18 Μαρτίου 2020
Τι σχέση έχει ο εθνομηδενισμός με τον Covid-19
Γράφει ο Γρίβας Κώστας
Σοκ έχει προκαλέσει η αδράνεια κυβερνήσεων χωρών όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Μεγάλη Βρετανία, αλλά και άλλων, κατά τη διάρκεια του πολύτιμου τρίμηνου που τους προσέφερε η Κίνα έτσι ώστε να προετοιμαστούν να αντιμετωπίσουν τον Covid-19. Οι ευρωπαϊκές χώρες σπατάλησαν τον πολύτιμο χρόνο που τους προσέφεραν τα δρακόντεια κινεζικά μέτρα μέχρι την αναπόφευκτη και απολύτως προβλέψιμη έλευση του κορονοϊού στην Ευρώπη χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα. Αυτή η σοκαριστική αδιαφορία οδήγησε στις τραγικές καταστάσεις που ζούμε σήμερα. Ειδικά σε χώρες όπως η Ισπανία είναι τόσο μεγάλο το μέγεθος της αδράνειας που ουσιαστικά μιλάμε για άρνηση κρατικής λειτουργίας.
Όμως, αυτή η αυτοεξάλειψη δεν προέκυψε ως προϊόν παρθενογένεσης αλλά είναι το αποτέλεσμα μιας πολύχρονης κοινωνικής μηχανικής. Είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας μακράς πορείας αποδόμησης των συλλογικών ευρωπαϊκών ταυτοτήτων. Η αρχή ξεκίνησε με τα έθνη, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από ένα πανίσχυρο πλέγμα "διανοουμένων" ως αυθαίρετες "φαντασιακές κατασκευές", δηλαδή σαν κάτι ανύπαρκτο. Η διαδικασία συνεχίστηκε με τους λαούς οι οποίοι επίσης έπρεπε να πάψουν να υπάρχουν. Και η έννοια του λαού, λοιπόν, θεωρήθηκε ως μια συλλογική αυταπάτη γιατί, πολύ απλά, αν τοποθετήσεις τον λαό στη διάσταση του χρόνου μετατρέπεται σε έθνος.
Αφού λοιπόν δεν υπήρχε έθνος και λαός, εννοείται ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και χώρες ως συγκροτημένες κρατικές δομές γιατί το κράτος είναι το πλαίσιο, το "κουτί", μέσα στο οποίο υπάρχει και λειτουργεί ο λαός. Συνακόλουθα, για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα συγκροτείται λαός ο οποίος, αναπόφευκτα, θα διεκδικεί και εθνική ταυτότητα, θα έπρεπε και οι χώρες να πάψουν να υπάρχουν ή έστω να έχουν ασαφείς χωρικές υποστάσεις. Και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και σύνορα. Και αφού, λοιπόν, δεν υπήρχαν έθνη, λαοί, κράτη και σύνορα τι θα μπορούσε να υπάρχει στη θέση του κενού που προέκυψε;
Η απάντηση ήταν το άτομο και οι υπερεθνικές ταυτότητες. Έτσι, δημιουργήθηκε η αντίληψη του πανίσχυρου, "δικαιωματικού", ατόμου, τα δικαιώματα του οποίου ήταν απόλυτα και χωρίς όρια. Αυτή η αντίληψη του "απέραντου" ατόμου αμφισβήτησε εν τη πράξει το τελευταίο στοιχείο συλλογικής ταυτότητας που είχε μείνει στους ευρωπαϊκούς λαούς. Αυτόν της κοινωνίας, η οποία έθετε όρια στα "δικαιώματα" του ατόμου. Έτσι, η ίδια η έννοια της κοινωνίας αμφισβητήθηκε και τέθηκε στο περιθώριο.
Μαζί δε με αυτήν απαξιώθηκε και η έννοια της δημοκρατίας, μιας και αυτή βασίζεται στην αρχή της πλειοψηφίας πάνω στην οποία εδράζεται η έννοια του συλλογικού–λαϊκού συμφέροντος ως κοινή συνισταμένη των επιμέρους ατομικών συμφερόντων. Όμως, αν υπάρχει συλλογικό συμφέρον σημαίνει ότι υπάρχει και συλλογική υπόσταση, δηλαδή λαός, και αν υπάρχει λαός υπάρχει και έθνος που με τη σειρά του χρειάζεται έναν διακριτό και οργανωμένο χώρο, δηλαδή ένα κράτος.
Και όπως είπαμε αυτά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γιατί έτσι είχαν κρίνει κάποιοι ιδεοληπτικοί διανοούμενοι, ένας συρφετός πολιτικών "ηγετών" και μια υπερεθνική και α–εθνική οικονομική ολιγαρχία. Άρα, η δημοκρατία, όπως την ξέραμε, η οποία βασιζόταν στην αρχή της πλειοψηφίας, έπρεπε να καταργηθεί και στη θέση της αναδύθηκε η «μειονοτική» δημοκρατία.
Ατομοκεντρική μεταδημοκρατία και κορονοϊός
Συγκεκριμένα, η πολιτική και κοινωνική δομή των σύγχρονων ευρωπαϊκών κοινωνιών θεωρείται απλώς συνύπαρξη ατόμων και όχι σύνθεση. Γιατί τότε θα προέκυπτε ενιαία συλλογική ταυτότητα. Έτσι, οι μόνες συλλογικές ταυτότητες που επιτρέπονται είναι αυτές των πάσης φύσεως μειονοτήτων, πραγματικών και φανταστικών, ακριβώς γιατί λειτουργούν αποδομητικά στην ευρύτερη συλλογική ταυτότητα του κοινωνίας και του λαού. Τα δε δικαιώματα των "μειονοτήτων" θεωρούνται αξιωματικώς ως υπέρτερα αυτών της πλειοψηφίας.
Για να ολοκληρωθεί το σχήμα, το "απέραντο" άτομο και οι "μειονότητες" εντάχθηκαν σε ένα ασαφές ευρύτερο πλαίσιο υπερεθνικών σχημάτων όπως είναι η ΕΕ ή η περιβόητη παγκοσμιοποίηση. Όμως, αυτά είτε ήταν ολοκληρωτικά φαντασιακές κατασκευές, όπως στην περίπτωση της παγκοσμιοποίησης, είτε ημιτελείς γεωπολιτικές δομές όπως στην περίπτωση της ΕΕ.
Όταν λοιπόν προέκυψε μια απειλή για την οποίο το κράτος έπρεπε να κάνει κάτι για να υπερασπίσει την κοινωνία, οι κρατικές δομές, οι πολιτικές ηγεσίες και οι πολιτειακές αρχές της Ευρώπης έκαναν αυτό για το οποίο είχαν εκπαιδευτεί άτυπα όλα αυτά τα χρόνια. Δηλαδή δεν έκαναν απολύτως τίποτα μιας και είχαν αρνηθεί την ύπαρξη όλων των οποίων στο όνομα των οποίων θα λειτουργούσαν και τα συμφέροντα των οποίων θα υπεράσπιζαν. Δηλαδή, το έθνος, τον λαό και την κοινωνία. Και το αποτέλεσμα ήταν η άρνηση κρατικής λειτουργίας. Και το αποτέλεσμα της άρνησης κρατικής λειτουργίας, ήταν η παραλυτική αδράνεια.
Έτσι, βρισκόμαστε ενώπιον της αμείλικτης πιθανότητας να ζήσουμε στην Ευρώπη τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική καταστροφή από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά.
Και αυτό, επαναλαμβάνω, δεν προέκυψε ως "μάστιγα του Θεού". Ο ιός ήλθε αλλά οι συνέπειές του οφείλονται στην αδράνεια των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων και η αδράνεια αυτή, σε μεγάλο βαθμό, αποτελεί άμεσο αποτέλεσμα των εθνοαποδομητικών–ατομοκεντρικών πολιτικών.
πηγή
Σοκ έχει προκαλέσει η αδράνεια κυβερνήσεων χωρών όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Μεγάλη Βρετανία, αλλά και άλλων, κατά τη διάρκεια του πολύτιμου τρίμηνου που τους προσέφερε η Κίνα έτσι ώστε να προετοιμαστούν να αντιμετωπίσουν τον Covid-19. Οι ευρωπαϊκές χώρες σπατάλησαν τον πολύτιμο χρόνο που τους προσέφεραν τα δρακόντεια κινεζικά μέτρα μέχρι την αναπόφευκτη και απολύτως προβλέψιμη έλευση του κορονοϊού στην Ευρώπη χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα. Αυτή η σοκαριστική αδιαφορία οδήγησε στις τραγικές καταστάσεις που ζούμε σήμερα. Ειδικά σε χώρες όπως η Ισπανία είναι τόσο μεγάλο το μέγεθος της αδράνειας που ουσιαστικά μιλάμε για άρνηση κρατικής λειτουργίας.
Όμως, αυτή η αυτοεξάλειψη δεν προέκυψε ως προϊόν παρθενογένεσης αλλά είναι το αποτέλεσμα μιας πολύχρονης κοινωνικής μηχανικής. Είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας μακράς πορείας αποδόμησης των συλλογικών ευρωπαϊκών ταυτοτήτων. Η αρχή ξεκίνησε με τα έθνη, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από ένα πανίσχυρο πλέγμα "διανοουμένων" ως αυθαίρετες "φαντασιακές κατασκευές", δηλαδή σαν κάτι ανύπαρκτο. Η διαδικασία συνεχίστηκε με τους λαούς οι οποίοι επίσης έπρεπε να πάψουν να υπάρχουν. Και η έννοια του λαού, λοιπόν, θεωρήθηκε ως μια συλλογική αυταπάτη γιατί, πολύ απλά, αν τοποθετήσεις τον λαό στη διάσταση του χρόνου μετατρέπεται σε έθνος.
Αφού λοιπόν δεν υπήρχε έθνος και λαός, εννοείται ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και χώρες ως συγκροτημένες κρατικές δομές γιατί το κράτος είναι το πλαίσιο, το "κουτί", μέσα στο οποίο υπάρχει και λειτουργεί ο λαός. Συνακόλουθα, για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα συγκροτείται λαός ο οποίος, αναπόφευκτα, θα διεκδικεί και εθνική ταυτότητα, θα έπρεπε και οι χώρες να πάψουν να υπάρχουν ή έστω να έχουν ασαφείς χωρικές υποστάσεις. Και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν και σύνορα. Και αφού, λοιπόν, δεν υπήρχαν έθνη, λαοί, κράτη και σύνορα τι θα μπορούσε να υπάρχει στη θέση του κενού που προέκυψε;
Η απάντηση ήταν το άτομο και οι υπερεθνικές ταυτότητες. Έτσι, δημιουργήθηκε η αντίληψη του πανίσχυρου, "δικαιωματικού", ατόμου, τα δικαιώματα του οποίου ήταν απόλυτα και χωρίς όρια. Αυτή η αντίληψη του "απέραντου" ατόμου αμφισβήτησε εν τη πράξει το τελευταίο στοιχείο συλλογικής ταυτότητας που είχε μείνει στους ευρωπαϊκούς λαούς. Αυτόν της κοινωνίας, η οποία έθετε όρια στα "δικαιώματα" του ατόμου. Έτσι, η ίδια η έννοια της κοινωνίας αμφισβητήθηκε και τέθηκε στο περιθώριο.
Μαζί δε με αυτήν απαξιώθηκε και η έννοια της δημοκρατίας, μιας και αυτή βασίζεται στην αρχή της πλειοψηφίας πάνω στην οποία εδράζεται η έννοια του συλλογικού–λαϊκού συμφέροντος ως κοινή συνισταμένη των επιμέρους ατομικών συμφερόντων. Όμως, αν υπάρχει συλλογικό συμφέρον σημαίνει ότι υπάρχει και συλλογική υπόσταση, δηλαδή λαός, και αν υπάρχει λαός υπάρχει και έθνος που με τη σειρά του χρειάζεται έναν διακριτό και οργανωμένο χώρο, δηλαδή ένα κράτος.
Και όπως είπαμε αυτά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γιατί έτσι είχαν κρίνει κάποιοι ιδεοληπτικοί διανοούμενοι, ένας συρφετός πολιτικών "ηγετών" και μια υπερεθνική και α–εθνική οικονομική ολιγαρχία. Άρα, η δημοκρατία, όπως την ξέραμε, η οποία βασιζόταν στην αρχή της πλειοψηφίας, έπρεπε να καταργηθεί και στη θέση της αναδύθηκε η «μειονοτική» δημοκρατία.
Ατομοκεντρική μεταδημοκρατία και κορονοϊός
Συγκεκριμένα, η πολιτική και κοινωνική δομή των σύγχρονων ευρωπαϊκών κοινωνιών θεωρείται απλώς συνύπαρξη ατόμων και όχι σύνθεση. Γιατί τότε θα προέκυπτε ενιαία συλλογική ταυτότητα. Έτσι, οι μόνες συλλογικές ταυτότητες που επιτρέπονται είναι αυτές των πάσης φύσεως μειονοτήτων, πραγματικών και φανταστικών, ακριβώς γιατί λειτουργούν αποδομητικά στην ευρύτερη συλλογική ταυτότητα του κοινωνίας και του λαού. Τα δε δικαιώματα των "μειονοτήτων" θεωρούνται αξιωματικώς ως υπέρτερα αυτών της πλειοψηφίας.
Για να ολοκληρωθεί το σχήμα, το "απέραντο" άτομο και οι "μειονότητες" εντάχθηκαν σε ένα ασαφές ευρύτερο πλαίσιο υπερεθνικών σχημάτων όπως είναι η ΕΕ ή η περιβόητη παγκοσμιοποίηση. Όμως, αυτά είτε ήταν ολοκληρωτικά φαντασιακές κατασκευές, όπως στην περίπτωση της παγκοσμιοποίησης, είτε ημιτελείς γεωπολιτικές δομές όπως στην περίπτωση της ΕΕ.
Όταν λοιπόν προέκυψε μια απειλή για την οποίο το κράτος έπρεπε να κάνει κάτι για να υπερασπίσει την κοινωνία, οι κρατικές δομές, οι πολιτικές ηγεσίες και οι πολιτειακές αρχές της Ευρώπης έκαναν αυτό για το οποίο είχαν εκπαιδευτεί άτυπα όλα αυτά τα χρόνια. Δηλαδή δεν έκαναν απολύτως τίποτα μιας και είχαν αρνηθεί την ύπαρξη όλων των οποίων στο όνομα των οποίων θα λειτουργούσαν και τα συμφέροντα των οποίων θα υπεράσπιζαν. Δηλαδή, το έθνος, τον λαό και την κοινωνία. Και το αποτέλεσμα ήταν η άρνηση κρατικής λειτουργίας. Και το αποτέλεσμα της άρνησης κρατικής λειτουργίας, ήταν η παραλυτική αδράνεια.
Έτσι, βρισκόμαστε ενώπιον της αμείλικτης πιθανότητας να ζήσουμε στην Ευρώπη τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική καταστροφή από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά.
Και αυτό, επαναλαμβάνω, δεν προέκυψε ως "μάστιγα του Θεού". Ο ιός ήλθε αλλά οι συνέπειές του οφείλονται στην αδράνεια των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων και η αδράνεια αυτή, σε μεγάλο βαθμό, αποτελεί άμεσο αποτέλεσμα των εθνοαποδομητικών–ατομοκεντρικών πολιτικών.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Θέματα Υγείας,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου