16 Νοεμβρίου 2019

Δούρειος ίππος!


Γράφει η Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος - Θεολόγος 

Μέ τυμπανοκρουσίες καί διθυράμβους τά συστημικά ΜΜΕ γνωστοποίησαν μία «ἱστορική ἀπόφαση» τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί Θρησκευμάτων, μέ τήν ὁ­ποία τερματίζεται ἡἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας «στά στοι­χεῖα πού τηροῦνται στό σχολεῖο καί στούς τίτλους καί πιστοποιητικά σπουδῶν τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης, καθώς καί στό πληροφοριακό σύστημα “myschool”».

Τό Ὑπουργεῖο ὁδηγήθηκε στήν ἀπόφαση αὐτή μετά ἀπό προσφυγή, πού ὑπέβαλαν ἡ Ἑλληνική Ἕνωση γιά τά Δι­καιώματα τοῦ Ἀνθρώπου καί ἡ Ἕνωση Ἀ­θέ­ων -αὐτή πού τή Μεγάλη Παρασκευή κα­λεῖ σέ κρε­α­τοφαγία- πρός τήν Ἀνεξάρτητη Ἀρχή Προστασί­ας Προσωπικῶν δε­δομένων, ὑ­πο­στηρί­ζοντας ὅτι εἶναι ἀντισυνταγματική καί μή νόμιμη ἡ ἀναγραφή τοῦ θρη­σκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας. Ἡ ἐν λό­γῳ Ἀρχή προέβη στή σχετι­κή γνωμοδότηση, στήν ὁποία καί στηρί­χθη­κε ἡ ὑπουργός Παιδείας. Γιά τήν τολμηρή ἀπόφα­σή της ἡ ὑ­πουργός βρῆκε ἀπρόσ­μενο σύμμαχο τόν πρώην ὁμόλογό της κ. Φίλη, ἀ­πό τόν ὁποῖ­ο εἰσέπραξε τά εὔσημα. Καί «ὁ νοῶν νοεί­τω»!

Οὔτε Χριστιανοί, λοιπόν, οὔτε Ἕλληνες θά πρέπει νά εἴμαστε σύμφωνα μέ τό Ὑπουργεῖο Παιδείας! Πολλά ἐρωτηματικά ἐγείρονται σχετικά μέ τή σκοπιμότητα αὐτῆς τῆς ἀπόφασης.

Πρῶτα πρῶτα, ἡ Ἕνωση Ἀθέων, ἀ­φοῦ ἔχει χαράξει τήν πορεία της, γιατί ζήτησε τήν ἀπάλειψη τοῦ θρησκεύματος ἀπό τούς τίτλους; Μήπως ἔτσι ἀποδεικνύει περίτρανα ὅτι ἐζήλωσε τή δόξα τῶν διωκτῶν τῆς πίστεως; Μήπως θέλουν νά ἀποκρύψουν τήν ταυτότητά τους (πρβλ. μύθο κολοβῆς ἀλεποῦς) ἤ ἐνδεχομένως καί τά ἐσωτερικά τους κενά; Ἔγκριτοι νομικοί ἀπο­φάν­θηκαν γιά τή νομικῶς μετέωρη καί σαθρή ἐπιχειρηματολογία, τήν ὁποία ἐπικαλεῖται τό Ὑπουργείο Παιδεί­ας: Ἡ ἀπόφαση τῆς Ἀνεξάρτητης Ἀρχῆς συνιστᾶ ἁπλῶς μία γνωμοδότηση.

Δέν ἀποτελεῖ θέσ­φατο οὔτε θεσπίζει κανόνα δικαίου. Δέν ἦταν ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας στούς σχολικούς τί­τλους τό πρόβλημα τῆς Παιδείας μας, πού τό Ὑ­πουρ­γεῖο ἔσπευσε ἀσμένως καί ἀσ­θμαῖνον νά τό ἐπιλύσει -ὡς μή ὤφειλε- χω­ρίς καμία διαβούλευση.

Ἀπορεῖ κανείς: Πῶς εἶναι δυνατόν οἱ ἐκ­παιδευτικοί σεβόμενοι τή διαφορετικότητα νά ὑπηρετήσουν τόν μαθητή, ὅταν ἡ ταυτότητά του τούς εἶναι ἄγνωστη; Πῶς γίνεται νά πραγματωθεῖ ὁ στόχος τῆς κ. Κεραμέως: «Στόχος μας στό Ὑπουργεῖο Παι­δείας καί Θρησκευμάτων εἶναι νά καλλιεργοῦμε διαρ­κῶς ἕνα σχολικό περιβάλλον γνώσης, ἐλεύθερο, δημιουργικό, χωρίς ἀποκλεισμούς», ὅταν ἀποκλείουμε τόν παιδαγωγό ἀπό τήν ἐλεύθερη πρόσ­βασή του στά «στοιχεῖα» τῶν μαθητῶν του, ὥστε μέ συναίσθηση καί ἐπίγνωση τῆς ἰδιαίτερης πολιτισμικῆς ταυτότητας ὅλων τῶν μαθητῶν του νά ἐπιδοθεῖ στήν καλλιέργεια τῶν ἰδιαίτερων στοιχείων τους, προκειμένου νά ἐνισχύσει τήν πατρογονική ταυτότητα ὅλων ἀνεξαιρέτως;

Ἡ ἐλευθερία, τήν ὁποία ἐ­παγ­γέλλεται τό Ὑπουργεῖο, στηρίζεται στόν ἀλληλοσεβασμό, πού καλλιεργεῖται καί διδάσκεται μέ τήν ἀποδοχή τῶν διαφορῶν καί τή συνύπαρξη καί ὄχι μέ τήν ἀφομοίωση, τήν ἀλλοίωση ἤ τήν ἐξάλειψη τῶν διαφορῶν.

Ἐπιπλέον, οἱ μουσουλμανόπαιδες πού ἀπολαμβάνουν προνόμια ἀπό τό ἑλληνικό ἐκπαιδευτικό σύστημα πῶς θά ἀποδεικνύ­ουν ὅτι εἶναι μουσουλμανόπαιδες; Θά καταργηθοῦν οἱ εὐνοϊκές γιά αὐτούς ρυ­θμί­σεις σχετικά μέ τό σύστημα εἰσαγωγῆς στά ΑΕΙ; 

Προφανῶς μέ τίς ἀντεθνικές καί ἀντιχριστιανικές ἀποφάσεις τους θέλουν νά ἀ­ποκρύψουν τούς Ἀφγανούς, Πακιστανούς καί τούς λοιπούς ἰσλαμιστές ἐποίκους. Τί πλῆθος μεταναστῶν ἔχει συμ­φω­νηθεῖ ὑπογείως νά εἰσβάλει στή χώρα μας; Ἄς εἶναι καλά οἱ ΜΚΟ. 

Τό κράτος μας εἶναι ἑλληνικό. Ἡ ἵδρυ­σή του καί ἡ συνέχιση τῆς ὕπαρξής του ἐπιτεύχθηκε μέ τή θυσία ἑκατοντάδων χι­λιάδων Ἑλ­λήνων· ἡ λειτουργία του πληρώνεται ἀπό τούς Ἕλληνες. Γιατί πρέπει τό νευραλγικό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά ὑποκύψει στό κέλευσμα μιᾶς ἀπρόσωπης «Ἀνεξάρτητης Ἀρ­χῆς»; Ἄν υἱοθετήσουμε τήν ἴδια λογική, δέν θά μποροῦμε νά ἀναφέρουμε οὔτε τό θρήσκευμα τῶν ἐπαναστατῶν τοῦ 1821. Εἶ­ναι προσωπι­κό τους δεδομένο ἡ πίστη τους στόν Χριστό;

Ἀξίζει, ἀκόμη, νά προσεχθεῖ ἡ δήλωση τῆς ὑπουργοῦ: «Ἡ ἀναγραφή τοῦ θρησκεύματος καί τῆς ἰθαγένειας στούς τί­τλους καί στά πιστοποιητικά σπουδῶν δέν εἶναι ἀναγκαία καί πρόσφορη γιά τήν ἐξυπηρέτηση τοῦ σκοποῦ τους, ὁ ὁποῖος συνίσταται ἀποκλειστικά στήν παρακο­λούθη­ση τῆς φοίτησης καί τή βεβαίωση τῶν ἐπιδόσεων καί τῆς ἐπιτυχοῦς περάτωσης τῶν σπουδῶν τοῦ μαθητῆ».

Δηλαδή, ἡ πολιτεία σκοπεύει ἁπλῶς νά χορηγεῖ σέ ἀ­γνώστου προελεύσεως ἄτομα κάποια πιστοποιητικά ὅτι πέρασαν ἀπό τά σχολεῖα μας; Τό ἄρθρο 16 §2 τοῦ Συντάγματος, πού καθορίζει τόν σκοπό τῆς Παιδείας, ἀγνοεῖται καί περιφρονεῖται; Θά καταντήσουμε τά σχολεῖα μας νεοταξικά ἐργαστήρια παρα­γω­γῆς συνονθυλεύματος; Ποῦ ὁδηγεῖ τό σχολεῖο τόν αὐριανό πολί­τη, χωρίς ταυτότητα, χωρίς ἀ­ξί­ες, χωρίς παραδόσεις; Γιατί μία τέτοια ἐπιχείρηση κα­τεδάφισης; Ἐπιτέλους, ἡ ἀποσιώπηση ἤ ἀπόκρυ­ψη τῶν πολιτικῶν ἤ φιλοσοφικῶν πεποιθή­σε­ων, τῆς πίστης καί τῆς ἐθνοτικῆς καταγω­γῆς τοῦ ἀνθρώπου δέν ταιριάζει σέ πο­λι­τισμένες κοινωνίες. Ὑποτιμᾶ τούς πολίτες καί πολύ περισ­σότερο τούς μαθητές, ἀφοῦ τούς θεωρεῖ ἐν δυνάμει ρατσιστές καί σχετικά ἀνώριμους νά εἶναι ἐλεύθεροι καί διαφορετικοί, μέ φανερή τήν ταυτότητά τους.

Ἀναμφισβήτητα, τό ὅλο σκηνικό προδίδει μιά πολεμική κατά τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Ὑπονομεύεται τό δικαίω­μά μας νά αὐτοπροσδιοριζόμαστε ὡς ἕλ­ληνες πολίτες καί χριστιανοί ὀρθόδοξοι, γιά νά ἱκανοποιη­θοῦν σκοτεινά κέντρα, πού ἀ­περγά­ζον­ται σχέδια ἐξόντωσης τῶν Ἑλ­λήνων. Στόχος τους εἶ­ναι νά πλήξουν τίς ρίζες καί τίς παραδόσεις μας, ἔτσι ὥστε ὁ λαός μας νά καταστεῖ ἀνερμάτιστος καί νά ἀπορροφηθεῖ σι­γά-σιγά ἀπό τούς ἀναρίθμητους μετανάστες, οἱ ὁ­ποῖ­οι ἀνεξέλεγκτα κατακλύζουν τή χώρα μας.

Προσοχή! Προσοχή! «Ἥδε ἡ ἡμέρα τοῖς Ἕλ­λησι μεγάλων κακῶν ἄρ­ξει». «Δούρειοι ἵπ­ποι» μέ τόν μανδύα τῆς νομιμοφροσύνης δημιουργοῦν κερκόπορτες στά θε­μέλια τοῦ ἔθνους, ναρκοθετώντας τό μέλλον του μέ βραδυφλεγεῖς βόμβες γενικότερης ἀποσταθεροποίησης.
Ὅμως δέν θά τούς περάσει! 


«Ἡ Ρωμιοσύνη ἐν φυλή
συνότζιαιρη τοῦ κόσμου,
κανένας δέν ἐβρέθηκεν,
γιά νά τήν ἰξηλείψη,
κανένας, γιατί σιέπει την
πού τά ᾽ψη ὁ Θεός μου.
Ἡ Ρωμιοσύνη ἐν νά χαθῆ,
ὄντας ὁ κόσμος λείψει!».  


πηγη
ΟΔΥΣΣΕΙΑ TV



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.