24 Δεκεμβρίου 2017
ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Οι «παραδοσιακοί ρόλοι» των μαμάδων θα απαγορεύονται πλέον στις διαφημίσεις γιατί δημιουργούν «βλάβη».
Οι διαφημίσεις επίτηδες υπερπροβάλλουν ομοφυλόφιλους και μη λευκούς γιατί έτσι είναι πλέον η «μοντέρνα κοινωνία»
Μαμάδες που μαγειρεύουν και καθαρίζουν θα απαγορευτούν στις διαφημίσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο από το επόμενο έτος, μετά από μια μελέτη που ανέφερε ότι οι παραδοσιακοί ρόλοι των φύλων είναι "επιβλαβείς και ξεπερασμένοι". Η απόφαση για αυστηρότερα μέτρα ανακοινώθηκε από τις επιτροπές διαφημιστικής πρακτικής (CAP) αυτή την εβδομάδα, μετά από άρθρο που δημοσιεύθηκε το καλοκαίρι, που προσδιόριζε τα «στερεότυπα φύλου» σε διαφημίσεις ότι «οδηγούν σε ανισότητα» μεταξύ ανδρών και γυναικών.
«Οπουδήποτε εμφανίζονται ή ενισχύονται, τα στερεότυπα φύλου μπορούν να οδηγήσουν σε ψυχική, σωματική και κοινωνική βλάβη που μπορεί να περιορίσει τις δυνατότητες των ομάδων και των ατόμων», αναφέρει η μελέτη της Υπηρεσίας Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).
Οι απεικονίσεις που θεωρούνται προβληματικές περιλαμβάνουν τα "μέλη της οικογένειας που δημιουργούν ένα χάος στο σπίτι, ενώ η γυναίκα έχει την αποκλειστική ευθύνη για τον καθαρισμό του" και διαφημίσεις που "προτείνουν ότι μια συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι ακατάλληλη για τα αγόρια επειδή είναι στερεοτυπικά συνδεδεμένη με κορίτσια ή αντίστροφα".
Η Nanette Newman, η ηθοποιός που εμφανίστηκε στις διαφημίσεις Fairy Liquid της δεκαετίας του 1980, δήλωσε στην Daily Mail ότι η απαγόρευση είναι "απίστευτα γελοία".
"Σε τι παράξενο κόσμο ζούμε, όπου οι διαφημίσεις στις οποίες πρωταγωνίστησα θα μπορούν σήμερα να θεωρηθούν επιβλαβείς, όμως θεωρείται απολύτως αποδεκτό γυναίκες να εμφανίζονται στην mainstream τηλεόραση να κάνουν σεξ", είπε στην Mail.
Ενώ οι εκστρατείες για την αλλαγή της άποψης της κοινωνίας που παρουσιάζεται σε διαφημίσεις έχουν σκοπό να αυξήσουν την ισότητα, μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την παραμόρφωση των παραστάσεων με διαφορετικό τρόπο. Η Breitbart London ανέφερε τον Αύγουστο μια σημαντική έρευνα σημαντικών διαφημιστικών εταιρειών στη Βρετανία, η οποία διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις εκπροσωπούν υπερβολικά εθνοτικές μειονότητες και ομοφυλόφιλους στο μάρκετινγκ τους, προκειμένου να αποτρέψουν κατηγορίες για «μισαλλοδοξία».
Η πλειοψηφία των 500 διαφημιζόμενων που συμμετείχαν στην έρευνα παραδέχτηκε ότι πραγματοποιούσαν εκστρατείες παραγωγής που περιελάμβαναν ζευγάρια ομοφυλοφίλων και "μη παραδοσιακές οικογένειες", ακόμη και αν κάνοντάς το αυτό έρχονταν σε σύγκρουση με την ταυτότητα της μάρκας τους, ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν λιγότερους λευκούς, οι οποίοι, όπως είπαν, δεν αντιπροσωπεύουν πλέον την “μοντέρνα κοινωνία”. * Διαφημιστές την περασμένη εβδομάδα ζήτησαν από τους πωλητές παιχνιδιών να ξαναφτιάξουν τους καταλόγους τους έτσι ώστε να απεικονίζουν έναν κόσμο στον οποίο τα αγόρια είναι πιθανό να παίζουν με κούκλες ως κορίτσια.
Ελπίζοντας να δημιουργήσει κοινωνικά ένα μέλλον στο οποίο δεν θα υπάρχει «διάκριση» σε άνδρες και γυναίκες, η εκστρατεία Let Toys Be Toys υποστηρίζει ότι η παρουσίαση του παιχνιδιού με τρόπο που υποδηλώνει ότι ορισμένες δραστηριότητες συνδέονται περισσότερο με αγόρια ή κορίτσια προκαλεί «μακροχρόνια» βλάβη στα παιδιά.
Ενώ το Let Toys Be Toys επιμένει ότι τα στερεότυπα των φύλων είναι «κουρασμένα και ξεπερασμένα», η έρευνα δείχνει ότι τα φύλα έχουν μια βιολογική προδιάθεση σε ορισμένα παιχνίδια, ενώ παιδιά ηλικίας τουλάχιστον εννέα μηνών προτιμούν παιχνίδια ειδικά για το φύλο τους.
Η τάση έχει παρατηρηθεί και σε άλλα πρωτεύοντα, με επιστήμονες να έχουν παρατηρήσει ότι οι αρσενικοί πίθηκοι rhesus προτιμούν να παίζουν με τροχοφόρα παιχνίδια, όπως φορτηγά παρά βελούδινες κούκλες, τις οποίες προτιμούσαν τα θηλυκά!
* Παρακάτω στιγμιότυπα από κάποιες διαφημίσεις ανάλογου πνεύματος που εμφανίζονται ή εμφανίστηκαν στην ελληνική τηλεόραση.
http://redskywarning.blogspot.gr/
Πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Μαμάδες που μαγειρεύουν και καθαρίζουν θα απαγορευτούν στις διαφημίσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο από το επόμενο έτος, μετά από μια μελέτη που ανέφερε ότι οι παραδοσιακοί ρόλοι των φύλων είναι "επιβλαβείς και ξεπερασμένοι". Η απόφαση για αυστηρότερα μέτρα ανακοινώθηκε από τις επιτροπές διαφημιστικής πρακτικής (CAP) αυτή την εβδομάδα, μετά από άρθρο που δημοσιεύθηκε το καλοκαίρι, που προσδιόριζε τα «στερεότυπα φύλου» σε διαφημίσεις ότι «οδηγούν σε ανισότητα» μεταξύ ανδρών και γυναικών.
«Οπουδήποτε εμφανίζονται ή ενισχύονται, τα στερεότυπα φύλου μπορούν να οδηγήσουν σε ψυχική, σωματική και κοινωνική βλάβη που μπορεί να περιορίσει τις δυνατότητες των ομάδων και των ατόμων», αναφέρει η μελέτη της Υπηρεσίας Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).
Οι απεικονίσεις που θεωρούνται προβληματικές περιλαμβάνουν τα "μέλη της οικογένειας που δημιουργούν ένα χάος στο σπίτι, ενώ η γυναίκα έχει την αποκλειστική ευθύνη για τον καθαρισμό του" και διαφημίσεις που "προτείνουν ότι μια συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι ακατάλληλη για τα αγόρια επειδή είναι στερεοτυπικά συνδεδεμένη με κορίτσια ή αντίστροφα".
Η Nanette Newman, η ηθοποιός που εμφανίστηκε στις διαφημίσεις Fairy Liquid της δεκαετίας του 1980, δήλωσε στην Daily Mail ότι η απαγόρευση είναι "απίστευτα γελοία".
"Σε τι παράξενο κόσμο ζούμε, όπου οι διαφημίσεις στις οποίες πρωταγωνίστησα θα μπορούν σήμερα να θεωρηθούν επιβλαβείς, όμως θεωρείται απολύτως αποδεκτό γυναίκες να εμφανίζονται στην mainstream τηλεόραση να κάνουν σεξ", είπε στην Mail.
Ενώ οι εκστρατείες για την αλλαγή της άποψης της κοινωνίας που παρουσιάζεται σε διαφημίσεις έχουν σκοπό να αυξήσουν την ισότητα, μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την παραμόρφωση των παραστάσεων με διαφορετικό τρόπο. Η Breitbart London ανέφερε τον Αύγουστο μια σημαντική έρευνα σημαντικών διαφημιστικών εταιρειών στη Βρετανία, η οποία διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις εκπροσωπούν υπερβολικά εθνοτικές μειονότητες και ομοφυλόφιλους στο μάρκετινγκ τους, προκειμένου να αποτρέψουν κατηγορίες για «μισαλλοδοξία».
Η πλειοψηφία των 500 διαφημιζόμενων που συμμετείχαν στην έρευνα παραδέχτηκε ότι πραγματοποιούσαν εκστρατείες παραγωγής που περιελάμβαναν ζευγάρια ομοφυλοφίλων και "μη παραδοσιακές οικογένειες", ακόμη και αν κάνοντάς το αυτό έρχονταν σε σύγκρουση με την ταυτότητα της μάρκας τους, ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν λιγότερους λευκούς, οι οποίοι, όπως είπαν, δεν αντιπροσωπεύουν πλέον την “μοντέρνα κοινωνία”. * Διαφημιστές την περασμένη εβδομάδα ζήτησαν από τους πωλητές παιχνιδιών να ξαναφτιάξουν τους καταλόγους τους έτσι ώστε να απεικονίζουν έναν κόσμο στον οποίο τα αγόρια είναι πιθανό να παίζουν με κούκλες ως κορίτσια.
Ελπίζοντας να δημιουργήσει κοινωνικά ένα μέλλον στο οποίο δεν θα υπάρχει «διάκριση» σε άνδρες και γυναίκες, η εκστρατεία Let Toys Be Toys υποστηρίζει ότι η παρουσίαση του παιχνιδιού με τρόπο που υποδηλώνει ότι ορισμένες δραστηριότητες συνδέονται περισσότερο με αγόρια ή κορίτσια προκαλεί «μακροχρόνια» βλάβη στα παιδιά.
Ενώ το Let Toys Be Toys επιμένει ότι τα στερεότυπα των φύλων είναι «κουρασμένα και ξεπερασμένα», η έρευνα δείχνει ότι τα φύλα έχουν μια βιολογική προδιάθεση σε ορισμένα παιχνίδια, ενώ παιδιά ηλικίας τουλάχιστον εννέα μηνών προτιμούν παιχνίδια ειδικά για το φύλο τους.
Η τάση έχει παρατηρηθεί και σε άλλα πρωτεύοντα, με επιστήμονες να έχουν παρατηρήσει ότι οι αρσενικοί πίθηκοι rhesus προτιμούν να παίζουν με τροχοφόρα παιχνίδια, όπως φορτηγά παρά βελούδινες κούκλες, τις οποίες προτιμούσαν τα θηλυκά!
* Παρακάτω στιγμιότυπα από κάποιες διαφημίσεις ανάλογου πνεύματος που εμφανίζονται ή εμφανίστηκαν στην ελληνική τηλεόραση.
http://redskywarning.blogspot.gr/
Πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Διεθνείς ειδήσεις,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου