11 Νοεμβρίου 2019

ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου

Το ογκούμενο μεταναστευτικό κύμα προκαλεί έντονο διχασμό στην ελληνική κοινωνία με ανυπολόγιστες συνέπειες. Όπως και στα άλλα πολιτικά θέματα, έτσι και σ’ αυτό τοποθετούμαστε εξετάζοντας μία όψη του όλου θέματος με βάση τα ιδεολογήματα, τα οποία έχουμε εγκολπωθεί και προβάλλουμε. Ας παρατηρήσουμε, πριν προβούμε στην ανάλυση της διαμορφούμενης κατάστασης, ότι επί σειράν ετών τα νησιά μας δοκιμάζονταν και εμείς «σφυρίζαμε αδιάφορα» ή στις όποιες διαμαρτυρίες κατοίκων αυτών οι «ευαισθητοποιημένοι» πολίτες εκσφενδόνιζαν κατηγορίες περί ρατσιστικών εκδηλώσεων μεμονωμένων ομάδων, που εμφορούνται από ολοκληρωτική ιδεολογία. Τώρα, που αποφασίστηκε η διασπορά σε όλη την έκταση της χώρας, εντείνονται τόσο οι αντιδράσεις, όσο και οι καταγγελίες κατά των αντιδρώντων! Και ο διχασμός του κοινωνικού σώματος καλά κρατεί!

Η ανάλυση που θα ακολουθήσει εδράζεται στη διδασκαλία του Ευαγγελίου του Χριστού. Μεταξύ των κριτηρίων της μελλούσης κρίσεως υπάρχει και το «ξένος ήμην και συνηγάγετέ με». Το κριτήριο είναι σαφές και δεν επιδέχεται παρερμηνεία ούτε ισχύει υπό όρους και προϋποθέσεις. Όποιος δεν το αποδέχεται αρνείται το πνεύμα του Ευαγγελίου και των Πατέρων της Εκκλησίας που το ερμήνευσαν. 

Υπακούοντας στο πνεύμα αυτό ο μακαριστός σήμερα παπα-Στρατής της Λέσβου αποκλήθηκε καλός σαμαρείτης. Το ίδιο και κάποιες γυναίκες του λαού στο ίδιο νησί και ένας φούρναρης της Κω. Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρθηκε πρόσφατα στο ίδιο θέμα και η δήλωσή του μεταδόθηκε από τα μέσα ενημέρωσης με προσθήκη εγκωμίων, από ανθρώπους που ελάχιστο ή διόλου προς την Εκκλησία τρέφουν σεβασμό. Και η εξήγηση είναι απλή: Οι ισχυροί της γης βρίσκονται πίσω από το ογκούμενο κύμα προσφύγων αλλά, και κυρίως, μεταναστών και η φωνή της άκρως αντιπαθητικής Εκκλησίας φαίνεται να ευνοεί τα σχέδιά τους, καθώς δρα κατευναστικά και αποτρεπτικά σε αντιδράσεις. Φαίνεται όμως να τους διαφεύγει κάτι ουσιώδες. Το σχέδιό τους, του αποχριστιανισμού του λαού μας, έχει επιτύχει σε μεγάλο βαθμό και η φωνή της Εκκλησίας έχει απαξιωθεί από μεγάλο τμήμα του λαού μας. Στο μέτρο που αυτός έχει υιοθετήσει τις δυτικές «αξίες», λησμονεί τις πατρογονικές αξίες μεταξύ των οποίων σημαντική θέση κατέχει η αποδοχή του ξένου, καθώς ξένος υπήρξε και ο σωτήρας μας Χριστός!

Πρέπει λοιπόν να αποδεχθούμε την κατάσταση όπως διαμορφώνεται αδιαμαρτύρητα, ώστε να είμαστε συνεπείς προς τη διδασκαλία του Χριστού; Ασφαλώς όχι. Εδώ είναι το λεπτό σημείο, στο οποίο σφάλλουν οι συμπλέοντες, εν γνώσει ή εν αγνοία, με το δόλιο σύστημα, το οποίο κατεργάζεται τον αφανισμό της ιδιοπροσωπείας των λαών. Η μετακίνηση είναι απόρροια της κατάστασης που επικρατεί στις χώρες των προσφύγων και των μεταναστών. Οι πρόσφυγες προέρχονται από χώρες που κυριολεκτικά έχουν αφανιστεί από τους ισχυρούς του κόσμου για τα άθλια συμφέροντά τους. Αναφέρω ενδεικτικά τις χώρες Αφγανιστάν, Ιράκ, Συρία και Λιβύη. Πριν ερωτήσουμε τι θέλουν οι Αφγανοί και οι Λίβυοι στη χώρα μας, ας αναρωτηθούμε τι θέλαμε εμείς στο Αφγανιστάν στα πλαίσια του ΝΑΤΟ ή γιατί διαθέσαμε τη βάση της Σούδας για τον ανελέητο βομβαρδισμό της Λιβύης. 

Πριν ερωτήσουμε τί θέλουν οι από πληθώρα χωρών ερχόμενοι μετανάστες, ας αναρωτηθούμε: Τι γνωρίζουμε και πόσο μας ενδιαφέρει η καταλήστευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών των χωρών τους ακόμη και μετά το τέλος της αποικιοκρατίας; Πόσο μας ενοχλεί η σώρευση του πλούτου του πλανήτη στα χέρια ελαχίστων ισχυρών του χρήματος, οι οποίοι καταδυναστεύουν δισεκατομμύρια συνανθρώπων μας ελέγχοντας τις κυβερνήσεις όχι μόνο των φτωχών, αλλά και των πλουσίων χωρών. Οι θρησκευτικοί ηγέτες, δυστυχώς και οι της ορθόδοξης Εκκλησίας μεταξύ αυτών, τηρούν σιγή ιχθύος μπροστά στην κραυγαλέα κοινωνική αδικία! Και εξακολουθούν με τη στάση τους να δίνουν αφορμές στους εχθρούς της Εκκλησίας, όπως άλλοι κατά το παρελθόν, που δεν στοιχήθηκαν πίσω από τους κοινωνικούς Πατέρες της Εκκλησίας. 

Όσο για τους «προοδευτικούς» πολίτες, τους υπέρμαχους των ανοικτών συνόρων και κοινωνιών, τους αναμασούντες τα φληναφήματα περί πολυπολιτισμικών κοινωνιών ή είναι αφελείς και δεν αντιλαμβάνονται ότι υπηρετούν με τη στάση τους το σχέδιο των οικονομικά ισχυρών ή η αγωνιστικότητά τους είναι άκρως υποκριτική, καθώς, όπως οι κυνηγοί του μύθου του Αισώπου δεν ήθελαν να συναντήσουν τον λέοντα και αρκούνταν στην ανεύρεση των ισχνών του! Μόνο που οι σύγχρονοι παλικαράδες ούτε και για τα ίχνη νοιάζονται! Φέρνουν μάλιστα ως παράδειγμα προς μίμηση τους ιδιοκτήτες, που η ανάγκη τους οδηγεί να μισθώσουν τα ξενοδοχεία τους, προκειμένου να αποτρέψουν την εκποίησή τους, καθώς η οικονομική κρίση τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση!

Ας τώρα περάσουμε στους «εθναμύντορες». Κρούουν αυτοί τον κώδωνα του κινδύνου με επιχειρήματα: Το 2050 θα έχουμε απομείνει οι μισοί. Σε λίγες δεκαετίες η αναλογία γηγενών – μεταναστών θα είναι 1:1. Υπάρχει οργανωμένο κύκλωμα διακίνησης και σ’ αυτό δεν μετέχουν μόνο «δουλέμποροι». Πολλοί από τους μετανάστες, τους οποίους εμμένουν να αποκαλούν λαθρομετανάστες, σκοπίμως δεν φέρουν ταξιδιωτικά έγγραφα και επί πλέον διαθέτουν ακριβά κινητά και έχουν την αμέριστη στήριξη των ΜΚΟ, των οποίων τον σκοτεινό ρόλο επισημαίνουν. Συμφωνώ με όλα τα επιχειρήματα, τα οποία βρίσκω ισχυρά και θλίβομαι επειδή οι επικριτές τους «προοδευτικοί» πολίτες αδιαφορούν για τις ορθές επισημάνσεις. 

Θέτω όμως με τη σειρά στους «εθναμύντορες» σοβαρά ερωτήματα: 
- Πόσο στηρίξανε τους νησιώτες, που πρώτοι δοκιμάστηκαν; 
- Για τη δημογραφική μας γήρανση ευθύνονται οι μετανάστες ή η ασύνετη αποδοχή των δυτικών «αξιών»; 
- Μήπως ευθύνονται οι μετανάστες για τη δημογραφική τους σφριγηλότητα; 
- Είναι προνομιούχοι όσοι στοιβάζονται σε πλοιάρια ή φορτηγά ψυγεία για να πραγματοποιήσουν άκρως δαπανηρό ταξίδι με αβέβαιο τέλος; 
- Αν κάποιοι πληρώνουν τα ναύλα, δεν τους γνωρίζουμε; 
- Είναι μήπως εξωγήινοι; 
- Δεν γνωρίζουμε ποιοι κρύβονται πίσω από τις ΜΚΟ; 
- Ο φραγμός των προς βορράν συνόρων μας αποφασίστηκε από τους γείτονές μας ή αυτοί ενήργησαν με άνωθεν εντολή; 
- Χωρίς έγκριση των ΗΠΑ, που διαθέτουν τεράστια στρατιωτική βάση στη χώρα τους, οι γείτονές μας στους οποίους εκχωρήσαμε το όνομα της Μακεδονίας, έστησαν τον φράκτη;
- Και ο Ερντογάν χωρίς την ανοχή των ισχυρών ΗΠΑ και ΕΕ άνοιξε εκ νέου τους ασκούς του Αιόλου; 
- Δεν μας προβληματίζουν οι άριστες σχέσεις των «κακών» Ερντογάν και Όρμπαν;
- Μήπως δεν έπεσε στην αντίληψή μας ότι οι «εταίροι» μας «σφυρίζουν αδιάφορα» στις εκκλήσεις των χωρών του νότου για αλληλεγγύη και χάραξη κοινής πολιτικής στο μεταναστευτικό; 

Ασφαλώς και όλα αυτά τα γνωρίζουν, αλλά και αυτοί είναι κυνηγοί ιχνών ή μάλλον λαγών. Στρέφονται κατά των αδυνάτων μεταναστών, οι οποίοι, το γνωρίζουν, καλά, ότι δεν επιθυμούν να παραμείνουν στη χώρα μας. Γνωρίζουν επίσης πολύ καλά ποιοι είναι εκείνοι που επιθυμούν να καταστήσουν τη χώρα μας «αποθήκη ψυχών»! Δεν έχουν όμως το σθένος να συγκρουσθούν με τους ισχυρούς ούτε και φραστικά, να τους κατονομάσουν τουλάχιστον. Πολλοί από αυτούς είναι φορείς του ιδεολογήματος των «ευρωπαϊκών αξιών» και του «ανωτέρου ευρωπαϊκού πολιτισμού»! 

Τι λοιπόν, δεν κινδυνεύουμε; Όχι περισσότερο από το αν συνεχίζαμε για μερικές ακόμη γενιές να είμαστε υποταγμένοι στον δυτικό τρόπο βίου. Ασφαλώς θα δοκιμαστούμε, όπως και κατά την τουρκοκρατία. Έτσι θα ξεχωρίσει «η ήρα από το σιτάρι». Οπωσδήποτε όμως θα μείνει η μαγιά.

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.