10 Μαρτίου 2020
Παραλυσία και παράλυση!…
Γράφει ο ΠαπαΗλίας Υφαντής
Πιθανώς ο παράλυτος της σημερινής ευαγγελικής περικοπής να μη γνώριζε την αιτία της κατάστασης του. Αλλά ήξερε πόσο πολύ ποθούσε τη θεραπεία του. Πράγμα που συμμερίζονταν και οι τέσσερις φίλοι του. Οι οποίοι, όταν πληροφορήθηκαν τον ερχομό του Χριστού στην Καπερναούμ, έσπευσαν να τον μεταφέρουν στο σπίτι, όπου δίδασκε.
Αλλά βρήκαν μπροστά τους ένα πλήθος τόσο μεγάλο, ώστε τους ήταν αδύνατο να μπουν από την πόρτα. Το γεγονός όμως αυτό δεν έκαμψε την αποφασιστικότητά τους. Με αποτέλεσμα να ανεβούν στη στέγη, προκειμένου να αφαιρέσουν την κεραμοσκεπή και τις ξυλοδεσιές και να κατεβάσουν από εκεί τον παράλυτο.
Ο Χριστός έμεινε κατάπληκτος απ’ το παράτολμο εγχείρημά τους. Αλλά, ενώ όλοι περίμεναν να θεραπεύσει τον παράλυτο, ο Χριστός διέψευσε, προς στιγμήν, την προσμονή τους. Δεδομένου ότι, προκειμένου να θεραπεύσει την παράλυσή του, θεώρησε απαραίτητο να επισημάνει πρώτα την αιτία της. Να θυμίσει, δηλαδή στον παράλυτο, αλλά και στους παραλύτους όλων των εποχών ότι ο καθένας άνθρωπος, εκτός από σώμα, έχει και ψυχή.
Και, ενώ το σώμα μας το περιποιούμαστε, το καθαρίζουμε, και το γιατρεύουμε, αν αρρωστήσει, απέναντι στην ψυχή μας συμπεριφερόμαστε ωσάν να μην υπάρχει. Παρότι και αυτή μπορεί να υποφέρει το ίδιο και ίσως πολύ περισσότερο από το σώμα. Και να έχει μεγαλύτερη ανάγκη απ’ τη φροντίδα μας, προκειμένου να καθαριστεί και να θεραπευτεί. Γιατί τα δικά της αρρωστήματα, εφόσον τ’ αφήνουμε να πυορροούν, γίνονται αιτίες για τα αρρωστήματα του σώματός μας. Γι’ αυτό είπε στον παραλυτικό: «Παιδί μου, συγχωρούνται οι αμαρτίες σου»!
Γεγονός, που, όχι μόνο δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες τους, αλλά σκανδάλισε και τους γραμματείς και τους φαρισαίους, οι οποίοι είχαν γίνει σκιά του και τον παρακολουθούσαν, προκειμένου να στοιχειοθετήσουν τις απαραίτητες, για να φτάσουν στο σκοπό τους, κατηγορίες: «Πώς τολμάει, σκέφτηκαν, αυτός να ξεστομίζει τέτοιες βλασφημίες! Αφού η συγχώρηση των αμαρτιών είναι αποκλειστικό δικαίωμα του Θεού»…
Ο Χριστός όμως, που διάβασε τις σκέψεις τους, τους είπε: Γιατί σκέφτεστε κατ’ αυτόν τον τρόπο; Ποιο έχει προτεραιότητα στη θεραπεία του παραλύτου; Το σώμα του ή η ψυχή του; Και ποιος σας είπε ότι δεν έχω δικαίωμα, όχι μόνο εγώ, αλλά και ο καθένας άνθρωπος να συγχωρεί αμαρτίες; Κι όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση, προκειμένου και ο Θεός να συγχωρήσει τις δικές του αμαρτίες»! Πράγμα άλλωστε που τόνισε ο Χριστός και στην «επί του όρους ομιλία» του (Ματθαίου: ΣΤ: 14-15) και ιδιαίτερα στο «Πάτερ ημών» με το «άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών»(Ματθαίου: ΣΤ: 12).
Ενδεχομένως όμως οι γραμματείς και οι φαρισαίοι να σκέφτηκαν ότι η συγχώρηση των αμαρτιών του παραλύτου εκ μέρους του Χριστού ήταν μία υπεκφυγή, επειδή δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει τη θεραπεία του παραλύτου. Γι’ αυτό και ο Χριστός έρχεται να επιβεβαιώσει το δικαίωμά του να συγχωρεί αμαρτίες, με τη θεραπεία του παραλύτου: «Για να καταλάβετε, τους είπε, ότι έχω δικαίωμα να συγχωρώ αμαρτίες, λέει στον παράλυτο: Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου»! Κι εκείνος γεμάτος υγεία και ζωή πήρε το κρεβάτι του και διασχίζοντας το πλήθος, που πρωτύτερα δεν του επέτρεπε την είσοδο, έφυγε για το σπίτι του. Προκαλώντας, όπως ήταν επόμενο, ενθουσιώδεις εκδηλώσεις θαυμασμού του πλήθους για τα πρωτοφανή, που έβλεπαν τα μάτια τους. Όμως…
Δεν αποτελεί μήπως η περίπτωση του παραλύτου της ευαγγελικής περικοπής ακριβή, σχεδόν απεικόνιση της τωρινής ελληνικής πραγματικότητας; Ή μήπως η πατρίδα μας και εκατομμύρια ελληνικά νοικοκυριά δεν δίνουν την εικόνα παραλύτων; Ή μήπως ακόμη η παράλυση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα της πολλαπλής μας παραλυσίας!
Αλλά ενδεχομένως κάποιοι στο σημείο αυτό να διαμαρτυρηθούν και να πούνε: Δεν φανταζόμαστε να εννοείς ότι κι εμείς «τα φάγαμε μαζί» με τους τόσους «πάγκαλους» χρυσοκάνθαρους, που τόσα χρόνια εξαντλούσαν πάνω μας την παραλυσία τους, προκειμένου να πλέξουν για μας και την πατρίδα μας την αγχόνη του χρέους; Και τώρα του μεταναστευτικού και των αλλεπάλληλων προδοσιών σε βάρος της πατρίδας μας!
Ή μήπως επαναλαμβάνεις το τροπάριο κάποιων θρησκευάμενων, που σε κάθε περίπτωση μας «κοπανάνε» ότι για την κατάστασή μας αυτή φταίνε οι αμαρτίες μας!
Σ’ έναν τέτοιο αντίλογό θα είχα ν’ απαντήσω ότι ασφαλώς και φταίνε οι αμαρτίες μας. Και δεν εννοώ μόνο τις προσωπικές αμαρτίες του καθενός μας, που βέβαια τις ξέρει και τις κρίνει ο Θεός, αλλά κυρίως και προπάντων τις «δημόσιες», όπως θα έλεγε και ο Σεφέρης, αμαρτίες. Και πάνω απ’ όλες την πηγή και ρίζα όλων των αμαρτιών, το μέγιστο όλων των αμαρτημάτων, που είναι η αδικία. Της οποίας εμείς και οι «πνευματικοί» μας πατέρες περιθωριοποιήσαμε το πρόβλημα και εμπιστευτήκαμε την επίλυσή του στην παραλυσία πολιτικών απατεώνων.
Που σημαίνει ότι μπορεί να μην αδικήσαμε σε προσωπικό επίπεδο, αλλά αδικήσαμε στο συλλογικό. Αφού τόσα χρόνια στηρίζουμε και μάλιστα με πάθος τα κόμματα της «λαμογιάς» και της «προδοσίας». Τη στιγμή, που αυτοί μαζί με τους διεθνείς δολοφόνους σκάβουν με την παραλυσία τους το λάκκο σε μας και στην πατρίδα μας!
Και ασφαλώς δεν χρειάζεται τώρα πια φιλοσοφία, για να καταλάβουμε ότι ο μοναδικός δρόμος, προκειμένου να βρούμε τη θεραπεία μας και την ελευθερία μας, εμείς και η πατρίδα μας, είναι αυτός, που οδηγεί στον Ήλιο της Δικαιοσύνης! Και κανένας άλλος. Αυτός που ακολούθησαν και οι αχθοφόροι του παραλύτου…
ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Πιθανώς ο παράλυτος της σημερινής ευαγγελικής περικοπής να μη γνώριζε την αιτία της κατάστασης του. Αλλά ήξερε πόσο πολύ ποθούσε τη θεραπεία του. Πράγμα που συμμερίζονταν και οι τέσσερις φίλοι του. Οι οποίοι, όταν πληροφορήθηκαν τον ερχομό του Χριστού στην Καπερναούμ, έσπευσαν να τον μεταφέρουν στο σπίτι, όπου δίδασκε.
Αλλά βρήκαν μπροστά τους ένα πλήθος τόσο μεγάλο, ώστε τους ήταν αδύνατο να μπουν από την πόρτα. Το γεγονός όμως αυτό δεν έκαμψε την αποφασιστικότητά τους. Με αποτέλεσμα να ανεβούν στη στέγη, προκειμένου να αφαιρέσουν την κεραμοσκεπή και τις ξυλοδεσιές και να κατεβάσουν από εκεί τον παράλυτο.
Ο Χριστός έμεινε κατάπληκτος απ’ το παράτολμο εγχείρημά τους. Αλλά, ενώ όλοι περίμεναν να θεραπεύσει τον παράλυτο, ο Χριστός διέψευσε, προς στιγμήν, την προσμονή τους. Δεδομένου ότι, προκειμένου να θεραπεύσει την παράλυσή του, θεώρησε απαραίτητο να επισημάνει πρώτα την αιτία της. Να θυμίσει, δηλαδή στον παράλυτο, αλλά και στους παραλύτους όλων των εποχών ότι ο καθένας άνθρωπος, εκτός από σώμα, έχει και ψυχή.
Και, ενώ το σώμα μας το περιποιούμαστε, το καθαρίζουμε, και το γιατρεύουμε, αν αρρωστήσει, απέναντι στην ψυχή μας συμπεριφερόμαστε ωσάν να μην υπάρχει. Παρότι και αυτή μπορεί να υποφέρει το ίδιο και ίσως πολύ περισσότερο από το σώμα. Και να έχει μεγαλύτερη ανάγκη απ’ τη φροντίδα μας, προκειμένου να καθαριστεί και να θεραπευτεί. Γιατί τα δικά της αρρωστήματα, εφόσον τ’ αφήνουμε να πυορροούν, γίνονται αιτίες για τα αρρωστήματα του σώματός μας. Γι’ αυτό είπε στον παραλυτικό: «Παιδί μου, συγχωρούνται οι αμαρτίες σου»!
Γεγονός, που, όχι μόνο δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες τους, αλλά σκανδάλισε και τους γραμματείς και τους φαρισαίους, οι οποίοι είχαν γίνει σκιά του και τον παρακολουθούσαν, προκειμένου να στοιχειοθετήσουν τις απαραίτητες, για να φτάσουν στο σκοπό τους, κατηγορίες: «Πώς τολμάει, σκέφτηκαν, αυτός να ξεστομίζει τέτοιες βλασφημίες! Αφού η συγχώρηση των αμαρτιών είναι αποκλειστικό δικαίωμα του Θεού»…
Ο Χριστός όμως, που διάβασε τις σκέψεις τους, τους είπε: Γιατί σκέφτεστε κατ’ αυτόν τον τρόπο; Ποιο έχει προτεραιότητα στη θεραπεία του παραλύτου; Το σώμα του ή η ψυχή του; Και ποιος σας είπε ότι δεν έχω δικαίωμα, όχι μόνο εγώ, αλλά και ο καθένας άνθρωπος να συγχωρεί αμαρτίες; Κι όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση, προκειμένου και ο Θεός να συγχωρήσει τις δικές του αμαρτίες»! Πράγμα άλλωστε που τόνισε ο Χριστός και στην «επί του όρους ομιλία» του (Ματθαίου: ΣΤ: 14-15) και ιδιαίτερα στο «Πάτερ ημών» με το «άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών»(Ματθαίου: ΣΤ: 12).
Ενδεχομένως όμως οι γραμματείς και οι φαρισαίοι να σκέφτηκαν ότι η συγχώρηση των αμαρτιών του παραλύτου εκ μέρους του Χριστού ήταν μία υπεκφυγή, επειδή δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει τη θεραπεία του παραλύτου. Γι’ αυτό και ο Χριστός έρχεται να επιβεβαιώσει το δικαίωμά του να συγχωρεί αμαρτίες, με τη θεραπεία του παραλύτου: «Για να καταλάβετε, τους είπε, ότι έχω δικαίωμα να συγχωρώ αμαρτίες, λέει στον παράλυτο: Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου»! Κι εκείνος γεμάτος υγεία και ζωή πήρε το κρεβάτι του και διασχίζοντας το πλήθος, που πρωτύτερα δεν του επέτρεπε την είσοδο, έφυγε για το σπίτι του. Προκαλώντας, όπως ήταν επόμενο, ενθουσιώδεις εκδηλώσεις θαυμασμού του πλήθους για τα πρωτοφανή, που έβλεπαν τα μάτια τους. Όμως…
Δεν αποτελεί μήπως η περίπτωση του παραλύτου της ευαγγελικής περικοπής ακριβή, σχεδόν απεικόνιση της τωρινής ελληνικής πραγματικότητας; Ή μήπως η πατρίδα μας και εκατομμύρια ελληνικά νοικοκυριά δεν δίνουν την εικόνα παραλύτων; Ή μήπως ακόμη η παράλυση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα της πολλαπλής μας παραλυσίας!
Αλλά ενδεχομένως κάποιοι στο σημείο αυτό να διαμαρτυρηθούν και να πούνε: Δεν φανταζόμαστε να εννοείς ότι κι εμείς «τα φάγαμε μαζί» με τους τόσους «πάγκαλους» χρυσοκάνθαρους, που τόσα χρόνια εξαντλούσαν πάνω μας την παραλυσία τους, προκειμένου να πλέξουν για μας και την πατρίδα μας την αγχόνη του χρέους; Και τώρα του μεταναστευτικού και των αλλεπάλληλων προδοσιών σε βάρος της πατρίδας μας!
Ή μήπως επαναλαμβάνεις το τροπάριο κάποιων θρησκευάμενων, που σε κάθε περίπτωση μας «κοπανάνε» ότι για την κατάστασή μας αυτή φταίνε οι αμαρτίες μας!
Σ’ έναν τέτοιο αντίλογό θα είχα ν’ απαντήσω ότι ασφαλώς και φταίνε οι αμαρτίες μας. Και δεν εννοώ μόνο τις προσωπικές αμαρτίες του καθενός μας, που βέβαια τις ξέρει και τις κρίνει ο Θεός, αλλά κυρίως και προπάντων τις «δημόσιες», όπως θα έλεγε και ο Σεφέρης, αμαρτίες. Και πάνω απ’ όλες την πηγή και ρίζα όλων των αμαρτιών, το μέγιστο όλων των αμαρτημάτων, που είναι η αδικία. Της οποίας εμείς και οι «πνευματικοί» μας πατέρες περιθωριοποιήσαμε το πρόβλημα και εμπιστευτήκαμε την επίλυσή του στην παραλυσία πολιτικών απατεώνων.
Που σημαίνει ότι μπορεί να μην αδικήσαμε σε προσωπικό επίπεδο, αλλά αδικήσαμε στο συλλογικό. Αφού τόσα χρόνια στηρίζουμε και μάλιστα με πάθος τα κόμματα της «λαμογιάς» και της «προδοσίας». Τη στιγμή, που αυτοί μαζί με τους διεθνείς δολοφόνους σκάβουν με την παραλυσία τους το λάκκο σε μας και στην πατρίδα μας!
Και ασφαλώς δεν χρειάζεται τώρα πια φιλοσοφία, για να καταλάβουμε ότι ο μοναδικός δρόμος, προκειμένου να βρούμε τη θεραπεία μας και την ελευθερία μας, εμείς και η πατρίδα μας, είναι αυτός, που οδηγεί στον Ήλιο της Δικαιοσύνης! Και κανένας άλλος. Αυτός που ακολούθησαν και οι αχθοφόροι του παραλύτου…
ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου