4 Νοεμβρίου 2019
ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ;
Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
Θλιβερότατα συμβάντα κατά τον πρόσφατο εορτασμό της επετείου του έπους του 1940, τα οποία πέρασαν σχεδόν απαρατήρητα, φανερώνουν την ένταση και την έκταση της παρακμής μας!
Σε δήμο της Αθήνας ομάδα κοριτσιών, επικεφαλής της οποίας ήταν νέα που κρατούσε την ελληνική σημαία εμφανίστηκε με σκοπό να διακωμωδήσει την παρέλαση. Φθάνοντας μπροστά στους επισήμους προέβη σε σειρά κινήσεων, που θύμιζαν γελωτοποιούς περιπλανώμενου τσίρκου, οι οποίοι αναγγέλλουν παράσταση. Το στιγμιότυπο καταγράφηκε και μαγνητοσκοπημένο διαδόθηκε μέσω του διαδικτύου, ώστε να γίνει ευρέως γνωστό. Ακόμη και η ΕΡΤ το προέβαλε στο δελτίο ειδήσεων. Ο δήμαρχος έσπευσε να γνωστοποιήσει ότι δεν επρόκειτο για μαθήτριες, αλλά ομάδα εξωσχολικών προσώπων, τα οποία παρεισέφρησαν στην εκδήλωση. Πρόσθεσε ότι αυτά θα ταυτοποιηθούν.
Ας συναγάγουμε κάποια συμπεράσματα. Οι επίσημοι, οι επί ειδικής εξέδρας παρακολουθούντες την παρέλαση, ουδόλως αντέδρασαν. Αυτό αποτελεί ένδειξη ισχυρή πλήρους απώλειας των αντανακλαστικών. Οι ασχημοσύνη κατά των νεκρών που μας χάρισαν την ελευθερία είναι ποινικό αδίκημα, το οποίο πρέπει να εκδικάζεται με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Ίσως όμως στη σκέψη των πλείστων, αν όχι όλων, των επισήμων να πρυτάνευε η σκέψη: Άντε να τελειώνουμε με τη φαρσοκωμωδία της παρέλασης. Τα ανερμάτιστα κορίτσια, που συνέλαβαν και πραγματοποίησαν την ιερόσυλη αυτή ενέργεια, είναι τα θύματα. Η κύρια ευθύνη βαρύνει τους γονείς τους. Δεν αποκλείεται αυτοί να αισθάνονται υπερήφανοι για την «τόλμη» (η λέξη θράσος απάδει στην αντιαυταρχική εκπαίδευση!) των θυγατέρων τους. Υπερήφανοι δήλωσαν προ ετών ότι αισθάνονται και οι γονείς νέου, ο οποίος είχε εμπλακεί σε ομάδα που προέβη σε ληστεία τράπεζας! Δεν υπερασπίζομαι το τραπεζικό σύστημα, απεναντίας επικροτώ το δίδαγμα του ανεκδότου:
- ΕΡ: Ποιο αμάρτημα είναι βαρύτερο από το να ληστέψεις μια τράπεζα;
- ΑΠ: Το να ιδρύσεις μια τράπεζα.
Σήμερα ζούμε τη βαρβαρότητα εκ της επικράτησης ακραίου καπιταλισμού. Τα ιδανικά φυγαδεύτηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση και ως μόνη αξία αναγνωρίζεται το χρήμα! Το άθλιο αυτό σύστημα, που καταδυναστεύει δισεκατομμύρια συνανθρώπων μας, δεν ανατρέπεται με μια ληστεία, αλλά με αγώνα για προσωπική επάνοδο στον κόσμο των αξιών, που μας κληρονόμησαν οι πρόγονοί μας. Αν και οι νέες θέλησαν να αγωνιστούν κατά της φαρσοκωμωδίας, όπως δεν δίστασα να την χαρακτηρίσω πιο πάνω, έχουν επιλέξει καθ’ υπόδειξη μάλλον των γονέων τους πολύ άσχημο τρόπο πολεμικής. Και αυτοί που κόπτονται για τις παρελάσεις και οι αντίθετοι μετέχουν όχι βέβαια σε φαρσοκωμωδία, αλλά σε τραγωδία θυσίας ενός λαού, τον οποίο θέλουν ανερμάτιστο και, γι’ αυτό πειθήνιο!
Το Υπουργείο Παιδείας, αν αυτός είναι ακόμη ο τίτλος του, τήρησε σιγήν ιχθύος! Το ίδιο και η Βουλή και τα κόμματα. Επουσιώδες το συμβάν! Μήπως άκουσαν οι νεαρές από καθηγητή τους του Ελύτη το «Άξιον εστι»; Στο σχολείο μαθαίνουν, κατ’ απαίτηση των γονέων και του Υπουργείου, για τα δικαιώματα. Το «άρχεσθαι μαθών άρχειν επιστήσει» των προγόνων μας φαντάζει παρωχημένο με τις προόδους, που επιτελέστηκαν στις δυτικές κοινωνίες!
Αφού ξεχαρβάλωσαν το σχολείο, επόμενος στόχος είναι ο στρατός μας! Διοικητής Μοίρας καταδρομών εν όψει της παρελάσεως ζήτησε από τους άνδρες του να δηλώσουν εγγράφως ότι δεν θα αναφωνήσουν κατά την παρέλαση συνθήματα και δεν θα τραγουδήσουν πατριωτικά εμβατήρια! Οκτώ από αυτούς αψήφησαν τις απειλές του διοικητού τους και παρήκουσαν με συνέπεια να τιμωρηθούν με φυλάκιση 20 ημερών! Ένας από αυτούς υπέβαλε, αγανακτησμένος, την παραίτησή του! Ας εξετάσουμε σε βάθος το συμβάν.
Είναι αναμφισβήτητο ότι κάθε στρατός σε όλες τις εποχές εδράζεται στην πειθαρχία. Από αυτό το χρέος όλων των στρατευσίμων επωφελούνται κάποιοι, ακόμη και κλινικά σαδιστές, ώστε να ικανοποιούν είτε τη μεγαλομανία τους είτε το πάθος τους. Το ουσιώδες στην περίπτωση είναι: Γιατί να εξαναγκάσει ο διοικητής τους άνδρες του, να δηλώσουν γραπτώς ότι θα τηρήσουν τη διαταγή του; Ήταν αυτή απόρροια της προσωπικής του στάσης στο θέμα ή μεταβίβασε διαταγή άνωθεν; Και πόσο υψηλά φθάνει η αρχική διαταγή; Στο Γενικό Επιτελείο; Στον υπουργό Άμυνας; Μήπως οι τιμωρηθέντες διατρέχουν τον κίνδυνο να διωχθούν για ψευδή δήλωση; Στην Καινή Διαθήκη υπάρχει η απάντηση του Αποστόλου Πέτρου προς το Συνέδριο των Ιουδαίων, εντολή του οποίου παρέβησαν: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». Παραφράζοντας γράφουμε: «Πειθαρχείν δει πατρίδι μάλλον ή ανωτέροις»! Πώς καταντήσαμε από του να τραγουδούν με καμάρι στους δρόμους οι στρατιώτες μας άσματα, που γεμίζουν με καμάρι την ελληνική ψυχή, να απαγορεύεται να τραγουδήσουν σε κατ’ εξοχήν γιορτή του στρατού, καθώς το έπος γράφηκε πρωτίστως από αυτόν;
Κατά τόπους υπάρχουν ενώσεις αποστράτων αξιωματικών. Δεν έχουν χρέος να λάβουν θέση επί του θέματος; Και εμείς, οι λοιποί, δεν έχουμε χρέος να στηρίξουμε τον τολμηρό καταδρομέα, που υπέβαλε, διατηρώντας την αξιοπρέπειά του, την παραίτησή του; Δεν πρέπει αυτός να βρει τάχιστα εργασία, για να θρέψει την οικογένειά του; Δεν τρέφω αυταπάτες ότι δεν θα γίνει δεκτή η παραίτησή του και, μάλιστα, ότι θα ανακληθεί η ποινή του.
Βιώνουμε εσχάτη παρακμή. Είναι πλέον πασιφανές ότι το ρήγμα που έχει προκληθεί στον εθνικό κορμό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γεφυρωθεί, ώστε να ομιλούμε για κοινή πορεία προς το μέλλον, καθώς αποκλίνουσες πορείες έχουν λάβει τα διάφορα τμήματα. Τί θα συμβεί; Αυτό το διδάσκει κατά τρόπο σαφή η ιστορία: Την παρακμή ακολουθεί η υποταγή και, σε πολλές περιπτώσεις, ο αφανισμός. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις προσδοκάται η υποταγή ως μέσο εθνικής λύτρωσης! Δεν σπανίζουν οι ομοεθνείς μας, που έχουν πεισθεί ότι οι ξένοι θα μας στρώσουν, αφού δεν μπορούμε να στρωθούμε μόνοι μας! Περιμένουν λοιπόν αυτούς, που τόσο χαρακτηριστικά αποτύπωσε ο Καβάφης στο ποίημά του «Περιμένοντας τους βαρβάρους», από το οποίο παραθέτω τους τελευταίους στίχους:
Γιατί ενύχτωσε κι οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τί θα γένουμε χωρίς βαρβάρους,
οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.
Αλλά οι βάρβαροι, με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου, του αλλόγλωσσου δηλαδή, και όχι τη νεοελληνική, του απολίτιστου, από Δύση και Ανατολή υπάρχουν και μάλιστα «εντός των τειχών μας». Το ερώτημα είναι τί θα γίνουμε μ’ αυτούς; Η απάντηση δίνεται από την ιστορία. Άλλοι από τους προγόνους μας υπέκυψαν στον Οθωμανό κατακτητή και οι απόγονοί τους είχαν έκτοτε κοινή πορεία μ’ αυτόν, άλλοι όμως αντιστάθηκαν και άντεξαν, ώστε οι απόγονοί τους να πραγματώσουν την ένδοξη επανάσταση του ’21. Μήπως πλησιάζει η ώρα να φάει και πάλι το θηρίο, ώστε να απομείνει η μαγιά; (Μακρυγιάννης).
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Θλιβερότατα συμβάντα κατά τον πρόσφατο εορτασμό της επετείου του έπους του 1940, τα οποία πέρασαν σχεδόν απαρατήρητα, φανερώνουν την ένταση και την έκταση της παρακμής μας!
Σε δήμο της Αθήνας ομάδα κοριτσιών, επικεφαλής της οποίας ήταν νέα που κρατούσε την ελληνική σημαία εμφανίστηκε με σκοπό να διακωμωδήσει την παρέλαση. Φθάνοντας μπροστά στους επισήμους προέβη σε σειρά κινήσεων, που θύμιζαν γελωτοποιούς περιπλανώμενου τσίρκου, οι οποίοι αναγγέλλουν παράσταση. Το στιγμιότυπο καταγράφηκε και μαγνητοσκοπημένο διαδόθηκε μέσω του διαδικτύου, ώστε να γίνει ευρέως γνωστό. Ακόμη και η ΕΡΤ το προέβαλε στο δελτίο ειδήσεων. Ο δήμαρχος έσπευσε να γνωστοποιήσει ότι δεν επρόκειτο για μαθήτριες, αλλά ομάδα εξωσχολικών προσώπων, τα οποία παρεισέφρησαν στην εκδήλωση. Πρόσθεσε ότι αυτά θα ταυτοποιηθούν.
Ας συναγάγουμε κάποια συμπεράσματα. Οι επίσημοι, οι επί ειδικής εξέδρας παρακολουθούντες την παρέλαση, ουδόλως αντέδρασαν. Αυτό αποτελεί ένδειξη ισχυρή πλήρους απώλειας των αντανακλαστικών. Οι ασχημοσύνη κατά των νεκρών που μας χάρισαν την ελευθερία είναι ποινικό αδίκημα, το οποίο πρέπει να εκδικάζεται με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Ίσως όμως στη σκέψη των πλείστων, αν όχι όλων, των επισήμων να πρυτάνευε η σκέψη: Άντε να τελειώνουμε με τη φαρσοκωμωδία της παρέλασης. Τα ανερμάτιστα κορίτσια, που συνέλαβαν και πραγματοποίησαν την ιερόσυλη αυτή ενέργεια, είναι τα θύματα. Η κύρια ευθύνη βαρύνει τους γονείς τους. Δεν αποκλείεται αυτοί να αισθάνονται υπερήφανοι για την «τόλμη» (η λέξη θράσος απάδει στην αντιαυταρχική εκπαίδευση!) των θυγατέρων τους. Υπερήφανοι δήλωσαν προ ετών ότι αισθάνονται και οι γονείς νέου, ο οποίος είχε εμπλακεί σε ομάδα που προέβη σε ληστεία τράπεζας! Δεν υπερασπίζομαι το τραπεζικό σύστημα, απεναντίας επικροτώ το δίδαγμα του ανεκδότου:
- ΕΡ: Ποιο αμάρτημα είναι βαρύτερο από το να ληστέψεις μια τράπεζα;
- ΑΠ: Το να ιδρύσεις μια τράπεζα.
Σήμερα ζούμε τη βαρβαρότητα εκ της επικράτησης ακραίου καπιταλισμού. Τα ιδανικά φυγαδεύτηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση και ως μόνη αξία αναγνωρίζεται το χρήμα! Το άθλιο αυτό σύστημα, που καταδυναστεύει δισεκατομμύρια συνανθρώπων μας, δεν ανατρέπεται με μια ληστεία, αλλά με αγώνα για προσωπική επάνοδο στον κόσμο των αξιών, που μας κληρονόμησαν οι πρόγονοί μας. Αν και οι νέες θέλησαν να αγωνιστούν κατά της φαρσοκωμωδίας, όπως δεν δίστασα να την χαρακτηρίσω πιο πάνω, έχουν επιλέξει καθ’ υπόδειξη μάλλον των γονέων τους πολύ άσχημο τρόπο πολεμικής. Και αυτοί που κόπτονται για τις παρελάσεις και οι αντίθετοι μετέχουν όχι βέβαια σε φαρσοκωμωδία, αλλά σε τραγωδία θυσίας ενός λαού, τον οποίο θέλουν ανερμάτιστο και, γι’ αυτό πειθήνιο!
Το Υπουργείο Παιδείας, αν αυτός είναι ακόμη ο τίτλος του, τήρησε σιγήν ιχθύος! Το ίδιο και η Βουλή και τα κόμματα. Επουσιώδες το συμβάν! Μήπως άκουσαν οι νεαρές από καθηγητή τους του Ελύτη το «Άξιον εστι»; Στο σχολείο μαθαίνουν, κατ’ απαίτηση των γονέων και του Υπουργείου, για τα δικαιώματα. Το «άρχεσθαι μαθών άρχειν επιστήσει» των προγόνων μας φαντάζει παρωχημένο με τις προόδους, που επιτελέστηκαν στις δυτικές κοινωνίες!
Αφού ξεχαρβάλωσαν το σχολείο, επόμενος στόχος είναι ο στρατός μας! Διοικητής Μοίρας καταδρομών εν όψει της παρελάσεως ζήτησε από τους άνδρες του να δηλώσουν εγγράφως ότι δεν θα αναφωνήσουν κατά την παρέλαση συνθήματα και δεν θα τραγουδήσουν πατριωτικά εμβατήρια! Οκτώ από αυτούς αψήφησαν τις απειλές του διοικητού τους και παρήκουσαν με συνέπεια να τιμωρηθούν με φυλάκιση 20 ημερών! Ένας από αυτούς υπέβαλε, αγανακτησμένος, την παραίτησή του! Ας εξετάσουμε σε βάθος το συμβάν.
Είναι αναμφισβήτητο ότι κάθε στρατός σε όλες τις εποχές εδράζεται στην πειθαρχία. Από αυτό το χρέος όλων των στρατευσίμων επωφελούνται κάποιοι, ακόμη και κλινικά σαδιστές, ώστε να ικανοποιούν είτε τη μεγαλομανία τους είτε το πάθος τους. Το ουσιώδες στην περίπτωση είναι: Γιατί να εξαναγκάσει ο διοικητής τους άνδρες του, να δηλώσουν γραπτώς ότι θα τηρήσουν τη διαταγή του; Ήταν αυτή απόρροια της προσωπικής του στάσης στο θέμα ή μεταβίβασε διαταγή άνωθεν; Και πόσο υψηλά φθάνει η αρχική διαταγή; Στο Γενικό Επιτελείο; Στον υπουργό Άμυνας; Μήπως οι τιμωρηθέντες διατρέχουν τον κίνδυνο να διωχθούν για ψευδή δήλωση; Στην Καινή Διαθήκη υπάρχει η απάντηση του Αποστόλου Πέτρου προς το Συνέδριο των Ιουδαίων, εντολή του οποίου παρέβησαν: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». Παραφράζοντας γράφουμε: «Πειθαρχείν δει πατρίδι μάλλον ή ανωτέροις»! Πώς καταντήσαμε από του να τραγουδούν με καμάρι στους δρόμους οι στρατιώτες μας άσματα, που γεμίζουν με καμάρι την ελληνική ψυχή, να απαγορεύεται να τραγουδήσουν σε κατ’ εξοχήν γιορτή του στρατού, καθώς το έπος γράφηκε πρωτίστως από αυτόν;
Κατά τόπους υπάρχουν ενώσεις αποστράτων αξιωματικών. Δεν έχουν χρέος να λάβουν θέση επί του θέματος; Και εμείς, οι λοιποί, δεν έχουμε χρέος να στηρίξουμε τον τολμηρό καταδρομέα, που υπέβαλε, διατηρώντας την αξιοπρέπειά του, την παραίτησή του; Δεν πρέπει αυτός να βρει τάχιστα εργασία, για να θρέψει την οικογένειά του; Δεν τρέφω αυταπάτες ότι δεν θα γίνει δεκτή η παραίτησή του και, μάλιστα, ότι θα ανακληθεί η ποινή του.
Βιώνουμε εσχάτη παρακμή. Είναι πλέον πασιφανές ότι το ρήγμα που έχει προκληθεί στον εθνικό κορμό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γεφυρωθεί, ώστε να ομιλούμε για κοινή πορεία προς το μέλλον, καθώς αποκλίνουσες πορείες έχουν λάβει τα διάφορα τμήματα. Τί θα συμβεί; Αυτό το διδάσκει κατά τρόπο σαφή η ιστορία: Την παρακμή ακολουθεί η υποταγή και, σε πολλές περιπτώσεις, ο αφανισμός. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις προσδοκάται η υποταγή ως μέσο εθνικής λύτρωσης! Δεν σπανίζουν οι ομοεθνείς μας, που έχουν πεισθεί ότι οι ξένοι θα μας στρώσουν, αφού δεν μπορούμε να στρωθούμε μόνοι μας! Περιμένουν λοιπόν αυτούς, που τόσο χαρακτηριστικά αποτύπωσε ο Καβάφης στο ποίημά του «Περιμένοντας τους βαρβάρους», από το οποίο παραθέτω τους τελευταίους στίχους:
Γιατί ενύχτωσε κι οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τί θα γένουμε χωρίς βαρβάρους,
οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.
Αλλά οι βάρβαροι, με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου, του αλλόγλωσσου δηλαδή, και όχι τη νεοελληνική, του απολίτιστου, από Δύση και Ανατολή υπάρχουν και μάλιστα «εντός των τειχών μας». Το ερώτημα είναι τί θα γίνουμε μ’ αυτούς; Η απάντηση δίνεται από την ιστορία. Άλλοι από τους προγόνους μας υπέκυψαν στον Οθωμανό κατακτητή και οι απόγονοί τους είχαν έκτοτε κοινή πορεία μ’ αυτόν, άλλοι όμως αντιστάθηκαν και άντεξαν, ώστε οι απόγονοί τους να πραγματώσουν την ένδοξη επανάσταση του ’21. Μήπως πλησιάζει η ώρα να φάει και πάλι το θηρίο, ώστε να απομείνει η μαγιά; (Μακρυγιάννης).
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Μακρυγιάννη,
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου