του σύγχρονου κόσμου.
Αν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τη θυμόσοφη λαϊκή σοφία θα μπορούσαμε να πούμε απλά: «Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι»(!) ή διαφορετικά, «ζητάνε και τα ρέστα»(!) αντί να ζητήσουν συγγνώμη α) από την ΠΕΘ για τις απρέπειες της προσβλητικής και αντιεπιστημονικής ανακοίνωσής τους και β) από τον ελληνικό λαό για την αλλοίωση του ορθόδοξου χαρακτήρα - ισλαμοποίηση της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Αν οι αξιότιμοι κ.κ. καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, έχουν αισθήματα αγαπητικά και αν θέλουν πραγματικά να συμβάλουν, με χριστιανική ταπείνωση και μετάνοια, στην επίλυση προβλημάτων, όπως προφανώς επιθυμούν να πιστεύουμε, οφείλουν να αφήσουν στην άκρη τις αλαζονικές ύβρεις, τις αναλήθειες και τις συκοφαντίες που χρησιμοποιούν, προσπαθώντας εκτός των άλλων, να καλύψουν και να υπερασπίσουν τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Καλαντζή και να εξηγήσουν στον ελληνικό λαό καθαρά και έντιμα, ποια πραγματική ανάγκη ήρθε να καλύψει το Τμήμα «Ισλαμικών Σπουδών» και για ποιους πραγματικά λόγους προχώρησαν στην ίδρυσή του μέσα στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.
Οφείλουν, επίσης, να αναρωτηθούν ποια είναι τα αληθινά αίτια που τους ωθούν, ώστε να παρακάμπτουν την κοινή λογική, τα πραγματικά δεδομένα αλλά και τις επιστημονικές, παιδαγωγικές και θεολογικές επισημάνσεις των συναδέλφων τους Θεολόγων καθηγητών και να ενεργούν τόσο αφιλάνθρωπα και επιζήμια για την Θεολογία την ίδια, τον θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο αλλά και την ίδια την πατρίδα τους. Μήπως είναι η μεγάλη και αφειδώλευτη αγάπη που διαθέτουν, όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται ή είναι οι εμμονικοί εγωιστικοί μεγαλοϊδεατισμοί ή μήπως, οι προτροπές διαφόρων κέντρων έσωθεν ή έξωθεν της χώρας;
Όποιοι τέλος πάντων κι αν είναι οι λόγοι που τους οδήγησαν στη δημιουργία, μέσα στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ, αυτού του εξαμβλώματος που λέγεται Ισλαμικό Τμήμα, για τη διδασκαλία μιας θρησκείας που τόσο μισεί τον Χριστιανισμό, οφείλουν με παρρησία να τους καταθέσουν δημόσια.
Διότι μεταξύ των λόγων που δεν αποκαλύπτονται δημόσια, αλλά μαθαίνονται ανεπίσημα, είναι, για παράδειγμα και η σχέση του Τμήματος Θεολογίας με το κομματικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνον για την πομπώδη οργάνωση του Συνεδρίου «Εκκλησία και Αριστερά», που με οργανωτική ευθύνη του Τμήματος Θεολογίας πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης λίγο πριν έλθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και σε άλλες ενέργειες. Όπως για παράδειγμα, άραγε, κατά πόσο αληθεύει αυτό που έχει ακουστεί και το οποίο μένει να επιβεβαιωθεί ή να διαψευσθεί, ότι δηλαδή, διακεκριμένο μέλος της Θεολογικής του ΑΠΘ, μεταξύ άλλων των οποίων έγραφε για συγκεκριμένη υπόθεση, σε επιστολή που έστειλε σε πρώην Υπουργό Παιδείας επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει και κάποια πράγματα για το Ισλαμικό Τμήμα, το νόημα των οποίων είναι περίπου το εξής: Εμείς ως Τμήμα σας βοηθήσαμε για την ίδρυση του Ισλαμικού Τμήματος στη Θεολογική Σχολή, σειρά σας τώρα να κάνετε κι εσείς αυτό που εμείς θέλουμε.
Τέλος, θα συμπληρώναμε, ότι όλοι όσοι εξ αυτών, που ο λαός μας, θυμόσοφα πάλι, αποκαλεί οι «αγαπούληδες του Θεού», ευρίσκονται σε θέσεις ευθύνης και επιθυμούν να πάρουν αποφάσεις, που αφορούν στην πίστη των χριστιανών και στο μέλλον των Ελλήνων οφείλουν:
1. Να μην ενεργούν ως «ανόητοι Γαλάτες», δηλαδή, να μην σκέπτονται και ενεργούν με κοσμικό φρόνημα αλλά με φρόνημα Χριστού.
2. Να έχουν υπόψη τους τα τρία είδη αθεΐας που αναφέρει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς [στα οποία περιλαμβάνονται: α) Όσοι αρνούνται την ύπαρξη του Θεού, β) Όσοι διαστρέφουν με τις αιρέσεις την έννοια του Θεού και γ) Όσοι για λόγους εσφαλμένης διάκρισης και υποτιθέμενης ευλάβειας, δεν μιλούν για τα δύο πρώτα είδη της αθεΐας].
3. Να εμφορούνται από δημοκρατικό πνεύμα αλλά και να έχουν τη στοιχειώδη ευφυΐα, θα λέγαμε, ώστε να ενεργούν με δημοκρατικές διαδικασίες και όχι με αυταρχισμούς, εμπλέκοντας έτσι στην διαδικασία της όποιας ενέργειάς τους, όλους τους συναδέλφους τους.
Θεολόγου, Υπ. Δρ. Θεολογίας
Γενικού Γραμματέα της ΠΕΘ
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων(ΠΕΘ) εξέδωσε Ανακοίνωση(13.07.2020) με την οποία καταδίκαζε την ισλαμοποίηση της Αγίας Σοφίας αλλά και κάθε προσπάθεια ισλαμοποίησης της Ελλάδας. Στην Ανακοίνωσή της αυτή, η ΠΕΘ ευθέως θεωρούσε τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Καλαντζή, λόγω των ενεργειών του, ως έναν από τους υπευθύνους για την ισλαμοποίηση της Ελλάδας διότι, πέραν των άλλων ενεργειών ή παραλείψεών του, που οδηγούν στην στήριξη του ισλαμικού στοιχείου στη χώρα μας, είναι από τους εμπνευστές και τους άμεσα υπεύθυνους και για τη δημιουργία του Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.
Στην Ανακοίνωση απάντησε το Τμήμα «Θεολογίας και Ισλαμικών Σπουδών» της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ με δική του Ανακοίνωση(21.07.2020), στην οποία μέσα εξύβριζε την ΠΕΘ, εκστομίζοντας ασύμβατους για Θεολόγους καθηγητές Πανεπιστημίου χαρακτηρισμούς, όπως «πολεμική μισαλλοδοξίας», «νοοτροπία ολοκληρωτισμού»,«ανατινάσσουν τη θεολογία, κλείνοντας τη χώρα σε έναν ατέρμονα και σκοτεινό θρησκευτικό φονταμενταλισμό, κ. ά.».
Αν και με τη συγκεκριμένη Ανακοίνωσή τους οι καθηγητές του Θεολογικού Τμήματος της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ έδωσαν την εντύπωση ότι ενήργησαν «εν βρασμώ ψυχής» και ως γραφείο τύπου του κ. Καλαντζή, εμείς θεωρούμε ότι κατέβαλαν φιλότιμη προσπάθεια να υπερασπιστούν επιλογές προσώπων και φορέων, που πολλοί χαρακτηρίζουν διαβλητές και επιλήψιμες.
Όμως, στην προσπάθεια τους αυτή, οι κ.κ. καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας και Ισλαμικών Σπουδών της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, παρεκτράπηκαν, κατηγορώντας την ΠΕΘ, το θεσμικό όργανο, που εκπροσωπεί το μεγαλύτερο μέρος του θεολογικού κόσμου της χώρας, για ολοκληρωτική, δηλαδή, φασιστική συμπεριφορά επειδή εκφράστηκε για ένα θέμα που την αφορά άμεσα. Καθόσον όμως, μετέχουμε στα της ΠΕΘ και γνωρίζουμε και στηρίζουμε την τιτάνια προσπάθεια που καταβάλει για τη διατήρηση της ορθόδοξης χριστιανικής παιδείας στα σχολεία της χώρας, με ευθύτητα θα πούμε ότι οι παραπάνω χαρακτηρισμοί που της απέδωσε το Θεολογικό Τμήμα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, είναι εντελώς ψευδείς, υβριστικοί και συκοφαντικοί, δεν αφορούν στα μέλη της ΠΕΘ και, φυσικά, ως αναληθείς επιστρέφουν ακέραιοι πάραυτα στους αποστολείς τους.
Θα έπρεπε μάλλον, οι κ.κ. καθηγητές και μάλιστα της Θεολογικής Σχολής, να είναι προσεκτικότεροι στους χαρακτηρισμούς που αποδίδουν σε άλλους, διότι, ως επιστήμονες της Θεολογίας, όπως θέλουν να αυτοχαρακτηρίζονται, οφείλουν να προσέχουν την εκφορά του λόγου τους αλλά και διότι, προφανώς, γνωρίζουν, ότι τις περισσότερες φορές αυτοί που συκοφαντούν, ψευδώς, αναίτια, ευκαίρως ή ακαίρως, τους άλλους, ως φασίστες ή μισαλλόδοξους, μάλλον διακατέχονται εκείνοι από τέτοιου είδους χαρακτηριστικά και νοοτροπίες.
Οι καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ υβρίζουν ασύστολα και σκαιότατα την ΠΕΘ ίσως διότι:
α. Δεν έχουν επιχειρήματα επιστημονικού και τεκμηριωμένου λόγου, για να απαντήσουν στον υπεύθυνο και αληθή λόγο της ΠΕΘ και στις ευθύνες που εκείνοι έχουν απέναντι σε κοινά θεολογικά θέματα, τα οποία το Τμήμα Θεολογίας, αντιμετωπίζει κατά την γνώμη μας, όχι με χριστιανικά αλλά με εντελώς κοσμικά κριτήρια.
β. Επιχειρούν απεγνωσμένα να στοχοποιήσουν και να απαξιώσουν όλους όσους ασκούν κριτική ή στέκονται αντίθετοι στα έργα και στα σχέδιά τους, διότι δεν αποδέχονται τον ρόλο του δημιουργικού διαλόγου και δεν επιθυμούν να υπάρχει άλλη φωνή και θέση δίπλα στη δική τους, θεωρώντας, με αισθήματα ή σύνδρομα ανωτερότητας, την ορθόδοξη Θεολογία ως ιδιόκτητο κτήμα τους που τους ανήκει αποκλειστικά.
γ. Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει ένα θεσμικό όργανο, όπως είναι η ΠΕΘ, που λειτουργεί δημοκρατικά και θέτει τον Λόγο του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, ως κριτήριο στην αντιμετώπιση των θεμάτων του σύγχρονου κόσμου.
Αν θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τη θυμόσοφη λαϊκή σοφία θα μπορούσαμε να πούμε απλά: «Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι»(!) ή διαφορετικά, «ζητάνε και τα ρέστα»(!) αντί να ζητήσουν συγγνώμη α) από την ΠΕΘ για τις απρέπειες της προσβλητικής και αντιεπιστημονικής ανακοίνωσής τους και β) από τον ελληνικό λαό για την αλλοίωση του ορθόδοξου χαρακτήρα - ισλαμοποίηση της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Αν οι αξιότιμοι κ.κ. καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, έχουν αισθήματα αγαπητικά και αν θέλουν πραγματικά να συμβάλουν, με χριστιανική ταπείνωση και μετάνοια, στην επίλυση προβλημάτων, όπως προφανώς επιθυμούν να πιστεύουμε, οφείλουν να αφήσουν στην άκρη τις αλαζονικές ύβρεις, τις αναλήθειες και τις συκοφαντίες που χρησιμοποιούν, προσπαθώντας εκτός των άλλων, να καλύψουν και να υπερασπίσουν τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Καλαντζή και να εξηγήσουν στον ελληνικό λαό καθαρά και έντιμα, ποια πραγματική ανάγκη ήρθε να καλύψει το Τμήμα «Ισλαμικών Σπουδών» και για ποιους πραγματικά λόγους προχώρησαν στην ίδρυσή του μέσα στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.
Οφείλουν, επίσης, να αναρωτηθούν ποια είναι τα αληθινά αίτια που τους ωθούν, ώστε να παρακάμπτουν την κοινή λογική, τα πραγματικά δεδομένα αλλά και τις επιστημονικές, παιδαγωγικές και θεολογικές επισημάνσεις των συναδέλφων τους Θεολόγων καθηγητών και να ενεργούν τόσο αφιλάνθρωπα και επιζήμια για την Θεολογία την ίδια, τον θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο αλλά και την ίδια την πατρίδα τους. Μήπως είναι η μεγάλη και αφειδώλευτη αγάπη που διαθέτουν, όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται ή είναι οι εμμονικοί εγωιστικοί μεγαλοϊδεατισμοί ή μήπως, οι προτροπές διαφόρων κέντρων έσωθεν ή έξωθεν της χώρας;
Όποιοι τέλος πάντων κι αν είναι οι λόγοι που τους οδήγησαν στη δημιουργία, μέσα στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ, αυτού του εξαμβλώματος που λέγεται Ισλαμικό Τμήμα, για τη διδασκαλία μιας θρησκείας που τόσο μισεί τον Χριστιανισμό, οφείλουν με παρρησία να τους καταθέσουν δημόσια.
Διότι μεταξύ των λόγων που δεν αποκαλύπτονται δημόσια, αλλά μαθαίνονται ανεπίσημα, είναι, για παράδειγμα και η σχέση του Τμήματος Θεολογίας με το κομματικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνον για την πομπώδη οργάνωση του Συνεδρίου «Εκκλησία και Αριστερά», που με οργανωτική ευθύνη του Τμήματος Θεολογίας πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης λίγο πριν έλθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και σε άλλες ενέργειες. Όπως για παράδειγμα, άραγε, κατά πόσο αληθεύει αυτό που έχει ακουστεί και το οποίο μένει να επιβεβαιωθεί ή να διαψευσθεί, ότι δηλαδή, διακεκριμένο μέλος της Θεολογικής του ΑΠΘ, μεταξύ άλλων των οποίων έγραφε για συγκεκριμένη υπόθεση, σε επιστολή που έστειλε σε πρώην Υπουργό Παιδείας επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει και κάποια πράγματα για το Ισλαμικό Τμήμα, το νόημα των οποίων είναι περίπου το εξής: Εμείς ως Τμήμα σας βοηθήσαμε για την ίδρυση του Ισλαμικού Τμήματος στη Θεολογική Σχολή, σειρά σας τώρα να κάνετε κι εσείς αυτό που εμείς θέλουμε.
Τέλος, θα συμπληρώναμε, ότι όλοι όσοι εξ αυτών, που ο λαός μας, θυμόσοφα πάλι, αποκαλεί οι «αγαπούληδες του Θεού», ευρίσκονται σε θέσεις ευθύνης και επιθυμούν να πάρουν αποφάσεις, που αφορούν στην πίστη των χριστιανών και στο μέλλον των Ελλήνων οφείλουν:
1. Να μην ενεργούν ως «ανόητοι Γαλάτες», δηλαδή, να μην σκέπτονται και ενεργούν με κοσμικό φρόνημα αλλά με φρόνημα Χριστού.
2. Να έχουν υπόψη τους τα τρία είδη αθεΐας που αναφέρει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς [στα οποία περιλαμβάνονται: α) Όσοι αρνούνται την ύπαρξη του Θεού, β) Όσοι διαστρέφουν με τις αιρέσεις την έννοια του Θεού και γ) Όσοι για λόγους εσφαλμένης διάκρισης και υποτιθέμενης ευλάβειας, δεν μιλούν για τα δύο πρώτα είδη της αθεΐας].
3. Να εμφορούνται από δημοκρατικό πνεύμα αλλά και να έχουν τη στοιχειώδη ευφυΐα, θα λέγαμε, ώστε να ενεργούν με δημοκρατικές διαδικασίες και όχι με αυταρχισμούς, εμπλέκοντας έτσι στην διαδικασία της όποιας ενέργειάς τους, όλους τους συναδέλφους τους.
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ισλάμ,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου