10 Μαρτίου 2020
ΤΕΛΙΚΑ, Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ «ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ» ΓΙΑ ΟΛΑ!
Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης
Μάθατε τα τελευταία νέα;
Εντοπίστηκε το επίκεντρο του προβλήματος, της μετάδοσης και εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ελλάδα…
Διάσημοι ειδικοί μαϊντανολόγοι – μπαρουφολόγοι αποφάνθηκαν:
Για όλα φταίει το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας!
Όλα τα δεινά εκεί κρύβονται! Το κακό θα έρθει μέσα από τις εκκλησίες!
Άλλωστε όλες οι άλλες πηγές πιθανού κινδύνου μετάδοσης του ιού έχουν περιοριστεί και μας έμεινε να ασχοληθούμε μόνο με τη λαβίδα του ιερέα, έτσι δεν είναι;
Αυτό το τόσο ιερό (για μια τεράστια μερίδα ανθρώπων) μυστήριο, ταξίδεψε άθικτο και απαράλλακτο μέσα στην αδυσώπητη ροή δύο χιλιάδων χρόνων ιστορίας, επιβιώνοντας και χαρίζοντας ελπίδα, μέσα από πολέμους, κατοχές, επιδημίες και καταστροφές.
Μέσα σε είκοσι αιώνες, κάτω από τη βαρυσήμαντη «σκιά» του δισκοπότηρου βρέθηκαν να κοινωνούν με δέος: αυτοκράτορες, φιλόσοφοι, οπλαρχηγοί της επανάστασης, επιστήμονες παγκόσμιας εμβέλειας, πρωθυπουργοί, μεγάλοι λογοτέχνες και άνθρωποι του πνεύματος και ακόμα ένα αμέτρητο πλήθος σημαντικών και ακτινοβόλων προσωπικοτήτων.
Όμως η ιστορία μας επιφύλασσε κοσμογονικές εκπλήξεις. Δεν τα είχαμε δει ακόμα όλα. Έπρεπε να φτάσουμε αισίως έως το σωτήριον έτος 2020, για να εμφανιστεί μια κυρία Ακρίτα και να αναρωτηθεί ειρωνικά «αν έχει κοινωνήσει ο Πρωθυπουργός».
Έπρεπε να γράψει το χρονοκοντέρ: 20 αιώνες και 20 χρόνια, για να μιλήσει από τα έδρανα της Βουλής, ένας κύριος Πολάκης και να αποκαλέσει «χριστιανοταλιμπάν», αυτούς που πιστεύουν πως η Θεία Κοινωνία δεν μπορεί να γίνει φορέας ασθενειών.
Έπρεπε να παρουσιαστεί μία αφορμή όπως η απειλή εξάπλωσης του κορονοϊού, για να ξεράσουν από μέσα τους, τους τόνους χολής που είχαν φυλαγμένους, τα διάφορα ψευτοπροοδευτικά τρολς, σε τηλεόραση και social media.
Υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν ιστορία και μένουν σε αυτή και άνθρωποι τους οποίους η ιστορία τους «γράφει» στα παλιά της τα παπούτσια…
Ας ξεκινήσουμε από τα απολύτως βασικά.
Το να ειρωνεύεσαι ή να χλευάζεις ένα μυστήριο, που για ένα μεγάλο ποσοστό συμπολιτών σου, είναι ιερό, δεν είναι προοδευτισμός. Δεν έχει καμία σημασία το ότι δεν πιστεύεις στη δύναμη του μυστηρίου. Το να μη σέβεσαι μια θρησκεία, οποιαδήποτε και να είναι αυτή, είναι προϊόν έλλειψης πολιτισμού. Ακόμα χειρότερα, είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Υπάρχουν άρθρα του Συντάγματος που απαγορεύουν τέτοια συμπεριφορά (άρθρο 199 περί καθύβρισης θρησκεύματος και άρθρο 200 περί διατάραξης θρησκευτικών συναθροίσεων), αλλά δυστυχώς το Σύνταγμα το κατάντησαν κουρελόχαρτο, πρώτοι οι πολιτικοί.
Για κάποιο «περίεργο» λόγο, ακόμα και ο περιβόητος αντιρατσιστικός νόμος δεν καλύπτει τις ρατσιστικές επιθέσεις εναντίον της ορθόδοξης θρησκείας, ενώ θα έπρεπε. Ως συνήθως έχουμε άλλα μέτρα και άλλα σταθμά κατά περίπτωση.
Έτσι, έχουμε άλλες μορφές κοινωνικού ρατσισμού οι οποίες αντιμετωπίζονται ως μιάσματα, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει άφθονη ανοχή σε politically correct κοινωνικό ρατσισμό εναντίον του χριστιανισμού… αλλά ακόμα και trendy ρατσισμό τύπου Ακρίτα, ακολουθώντας τον ψευτοπροοδευτικό παλμό που αγαπά να ειρωνεύεται οτιδήποτε θεωρείται ιερό από τους Έλληνες.
Κοινωνική κριτική με ρατσιστική χροιά, αλλά πως; Επιλεκτικά. Επιτηδευμένα. Χωρίς ίχνος αντικειμενικότητας.
Το πνεύμα συγκαταβατικότητας, ελεύθερης σκέψης και ανοχής, που χαρακτηρίζει την ώριμη στάση των ορθόδοξων χριστιανών, είναι από τη φύση του ανοιχτό σε κριτική.
Γι’ αυτό και γίνεται εύκολα, πεδίο φθηνού κιτρινισμού από τους διάφορους επιτήδειους.
Όμως δεν βλέπουμε να ασκούν κριτική με το ίδιο πάθος και προς άλλες θρησκείες… γιατί άραγε; Μήπως γιατί πολύ απλά, φοβούνται να το κάνουν;
Ισχυρίζονται πως ο ιός θα μεταδοθεί από τις εκκλησίες και τη Θεία Κοινωνία και δεν βλέπουμε να ασχολούνται καθόλου με τις συναθροίσεις που γίνονται σε εκατοντάδες παράνομα τζαμιά που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα. Συναθροίσεις σε υπόγεια και ημιυπόγεια όπου είναι άγνωστο εάν τηρούνται έστω βασικοί κανόνες προφύλαξης και υγιεινής.
Όχι. Μόνο οι χριστιανικές εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Όλως περιέργως, δεν ακούμε ακόμα προτάσεις για να περιοριστεί ή να σταματήσει η κίνηση σε σημεία όπου ρέει ζεστό χρήμα, όπως τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, μέσα μαζικής μεταφοράς, καταστήματα εστιάσεως και καφετέριες, μουσεία, κινηματογράφους κ.α.
Για τον κορονοϊό, η σεξουαλική επαφή αποτελεί έναν κύριο και άμεσο τρόπο μετάδοσης, ίσως και τον σημαντικότερο, σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα. Δεν είδαμε καμιά πρωτοβουλία στο να κλείσουν οι οίκοι ανοχής…
Όχι. Μόνο οι εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Δεν είδαμε παρόμοιες θερμές αντιδράσεις και κριτική στα social media, για τους ανεγκέφαλους που αψήφησαν την απαγόρευση των καρναβαλιών και βγήκαν στους δρόμους μαζικά να διασκεδάσουν.
Όχι. Είπαμε μόνο οι εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Μέχρι όμως να έρθει το «κακό» από τις εκκλησίες.., καλό θα είναι κάποιοι να κάνουν λίγη εξάσκηση στις τεχνικές ρίψης λάσπης και στην χρησιμοποίηση προπαγάνδας έτσι ώστε να μοιάζει πιο φυσική και λιγότερο επιτηδευμένη…
Έτσι μπορεί να κερδίσουν και κανέναν follower παραπάνω…
ΠΗΓΗ: www.sportime.gr
Μάθατε τα τελευταία νέα;
Εντοπίστηκε το επίκεντρο του προβλήματος, της μετάδοσης και εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ελλάδα…
Διάσημοι ειδικοί μαϊντανολόγοι – μπαρουφολόγοι αποφάνθηκαν:
Για όλα φταίει το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας!
Όλα τα δεινά εκεί κρύβονται! Το κακό θα έρθει μέσα από τις εκκλησίες!
Άλλωστε όλες οι άλλες πηγές πιθανού κινδύνου μετάδοσης του ιού έχουν περιοριστεί και μας έμεινε να ασχοληθούμε μόνο με τη λαβίδα του ιερέα, έτσι δεν είναι;
Αυτό το τόσο ιερό (για μια τεράστια μερίδα ανθρώπων) μυστήριο, ταξίδεψε άθικτο και απαράλλακτο μέσα στην αδυσώπητη ροή δύο χιλιάδων χρόνων ιστορίας, επιβιώνοντας και χαρίζοντας ελπίδα, μέσα από πολέμους, κατοχές, επιδημίες και καταστροφές.
Μέσα σε είκοσι αιώνες, κάτω από τη βαρυσήμαντη «σκιά» του δισκοπότηρου βρέθηκαν να κοινωνούν με δέος: αυτοκράτορες, φιλόσοφοι, οπλαρχηγοί της επανάστασης, επιστήμονες παγκόσμιας εμβέλειας, πρωθυπουργοί, μεγάλοι λογοτέχνες και άνθρωποι του πνεύματος και ακόμα ένα αμέτρητο πλήθος σημαντικών και ακτινοβόλων προσωπικοτήτων.
Όμως η ιστορία μας επιφύλασσε κοσμογονικές εκπλήξεις. Δεν τα είχαμε δει ακόμα όλα. Έπρεπε να φτάσουμε αισίως έως το σωτήριον έτος 2020, για να εμφανιστεί μια κυρία Ακρίτα και να αναρωτηθεί ειρωνικά «αν έχει κοινωνήσει ο Πρωθυπουργός».
Έπρεπε να γράψει το χρονοκοντέρ: 20 αιώνες και 20 χρόνια, για να μιλήσει από τα έδρανα της Βουλής, ένας κύριος Πολάκης και να αποκαλέσει «χριστιανοταλιμπάν», αυτούς που πιστεύουν πως η Θεία Κοινωνία δεν μπορεί να γίνει φορέας ασθενειών.
Έπρεπε να παρουσιαστεί μία αφορμή όπως η απειλή εξάπλωσης του κορονοϊού, για να ξεράσουν από μέσα τους, τους τόνους χολής που είχαν φυλαγμένους, τα διάφορα ψευτοπροοδευτικά τρολς, σε τηλεόραση και social media.
Υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν ιστορία και μένουν σε αυτή και άνθρωποι τους οποίους η ιστορία τους «γράφει» στα παλιά της τα παπούτσια…
Ας ξεκινήσουμε από τα απολύτως βασικά.
Το να ειρωνεύεσαι ή να χλευάζεις ένα μυστήριο, που για ένα μεγάλο ποσοστό συμπολιτών σου, είναι ιερό, δεν είναι προοδευτισμός. Δεν έχει καμία σημασία το ότι δεν πιστεύεις στη δύναμη του μυστηρίου. Το να μη σέβεσαι μια θρησκεία, οποιαδήποτε και να είναι αυτή, είναι προϊόν έλλειψης πολιτισμού. Ακόμα χειρότερα, είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Υπάρχουν άρθρα του Συντάγματος που απαγορεύουν τέτοια συμπεριφορά (άρθρο 199 περί καθύβρισης θρησκεύματος και άρθρο 200 περί διατάραξης θρησκευτικών συναθροίσεων), αλλά δυστυχώς το Σύνταγμα το κατάντησαν κουρελόχαρτο, πρώτοι οι πολιτικοί.
Για κάποιο «περίεργο» λόγο, ακόμα και ο περιβόητος αντιρατσιστικός νόμος δεν καλύπτει τις ρατσιστικές επιθέσεις εναντίον της ορθόδοξης θρησκείας, ενώ θα έπρεπε. Ως συνήθως έχουμε άλλα μέτρα και άλλα σταθμά κατά περίπτωση.
Έτσι, έχουμε άλλες μορφές κοινωνικού ρατσισμού οι οποίες αντιμετωπίζονται ως μιάσματα, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει άφθονη ανοχή σε politically correct κοινωνικό ρατσισμό εναντίον του χριστιανισμού… αλλά ακόμα και trendy ρατσισμό τύπου Ακρίτα, ακολουθώντας τον ψευτοπροοδευτικό παλμό που αγαπά να ειρωνεύεται οτιδήποτε θεωρείται ιερό από τους Έλληνες.
Κοινωνική κριτική με ρατσιστική χροιά, αλλά πως; Επιλεκτικά. Επιτηδευμένα. Χωρίς ίχνος αντικειμενικότητας.
Το πνεύμα συγκαταβατικότητας, ελεύθερης σκέψης και ανοχής, που χαρακτηρίζει την ώριμη στάση των ορθόδοξων χριστιανών, είναι από τη φύση του ανοιχτό σε κριτική.
Γι’ αυτό και γίνεται εύκολα, πεδίο φθηνού κιτρινισμού από τους διάφορους επιτήδειους.
Όμως δεν βλέπουμε να ασκούν κριτική με το ίδιο πάθος και προς άλλες θρησκείες… γιατί άραγε; Μήπως γιατί πολύ απλά, φοβούνται να το κάνουν;
Ισχυρίζονται πως ο ιός θα μεταδοθεί από τις εκκλησίες και τη Θεία Κοινωνία και δεν βλέπουμε να ασχολούνται καθόλου με τις συναθροίσεις που γίνονται σε εκατοντάδες παράνομα τζαμιά που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα. Συναθροίσεις σε υπόγεια και ημιυπόγεια όπου είναι άγνωστο εάν τηρούνται έστω βασικοί κανόνες προφύλαξης και υγιεινής.
Όχι. Μόνο οι χριστιανικές εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Όλως περιέργως, δεν ακούμε ακόμα προτάσεις για να περιοριστεί ή να σταματήσει η κίνηση σε σημεία όπου ρέει ζεστό χρήμα, όπως τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, μέσα μαζικής μεταφοράς, καταστήματα εστιάσεως και καφετέριες, μουσεία, κινηματογράφους κ.α.
Για τον κορονοϊό, η σεξουαλική επαφή αποτελεί έναν κύριο και άμεσο τρόπο μετάδοσης, ίσως και τον σημαντικότερο, σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα. Δεν είδαμε καμιά πρωτοβουλία στο να κλείσουν οι οίκοι ανοχής…
Όχι. Μόνο οι εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Δεν είδαμε παρόμοιες θερμές αντιδράσεις και κριτική στα social media, για τους ανεγκέφαλους που αψήφησαν την απαγόρευση των καρναβαλιών και βγήκαν στους δρόμους μαζικά να διασκεδάσουν.
Όχι. Είπαμε μόνο οι εκκλησίες θα φέρουν το κακό.
Μέχρι όμως να έρθει το «κακό» από τις εκκλησίες.., καλό θα είναι κάποιοι να κάνουν λίγη εξάσκηση στις τεχνικές ρίψης λάσπης και στην χρησιμοποίηση προπαγάνδας έτσι ώστε να μοιάζει πιο φυσική και λιγότερο επιτηδευμένη…
Έτσι μπορεί να κερδίσουν και κανέναν follower παραπάνω…
ΠΗΓΗ: www.sportime.gr
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ενημέρωση,
Θέματα Υγείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
5 σχόλια:
Αμήν γαρ λέγω υμίν, εάν έχητε πίστιν ως κόκκον σινάπεως, ερείτε τω όρει τούτω, μετάβα ένθεν εκεί, και μεταβήσεται· και ουδέν αδυνατήσει υμίν.
κατά Ματθαίον (ιζ’ 20)
ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΟ...ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ....ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΘΕΟΙ.... ΑΑ
Πάντα δυνατά τω πιστεύοντι.
κατά Μάρκον (θ’ 23)
Μη αμφίβαλλε τοις παρά των πατέρων δεδοκιμασμένοις, αλλά φοβού, και ανεξετάστως πίστευσον. Μάλλον μεν ούν πίστευε, και μη πολυπραγμόνει.
Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, 347-407 μ.Χ., Πατέρας της εκκλησίας
Nisi credideritis, non intelligetis.
– Αν δεν πιστέψεις, δεν θα καταλάβεις.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Κωνσταντίνος Καβάφης, 1868-1933, Έλληνας ποιητής
Ιερός Αυγουστίνος, 354-430, Άγιος
Όταν ένας άνθρωπος παύει να πιστεύει στο Θεό, δεν είναι ότι δεν πιστεύει πια σε τίποτε. Πιστεύει σε οτιδήποτε.
G. K. Chesterton, 1874–1936, Άγγλος συγγραφέας & κριτικός
Γι’ αυτόν που έχει πίστη, καμιά εξήγηση δεν είναι αναγκαία. Γι’ αυτόν που δεν έχει πίστη, καμιά εξήγηση δεν είναι δυνατή.
Θωμάς Ακινάτης, 1225-1274, Ιταλός Δομινικανός μοναχός & φιλόσοφος
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ
Aναγνωστες και αναγνώστριες του αρθρου , στη photo διακρίνεται το π ο τ η ρ ι ο της Z Ω H Σ των A χ ρ α ν τ ω ν του Xριστου μ υ σ τ η ρ ι ω ν , το π ο τ η ρ ι ο της Z Ω H Σ του E σ φ α γ μ ε ν ο υ A ρ ν ι ο υ .
O υ δ ε π ο τ ε ακούστηκε η δημοσιεύτηκε είδηση για μετάδοση νοσηματος από τη θεία ευχαριστια , στη θεία ευχαριστια βρίσκεται ο I δ ι ο ς ο Χριστός , ο I δ ι ο ς ο Θεός , ο οποίος είναι π υ ρ κ α τ α ν α λ ι σ κ ο ν όπως γράφει στην επιστολή προς Eβρ. ο Aποστολος των εθνών . Ο άρτος και ο οίνος μ ε τ α β α λ λ ο ν τ α ι από το Aγιο Πνεύμα σε μ α τ ω μ ε ν ε ς σ α ρ κ ε ς του Kυριου και Θεού και Σωτήρος ημών Iησου Xριστου , είναι μ υ σ τ η ρ ι ο A σ υ λ λ η π τ ο για την A v θ ρ ω π ι ν η λογική , δ ε το κατανοεί το π ε π ε ρ α σ μ ε ν ο μυαλό μας . O μ ω ς από τη σ υ γ κ ε ν τ ρ ω σ η ανθρώπων - O π ο υ δ η π ο τ ε - είναι δυνατή η μετάδοση νοσημάτων .
Είμαι 89 ετών ιερέας.Κατά τη διάρκεια της ιερατικής μου διακονίας κοινώνησα πολύ κόσμο και με σοβαρές μεταδιδόμενες ασθένειες.Τον καιρό που το ειτς ήταν στο αποκορύφωμά του,μια Κυριακή ήλθε ένας νέος στο Ιερό και μου είπε:πάτερ έχω έιτς και θέλω να κοινωνήσω,έφερα και κουταλάκι.Εγώ του είπα,φύλαξε το κουταλάκι και να πάς να σταθείς τελευταίος στη σειρά και θα σε κοινωνήσω όπως τους άλλους.Έτσι έγινε και εγώ κατελυσα το περίσευμα της Θείας Κοινωνίας και όπως βλέπετε όχι μόνο δεν έπαθα τίποτα,άλλά ζω και πλησιάζω τα 90 με καθαρό νου και διαύγεια πνεύματος.
Αυτός ο θόρυβος που γίνεται τώρα με τον κορονοϊό είναι αποτάλεσμα άγνοιας και απιστίας το λιγότερο που θα πω.
Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου,είναι η τροφή της ψυχής για να ζήσει,σύμφωνα με τον ίδιο τον Κύριο.Διαβάστε το έκτο κεφάλαιο του κατά Ιωάννου για να καταλάβετε την αλήθεια.Oσοι δε κοινωνούν έχουν ψυχή νεκρή όχι ζωντανή,γιατί από ζωντανό οργανισμό όταν λείψει η τροφή πεθαίνει δεν είναι έτσι;
ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .
Δημοσίευση σχολίου